Скачати 30.14 Kb.
|
ТЕМА. Слухова сенсорна система. Значення та будова. МЕТА: встановити значення слуху в житті людини, вивчити будову органа слуху; розвивати в учнів пізнавальний інтерес; виховувати культуру поведінки в учнівському колективі. ОБЛАДНАННЯ: таблиці „Будова вуха”, „Слуховий аналізатор”, розбірна модель вуха. ТИП УРОКУ: комбінований ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ: учні з’ясовують значення сенсорної слухової системи; вивчають будову та функції слухового аналізатора. СТРУКТУРА УРОКУ І. Перевірка домашнього завдання. 1.Фронтальна бесіда:
2.Самостійна робота з картками «Будова ока людини» ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Чи знаєте ви казку про бобра і лебедя? Про те, як пишався і хвалився перед підсліпуватим бобром своїми зіркими очима лебідь? А бобер спитав, чи не знає лебідь, що там хлюпнуло за третім поворотом річки. Але не побачив лебідь нічого тривожного. Потім хлюпнуло вже за другим поворотом ... А потім пішов бобер від гріха подалі, а лебідь йому не повірив... Взагалі поганий кінець у цієї казки. А чому? Які переваги слуху? Вухо й слух з давнини цікавили вчених. В наш час інженери бажають знати не тільки ознаки слуху, але й принципи дії цього органу. ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Ми продовжуємо вивчати сенсорні системи. Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про другу , після зору ,сенсорну систему – слуховий аналізатор, про його значення в житті людини , будову та функції. Ви вже знаєте яке значення зору в житті людини, а яке значення слуху? (учні називають по черзі значення слуху і заповнюють схему) . ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Розповідь вчителя. Слухова сенсорна система – сукупність чутливих утворів, які забезпечують сприймання звукових коливань і формування слухових відчуттів. Людина сприймає звукові коливання в діапазоні від 16 до 20 000 Гц і для неї характерний просторовий бінауральний слух. Орган слуху складається з трьох частин. ^
Вухо у людини складається із зовнішнього, середнього та внутрішнього вуха. (^ V. Практичне засвоєння матеріалу. 1.Біологічний диктант. На межі між зовнішнім і середнім вухом знаходиться – барабанна перетинка. Середнє вухо з внутрішнього боку обмежене – перетинкою овального вікна. Коваделко з’єднується із стремінцем – суглобом. Порожнина середнього вуха з’єднана з носоглоткою – ^ Головну функцію в лабіринті виконує – завитка. Звукосприймальний матеріал – це кортіїв орган. Середній канал заповнений – ендолімфою. 2.Установіть відповідність 1 зорова А лобова частина півкуль 2 слухова Б потилична частина півкуль 3 рухова В скронева частина півкуль 4 інтероцептивна Г передня центральна звивина кори півкуль VІ.Підсумок уроку. 1. Що нового ви дізналися про слуховий аналізатор людини? 2. Чому коли ми закапаємо краплями вухо, в роті відчуємо смак ліків? VІІ. Домашнє завдання. 1. Підготувати доповідь про гігієну слуху. 2.Вивчити параграф 74 у підручнику. |
Урок 2 Тема: Будова рослин. Рослини живі організми. Мета: Ознайомити... Сьогодні на уроці ми дізнаємось, що спільного між цими рослинами І про їх значення для життя на Землі | Т ема. Білки, їхня будова, класифікація та функції. Мета Мета. Закріпити знання учнів про значення білків в природі, вивчити особливості будови, їх властивості та функції | ||
9 клас. Опитування по темі “ Зорова сенсорна система”. І варіант. Тести Прозорість, безбарвність, колоїдний стан характерні для а рогівки б кришталика в сітківки г склистого тіла | Урок І в з теми «Дихання» Тема : Значення дихання. Будова І функції органів дихання Мета: Сформувати в учнів поняття про суть дихання як процессу, різнорівневого, пояснити зв'язок між будовою та функціями органів... | ||
Урок Тема. Система охолодження Урок Тема. Система мащення Урок Тема.... Опис досвіду II. Інформаційна картка | Тема. Вуглеводи: будова, властивості, їх функції та застосування. Мета Мета: Вивчити особливості будови, властивості вуглеводів, їхні функції, різноманітність та застосування в житті та побуті | ||
Урок географії в 6 класі. Тема уроку: Літосфера. Внутрішня будова Землі Обладнання: підручник, атласи, схема «Внутрішня будова Землі», карта півкуль, мультимедійна дошка | Тема: Будова клітини, рослин Мета: ознайомитися з будовою рослинної клітини; навчитися виготовляти мікропрепарати та працювати з мікроскопом | ||
Тема : Різноманітність павукоподібних та їх значення в екосистемах.... Мета: Ознайомити учнів із різними видами павукоподібних, визначити особливості будови та процеси життєдіяльності різних рядів павукоподібних;... | Тема. Мова І мовлення Мета Мета. Розширювати уявлення учнів про рідну мову та її значення в людському суспільстві |