Привовчанська загальноосвітня середня школа Вплив біоенергетики рослин на здоров’я




Скачати 53.18 Kb.
НазваПривовчанська загальноосвітня середня школа Вплив біоенергетики рослин на здоров’я
Дата конвертації03.03.2013
Розмір53.18 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Фізика > Документы
Відділ освіти Павлоградської

районної державної адміністрації
Привовчанська загальноосвітня середня школа


Вплив біоенергетики рослин на здоров’я

Автор: Бугай Лариса Анатоліївна

директор школи

2005 р.


Підібраний матеріал містить відомості про біоенергетичний вплив рослин на організм людини та інші корисні поради.

Рекомендовано для вчителів, учнів та батьків.

Зміст

1. Накопичення біоенергії за допомогою дерев.

2. Правила накопичення біоенергії.

3. Коли стригти нігті.

4. Поради психолога.

Накопичення біоенергії за допомогою дерев.

Високоефективний засіб накопичення енергії за допомогою дерев-донорів. Дерева донори можна розташувати так: дуб, хвойні дерева, акація, клен, береза, горобина.

У дуба енергія потужна, надає силу, мужність думок. „Хто повинен поміркувати, нехай постоїть біля дуба”. Людину, яка зарядилась від дуба легко побачити по ході: ноги як би самі передвигаються, майже не торкаючись землі.

Сосна наповнює тіло людини високою, щільною біоенергією. „Заряджатись біля сосни – завжди підвергати себе великим навантаженням”. Не рекомендують прогулюватись у сосновому лісі тим у кого хворе серце або схильні до головних болів.

Біоенегрія акації приносить свіжість, бадьорість. Хода стає легкою, настрій кращає. Акація найкращий донор і її біоенергії корисна всім, особливо жінкам.

Клен особливо гарний в алеях або коли посаджений в ряд на відстані 5 – 7 м один від одного. Вони утворюють живий ланцюжок, одне потужне біополе.

Береза – дерево особливе і не кожен може отримати від неї допомогу, а тільки той хто її любить, вірить і відноситься з великою ласкою. Кого береза покохає, той завжди біля неї здоровий буде.

Рівень запасу біоенергії перевіряють за допомогою своєї долоні. Якщо на відстані 1,5 м будете підносити долонь до дерева і вже на відстані 1 м відчуєте на долоні підвищену щільність, тепло, поколювання, то це дерево донор, має певний запас енергії.
^ Правила накопичення біоенергії.

  1. Стати на відстані 40 – 60 см лицем або спиною, і подумки звернутись до дерева і попрохати поповнити запаси біоенергії. Якщо все це робити з чистими помислами прийде додатна відповідь.

  2. Розслабитись. Для цього подумки уявити як зверху вниз по тілу поступово проходе тепла хвиля. Закрити очі, перевірити, чи всі частинки тіла розслаблені.

  3. Проводити збір біоенергії за допомогою ритмічного дихання. Вдихнути 4, 6, 8 секунд, затримати дихання на 4 секунди, видих 4, 6, 8 секунд. Можна уявити біоенергію в срібно-блакитному кольорі, фіолетовому.

  4. „Збір” проводити не більше 2 – 3 місяців.

  5. Проводити заняття не пізніше ніж за 2 – 3 години до сну.

  6. Весною найсильнішим джерелом біоенергії є кленові дерева, які квітнуть.

Звільнення від негативної енергії за допомогою дерев.

Звільнитись від негативної інформації допоможуть дерева, які забирають енергетику: осика, каштан, тополь, верба, черемха.

Ці дерева добре відтягують головний біль, допомагають покращенню стану при хронічних захворюваннях.

Використовують поліно товщиною 10 – 20 мм, довжиною 50 – 80 мм. Діють на хворе місце.

Тополь використовують при захворюванні органів травлення, але він забирав в себе енергію – як чорну, так і світлу – в більшості з того місця до якого торкається. В давнину люди похилого віку клали під ліжко тополиний чурбанок. Перед сном і прокинувшись вранці вони ставили на нього ноги. Важкість і біль в ногах проходила, з’являлась легкість.

Каштан використовують при поліартритах. Курс лікування 1 місяць, 5 днів по 25 – 30 хвилин, потім 1 день перерва.

Можна, звичайно, любити природу або бути до неї байдужим, але в будь-якому випадку треба знати її закони. Ось які спостереження зібрали люди за багато-багато років. Наприклад, одна жінка раптом захворіла на астму. Згодом з’ясувалося, що причину своєї недуги над своїм ліжком вона повісила власноруч. Це був горщик з голчастим аспарагусом. Винесли рослину – і напади астми припинилися. Виявляється, аспарагус забирає у людини енергію.

Подібні ж властивості мають і популярне серед народу алое і улюблена всіма нами герань, не варто тримати їх у спальні. Але короткочасні контакти безпечні. Не треба відмовлятися од цих кімнатних рослин зовсім. Адже їх можна застосувати як компрес на рану чи нарив для зняття болю і запалення.

^ Коли стригти нігті.

Кожен день тижня має енергетику, яку передає йому відповідна планета (планета-покровитель неділі – Сонце, понеділка – Місяць, вівторка – Марс, середи – Меркурій, четверга – Юпітер, п’ятниці – Венера, суботи – Сатурн). З цим пов’язано повір’я, коли можна стригти нігті. Вважається, що обов’язково – до заходу Сонця.

Не можна стригти нігті в неділю. Цей день пов’язаний з нашим духом і стригти нігті в цей день – все одно, що зарізати себе.

В понеділок треба стригти нігті хворим людям, включається цикл здоров’я.

У вівторок зрізання нігтів веде до матеріальних надбань, одержання грошей.

В середу – до покупок, обновок.

Якщо ви пострижете нігті в четвер, то цим закладете ритм, пов’язаний з Юпітером. Вас похвалять або ви відчуєте якесь піднесення.

У п’ятницю стригти нігті не можна, це призведе до смутку. (В християнстві дні тижня названо іменами святих, і там теж не можна стригти нігті в п’ятницю, оскільки це є оскверненням вищого начала).

В суботу обробка нігтів веде до любовного побачення, до зустрічі, знайомства.

Поради психолога.

  1. Не треба зводити рахунки з вашими недугами, бо цим Ви нанесете більше шкоди собі, ніж їм;

  2. Намагайтесь не думати погано про тих людей, які Вам неприємні;

  3. Краще не очікувати подяки, ніж переживати із-за невдячності. Пам’ятайте, що єдиний спосіб знайти заспокоєння, це не чекати подяки, а робити добро іншим задля власної радості;

  4. Не наслідуйте інших, знайдіть себе і залишайтесь собою, адже наслідування – самовбивство;

  5. Частіше намагайтесь дивитись на себе з боку, будьте критичнішими до своїх вчинків;

  6. Дуже важливо навчитись здобувати користь з втрати. Це вимагає роздумів, в цьому полягає різниця між розумною людиною і дурнем;

  7. Якщо доля вручає вам „лимон”, намагайтесь зробити з нього „лимонад”. Дійте!

  8. Якщо не можете змінити несприятливі для вас обставини, намагайтесь змінити своє ставлення до них;

  9. Намагайтесь бути оптимістичним, добрішим, терпимішими до людей, які Вас оточують; добре ставлення до них допоможе передусім Вам;

  10. Знаходьте час для того, щоб побути на одинці, помріяти, почитати вірші чи цікаву книжку, послухати музику, для аутогенного тренування, воно привчить Вас володіти собою, внутрішньо розслабитись;

  11. В скрутні моменти життя варто пригадати такий вислів: „Навчи нас, Боже, спокійно реагувати на події, хід яких не можемо змінити, дай нам, Боже, уміння, енергію і силу змінити те, що ми можемо змінити, навчи нас, Боже, мудрості, щоб відрізнити одне від другого”.

Схожі:

Привовчанська загальноосвітня середня школа Вплив біоенергетики рослин на здоров’я iconПривовчанська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
Посада, місце роботи – учитель початкових класів, Привовчанська загальноосвітня школа І- ііі ступенів
Привовчанська загальноосвітня середня школа Вплив біоенергетики рослин на здоров’я icon«Солонянська середня загальноосвітня школа №1 І – ІІІ ступенів Солонянської...
«Солонянська середня загальноосвітня школа №1 І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»
Привовчанська загальноосвітня середня школа Вплив біоенергетики рослин на здоров’я iconСередня загальноосвітня школа I-III ступенів №18 наказ
Тютюнові вироби містять шкідливі для здоров’я людини речовини, а тютюновий дим є фактором ризику для здоров’я людей, які не курять....
Привовчанська загальноосвітня середня школа Вплив біоенергетики рослин на здоров’я iconМоз «Рибницька українська середня загальноосвітня школа №1 з гімназичними...
Моз «Рибницька українська середня загальноосвітня школа №1 з гімназичними класами імені Лесі Українки»
Привовчанська загальноосвітня середня школа Вплив біоенергетики рослин на здоров’я iconУ 2001 році зош №2 здобула статус Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня...
Приміщення школи побудоване у 1939 році І мало назву Славутська українська середня школа №8
Привовчанська загальноосвітня середня школа Вплив біоенергетики рослин на здоров’я iconСередня загальноосвітня I iii ступенів школа №18 наказ
Міністерства охорони здоров'я України від 15. 08. 06 №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних,...
Привовчанська загальноосвітня середня школа Вплив біоенергетики рослин на здоров’я iconКомунальний заклад освіти
«незабудинська середня загальноосвітня школа І ііі ступенів солонянської районної ради дніпропетровської області»
Привовчанська загальноосвітня середня школа Вплив біоенергетики рослин на здоров’я iconКомунальний заклад освіти
Петриківська неповна середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів Солонняської районної ради Дніпропетровської області”
Привовчанська загальноосвітня середня школа Вплив біоенергетики рослин на здоров’я iconКомунальний заклад Майська середня загальноосвітня школа Проект
«Партнерство школи та батьківської громади в умовах соціально-педагогічного комплексу»
Привовчанська загальноосвітня середня школа Вплив біоенергетики рослин на здоров’я iconУроку на тему: «Що може комп’ютер»
«Солонянська середня загальноосвітня школа №1 I-III ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка