До уроку готувався




Скачати 109.63 Kb.
НазваДо уроку готувався
Дата конвертації05.05.2013
Розмір109.63 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Астрономія > Урок
РУБІЖАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР

ПРАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ КЛАСУ НА РІЗНІХ ЕТАПАХ УРОКУ

Скороднянська С.М.,

вчитель початкових класів,

спеціаліст вищої категорії
Рубіжне

ПРАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ КЛАСУ НА РІЗНІХ ЕТАПАХ УРОКУ

Скороднянська С.М., вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії.

«Є успіх, є бажання вчитися. Особливо важливо це на першому етапі навчання – в початковій школі, де дитина не вміє долати труднощі, де невдача приносить справжнє горе».

В. О. Сухомлинський
Використання ситуації успіху має сприяти підвищенню робочого тонусу, збільшенню продуктивності навчальної роботи, а також допомогти учням усвідомити себе повноцінною особистістю і, відповідно, забезпечити успіх у навчанні.

Ситуація успіху дарує атмосферу приязні та взаємодопомоги, впевненості і захищеності. Учитель повиненн створити джерело внутрішніх сил дитини, джерело, яке дає енергію для подолання труднощів і формування бажання вчитися. Основою педагогічної технології "Створення ситуації успіху” є особистісно-орієнтований підхід до процесу навчання і виховання.

Пропоную підбірку віршованих текстів для організації класу на різних уроках, для побудови ігрових та сюжетних мотивацій під час проведення нестандартних уроків й навчально-виховних заходів з метою активізації творчої діяльності учнів та створення ситуацій успіху.
^ ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ, ПРИВІТАННЯ

-Доброго здоров’я, любі діти!

Вас покликав дзвоник в рідний клас.

Будемо навчатись і радіти,

Тож ростіть здорові, в добрий час!
-Всі сідайте тихо, діти, домовляймось не шуміти.

Руки гарно піднімати, чітко влад відповідати.

На уроці не дрімати, а знання мерщій хапати.

Тож гаразд, часу не гаєм і урок розпочинаєм.
-Щоб урок пройшов не марно

Треба сісти рівно, гарно.

І довкола роззирнутись,

І сусіду посміхнутись.

І щоб нам знання здобути –

Треба всім уважним бути!
-Всі почули ви дзвінок – він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався – на перерві постарався.

Сядуть першими дівчата, а за ними і хлоп’ята.
-Є двері золоті, чарівні далеко десь на світі.

Якщо чудові двері ті ми зможемо відкрити –

В Країні розуму та знань залишимося жити.

Існують правила чіткі давно в Країні тій –

Для вас умова лиш одна – навчись, оволодій!
-Давайте в Країну знань мандрувати,

Будемо рідную мову вивчати.

Стоять перед нами нелегкі задачі,

Тож побажаєм собі ми удачі:

Працелюбності – дівчатам,

А старанності – хлоп’ятам,

І терпіння для всіх нас.

За роботу, в добрий час!

-Всі почули ви дзвінок –

Він покликав на урок.

Кожен з вас вже постарався,

До уроку готувався.

Тож девіз тепер згадаймо

І урок вже починаймо.

Учні (хором): Красиво читаємо,

Чітко відповідаємо,

Мову свою розвиваємо!

-Пролунав дзвінок – починаємо урок.

Працюй наполегливо, швидко, старанно,

Щоб жодна хвилинка не втратилась марно.
-Продзвенів шкільний дзвінок,

Ви зібрались на урок.

Тож пора вам поспішати,

Нові знання здобувати,

Чисто, грамотно писати,

Зв’язні речення складати.

Учні (хором): Не просто слухати, а й чути.

Не просто дивитися, а й бачити.

Не просто відповідати, а й міркувати.

Дружно і плідно усім працювати!
-Знову лунає шкільний наш дзвінок,

Кличе усіх на незвичний урок.

Учні (хором): Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі

Діти – просто молодці!
-Встаньте, діти, посміхніться

І до сонця потягніться,

До сусіда поверніться,

Один одному всміхніться.

Гостей наших привітаймо

І навчання починаймо.

Учні (хором): Ми вам раді, люди добрі,

І вітаєм щиро вас.

Всіх запрошуєм ласкаво

На урок у другий клас!

-Щоб добре нам навчатись –

Треба всім старатись.

На уроці не лінитись

І старанно всім трудитись.

Будуть в нас знання міцні,

Всі ми будемо – знавці!
-Встали всі рівнесенько, вийшли із-за парт.

Урок математики будем починать.

Клас готовий працювати, додавати й віднімати,

На розряди розкладати та задачу розв’язати.
-І знову кличе дзвоник в клас – знання нові чекають нас.

Ми дуже любим рідну мову, її мелодію чудову.

Тож починаємо урок – нехай знання ідуть вам впрок!
-Встали всі рівненько, підтягнулись!

Щиро один одному всміхнулись!

На урок старання не забудьте взяти.

Весело і дружно будем працювати!
-Подивилися на мене. Усміхнулися усі.

Чи готові до роботи? – Так, готові!

-Молодці!
-Ось і продзвенів дзвінок.

Розклади скоріш, дружок,

Все охайно, все в рядки –

Альбом, фарби, олівці.

Учні (хором):Альбом швидко розкриваю,

Олівець ось так тримаю.

За поставою слідкую,

На „відмінно” намалюю!
-Добрий день, мої любі діти!

Ви прийшли нині в перший клас.

Вчитись будете і радіти,

І рости кожен день і час.

Школа двері вам відчинила

І запрошує вчитися вас,

Бо знання – це велика сила!

Тож навчайтеся! В добрий час!
-Сьогодні у нас незвичайний урок,

До світу фанзазії зробимо крок.

А з творчістю ми вже зустрілись не раз

І знову вона завітає до нас.

Це час міркувань, наполегливий час –

Цікаві завдання чекають на вас!
-Добра і здоров’я зичу вам щиро.

Жилось щоб у злагоді, щасті і мирі.

Щоднини бувайте веселі та дужі.

Нехай мир, повага завжди з вами дружать!
-Стрічай, Україно, чарівне суцвіття

Дітей своїх рідних у школі.

Сміливо веди їх у тисячоліття

У щасті, з любов’ю до волі!
-Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку , у небі пташки!

Доброго ранку, маленькі дубки!

Я вас вітаю, люблю, пізнаю,

Бо ми живемо в одному краю!
-Доброго ранку травам росистим,

Доброго ранку квітам барвистим,

Доброго ранку сонечку ясному,

Людям усім і усьому прекрасному!
Доброго ранку, доброго дня!

Бажаєте ви, бажаю вам я!

Хай плещуть долоньки, тупають ніжки,

Працюють голівки та сяють усмішки!
-Доброго ранку, сонечко ясне,

Доброго ранку, земле прекрасна,

Доброго ранку, птахи галасливі,

Доброго ранку, люди щасливі!


-Погляньте, діти, навкруги – яка земля чудова!

Моря і гори, і луги, ліси, гаї, діброви.

Ми всі живем на цій землі, радієм кожній миті.

І нам усім з височини яскраве сонце світить!
-Сонце в небі піднімається,

Наші діти з гостями вітаються:

Гостей дорогих ми вітаємо щиро,

Стрічаємо з хлібом, любов’ю і миром.

Для людей відкрита хата наша біла.

Тільки б жодна кривда в неї не забігла.

Хліб ясниться в хаті, сяють очі щирі,

Щоб жилось по правді, щоб жилося в мирі!
-Бути привітним, людям радіти,

Кажуть в народі „Бажати добра!”,

В радості й горі хліб розділити –

Ціла наука для вас, дітвора.

Усміхаймось всім навколо:

Небу, сонцю, квітам, людям.

І тоді обов’язково день тобі привітним буде!
-В суєті не згубіть доброти,

Силу духу черпайте в любові.

Хай нелегко вам буде іти –

Не цурайтеся рідної школи!

Не зганьбіть своє чесне імя,

Правда є в нас лише єдина!

Не забудьте, що вище нема

Від імення твого, ЛЮДИНА!
^ СЮЖЕТНІ УРОКИ
-Квітка – семіцвітка (урок навчання грамоті):
Пролунав уже дзвінок, розпочався наш урок.

Пелюстку відриваємо, гуртом всі починаємо!.
1 пелюстка: Зі мною будете грати,

Знання свої закріпляти (повторення вивченого раніше).
2 пелюстка: Дружно, швидко вимовляй,

Скоромовки промовляй!(скоромовки, чистомовки)
3 пелюстка: Все, що вивчив, пригадай,

До слів схему підбирай.
4 пелюстка: Хто ж там, хто ж там так стомився

І наліво похилився?

Треба дружно всім нам встати,

Фізкультпаузу почати.
5 пелюстка: Зі мною ви пограйте,

Слова знаходьте, збирайте, читайте. (робота над текстом, реченням)
6 пелюстка: Гарно всі читаємо,

Текст новий вивчаємо.
7 пелюстка: Квіти ніжно ви любіть

І слова для них складіть.
Урок підходить до кінця і пелюсток уже нема!

Квітка-семіцвітка, прощавай, лети,

З радістю ми грались, щиро, від душі.

Пелюстки чарівні ти подарувала,

Грою зацікавила, про знання подбала!
-Мандрівка з осіннім листочком (урок рідної мови):
Хто, немов крило, за вітром, в небо мріяв полетіти?

Тільки золотом налився – вмить на землю опустився. (листочок)
Наш листочок не простий, цей листочок – чарівний.

Зошит просить відкривати, дату гарно написати.
Полетів листочок знову, сів на нашу дошку нову.

Просить букви прочитати, з них слова свої складати (наприклад ТОЧИЛСОК – листочок, сито, лис, число, сок).
Полетів листок рядами, хоче він дружити з нами.

Кого за руку візьме,той і правило назве.
Хвилинка релаксації „Чародійний сон”

Листочок опускається,

Повіки закриваються.

Ми спокійно відпочинем –

В сон чарівний ми поринем (звучить красива мелодія).
Листочок кличе нас в дорогу.

Підемо, діти, на підмогу! (виконання різних завдань)
СЮЖЕТНІ ТА ІГРОВІ МОТИВАЦІЇ (до різних уроків, свят, мандрівок т.п.)
-День творчості дорослих і дітей

Відкрив серця, запрошує гостей:

До пошуку, досліджень, відкриттів та пізнання,

Інтерактивних методів в процесі навчання.
-В руки ми веселку брали – світ фантазій малювали.

Добре дітям творчо жити – світ фантазії творити.

Красоту і дивосвіт – створимо руками,

Бо майстри ми і творці, фантазери вдалі.
-Хай вогники пам’яті в серцях завжди палають,

Хай минуле героїчне діти пам’ятають.

Нас чекає подорож близенька

До області Луганської, до рідної неньки.
-На презентації вітають вас сьогодні

Таланти яскраві – свої, саморобні!
-Замріяна казка, приходь до нас, будь ласка!

Допоможи закони світу і життя пізнати,

Щоб завжди слідувати їм і поважати.
-Нас до класу дзвоник кличе,

Починається урок.

Тож сідаймо всі зручніше –

Й робим в казку перший крок.
-До світу казки чарівної

Ми беремо вас із собою.

З нами в казку вирушайте -

Дивну квітку розшукайте!
-Хто це під дверима стука, розсипає дрібно звуки?

Може, це із поля вітер об задвірок чобіт витер?

Може, клен скрипить і злиться, зимно кленові без листя.

Чи на нічку хуртовина настеля собі перину?

Чи морозець біля брами пританцьовує ногами?

Ні, то казка в білий вечір стука в двері до малечі.
-Ми мандруємо до казки,

Щоб в оцю чудову мить

Зрозуміти, як прекрасно

Нам на світі білім жить.

Хай пливе дитинство наше в розмаїтті літ,

Не забудеться ніколи казки дивосвіт!
-Над лісом, над полем Жар-птиця летіла,

Узріла ялинку, на гілочку сіла.

Між кульок яскравих і блискіток дивних

Шукала Жар-птиця тут яблучок срібних.

Кружляла, шукала, жар-полум’ям світила,

Чарівне перо тут своє загубила... (допоможіть знайти перо, виконайте завдання).
-Що ж вам розказати, діти мої милі?

Чи про білий парус на дніпровській хвилі,

Чи про чудо-юдо в морі під водою,

Чи про гай-діброву з Бабою Ягою?

От сьогодні, друзі, маю я нагоду

Розказати справжню казочку-пригоду.

Та чи всі зібрались, нікого чекати?

От тепер вже можна й казку починати.
-Сьогодні ми пофантазуємо, разом у казку помандруємо.

У чудове й гарне місто – добрих людей королівство.

У королівстві злагода панує, добро і щирість жителі шанують.

І вас запрошують у гості завітати, та спершу знання й розум показати.
-До замку творчості-ідеї

Запрошуємо вас до Феї,

Де вчать традиції народні пізнавати

І людям радість, память дарувати.
-В класі в нас сьогодні свято, лине музики багато.

Фестиваль прийшов мистецтв!

Тож поет, артист, митець

Кожен з вас сьогодні буде.

Свято добрим вийти може,

Якщо кожен допоможе!
-Наш поїзд рушає, вагони біжать.

В Країну здоров’я малята спішать.
-А я скринька – невеличка, в Королівство перший крок.

Вам відкрию таємничку як закінчиться урок! (гра „Відчини скриньку”)

-Я у кошик заглядаю – вам завдання прочитаю.

Хто кмітливий і розумний – той мені відповідає. (гра „Чарівний кошик”)
-Не урок, а справжнє свято, бо полинем у світи.

Мандруватимем завзято, любий друже, я і ти.

У польоті будь уважним, добре думай, не швиди.

Знай, що вчитись завжди важко, легше буде у житті! (подорож на зорельоті)
-Я Фея чарівна із лісу прийшла,

Завдання й гостинці я вам принесла.
-Добрий день вам, діти всі,

Я – Чарівник, приходжу к вам у сні.

А тепер прийшов насправді

І приніс дарунки всім.

Хто розв’яже ці завдання,

На того чека сюрприз!
-Хто це стукає до нас, поспішає у наш клас?

Двері швидше відчиняймо, гостя нашого стрічаймо! (будь-який персонаж із завданнями)
-Сьогодні свій урок розпочинаєм, де про козацьку славу ми згадаєм,

Аби не забути історію роду, аби бути гідним свого народу!
-Сьогодні, люба дітвора, у нас цікава буде гра.

Уявіть, що ми, малята, вирушаєм мандрувати.

Вирушаємо ми нині в подорож по Україні!

Схожі:

До уроку готувався iconРеферат на тему: “Правила І прийоми загартування”
Я готувався писати про загартовування як форму адаптації, пристосу­вання людини до умов середовища, яке змінюється. Зимове плавання...
До уроку готувався iconСамоаналіз уроку вчителем
Яке місце уроку в темі, розділі, курсі? Як він пов'язаний із попе­редніми, на що в них опирається? Як він працює на наступні уроки,...
До уроку готувався iconПлан-конспект уроку алгебри (11 клас)
Запропоновані форми роботи підтримують інтерес учнів до уроку. Наведена технологічна карта дозволяє творчому педагогу надати власному...
До уроку готувався icon2. Урок відносно самостійна ланка у системі навчання
Схеми аналізу уроків за різними аспектами. Орієнтовна схема комплексного аналізу уроку. Орієнтовні схеми аналізу уроків відповідно...
До уроку готувався iconПсихолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку
Точне І творче виконання програмно-методичних вимог до уроку; чітке визначення типів уроку І його місце в темі, бачення особливостей...
До уроку готувався iconУроку з математики у 5 класі. Тема уроку
Мета уроку: закріпити вміння І навички виконувати дії з десятковими дробами при розв’язуванні задач. Показати учням, де в практичному...
До уроку готувався icon«Цілепокладання й планування як реалізація управлінських функцій...
За яким алгоритмом відбувається аналіз уроку мови? Що слід обов’язково тримати в полі зору, готуючись до уроку?
До уроку готувався iconТема уроку: трансформатор (11 клас) Мета уроку
Обладнання уроку: трансформатор лабораторний (36/42В), джерело змінної напруги вс-24, мультиметр dt-830B (або інший), з’єднувальні...
До уроку готувався iconТема уроку: Теорема про при перпендикуляри. Мета уроку
Мета уроку: Навчати через моделювання висувати гіпотези І доводити їх, знаходити способи розв’язку задачі, розвивати логічне мислення...
До уроку готувався iconТема. Хімія — наука про природу. Хімія в навколиш­ньому світі Цілі уроку
Знайомство з класом, вступне слово вчителя, загальні уявлення про структуру курсу хімії в школі, оголошення теми уроку, плану й основних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка