Виховна година Інформаційний листок. «Значення води, її охорона, економне використання» Ведучий




НазваВиховна година Інформаційний листок. «Значення води, її охорона, економне використання» Ведучий
Дата конвертації30.03.2013
Розмір52.7 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Астрономія > Документы
Скандинавська гімназія, м.Київ

Вчитель Вороніна Ірина Анатоліївна

Виховна година

Інформаційний листок. «Значення води, її охорона, економне використання»

Ведучий. З того часу, як люди

Природу на Землі почали зневажати,

Змушений бог був на Землю

Ангела свого послати.

Йому ім’я - Еколог.

Вас просимо: запам’ятайте,

Пильнує він Землю і небо.

А зараз його вітайте.

Звучить музика. Виходить еколог. Роздивляється довкола.

Еколог. Я – Еколог на Землі, на землі.

Турбот повні мої дні, мої дні.

Що тут люди натворили,

Накидали, насмітили…

І про це вам розкажу я.

Я – Еколог неспроста, неспроста,

Я і будні і в свята, і в свята

І рослині, і тварині ,

А часом також людині

Помагаю в небезпеці.

Бо природа гине в нас на очах,

Йде Еколог по гарячих слідах.

Винуватців я знаходжу,

Словом, штрафом їм доводжу:

Берегти природу треба.

Пропоную подивитись, як живеться воді на нашій Планеті.

Сьогодні я прийшов до вас з учнями 3-Д класу. Вони допоможуть менів розповісти про життя води на землі.

Учень1. Вода – прекрасна рідина,

Життя без неї неможливе.

Без запаху й смаку вона.

Корисна і завжди важлива.

Оазис там, деє вода,

А де нема – пустеля дика.

Там, де волога пропада,

У тім краю біда велика.

З водою квітка зацвіте,

У небі райдуга весела.

Вода – це є саме життя,

Що живить і міста і села.

Учень 2. Досліджуючи проблему «Вода – дорогоцінний скарб», ми дізнались ось що:

Учень 3. на нашій планеті багато води, тому Землю часто називають «блакитною планетою». Життя на нашій планеті зародилось саме у воді близько 500 млн. років тому. Проте майже вся вода солона і лише маленька часточка живильної вологи придатна для споживання. На 100л солоної води припадає лише 2л прісної. Проблема прісної води виникла вже на Харківщині, Донбасі, в Криму.

Учень 4. Не умитися, не напитися без води.

Листочка не розпуститися без води.

Без води прожити не можуть

Птиця, звір чи людина.

І тому завжди усім скрізь потрібна вода!

Учень 4. Без води людина не проживе і 5-ти днів, тоді як без їжі може обійтися 5 тижнів, але за умови, що кожного дня питиме воду. Вода входить до складу будь-якого живого організму, причому становить більше половини його ваги. Втрата 1\10, 1\5 частини води призводить до смерті більшості тварин і людей. Ось цікаві факти, що стосуються води:

Учень 5. при спразі бізони відчувають воду за 5-7 км.

Американський тушканчик взагалі не п’є води – йому досить вологи із зерняток.

Медузи на 98% складаються з води.

Рослини дещо витриваліші до нестачі води. Якось під час досліду кактус вагою 37кг не поливали 6 років. За цей час він втратив 11кг та залишився живим.

Щоб виростити 1кг овочів потрібно 2т води.

Учень 6. людині вода потрібна щодня. Разом із їжею ми щодоби споживаємо близько 3л води. За все життя людина споживає в середньому 50-60т води 92 цистерни)

Учень 7. Щоб вивчити стан водоймищ ми відвідали Водно-інформаційний центр, були на екскурсіях біля водоймищ. І ось що почули.

Сценка

Хлопчик. Хто ти?

Рибка. Я – рибка.

Хлопчик. А чого ти плачеш, рибко?

Рибка. Ой біда! Люди, що це за вода?

Може, вам і добре пити

Хімікати в ній усі,

А мені в ній важко жити

І на дні, і на воді.

Люди, трохи совість майте,

бідну річечку спасайте!

^ Сумно опустивши голову, заходить Річка- дівчинка в синьому платті, Журавель, жабка.

Журавель. Ти ж була колись глибока,

Швидкоплинна. Світлоока.

Чом ти стала каламутна,

Чом хлюпочуть хвилі сумно?

Річка. Як мені не сумувати?

Всі отрутохімікати

Постікали в мою воду,

зіпсували чисту вроду.

Вже течу між болотами,

заросла очеретами,

зникла риба, навіть раки,

поховались небораки.

^ Рибка. Ой ти, річко, синьоока,

Ти ж була колись глибока,

і сумуєм ми з тобою

Під плакучою вербою.

Журавель. Полетіли на болото. Може там зможемо жити.

Жабко, прийми нас до себе у болото.

^ Жабка.Та що ви, у нас тут брудно і тхне неприємно.

Рибка. Та то нічого, у наших водоймах ще брудніше.

Жабка. Хіба може десь бути брудніше ніж у болоті?!

Журавель. Може. У вашому болоті природній бруд, а нам його люди занесли.

^ Рибка. Вони зливають у водойми брудну воду, розливають нафту, мазут, отруйні речовини.

Журавель. Ми у такій воді не можемо ні їсти, ні дихати, багато наших родичів уже загинуло.

^ Жабка. Я вам дуже співчуваю, але і у болоті ви не зможете жити. Треба зробити так, щоб люди припинили забруднювати водойми.

Учень 8. наша екогрупа підготувала колаж «Що ми побачили на дні наших водойм». Що тут зайве? Допоможіть очистити водоймище.

Учень 9. вода ще забруднюється від відходів промислових підприємств, поганих очисних споруд, побутового сміття, стічних вид, витоків нафти. Воду забруднюємо і ми миючими засобами, засобами прання.

^ Еколог. Що може статися з живою істотою, коли її середовище забруднене досліджувала інша екогрупа. Зараз надамо їм слово.

Учень 10. Ми поставили 4 цибулини кожну в окрему склянку з водою. Потім забруднили воду в трьох склянках.

Учень 11. До першої налили дві столові ложки оцту. Підписали: "Кислота". До другої поклали дві столові ложки солі. На цій склянці написали слово "Сіль". Налили дві столові ложки олії до третьої склянки, написали на ній "Олія". В четвертій склянці воду залишили чистою. Усі чотири склянки поставили на підвіконня. Спостерігали за листочками протягом тижня. Найкращий вигляд мав листочок, який стояв у склянці з чистою водою.

Учень 12. Тижневе спостереження за станом чотирьох цибулинок під час їх перебування в окремих склянках із забрудненою і чистою водою надало можливість нам зробити висновок: якщо середовище, де існують живі істоти, забруднене, вони поступово гинуть.

Учень 13. Досліди переконали нас в тому, що чистота води має велике значення для життя.

^ Еколог. Працюючи над цією проблемою, ми провели дослід «Економія води»

Учень 14. Дізнались, що швидкість, з якою тече вода з крану становить 3-4л за хвилину. Отже, за 5 хвилин витікає 15-20л води! Ми задумались, як зекономити воду і обрали ось такі дії:

^ Чищення зубів: вимикай воду, коли намащуєш щітку і чистиш зуби, полощи рот водою із склянки. Роблячи цю дію звичкою, ти зберігаєш кілька літрів води на день.

^ Миття рук: під час користування краном зменшуй струмінь води до тоненької цівки. Таким чином, зменшуєш споживання води втричі.

Як митися: економніше прийняти душ, ніж ванну. Економиш в 2 рази менше води.

^ Миття посуду: доцільно мити посуд. Набираючи воду у раковину або миску.

Як мити голову: Всі шампуні, як й інші миючі засоби, забруднюють воду. Наші предки замість шампуню користувалися жовтком звичайного яйця. Члени нашої групи також спробували помити голову шампунем. Результат - волосся стало красивішим, гладеньким, блискучішим, а, отже, здоровішим.

Учень 15. Ми закликаємо вас:»Бережіть воду, не забруднюйте її». Вода – дорогоцінний дар планети. Прагніть жити так, щоб не шкодити планеті, заощаджувати її ресурси, дбаючи про своє майбутнє та долю наступних поколінь мешканців Землі.

Учень 16. Люди, ви знаєте, чого мені треба?

Чистого дощику з синього неба,

Треба і чути, і бачити літом,

Як заливається жайвір над житом.

Треба, щоб в лісі для лиса і лося

Місця живого хоч трошки знайшлося,

Треба ще рибок малих і великих

У чистих-пречистих озерах і ріках,

Треба, щоб я по морському купанню

Не одмивавсь од мазуту у ванні,

Треба сніданків і треба обідів,

Тільки. Будь ласка, без жодних нуклідів.

Треба, виходить, не так вже й багато…

Люди, чи важко про все це подбати?

Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

Виховна година Інформаційний листок. «Значення води, її охорона, економне використання» Ведучий iconВиховна година на тему
Мета: формувати поняття притчі, як морального повчання. На прикладі конкретних притч показати значення точного висловлю­вання думки...

Виховна година Інформаційний листок. «Значення води, її охорона, економне використання» Ведучий iconВиховна година на тему
Мета: Показати учням красу української мови, її багатство І велич. Розкрити значення рідної мови в житті кожного громадянина України....

Виховна година Інформаційний листок. «Значення води, її охорона, економне використання» Ведучий iconВиховна година
Обладнання: умовний мікрофон; два іграшкових телефони; аркуші; зашифровані прислів’я

Виховна година Інформаційний листок. «Значення води, її охорона, економне використання» Ведучий iconТема: Енергоносії, значення для життя людини. Економне витрачання енергоносіїв
Тема: Енергоносії їх значення для життя людей. Економічне витрачання енергоресурсів

Виховна година Інформаційний листок. «Значення води, її охорона, економне використання» Ведучий iconВиховна година
Формування звичок здорового способу життя. Шкідливий вплив тютюнопаління І вживання алкоголю на здоров'я дитини

Виховна година Інформаційний листок. «Значення води, її охорона, економне використання» Ведучий iconВодний баланс І водні ресурси України, шляхи їх раціонального використання І охорони
Об’єм води, який протікає за певний час через поперечний переріз річки (витрата води)

Виховна година Інформаційний листок. «Значення води, її охорона, економне використання» Ведучий iconВиховна година на тему
Мета: розвиток дитини як особистості, розкриття її позитивних здібностей, знань про особистість, спілкування, взаєморозуміння та...

Виховна година Інформаційний листок. «Значення води, її охорона, економне використання» Ведучий iconУрок 7 кл. Тема: “Різноманітність земноводних. Значення земноводних...
Тема: Різноманітність земноводних. Значення земноводних у природі та житті людини. Охорона земноводних

Виховна година Інформаційний листок. «Значення води, її охорона, економне використання» Ведучий iconВиховна година на тему
Мета: Ознайомлення дітей з загальними правилами поведінки під час грози та блискавки. Виховувати почуття відповідальності за власне...

Виховна година Інформаційний листок. «Значення води, її охорона, економне використання» Ведучий iconПравова охорона земель в Україні
Предметом дослідження виступає правова охорона земель, як система правових держави, що спрямовані на раціональне використання земель,...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2013
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка