Середня група




Скачати 61.03 Kb.
НазваСередня група
Дата конвертації23.07.2013
Розмір61.03 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Банк > Документы
ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ

«ПОДОРОЖ З ХМАРИНКОЮ»
(СЕРЕДНЯ ГРУПА)

Григорчук О.Б.


Програмовий зміст : закріпити склад числа 7, повправлятись у кількісній та порядковій лічбі, удосконалювати навички визначення місця кожного числа в ряді чисел;закріпити поняття «направо», «наліво, дати уявлення дітям про вимірювання рідких речовин за допомогою умовної мірки, дати поняття дітям, що важчі предмети за воду тонуть у ній, а легші – плавають; закріпити знання дітей про геометричні фігури; формувати гнучкість мислення, творчу уяву; виховувати інтерес до математики.
Матеріали: хмаринка із знімними краплинками, рибки, кульки (залізна, скляна, гумова, пластмасова), бруски (дерев’яний, скляний), паперовий кораблик, іграшка (вовк), живі квіти, склянка, бутилка, банка, роз даткові картки із зображенням банки і бутилки, фішки круглої і квадратної форми, геометричні фігури, малюнки корабликів із знімними вітрилами, лічильні палички.

Хід заняття
Діти, до нас сьогодні в гості прийшла Хмаринка. Але вона чомусь дуже сумна. Давайте запитаємо її : чому вона сумує? Може вона захворіла, що сидить тепер без діла?
Хмарка: Ні , дітки, я не захворіла, я краплиночки свої згубила.
А й справді, діти, подивіться – краплинок нема.

Сім краплинок Хмарка мала, Скільки їх тепер зосталось?

Скільки було краплинок у Хмаринки? (7) Скільки краплинок є ? (1)

Скільки краплиночок треба знайти? (6) Може спробуємо допомогти решту краплиночок Хмарці знайти? Ну що допоможемо Хмаринці?

А де ж ми будемо шукати краплинки?

З чого утворюються крапельки? А де ми можемо знайти воду?

Може давайте запитаємо у Хмаринки?

Ти, Хмаринко, діткам допоможи,

Де шукати краплиночки підкажи.

Хмарка: Зранку в болоті із жабками гралась,

Рибок у річці піймать намагалась.

Качечок в ставочку я купала,

В лузі зеленім квітки поливала.

В струмочку я кораблики пускала

Та над морем мандрувала.
Вихователь: То ж до болота нам треба іти,

Першу краплинку там зможем знайти.

А хто це сидить на болоті? (жабка)

Подивіться: у жабки є наша краплинка. Але вона нам її просто так не віддасть. Жабка хоче , щоб ми побудували для неї доріжку.

З чого ми можемо побудувати доріжку? (з листочків латаття)

На листочках латаття написані цифри від 1 до 7. Нам потрібно ці листочки поставити по порядку.

То ж жабенятку ми допоможем

З листя латаття доріжку проложем.

(Роздаю листочки дітям, діти утворюють «живу доріжку»)

Хто стоїть першим? другим?

Якою по порядку стоїть …….. ?

Якою по порядку стоїть …….. ?

Хто стоїть п’ятим? шостим?

Хто стоїть сьомим?

То ж жабенятку ми допомогли

І краплиночки знайшли.

Скільки краплинок тепер у Хмаринки? (2)

Скільки краплинок ще треба знайти? (5)

Тепер до річки треба поспішати –

Другу краплинку у рибок шукати.

Рибки ,дітки, нам теж краплинку просто так не віддадуть. Вони хочуть, щоб ми їх порахували і сказали : скільки рибок пливе наліво, а скільки направо?

Скільки всього рибок?

Скільки рибок пливе наліво? (4)

Скільки рибок пливе направо? (3)

Куди рибок пливе більше? На скільки більше?

Рибки краплиночку нам віддали.

Скільки краплинок тепер у Хмаринки? (3)

Скільки краплинок ще треба знайти? (4)

Дружно, весело ми йшли,

До ставочка ми прийшли.

Діти, подивіться уважно у нашому ставочку одні предмети плавають, а інші потонули і лежать на дні.

Давайте ,спершу, подивимось, які предмети плавають та з якого вони матеріалу?(кульки з пластмаси та гуми, дерев’яний брусок, паперовий кораблик)

Тепер подивимось, які предмети лежать на дні? (камінчик, кульки скляна та залізна).

Як ви думаєте, чому одні предмети потонули, а інші плавають?

(легші і важчі за воду)

Від чого це за лежить? (від матеріалу)

Із завданням ми справились і отримуємо ще одну краплинку.

Скільки краплинок тепер у Хмаринки? (4)

Скільки краплинок ще треба знайти? (3)

Тепер до лугу треба йти,

Четверту краплинку там зможем знайти.

Але попереду важка дорога і нам потрібно трішечки відпочити.
Гра – медитація « Я хмаринка»

Я – хмаринка, велика і пухнаста. Я вільно плаваю у синьому небі. Мої руки легкі , вони допомагають мені літати. Я піднімаю очі вгору, глибоко вдихаю повітря і наповнююся вологою. Я можу напоїти дощем землю і все живе на землі. Я видихаю і потоком краплинок падаю на землю.

Дружно, весело ми йшли,

І до лугу ми прийшли.

А на лузі ростуть квіточки. А що потрібно квітам, щоб вони не зів’яли?

Так, їм потрібна вода.

Тут Сірий Вовчик пробігав,

У Старого Ворона «живу» і «мертву» воду взяв.

Яку воду називають «живою» ? (чисту, джерельну)

Яку воду називають «мертвою» ? (забруднену)

Але Вовчик забув в якій посудині знаходиться «мертва» вода, а в якій «жива» (бутилка і банка). Він лише пам’ятає , «живої» води було більше, ніж «мертвої». Давайте допоможемо Вовчику, а він нам за це віддасть краплиночку.

Як можна визначити, де більше води? (виміряти)

Чим можна виміряти воду? (склянкою)

Чим у нас буде склянка? (умовною міркою)

(міряємо воду у обох посудинах, на індивідуальних картках ставимо фішки)

То де більше води? ( у бутилці)

А якої води було більше? («живої»)

Тепер Вовчик може полити квіточки, а за допомогу він нам віддає крапельку.

Скільки краплинок тепер у Хмаринки? (5)

Скільки краплинок ще треба знайти? (2)

Тепер до струмочка нам треба іти,

П’яту краплинку там зможем знайти.

Ось у нас кораблик, та не звичний,

А з фігур геометричних.

Вам доведеться попрацювати,

Щоб правильно всі ці фігури назвати.

(На дошці – кораблик з геометричних фігур)

З яких фігур складається кораблик?

Скільки кружечків?

Скільки трикутників?

Скільки квадратів?
Фізкультхвилинка.
Хмарка сонечко закрила,

Слізки срібні обронила.

Ми ті слізки пошукаєм,

У травичці позбираєм.

Пострибаєм, як зайчата,

Політаєм, як пташата.

Потанцюємо ще трішки, Щоб спочили ручки й ніжки.

Всі веселі? От чудово,

А тепер до праці знову!
А тепер викладіть кораблик із лічильних паличок.

Ось і ще одна краплиночка у нас.

Скільки краплинок тепер у Хмаринки? (6)

Скільки краплинок ще треба знайти? (1)

Ось і до моря ми прийшли,

Останню краплиночку знайшли.

Що у нас тут є? (кораблики)

Скільки корабликів? Якого вони кольору? ( зелений, червоний, синій)

До цих корабликів є вітрила.

Якої форми ці вітрила? ( квадрат, трикутник, прямокутник)

Покажіть ту геометричну фігуру, якої форми це вітрило у кораблика.

У синього кораблика вітрило не квадратної форми і не трикутної, а якої? (прямокутної)

У зеленого кораблика вітрило не квадратної форми і не прямокутної, а якої? (трикутної)

У червоного кораблика вітрило не прямокутної форми і не трикутної, а якої? (квадратної)

Із завданням ми справилися і за це отримуємо краплинку.

Скільки краплинок тепер у Хмаринки? (7)

Всі краплинки ми знайшли?

Ось які старанні діти,

Як же нам їх не хвалити.

Все зробили, все здолали.

Всі краплиночки зібрали.

Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

Середня група iconСвято матусі (середня група). Музичний кер івник Бурлай О. В. 2012р
Сніг. Я сніг – бурульок я побачив,Та у них я щиро запитав: Хто ж їх настрій зіпсував?

Середня група iconЯка середня швидкість автомобіля на всьому шляху?
Автомобіль проїхав 72 км зі швидкістю 20 м/с, а потім ще 108 км за 3 години. Яка середня швидкість автомобіля на всьому шляху?

Середня група iconКурс ( 9 група) IV курс(4,7 група) понеділок 01. 04 Міжнародна економ 08. 04

Середня група iconІсторики презентують новий продукт
Нарешті це сталося! Творча група вчителів істориків презентує свій «продукт» електронний посібник «Історія стародавнього світу. 6...

Середня група icon«Солонянська середня загальноосвітня школа №1 І – ІІІ ступенів Солонянської...
«Солонянська середня загальноосвітня школа №1 І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»

Середня група icon1-й рік роботи над проблемою «Впровадження інноваційно-освітніх методик...
Структура методичної роботи закладу (згідно наказу): мо вчителів початкових класів, мо класних керівників, динамічна група вчителів-предметників,...

Середня група iconТема : «Музика та мистецтво слова» 6 клас
Умови гри: Вчитель показує картку з музичним терміном. Кожна група, для того щоб «викупити» картку, повинна «Зробити ставку» дати...

Середня група iconСередня дистанція у заданому напрямку

Середня група icon1 При визначенні групи крові реакція ізогемаглютинації була позитивною...
Сироватками 0(І) та В(ІІІ) груп та негативною з А(ІІ). Яка група крові, що досліджується?

Середня група iconМоз «Рибницька українська середня загальноосвітня школа №1 з гімназичними...
Моз «Рибницька українська середня загальноосвітня школа №1 з гімназичними класами імені Лесі Українки»

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2013
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка