Тема. Людина починається з добра




Скачати 58.92 Kb.
НазваТема. Людина починається з добра
Дата конвертації03.02.2014
Розмір58.92 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Астрономія > Документы
Виховна година

«Людина починається з добра»

Тема. Людина починається з добра.

Мета. Вчити дітей доброті, сприяти через ігри виявлено в них позитивних якостей характеру. Допомогти учням усвідомити, що добро потрібно кожній людині. Розвивати вміння спілкуватися, створювати психологічний комфорт навколо себе. Формувати комунікативну компетентність учнів. Викликати бажання бути добрим, ввічливим, вдячним, милосердним, виховувати морально-етичні норми життя.

Обладнання. Паперові долоньки, сонечко, вислови про добро.
^ Хід виховної години

І. Привітання

Доброго ранку!Доброго дня!

Доброго вечора, сьогодні, щодня.

Хай не псується годинник на вежі,

Хай буде все на землі, як належить.
Вчитель.

Сказав Мудрець:

-  Живи, добро звершай!

Та нагород за це не вимагай!

Лише в добро і вищу правду віра

Людину відрізня від мавпи і від звіра.

Хай оживає істина стара –

Людина починається з добра.
Сьогодні ми з вами вирушимо у подорож Країною Доброти. Жителі цієї країни: Щирість, Співчуття, Людяність, Щедрість, Повага, Милосердя, Чуйність, Доброзичливість дадуть вам кілька уроків доброти.   Злі, недобрі почуття – пригнічують та нівечать наші душі. А доброта творить, відроджує, лікує.

Учні.                                                                                                                                                                                                                               

У цій країні - скрізь веселий сміх,

І чути гомін дітвори усюди.

Адже творити добрі справи - це не гріх,

І дяка від усіх людей вам буде!

 

У цій країні кожен другу рад,

У цій країні ні образ, ні смутку.

Добро і мир шикуються у ряд,

Щоб були добрими у всіх стосунки.
Давайте разом будем  мандрувать

У світ добра, і злагоди, і миру.

Давайте всім заповідать:

«Робіть життя своє щасливим!»

ІІ. Дидактичні ігри


  1. Гра «Що в мене хорошого, або Чим я зігріваю людей»

На парті у кожного паперові долоньки. На долоньці написати своє ім’я. Навкруги написати добрі слова, що характеризують учня. (На дошці прикріплюємо у вигляді віночка).
Вчитель.

А що таке доброта?

З чим можна порівняти доброту?

(Із сонечком, бо від доброти, як від сонечка, стає тепліше).

Є таке прислів'я: «Доброта - що сонце». От і в нашій подорожі нам допоможе сонечко. Воно своїм промінчиком вказуватиме нам шлях і зігріє у важку хвилину.

Ось ми з сплели віночок з ваших долоньок. На маленьких долоньках написані добрі слова, що характеризують вас.
^ 2.«Що в тебе хорошого»

Діти називають гарні риси характеру, притаманні іншим.
3.«Містечко вихованих людей»

Виправлення речень з помилками.
- Проходити на своє місце в кінотеатрі треба спиною до тих, хто сидить.

- Чемний хлопчик завжди смикає дівчаток за коси.

- Ввічливі діти ніколи не поступаються місцем старшим.

- Виховані діти обгортку від цукерки викидають на тротуар.

- Усі діти переходять вулицю на червоне світло світлофора.

- Виховані хлопчики завжди лазять по деревах.

- Дівчатка витирають руки об сукню.

Запам’ятайте : щоб люди вас поважали, слухали, дотримуйтеся золотого правила: «Ставитися до людей треба так, як би ви хотіли, щоб ставилися до вас».
ІІІ. Фізкультхвилинка

Треба дружно привітатись: «Добрий день».

Дружно, голосно сказати: « Добрий день».

Вліво, вправо поверніться,

Туди-сюди посміхніться:

« Добрий день, добрий день, добрий день».
ІV. Поради для хлопчиків і дівчаток

Шапокляк. Ось вам поради, якими можна скористатися в Країні ввічливості та доброти:

  • Ніколи не мийте руки, шию, вуха, обличчя.

Вони знову стануть брудними;

  • Навіщо марно витрачати свій час? Стригтися теж не обов’язково, бо як постарієш, голова облисіє;

  • Уранці зовсім не обов’язково зав’язувати шнурки на черевиках, банти на косах, бо вони протягом дня порозв’язуються .

Вам сподобалися ці поради? Хіба можна ними скористатися? Не бажаєте таких порад? Ну тоді слухайте ось такі:

  • Якщо товариш запросив тебе на день народження, залиш подарунок удома. Він і тобі самому знадобиться. Ні з ким у гостях не розмовляй, тільки вибирай, що смачніше, і їж.

  • Дівчаткам треба завжди ставити підніжки, показувати язика, лупцювати.

  • Якщо твій товариш упав, покажи на нього пальцем, смійся голосно, щоб він бачив, що ти не засмучена.


Учитель. Ці поради справді хуліганські, нам із Шапокляк не по дорозі. Діти, треба довести, що ми їй не друзі, та навчити справжніх правил поведінки. Давайте хором прочитаємо написані правила.

  • Не поспішай першим сісти за стіл.

  • Не розмовляй під час їжі.

  • Не перебивай того,хто говорить.

  • Не показуй пальцями на інших.

  • Не забудь зняти шапку, коли заходиш у приміщення.

  • Поступайся місцем людям похилого віку.

  • Не забудь вибачитися, якщо ти когось штовхнув.


V. Історія. «Красиві слова і красиві діла»

Серед поля стоїть маленька хатинка. Її побудували, щоб у негоду люди могли сховатись і пересидіти у теплі.

Одного разу серед літнього дня захмарило, і пішов дощ. А в лісі було в цей час троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє дощ, як з відра.

Коли бачать: до хатини біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому мокра, як хлющ. Він тремтить від холоду.

І ось один із тих хлопчиків, що сиділи в сухому одязі, сказав: «Як мені тебе шкода!».

Другий теж промовив красиві жалісливі слова: «Як страшно опинитись у зливу серед поля! Мені шкода тебе!».

А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку і подав її змокрілому хлопчику! Той скинув мокру сорочку та одягнув суху.

Гарні не красиві слова, а красиві діла!

^ VІ. «Скринька народної мудрості».
Вчитель.

А що говорить народна мудрість про добрі слова та красиві діла?
• Від доброго слова лід розмерзає.

• Добро перемагає зло.

• Людина без добра, що соловейко без пісні.

• Роби добро, воно дорожче від золота.

• Той, хто робить добро іншому, - робить добро самому собі.

• Шляхом зла не ходять до добра.

• Добро та розум – краса людини.

• За добро добром платять.

• Світ не без добрих людей.
^ VІІ. «Семафор ввічливості»

Учитель. Тепер, діти , залежить від вас, чи дозволить він вам рухатися далі. Червоний колір – «забороняю», зелений – «дозволяю».

У вас на столі лежать сигнальні картки червоного та зеленого кольорів. Я зачитаю репліки, а ви повинні сказати: де правильно вчиняють діти, а де – ні. Якщо правильно – зелений, неправильно – червоний.

  1. «Дайте мені хлібину», - звертається хлопчик у магазині до продавця. (Червона)

  2. «Вибачте будь ласка, я штовхнула вас ненавмисне» - каже дівчинка в автобусі. (Зелена)

  3. «Покличте до телефону Марину». (Червона)

  4. «Я трохи порвала цю книжку, підклейте її самі», - сказала дівчинка бібліотекареві. (Червона)

  5. «Люба бабусю! Я із задоволенням вам допоможу!» (Зелена)

Молодці! Ви добре впоралися із завданням. Семафор показує вам зелене світло.

^ VІІІ. Підсумок.

Вчитель.

Дитячий світ - це особливий світ. Усім зрозуміло, що ви, діти, користуєтеся благами, створеними іншими людьми. Люди дають вам щастя дитинства, платіть їм за це добром, бо життя не змінить вже ніяке диво, за винятком лише дива доброти. Хай же кожен із вас стане людиною з чистою душею і добрим серцем.




Учень.

Не забувай ні на хвилину

Свого призначення, Людино!

Бо якщо станеш забувати,

То будеш ти нічим ставати!
Учень.

То ж сіймо добро,

Даруймо любов,

Щоб в нашім житті

Лиш добрі плоди

Господь віднайшов.
Вчитель.
-Запам’ятайте такі слова: «Людина живе лише один раз, і так хочеться залишити добрий слід на згадку про себе. І щоб не сталося в житті у кожного з вас, завжди пам’ятайте, що ви живете на планеті Земля і носите ім’я Людина. А людина починається з добра. І творити добро – значить бути щасливим». Будьте, добрими, говорить добрі слова одне одному, робіть добрі справи, і добро буде завжди у вашому серці.
d:\работа\новая папка\crop_41086302_3ipb77.jpg

d:\работа\новая папка\dsc02915.jpg

Схожі:

Тема. Людина починається з добра iconТема. Людина починається з добра
Мета. Розширити уявлення дітей про доброту як чесноту людини. Удосконалювати вміння аналізувати власні від-чуття, вчинки людей. Спонукати...
Тема. Людина починається з добра iconУрок позакласного читання 4 клас Тема: Людина починається з добра
Мета: Вчити учнів усвідомлювати книжку як засіб спілкування з автором. Вдосконалювати вміння орієнтуватися в книзі. Формувати осмислене...
Тема. Людина починається з добра icon«Людина починається з добра»
«зло», чуйність, сміливість, боягузтво, егоїзм, усвідомлення дітьми відповідальності за думку, слово, вчинок; формувати судження...
Тема. Людина починається з добра iconТема: Світ професій «людина-людина». Виготовлення вітальної листівки...
Мета: Розширювати знання учнів про світ професій, ознайомити професіями, що працюють з людьми
Тема. Людина починається з добра iconТест: Чи добра Ви людина?
Друг розповідає Вам про свої проблеми. Чи дасте Ви йому зрозуміти, що Вас це мало цікавить?
Тема. Людина починається з добра iconТема. «Вчимося слухати один одного»
Слово вчителя. Діти, кожна людина має власне особисте І тільки одне життя. Але людина живе з людьми, між людьми, серед людей. Людина...
Тема. Людина починається з добра iconВ. Сухомлинський учитель любові І добра
...
Тема. Людина починається з добра iconТема. Боротьба добра зі злом – головний конфлікт народної казки....
Мета: допомогти учням в усвідомленні головного конфлікту народної казки (боротьба добра зі злом); вчити бачити реальне та фантастичне...
Тема. Людина починається з добра iconТема: я знаю, що я людина (Образ Олени Ляуфер за повістю Ольги Кобилянської «Людина»)
Тема: я знаю, що я – людина (Образ Олени Ляуфер за повістю Ольги Кобилянської «Людина»)
Тема. Людина починається з добра iconУрок №15 Тема. Людина в інформаційному просторі (1)
Уроки з основ безпеки життєдіяльності у 11 класі «Людина в інформаційному просторі»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка