Диференційовані завдання з навчання грамоти




Скачати 38.02 Kb.
НазваДиференційовані завдання з навчання грамоти
Дата конвертації31.03.2013
Розмір38.02 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Біологія > Документы
Диференційовані завдання з навчання грамоти

Дані завдання дібрано згідно з критеріями системності, ступеня необхідності. Їх можна використати диференційовано, з урахуванням різних рівнів розвитку дітей. До кожної літери, яка вивчається, можна дібрати малюнки.

Буква А а, звук [ а ]

Акула – це велика риба,

Жива і хижа океанська глиба.

У неї гострі зуби й дужий хвіст.

Акули треба людям берегтись.
Загадка-добавлянка

Ось вона яка –

Розбійниця морська!

Всіх би проковтнула

Зажерлива (акула).
Загадки

У воді вона живе, нема дзьоба, а клює. (Риба)
Крила має – не літає, ніг не має, а гуляє,

^ По землі не ходить , людей обходить. ( Риба)
Дверей не злічити, а не вилізти, не пролізти. (Невід)
Чистомовки

А, а, а –у мене болить рука.

Ар, ар, ар – загудів комар.

Ам, ам, ам – цукерочку тобі дам.
Розгадай шараду

Це по мені прожитий вік

Рахує кожен чоловік.

Лиш а собі я доточу,

Як по долині потечу. (Рік – ріка).
Скоромовка

Кричав Архип,

Архип охрип.

Не треба Архипу

Кричати до хрипу.
Текст для занять з розвитку зв’язного мовлення.

В акули веретеноподібне тіло з міцним хвостовим плавцем. Шкіра акули вкрита особливою лускою. На щелепах луска перетворюється в зуби. Акули – стрімкі плавці. Вони дуже поширені в теплих морях та океанах. Багато з них нападають на тварин, яких можуть подужати. Деякі акули можуть напасти і на людей.
Буква Б б, звук [б ]

Білка бігала багато,

Бо шукала в лісі брата:

Брат на дереві сидів

І смачні горішки їв.

Поки знайде білка брата,

Будемо всі букви знати.
Загадки

Хвіст трубою , спритні ніжки –

Стриб із гілки на сучок!

Носить все вона горішки

В золотий свій сундучок.

В неї очі, мов горішки,

Кожушина хутряна,

Гострі вушка, наче ріжки, -

У дуплі живе вона. (Білка)
Яка лісова тварина сушить собі гриби на деревах? (Білка)
Що за звірок? Він стрибає з ялини на дубок? (Білка)
Чистомовки

Би-би-би – зелені боби.

Бі-бі-бі – я скажу тобі.

Бе-бе-бе – білочка в дуплі живе.
Прислів’я та приказки

Де дуби – там і гриби.

Багато снігу – багато хліба.
Гра «Подумай»

У назвах яких істот є звук [б ]? (Бобер, бусел, бегемот,бджілка,білка, баран,бик).
Розгадай шараду

На неї птах сідає,

Вона його гойдає.

А Г на Б змініть –

Звірятком стане вмить. (Гілка – білка).
Текст для занять з розвитку зв’язного мовлення.

Наближалась осінь. Листя на деревах стало жовтіти і падати на землю. Почала білка готуватися до зими. Вона збирала й сушила гриби , носила насіння, горіхи, жолуді. Усе це ховала бджілка в своєму дуплі. Великі запаси зібрала білка на зиму. Добре підготувалася лісова ласунка до зими.
Загадка-добавлянка

Ой, яка ж вона гарненька,

Пишнохвоста і руденька,

Не звірятко - просто диво,

Невгамовне, пустотливе.

Вгору – вниз, на гілку , з гілки.

Хто це буде, діти? (Білка).

Буква В в, звук [в ]

Веселі вишні вкрили віти,

Виблискують з гущавини.

Василько воду ллє на квіти,

Щоб вищі виросли вони.

Н. Забіла.
Загадки

Всім знайомі краплі ці.

Їх дорослі і малі

З задоволенням їдять –

Тільки кісточки летять. (Вишні).
Червоний колір, приємний смак,

Кам’яне серце, чому це так? (Вишні).
За хатиною в садочку

У зеленому віночку

Та в червоному намисті

Стоїть дівка на обійсті.

І збігаються всі діти, щоб на неї поглядіти:

За намисто кожен - смик!

Та й укине на язик. (Вишні).
Загадка-добавлянка

Червоненька і смачненька,

Дуже з вигляду гарненька,

І боки у неї пишні.

Літом смачно їсти (вишні).
Подумай

Подумай, яке слово зайве в цьому рядку?

Вишня,вишенька,вишневий,вишняк, вишина. (Вишина)
Текст для занять з розвитку зв’язного мовлення

Вишеньки

У моєму саду ростуть вишні. Ми посадили їх з татком. Вишеньки росли разом зі мною. Я їх поливала.

А цього року дерева віддячили за мою турботу. Навесні вони гарно зацвіли. Я з нетерпінням чекала, коли ягоди достигнуть. І ось цей довгожданий день настав. Я підійшла до вишні і нарвала вишень на варенички.

Миючи у воді, я їх уважно розглядала. Вони маленькі, кругленькі, червоненькі. На смак вишеньки кислувато-солодкі. Усередині кожної ягідки є кісточка.

Я завжди буду доглядати свій сад.

Схожі:

Диференційовані завдання з навчання грамоти iconУрок навчання письма проводиться за такою схемою
Письмо проводиться одразу за уроком навчання грамоти. При цьому урок читання готує до роботи на уроці письма, а урок письма закріплює...
Диференційовані завдання з навчання грамоти iconМетодичні рекомендації щодо роботи за новим «Букварем»
Окрім цього, автори пропонують «Книгу для вчителя: методика роботи за новим Букварем», яка складається з двох частин: частина перша...
Диференційовані завдання з навчання грамоти iconМетодичні рекомендації щодо роботи за новим «Букварем»
Окрім цього, автори пропонують «Книгу для вчителя: методика роботи за новим Букварем», яка складається з двох частин: частина перша...
Диференційовані завдання з навчання грамоти iconДержавні вимоги навчальних досягнень учнів. Навчання грамоти

Диференційовані завдання з навчання грамоти iconНавчання грамоти
Тема: Зіставлення звуків [ г ] – [ Х ] за вимовою І звучанням. Читання “Колискової пісеньки”
Диференційовані завдання з навчання грамоти iconМовленнєва діяльність
Процес навчання грамоти у першому класі поділяється на 3 періоди: добукварний, букварний, післябукварний
Диференційовані завдання з навчання грамоти iconРепік Галина Іванівна, вчитель-методист Скандинавська гімназія, м....
Мета. Навчити писати велику букву Р, поєднувати її з іншими буквами у складах та словах; удосконалювати уміння учнів списувати з...
Диференційовані завдання з навчання грамоти iconКонспекти уроків навчання грамоти в 1 класі
Рогатинська спеціалізована загальноосвітня школа і-іііст. №1 з поглибленим вивченням іноземної мови
Диференційовані завдання з навчання грамоти iconМетодичні рекомендації до уроків письма у 1 класі
Навчання грамоти починається з перших уроків української мови в першому класі. Воно поєднує в собі формування початкових умінь І...
Диференційовані завдання з навчання грамоти iconГоловний принцип учительських дій „Не нашкодь дитині!”. Особливо...
У шкільній практиці індивідуальний підхід найчастіше знаходять вияв у врахуванні типових особливостей учнів. Тому індивідуалізація...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка