1. Замовник:
|
|
1.1. Найменування.
| Відділ освіти Лозівської міської ради
|
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ.
| 02146222
|
1.3. Місцезнаходження.
| Харківська обл., м. Лозова, мікрорайон №1, 64600
|
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського зв’язку, e-mail).
| Харитонова О.І., начальник відділення з питань організації дитячого харчування відділу освіти Лозівської міської ради,
тел. (05745)2-39-28, факс (05745)2-51-43
e-mail: osvita_ [email protected]
|
1.5.Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ).
| Відділ освіти Лозівської міської ради
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 02146222
|
2. Джерело фінансування закупівлі.
| Кошти міського бюджету
|
3. Предмет закупівлі:
|
|
3.1. Найменування.
| 15.83.1 Цукор
|
3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг
| 15560 кг
|
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
| м. Лозова, згідно з дислокацією закладів відділу освіти
|
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
| Квітень – грудень 2012 року
|
4. Процедура закупівлі.
| Відкриті торги
|
5. Інформування про процедуру закупівлі:
|
|
5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалася інформація про закупівлю.
| www.tender.me.gov.ua
|
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про закупівлю (в разі наявності).
| Додатково не розміщувалася
|
5.3. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
| «ВДЗ» № 19(621) від 13.02.2023 р. № 065304
|
5.4. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом України «Про здійснення державних закупівель» (2289-17) (далі-Закон).
|
|
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
| «ВДЗ» № 32(634) від 14.03.2023 р. № 126746
|
5.6. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
| «ВДЗ» № 37(639) від 26.03.2023 р. № 141840
|
5.7. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом) (2289-17).
|
|
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів:
|
|
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі.
| 4 (чотири)
|
6.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
| № 1 ФО-П Панкратов О.І.
№ 2 ФО-П Пасічник М.С.
№ 3 ФО-П Кузнєцова Я.О.
№ 4 ФО-П Якименко С.С.
|
6.3. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
| № 1 1175214798
№ 2 2445300033
№ 3 2905201381
№ 4 3039510911
|
6.4. Місцезнаходження/місце проживання
| № 1 Харківська обл., м. Лозова, вул. Кооперативна, 50
№ 2 Харківська обл., м. Лозова, вул. Некрасова, 59
№ 3 м. Харків, пр-т Правди, 5/20
№ 4 м.Харків, вул. Трінклера, 9/75
|
7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:
|
|
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час).
| 29.02.2023 р. до 10-00
|
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час).
| 29.02.2023 р. 13- 40
|
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів.
| 4 (чотири)
|
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів).
|
|
7.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної пропозицій конкурсних торгів.
| № 1 7,00 грн./1 кг.
загальна сума пропозиції 108920,00 грн. (сто вісім тисяч дев’ятсот двадцять грн.) № 2 8,00 грн./1 кг.
загальна сума пропозиції 124480,00 грн. (сто двадцять чотири тисячі чотириста вісімдесят грн.) № 3 6,95 грн./1 кг.
загальна сума пропозиції 108142,00 грн. (сто вісім тисяч сто сорок дві грн.) № 4 7,05 грн./1 кг.
загальна сума пропозиції 109698,00 грн. (сто дев’ять тисяч шістсот дев’яносто вісім грн.)
|
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обґрунтування підстав відхилення.
| № 3 ФО-П Кузнєцова Я.О.(пропозиція конкурсних торгів не відповідають вимогам документації конкурсних торгів та кваліфікаційним вимогам)
№ 4 ФО-П Якименко С.С. (пропозиція конкурсних торгів не відповідають вимогам документації конкурсних торгів та кваліфікаційним вимогам)
|
8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:
|
|
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися.
| найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів:
7,00 грн./1 кг.
загальна сума пропозиції 108920,00 грн. (сто вісім тисяч дев’ятсот двадцять грн.)
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів
8,00 грн./1 кг.
загальна сума пропозиції 124480,00 грн. (сто двадцять чотири тисячі чотириста вісімдесят грн.)
номер 1 та ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів:
7,00 грн./1 кг.
загальна сума пропозиції 108920,00 грн. (сто вісім тисяч дев’ятсот двадцять грн.)
|
8.2. Дата акцепту пропозицій конкурсних торгів
| 12.03.2023 р.
|
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
|
|
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові
| ФО-П Панкратов Олександр Іванович
|
9.2. Ідентифікаційний код/ реєстраційний номер облікової картки платника податків.
| 1175214798
|
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс.
| Харківська обл., м. Лозова, вул. Кооперативна, 50
|
10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю
| 20.03.2023 р 108920,00 грн. (сто вісім тисяч дев’ятсот двадцять грн.)
|
10.1. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару)
| 7,00 грн./1 кг.
|
11. Підстави прийняття рішення про не укладання договору про закупівлю (якщо таке мало місце)
|
|
12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися:
|
|
12.1. Дата прийняття рішення.
|
|
12.2. Причини.
|
|
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (2289-17), та наявність/відсутність обставин, встановлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:
| Комерційні пропозиції ФО-П Панкратова О.І. та ФО-П Пасічник С.В. відповідають встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (2289-17), та відсутність обставин, встановлених статтею 17 Закону (2289-17)
|
13.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (2289-17) та відповідають встановленим законодавством вимогам
| № 1 ФО-П Панкратов О.І.
№ 2 ФО-П Пасічник С.В.
|
13.2. Перелік учасників, які не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (2289-17), або подані документи не відповідають встановленим законодавством вимогам
|
|
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону (2289-17)
| № 1 ФО-П Панкратов О.І.
№ 2 ФО-П Пасічник С.В.
|
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені статтею 17 Закону (2289-17), та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника.
| № 3 ФО-П Кузнєцова Я.О. (свідоцтва про взяття на облік платника податку мають термін дії до 2011 року, місце проведення діяльності – м. Харків)
№ 4 ФО-П Якименко С.С(свідоцтва про взяття на облік платника податку мають термін дії до 2011 року, місце проведення діяльності – м. Харків)
|
14. Інша інформація (в тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури)
| Критерії оцінки – найменша ціна 100 балів (п.5 ст. 28 Закону)
В зв’язку з терміновістю закупівлі строк подання пропозицій конкурсних торгів було скорочено до 15 днів (п. 3 ст. 21 Закону)
|
15. Склад комітету з конкурсних торгів
| Інденко О.О. – голова комітету з конкурсних торгів, начальник відділу освіти;
Харитонова О.І..- заступник голови комітету з конкурсних торгів, начальник відділення з питань організації дитячого харчування відділу освіти
Решетов С.Я. –член комітету з конкурсних торгів, юрисконсульт відділу освіти;
Бойко Д.О. – секретар комітету з конкурсних торгів, економіст по цінах відділу освіти
|