Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти




НазваДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Дата конвертації28.02.2013
Розмір20 Kb.
ТипДиплом
uchni.com.ua > Біологія > Диплом
Управління освіти і науки Донецької облдержадміністрації

Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Відділ природничих дисциплін

Завдання ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з екології

2011/12 навчальний рік

(для учнів 10-х та 11-х класів)

1. 10 балів. Поясніть терміни: біосфера, техносфера, ноосфера.
Критерії оцінювання: ступінь пояснення кожного терміна – 0-3 бали, оригінальні приклади -1 бал.
2. 20 балів. Антропогенез – це вчення про походження людини. На всіх етапах антропогенезу на людину діють певні екологічні фактори. Проаналізуйте вплив екологічних факторів на людину на початку антропогенезу та на сучасному етапі.
^ Критерії оцінювання: поняття «екологічні фактори» – 2б., визначення факторів – 3 б., розкриття сутності впливу на кожному етапі – по 3 б., аналіз – 6 б., оригінальність -1б., висновки – 2 б.
3. 30 балів. Порівняйте екологічні характеристики популяції покритонасінних рослин і популяції тварин з класу ссавців.
^ Критерії оцінювання: поняття «популяція» – 2б., приклади популяцій – 4 б., складові характеристики – 5 б., ступінь розкриття подібності - 0 − 8 б., ступінь розкриття розбіжностей - 0 – 8 б., оригінальність – 1 б., висновки – 2 б.

4. 15 балів. Влітку у великій калюжі мешкають представники таких видів: синьо-зелена водорость, елодея, евглена зелена, дафнія, бактерія сінна паличка, циклоп, хламідомонада, кільчастий черв трубочник, гідра, амеба звичайна, біла планарія, інфузорія парамеція. 1.Чи можна це вважати біоценозом? 2. Складіть схему можливих ланцюгів живлення мешканців цієї калюжі.* 3. Зміна чисельності особин якого виду може спричинити загибель інших організмів? Відповіді обгрунтуйте.
*Схема можливих ланцюгів живлення мешканців калюжі має бути чіткою і зрозумілою.
^ Критерії оцінювання: відповідь на 1-е питання – 2 б., відповідь на 2-е питання – 5 б., відповідь на 3-е питання – 2 б., обгрунтування кожного питання – по 2 б.
5. 10 балів. За один рік 1м2 площі агроценозу дає 800г сухої біомаси. Визначте, скільки гектарів землі потрібно, щоб прогодувати одну людину масою 70кг (63% з якої становить вода) протягом року?

^ Критерії оцінювання: запис умови задачі -2 б., розв’язання – 6 б., правильна відповідь -2 б.
6. 15 балів. Анотація до екологічного проекту у вигляді буклету.

Критерії оцінювання: наявність буклету та якість його виконання – 2 б., тема проекту та її актуальність – 2 б., мета та завдання – 2 б., предмет та об’єкт дослідження – 2 б., сутність проблеми – 1 б., структура проекту – 1 б., методи дослідження – 1 б., новизна та практичне значення – 2 б., очікувані результати – 2 б.

Завдання підготовлені обласною предметною комісією

(Пр. №1 від 20.10.2011)

Схожі:

Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Становлення нової освітньої парадигми неперервної освіти дорослих, готовність навчатися впродовж життя – головна вимога часу, яка...
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Суттєвою перевагою післядипломної освіти є її здатність швидко реагувати на соціальні й економічні зміни, що сталися в суспільстві,...
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconКомунальний заклад «запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти повідомляє, що згідно з планом реалізації програми «Intel® Навчання...
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
У посібнику розкрито теоретичні та практичні аспекти проблеми мовленнєвої творчості дітей дошкільного віку
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Напишіть твір-мініатюру «Вічна слава тим, хто смертю хоробрих загинув!», взявши за епіграф такі слова
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Напишіть твір-мініатюру «Вічна слава тим, хто смертю хоробрих загинув!», взявши за епіграф такі слова
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconКіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Яке поняття відображує незалежність та рівноправність держави як суб’єкта міжнародних відносин з іншими державами, неприпустимість...
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерстві юстиції України 02. 12. 2011 за №1395/20133, визначено порядок проведення зно-2012. Відповідно, у 2012 році випускники...
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
«Шкільний лого» (під логотипом розуміють графічне зображення, що символізує навчальний заклад). В цьому конкурсі можуть брати участь...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка