Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська




НазваПрограма економічного І соціального розвитку міста Луганська
Сторінка1/21
Дата конвертації17.03.2013
Розмір2.85 Mb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Економіка > Документы
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   21



Додаток до рішення

Луганської міської ради

від 30. 01. 2009 № 47\2

Програма

економічного і соціального розвитку

міста Луганська

на 2009 рік

Вступ

Програма економічного і соціального розвитку міста Луганська на 2009 рік визначає основні цілі соціально-економічного розвитку міста, його пріоритети, завдання та заходи стосовно головної мети – підвищення добробуту мешканців міста на засадах поступового досягнення стандартів життя та забезпечення сталого економічного розвитку.
Програма розроблена відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного та соціального розвитку в Україні», основних положень Стратегії економічного та соціального розвитку Луганської області на період до 2015 року, міських цільових програм, з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету».
Основні показники розвитку, заходи щодо реалізації соціально-економічної політики м. Луганська в 2009 році розроблені з урахуванням пропозицій виконавчих органів Луганської міської ради,, депутатів Луганської міської ради, виходячи із загальної оцінки соціально - економічної ситуації, наявних матеріально-технічних ресурсів та фінансових можливостей, з урахуванням погіршення економічного стану міста через фінансову і економічну кризу у державі.
Потреба фінансових ресурсів міського бюджету на реалізацію заходів, передбачених на 2009 рік в затверджених міських цільових програмах, інших заходів програмного характеру, направлених на виконання власних та делегованих повноважень складає 241,0 млн. грн.
Негативні прояви світової фінансової та економічної кризи в господарському комплексі міста (насамперед, в промисловості, будівництві, транспорті) спричинили погіршення фінансово-господарської діяльності багатьох суб’єктів господарювання, скорочення кількості працюючих, перехід на неповний робочий час, збільшення заборгованості із виплати заробітної плати, зменшення надходжень податків, зборів, обов’язкових платежів в міський бюджет.
Для оцінки якості та стану виконання завдань, визначених Програмою, протягом 2009 року щоквартально здійснюватиметься моніторинг її виконання.


1. П А С П О Р Т

^ ПРОГРАМИ ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

МІСТА ЛУГАНСЬКА НА 2009 РІК


1

Ініціатор розроблення програми

Виконавчий комітет Луганської міської ради

2

Дата, номер і назва документа щодо розроблення програми

Рішення виконавчого комітету Луганської міської ради від 11.06.2008 року №164 «Про виконання планових питань, що вносилися на розгляд виконавчого комітету Луганської міської ради у І півріччі 2008 року та про планові питання, що вносяться на розгляд виконавчого комітету Луганської міської ради на ІІ півріччя 2008 року»

3

Розробник програми

Управління економіки Луганської міської ради

4

Співрозробники програми



5

Відповідальний виконавець програми

Управління економіки Луганської міської ради

6.

Виконавці заходів програми

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТУ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ СПОЖИВЧОГО РИНКУ ТА СФЕРИ ПОСЛУГ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, УПРАВЛІННЯ НЕРУХОМИМ МАЙНОМ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ;








підприємства, які знаходяться в комунальній власності територіальної громади.

7

Термін реалізації програми


2009 рік

8

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми

Міський бюджет

Районні у місті Луганську бюджети

Обласний бюджет

Державний бюджет

9

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього (тис. грн.):

197 096,0




у тому числі:




9.1.

кошти міського бюджету


98 316,0

9.2.

кошти районних у місті Луганську бюджетів

110,0


9.3

кошти державного бюджету


35 303,0

9.4


кошти обласного бюджету


6 340,0

9.5.

кошти інших джерел

57 027,0



ЗМІСТ








Стор.





Вступ

2




Паспорт


3

1.

Аналіз економічного і соціального розвитку міста Луганська за 9 місяців 2008 року

8

1.1.

Динаміка розвитку економіки


8

2.

Цілі та пріоритети економічного та соціального розвитку міста


29

3.

Шляхи розв’язання головних проблем та досягнення головних цілей


29

4.

Фінансові ресурси


30

5.

Ринкові перетворення

32

5.1.

Реформування відносин власності.

32

5.2.

Управління об’єктами комунальної власності

33

5.3.

5.3.1.

Розвиток підприємництва

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері підприємництва в 2009 році

34

35

5.4.

Дозвільна та регуляторна політика

37

5.5.

Розвиток ринкової інфраструктури.


38

6.

Механізми регулювання

39

6.1.

6.1.1.

Інвестиційна діяльність та будівництво

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері інвестицій та будівництва в 2009 році

39

40

6.2.

6.2.1.

Розвиток ринку землі

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері земельних відносин в 2009 році

44

45

6.3.

Закупівля продукції (товарів, робіт, послуг) для потреб міста


46

7.

Реалізація міських цільових програм


46

8.

Розвиток реального сектору економіки

47

8.1.

Промисловість

47

8.2.

8.2.1.

Транспорт

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері транспорту в 2009 році

48

50

8.3.

8.3.1.

Енергоспоживання та енергозбереження

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері енергоспоживання та енергозбереження в 2009 році


52

53

9.

Соціальна сфера

54

9.1.

9.1.1.

Зайнятість населення та ринок праці

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері соціального забезпечення в 2009 році

54

55

9.2.

9.2.1.

Грошові доходи населення та заробітна плата

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері грошових доходів та заробітної плати в 2009 році

57

58

9.3.

9.3.1.

Соціальне забезпечення

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики у сфері зайнятості населення в 2009 році

60

61

9.4.

9.4.1.

Житлово-комунальне господарство

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері житлово-комунального господарства в 2009 році

63

64

9.5.

9.5.1.

Благоустрій міста

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері благоустрою в 2009 році

67

68

9.5.1.1

Перелік об’єктів дорожнього господарства, які потребують ремонту у 2009 році

72

9.5.1.2

Потреба у капітальному, поточному ремонті та утриманні мереж зовнішнього освітлення у 2009 році

76

9.5.1.3

Потреба в оснащені світлофорними об’єктами, розмітці автодоріг та утримання світлофорних об’єктів у 2009 році

77

9.6.

9.6.1.

Архітектура та містобудування

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері архітектури та містобудування в 2009 році

78

79










10.

Гуманітарна сфера

81

10.1.

10.1.1.

Охорона здоров'я

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері охорони здоров'я в 2009 році

81

82

10.2.

10.2.1.

Освіта

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері освіти в 2009 році

83

84

10.3.

10.3.1.

Культура

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері культури в 2009 році

86

87

10.4.

Культурна спадщина

88

10.5.

10.5.1.

Фізична культура і спорт

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері фізичної культури в 2009 році

89

90

10.6.

10.6.1.

Молодіжна політика

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері молодіжної політики в 2009 році

92

94

10.7.

10.7.1.

Внутрішня політика

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері інформаційної політики в 2009 році


97

98

11.

11.1.

Охорона навколишнього природного середовища

Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики в сфері екологічної безпеки в 2009 році


99

100

12.

Інші заходи щодо реалізації соціально-економічної політики

м. Луганська в 2009 році


102


ДОДАТКИ
до Програми економічного і соціального розвитку міста Луганська на 2009 рік












1.

Основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку міста Луганська на 2009 рік

(Додаток 1 до Програми економічного і соціального розвитку міста Луганська на 2009 рік)





2.

Перелік міських програм, які діють в 2009 році

(Додаток 2 до Програми економічного і соціального розвитку міста Луганська на 2009 рік)





3.

Перелік проблемних питань по м. Луганську, на вирішення яких необхідні кошти державного бюджету

(Додаток 3 до Програми економічного і соціального розвитку міста Луганська на 2009 рік)





4

Основні показники фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності територіальної громади м.Луганська

(Додаток 4 до Програми економічного і соціального розвитку міста Луганська на 2009 рік)





5.

Перелік вільних ділянок, призначених для ведення господарської діяльності, власником яких є Луганська міська рада

(Додаток 5 до Програми економічного і соціального розвитку міста Луганська на 2009 рік)





6.

Структура надходжень та видатків міського бюджету

(Додаток 6 до Програми економічного і соціального розвитку міста Луганська на 2009 рік)







  1. Аналіз економічного і соціального розвитку

міста Луганська.
^ 1.1. Динаміка розвитку економіки
Чисельність населення м. Луганська на 1 грудня 2008 року склала 477,8 тис. чол.

У січні-листопаді народилося 4053 дитини, померло 6241 чол. Природне скорочення населення склало 2188 чол. (січень-листопад 2007 р.- 2497 чол.).

Загальне скорочення чисельності населення міста за 11 місяців 2008 року (за рахунок міграції, природного скорочення) склало 3415 чол.

Аналіз економічного та соціального розвитку м. Луганська свідчить про те, що протягом січня-вересня розвиток господарського комплексу міста здійснювався заданими темпами, але, починаючи з жовтня, почалося погіршення стану в промисловому виробництві, будівництві, вантажному автомобільному транспорті та інших галузях.

В цілому економічне становище м. Луганська в 2008 році характеризується такими тенденціями:

  • зростання промислового виробництва в порівнянні з 2007 роком;

  • зростання грошових доходів населення, зайнятого в реальному секторі;

  • продовження росту цін на енергоносії;

  • значне зростання рівня інфляції на споживчі товари та послуги;

  • зниження рівня зайнятості, зростання заборгованості по виплаті заробітної плати, погіршення показників розвитку в окремих галузях економіки через фінансово-економічну кризу;

Протягом 2008 року діяльність органів місцевого самоврядування була спрямована на забезпечення стабільної роботи всіх галузей господарського комплексу міста, поліпшення реального життєвого рівня населення. Вишукувались можливості вирішення першочергових завдань, спрямованих на забезпечення функціонування всіх сфер міського господарства.

Основою економіки міста є промисловість, яку представляють понад 130 підприємств. Серед усіх видів промислового виробництва найбільшу питому вагу за загальним обсягом реалізації складають підприємства машинобудування; металургії та обробки металу; виробництва харчових продуктів; виробництва та розподілу електроенергії.

У січні – вересні 2008 року місто збільшило обсяги промислового виробництва на ^ 23,6 відсотки у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року, за 11 місяців-на16,1%. Очікуваний показник обсягів виробництва у 2008 році складає 112,0 відсотків, що нижче запланованого.

Найбільше зростання промислового виробництва забезпечили підприємства з виробництва хімічної та нафтохімічної промисловості (28,4 відсотка), металургійне виробництво та виробництво готових металевих виробів (20,3 відсотка), оброблення деревини та виробництва виробів з деревини (25,9 відсотка).

Через зниження обсягів виробництва у IV кварталі 2008 року, річні обсяги зростання виробництва в хімічній та нафтохімічній промисловості знизилися до 114,2%, в металургійному виробництві до 103,1%.

Нижче прогнозних показників на 2008 рік темпи зростання виробництва іншої неметалевої мінеральної продукції (темп зниження до січня-листопада 2007 року склав 68,6 відсотка).

Обсяг реалізованої продукції у відпускних цінах підприємств м. Луганська за січень-листопад 2008 року склав 8902,6 млн. грн. або 13,5 % від загального обсягу реалізованої продукції по області, прогноз на 2008 рік – 9502,0 млн. грн..

Із загального обсягу реалізованої продукції питома вага сировинної продукції складає 48,2%, інвестиційної – 33;%, товарів широкого споживання - 17,7 %, товарів довгострокового споживання - 0,7 %.

^ Структура реалізації промислової продукції





За 11 місяців 2008 р. промисловими підприємствами міста вироблено:
Темп зростання Прогноз

до 2007 р., % 2008р.,%
Вугілля готове 708 тис. тн. 101,6 98 ,0

Ковбасні вироби 14109 тн. 104,2 102,0

Мука 87273 . тн. 185,8 165,8

Крупи 15173 тн. 135,6 125,7

Хлібобулочні вироби 37133 тн. 94,9 93,8

Трикотаж білизняний 374,6 тис. шт. 78,0 78,2

Електроенергія 6015 млн. квт. год. 102,9 101,2


Розвиток підприємництва
Кількість суб’єктів малого підприємництва з розрахунку на 10 тис. осіб наявного населення становить 109 суб’єктів, на малих підприємствах працює понад 25 тис. осіб. Середньомісячна заробітна плата найманих робітників у малому бізнесі зросла на 50 відсотків.

Розподіл кількості малих підприємств за видами економічної діяльності відзначився поступовим зменшенням частки підприємств оптової та роздрібної торгівлі з одночасним зростанням питомої ваги сфери операцій з нерухомістю, послуг юридичним та фізичним особам та будівництва.

Тобто, відбувається, процес переорієнтації малих підприємств з торгівельної на інші види економічної діяльності.

На протязі 2007-2008рр. виконувались заходи Стратегічного плану економічного розвитку м. Луганська та Програми підтримки малого підприємництва у м. Луганську. За 2008 рік на реалізацію заходів профінансовано 80,6 тис. грн.

Фінанси.
Фінансовий результат суб'єктів господарювання від звичайної діяльності до оподаткування за січень-вересень 2008 року склав 278,3 млн. грн. прибутку. За відповідний період минулого року по економіці міста Луганська фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування складав 15,3 млн. грн. збитків. В 2009 році очікується прибуток -178.2 млн.грн.

Найбільший позитивний фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування отримали промислові підприємства (175,1 млн. грн.), підприємства торгівлі; ремонту автомобілів, побутових виробів і предметів особистого споживання (78,3 млн. грн).

Прибуткові підприємства отримали дохід 579,6 млн. грн., що на 58,6% більше, ніж минулого року. Питома вага прибуткових підприємств склала 68,2%.

Збитково спрацювали 31,8% підприємств, які допустили збитки на суму 301,3 млн. грн., в порівнянні з попереднім роком збитки зменшилися на 7,7 млн. грн. Збиткову діяльність допустили підприємства будівництва (10,2 млн. грн.), підприємства комунальних і індивідуальних послуг; діяльності у сфері культури і спорту (5,3 млн. грн.).

Дебіторська і кредиторська заборгованість суб'єктів господарювання міста Луганська на 1 жовтня 2008 року складає відповідно 7652,0 і 10652,8 млн. грн.

З початку року дебіторська заборгованість збільшилася на 16,4 %, кредиторська на – 15,7%.

По видах економічної діяльності найбільша питома вага дебіторської і кредиторської заборгованості припадає на промисловість, дебіторська заборгованість – 46,4 % (3547,3 млн. грн.), кредиторська - 50,2 % (5342,6 млн. грн.).

Половина обсягу дебіторської і кредиторської поточної заборгованості промислових підприємств припадає на підприємства, які займаються виробництвом і розподілом електроенергії, газу і води 53,6 % і 36,8%.
Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування за окремими видами економічної діяльності за 2007-2008 роки



Найменування

галузі



2007 р.

9 місяців 2008 р.

Прогноз 2008 р.

При

буток

Зби

ток

Фінан.

рез.

При

буток

Зби

ток

Фінан.

рез.

При

буток

Зби

ток

Фінан.

рез.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Зведений результат

(млн. грн.)

в т.ч.

717,2

566,7

150,5

579,6

301,3

278,3

630,6

452,4

178,2

- сільське господарство

98,6

3,1

95,5

-

-

-

-

-

-

- промисло

вість


267,9

353,7

-85,8

379,50

204,4

175.1

420,0

326,9

93,1

- будівництво


29,2

21,7

7,5

15,3

25,5

-10,2

27,0

34,5

-7,5

- транспорт і зв’язок


27,2

17,1

10,1

30,0

15,4

14,6

48,2

25,4

22,8

-торгівля: ремонт автомобілів, побутових виробів та предметів особистого вжитку

204,2

87,2

117,0

109,8

31.5

78,3

116,6

66,2

50,4


Інвестиційна діяльність та будівництво
За 9 місяців 2008 року освоєно 1299,0 млн. грн. капітальних інвестицій, переважну частину капітальних інвестицій – 1031,0 млн. грн. (79,4 %) склали інвестиції в основний капітал. У промисловості освоєно – 38,3 %, у сфері торгівлі, ремонту автомобілів, побутових виробів і предметів особистого користування – 14,0 %, в транспорті і зв'язку – 12,3 % від загального обсягу інвестицій в основний капітал.

Прямі іноземні інвестиції на 01.10.2008 роки склали 80,3 млн. дол. США, це 23,1 % від загального об'єму по області, в т.ч. в транспорт і зв'язок - 28,3 млн. дол. США, в промисловість - 14,4 млн. дол. США, в торгівлю - 28,0 млн. дол. США.

Всього в місті працює 73 підприємства з іноземними інвестиціями. За 9 місяців 2008 р. іноземні інвестиції в економіку міста збільшилися на 23,7 млн. дол. США. (9 місяців 2007г.- 6,3 млн. дол. США.).

Очікувані показники по інвестиціях в економіку міста за 2008 р.:

Капітальні інвестиції – 1632,0 млн. грн..

Прямі іноземні інвестиції – 31,3 млн. дол.. США




За січень - листопад 2008 року будівельними підприємствами міста виконано робіт на суму 480,2 млн. грн., що на 31,4% менше, ніж за аналогічний період 2007 року, зокрема:

- будівництво будівель та споруд 416.0 млн. грн;

- встановлення інженерного устаткування будівель та споруд 49.6 млн. грн.;

- роботи по завершенню будівництва 10,4 млн. грн.

Зовнішньоекономічна діяльність.
У січні-вересні 2008 року суб'єктами господарювання міста експортовано товарів на суму 454,6 млн. дол. США, це на 86,4 % більше, ніж за аналогічний період минулого року. Імпорт товарів склав 367,6 млн. дол. США, в 2,6 рази більше обсягу імпорту товарів за 9 місяців минулого року. Позитивне сальдо склало 86,9 млн. дол. США.

В цілому за 2008 рік очікується уповільнення зростання обсягів експорту та імпорту товарів; експорт товарів прогнозно складе – 606 млн. дол. США, імпорт товарів – 410 млн. дол.. США.

Найбільші обсяги товарів експортуються в Російську Федерацію (39,5%), країни Європи (30,3) та Азії (9,0 %). По імпорту товарів також лідирує Росія – 70,5 %, на долю країн Європи припадає – 17,5 %, Азії – 4,2%.

У розрізі товарних груп в структурі експорту найбільшу питому вагу займають конкурентоспроможні товари: залізничні або трамвайні локомотиви, дорожнє устаткування; машини, апарати і механічне устаткування; вироби з чорних металів; алюміній і вироби з алюмінію.


Товарна структура експорту за січень-вересень 2008 року, %

В структурі імпорту переважають: чорні метали; електричні машини і устаткування; енергетичні матеріали; нафта і продукти її перегонки.

Товарна структура імпорту за січень-вересень 2008 рок, ,%


Закупівля продукції (товарів, робіт, послуг) для потреб міста
Протягом 9 місяців 2008р. в структурних підрозділах Луганської міської ради діяв 21 тендерний комітет, в тому числі 12 тендерних комітетів виконавчих органів Луганської міської ради та 9 - міських комунальних підприємств.


Протягом останніх двох років спостерігається значне зростання кількості проведених відкритих торгів, які є основною конкурентною процедурою здійснення закупівель: 9 місяців 2007р – 34%, 9 місяців 2008р. – 85,9%.



Значну частину договорів за 9 місяців 2008р. було укладено за результатами проведених процедур відкритих торгів, а саме на 86 564,4 тис. грн., за процедурою закупівлі у одного учасника на 3 742,3 тис. грн., за процедурою запиту цінових пропозицій (котирувань) на суму 1 338,8 тис. грн.



За 9 місяців 2008р. тендерними комітетами виконавчих органів Луганської міської ради та міських комунальних підприємств проводились закупівлі, в тому числі за рахунок коштів Державного бюджету: у сумі – 20 299,8 тис. грн. (в порівнянні за 9 місяців 2007р. – 6 669,2 тис. грн).

Розвиток ринкової інфраструктури.

Виробництво споживчих товарів та послуг
Всього в сфері торгівлі, ресторанного господарства та послуг зайнято понад 42 тис. чол.. Протягом року мережа підприємств в цій сфері продовжувала розвиватися. В місті відкрито 128 нових об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та послуг, серед них - 80 магазинів, 29 підприємств ресторанного господарства, 19 об’єктів сфери послуг. За рахунок відкриття нових об’єктів додатково створено понад 3000 робочих місць.

У місті працює понад 1600 підприємств торгівлі та громадського харчування, понад 400 підприємств служби побуту, 29 ринків на 20,5 тис. торгових місць, майже 15 тис. підприємців здійснюють діяльність у сфері торгівлі та послуг.

Відзначається позитивний розвиток у місті мережі крупних універсальних магазинів - супермаркетів, торгових центрів та торговельних комплексів, які значно підвищують рівень торговельного обслуговування жителів. У теперішній час у місті діє 40 супермаркетів, з них 16 відкриті у 2008 році.

Розширюється мережа магазинів «Абсолют», «Лелека», «Спар», а також підприємств торгівлі, які здійснюють продаж побутової техніки, господарчих товарів, будматеріалів, меблів, автомобілів, відкриваються магазини та салони-магазини відомих світових та українських торгових брендів „ДЦ”, „Брокард”, „МКС”, „Інтертоп”, розміщуються автосалони з світовими брендами „Рено”, „Форд”, „БМВ”, „Опель”, „Шкода”, „КІА”, „Міцубісі” та інші.

В місті відкриваються підприємства ресторанного господарства європейського рівня, такі як „Автогриль”, «Семс стейк хауз», „СушиЯ|” , «БирХофф» та інші.

З метою підтримки місцевого товаровиробника у місті розвивається мережа фірмової торгівлі. На теперішній час функціонує 86 фірмових магазинів та відділів підприємств-товаровиробників.

За останні роки зміцнилася матеріально-технічна база ринків у результаті реконструкції, переоснащення та введення в дію додаткових торговельних місць, критих павільйонів, що сприяє поліпшенню умов праці, підвищенню рівня торговельного обслуговування.

Обсяг реалізованих послуг за 11 місяців 2008 року склав 2627,9 млн. грн., зокрема населенню реалізовано платних послуг на суму 774,7 млн. грн., що на 18,6 % більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

Найбільша питома вага в загальному обсязі реалізованих послуг населенню займають послуги підприємств, що здійснюють діяльність у сфері пошти і зв'язку, - 59,2%.

Загальний обсяг роздрібного товарообороту за 9 місяців 2008 року склав 3157,2 тис. грн., в тому числі: продовольчі товари – 913,9 тис. грн., непродовольчі товари –2243,3 тис. грн. Темп росту до відповідного періоду минулого року склав 174,6 відсотка. Роздрібний товарообіг на душу населення за 9 місяців 2008 року склав 6,6 тис. грн. (9 місяців 2007 року - 3,7 тис. грн.), або на 76 відсотків більше , ніж у відповідному періоді минулого року.

Оптовий товарообіг за 9 місяців 2008 року склав 8196,5 тис. грн., що складає 132,5% до 9 місяців 2007 року.

По окремим товарам індекс цін у листопаді 2008 року до грудня 2007 року склав, %:


Яловичина

- 139,0;

Свинина

- 138.4;

Олія соняшникова

- 108;0

Цукор

- 109.8;

Борошно пшеничне

- 109.7;

Хліб пшеничний

- 121.8;

Рис

- 250.0;

Макарони

- 128,2;

Картопля

- 113,7;

Яблука

- 154,6.



Грошові доходи населення та заробітна плата
Протягом останніх років спостерігається тенденція збільшення заробітної плати. Позитивні тенденції в економіці міста (зріст обсягів промислового виробництва) впливають на ринок праці.
Динаміка співвідношення середньомісячної та мінімальної заробітної плати і прожиткового мінімуму


Показники

Одиниця виміру

2006 р.

2007р.

2008 р.

(11 місяців)

2008 р.

прогноз

Середньомісячна заробітна плата, грн.

грн.

1022

1323

1720

1720

Мінімальна заробітна плата, грн.

грн.

400,0

460

525

605,0

Співвідношення середньомісячної заробітної плати до мінімальної заробітної плати

%

256

288

327,6

284,3

Прожитковий мінімум для працездатних осіб, грн.

грн.

505

568

649

669,0

Співвідношення середньомісячної заробітної плати до прожиткового мінімуму для працездатних осіб

%

202,4

233

265.0

257,1



Середньомісячна заробітна плата з розрахунку на одного штатного працівника по місту Луганську за 11 місяців 2008 року склала 1720 грн. При цьому у листопаді зарплата склала 1751 грн. і перевищує рівень мінімальної заробітної плати і рівень прожиткового мінімуму для працюючого населення. В порівнянні з листопадом 2007р. середня зарплата зросла на 21,7%..

На промислових підприємствах рівень заробітної плати вищий, ніж середній показник по місту на 2,1% і складає 1789 грн.

Залишається значною диференціація в оплаті праці за видами економічної діяльності. Так, в листопаді 2008року, максимальна заробітна плата у розмірі 2859 грн. спостерігалась у сфері фінансової діяльності, найменша - у діяльності готелів та ресторанів-998грн.

Проблемою є несвоєчасність виплати заробітної плати.

Загальна сума заборгованості по виплаті заробітної плати по місту Луганську на 1 грудня 2008 року склала 27,2 млн. грн., що в 2,8 р. більше, ніж на 1 січня 2008 року.

По економічно активних підприємствах міста сума боргу по заробітній платі складає 19,3 млн. грн., що в 5,8 рази більше, ніж на 1 січня 2008 року. Більш, ніж в 17 разів, в порівнянні з початком року, зросла заборгованість на економічно активних підприємствах у сфері будівництва, у транспорту і зв'язку – в 7р..

З суми боргу економічно активних підприємств 62.7% припадає на промисловість, 19,6% - на будівництво, 8,2% - на операції з нерухомим майном, оренду, інжиніринг і надання послуг.

По підприємствах-банкрутах сума боргу по заробітній платі складала 7,1млн.грн.

По економічно неактивних підприємствах, які припинили діяльність в 2008 році, сума боргу по заробітній платі складала 0,8 млн. грн. Очікувана заборгованість по виплаті заробітної плати на 01.01 2009р.-21 млн. грн.

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   21

Схожі:

Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПрограми економічного І соціального розвитку міста Луганська
Аналіз та оцінка стану розвитку міста Луганська свідчить, що реалізація завдань Програми економічного І соціального розвитку міста...
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПрограма економічного І соціального розвитку міста Луганська
Україні”, „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного І соціального розвитку України”, постанови Кабінету Міністрів...
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПрограма економічного І соціального розвитку міста Луганська
Характеристика головних проблем розвитку економіки І соціальної сфери м. Луганська
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПрограма економічного І соціального розвитку міста Луганська
Характеристика головних проблем розвитку економіки І соціальної сфери м. Луганська
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПрограма економічного І соціального розвитку міста Луганська
Оцінка тенденцій соціально-економічного розвитку у 2006 році та основні планові показники на 2007 рік
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconСтратегічний план економічного розвитку міста луганська підготовлено...
Про затвердження Стратегічного плану економічного розвитку міста Луганська на 2007-2011 роки
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconЛуганська міська рада
Про внесення змін до Програми економічного І соціального розвитку міста Луганська на 2008 рік
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПро внесення змін до Програми економічного І соціального розвитку міста Луганська на 2006 рік
Україні, п. 22 ч 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Законом України «Про державне прогнозування та...
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПро внесення змін до Програми економічного І соціального розвитку міста Луганська на 2006 рік
Україні, п. 22 ч 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Законом України «Про державне прогнозування та...
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПрограма соціально економічного розвитку м. Тростянець
Програма економічного та соціального розвитку міста розроблена міськвиконкомом із залученням депутатів Тростянецької міської ради,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка