Позакласний захід «Таємниці фізики» для учнів 8 класу Підготував вчитель фізики Урзуфської зош І-ІІІ ст. Топузова О.І. І гейм. Вікторина “Фізика навколо нас”




Скачати 147.58 Kb.
НазваПозакласний захід «Таємниці фізики» для учнів 8 класу Підготував вчитель фізики Урзуфської зош І-ІІІ ст. Топузова О.І. І гейм. Вікторина “Фізика навколо нас”
Дата конвертації28.02.2013
Розмір147.58 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Фізика > Документы
Позакласний захід «Таємниці фізики»

для учнів 8 класу
Підготував вчитель фізики Урзуфської ЗОШ І-ІІІ ст. Топузова О.І.
І гейм. Вікторина “Фізика навколо нас”

  1. Їдуть в дощ автобуси, пасажири помічають, що вода, яка збирається на даху виливається то спереду, то ззаду вагона. Як це пояснити?

  2. Чому важко шити іржавою голкою?

  3. Чому в морі легше плавати, ніж у річці?

  4. Чому гуси й качки плавають у воді та виходять із неї сухими, а кури тонуть?

  5. Що важче пуд заліза чи пуд пір’я з точки зору вдумливого фізика?

А тепер вікторина у віршованій формі:
Про передачу тиску рідиною

Все відомо нам з тобою,

О, дивився вчений вдаль,

Прізвище його (Паскаль)
Скажіть, хто може здогадатись,

Що, коли вгору підійматись,

То тиск буде ..(опускатись).
Підіймаючись нагору,

Стає важче нам вдихати.

То скажіть, який є прилад,

Щоб тиск виміряти? (Барометр).
ІІ гейм. Конкурс «Ти знаєш все».

Запитання до команд по черзі:

  1. Чому нагрівається насос під час накачування велосипедної камери?

  2. Як впливають на теплопровідність ґрунту оранка й розпушування?

  3. Чому в ожеледь посіви озимини можуть вимерзнути?

  4. У якому чайнику краще заварювати чай – у металевому чи порцеляновому?

  5. Чому термос зберігає тепло? Чи може він зберігати холод?

  6. Чому, якщо зимою при сильному морозі доторкнутися пальцями до металу, вони прилипають, а якщо до дерева то ні?

  7. Відгадай загадку: “З частинок складається весь світ” – вважав учений (Демокріт), частинки (молекули) звуться і весь час кудись несуться.

  8. Коли більше важить кілограмова гиря – взимку, чи влітку?

  9. Всі тіла внаслідок їх притягання до Землі падають на неї. Хмари, що складаються з дрібних крапельок води теж повинні падати на Землю. Однак ніхто не помічав, щоб хмара коли-небудь досягла поверхні Землі. Як пояснити цей парадокс?

  10. Відшукай фізичну основу природного явища: “У воді не тоне, у вогні не горить. Що це?”

ІІІ гейм Шерлок Холмс

  1. Шерлок Холмс увійшов до квартири й почав розмову з господарями. Через хвилину він сказав: “Шановна господине, у Вас на кухні кипить чайник.” Як він це визначив, якщо знаходився в кімнаті, з якої не видно кухні.

(Коли чайник кипить, то його кришка побрязкує завдяки утвореній парі.)
2. Господарка дому, де був Холмс, підійшла до дверей і впустила кішку до кімнати. Подивившись на кішку Холмс сказав: “Погода на вулиці погана”. Як він це визначив?

(У холодну погоду хутро кішки стає особливо пухким, щоб у проміжках між ворсинками було більше повітря.)


  1. Щоб швидше остудити каструлю з молоком господарка дому поставила її на лід. Холмс подивився і подумав: “А з фізикою вона не дружить.” Чому в нього виникла така думка?

(У цьому випадку лише нижня частина охолоджуватиметься за рахунок теплопровідності).


  1. Була зима. Шерлок Холмс зайшов до кімнати з вулиці. Крізь замерзлі вікна було видно лише край дороги. “Господарка квартири неекономна ”, - подумав він. Чому Шерлок Холмс зробив такий висновок?

(Вікна квартири замерзли. Значить в простір між рамами проникло з кімнати тепле вологе повітря, дотикаючись до холодного скла, замерзло на ньому. Тобто, вікна не заклеєні.)

ІV гейм. Приказки і прислів’я.

Тертя”

1. Йде як по маслу.

2. Не змастиш – не поїдеш.

3. Слизький як в’юн.

4.Вислизне як риба з рук.

5. Коси коса, поки роса, роса спаде-робота пропаде.

6.Стоїть на слизькій дорозі.

7.Камінь зрушиш – легше стане.

Тиск”

1. Ходить по лезу ножа.

Теплові явища”

1. Поки сонце зійде, роса очі виїсть.

2. Гвіздком (шилом) моря не зігрієш.

3. Вітер сніг з’їдав.

4. Куй залізо поки гаряче.

Прості механізми”

1. Клин клином вибивають.

2. Щоб води напитись, журавель згодиться.

Звукові явища

1. Повна бочка мовчить, а порожня гучить.

Природні сили”

1. Під лежачий камінь вода не тече.

2. Гуртом і слона можна подолати.

3. Сплетені нитки – сильніші однієї.

V гейм «Це цікаво».

1.У дві півлітрові склянки опускають картоплини. В одній картопля плаває, в іншій тоне. (Поясніть ці спостереження).

2.Хто швидше вдує корок у пляшку?

3.Як довго горітиме свічка, що плаває у воді? (Верхній кінець свічки розміщено майже на межі вода - повітря).

4.Досліди з металами:

  • Як опустити монету в склянку, не беручи її руками, не нахиляючи листівку?

  • Дістати п’ятак з-під склянки?

  • Дістати п’ятак з води, не замочивши руки?

5. Кип’ятіння води без вогню?

6. Лід, що не тоне в кип’ятку?

7. Нестійка рівновага – підняти сірник з підлоги.

VІ гейм « Вирішальний гейм».

1. Картопля, зварена в солоній воді, солона на смак. Чому?

(явище дифузії)

  1. Вказати, чим різняться між собою цукор і сіль. (молекулами).

  2. На який з двох однакових за розміром брусків діє більша сила тяжіння? (більша сила тяжіння діє на той брусок, маса якого більша)

  3. Деякі майстри змащують милом шурупи перед закручуванням. Чому? (зменшення сили тертя)

  4. Чим пояснюється збільшення довжини дроту під час нагрівання? (збільшенням проміжків між молекулами)

6. Чому краплі дощу при різкому русі злітають із кашкета?

(внаслідок інертності крапель води)

  1. Поясніть чим викликані припливи та відпливи в морях і океанах Землі (притягання Землі з боку Місяця).

  2. На пачці прального засобу написано застереження: "Кольорову білизну прати окремо від білої!" Чому? (внаслідок явища дифузії біла білизна може пофарбуватися)

  3. "Перед розумом і сила поступається" - говорить українське прислів'я. Скажіть це мовою фізики (замінити силу тертя ковзання тертям кочення, оскільки сила тертя кочення за однакового навантаження менша за силу тертя ковзання)

10. Розмістіть у порядку зменшення значення об'ємів: 20 дм3, 400 см3,3 м3, 500 л. (З м3=3000 дм3, 500 л=500 дм3, 20 дм3,

400 см3=0,4 дм3).

Знавці фізики.
Позакласний захід для учнів 8 класу
Підготував вчитель фізики Топузова О.І.
Проведення «Фізичного брейна» дозволить учителю пожвавити навчально-виховний процес, розкрити творчий потенціал кожного учня, активізувати діяльність учнів і розвивати інтерес до навчального матеріалу.У грі беруть участь дві команди, які розмішуються за червоним та зеленим гральним столами. Право відповідати на запитання отримує та команда, яка швидше натиснула на кнопку лампи, яка стоїть на столі. Гра триває, доки одна з команд заробить до 6 балів, час обміркування відпо­відей на запитання — 30с. Гра починається з запитань вартістю 1 бал. До більш складних запитань переходять у тому випадку, коли жодна із команд не відповідає правильно на дане. За грою спостерігає шановне журі, яке підіб'є підсумки та назве переможців.

^ Запитання вартістю 1 бал

1.Перший лауреат Нобелівської премії. (Рентген.)

2.Цей учений на дозвіллі виготовляв валізи, а найголовніше відкриття його життя прийшло до нього уві сні. (Дмитро Іванович Менделєєв.)

3. Фізик, прізвищем якого «опираються» електричні провідники. (Ом.)

4. Шведський учений, завдяки якому ми всі ходимо «під градусом». (Цельсій.)

5. Фізичне явище, яке знайшло місце у суспільному житті. (Резонанс.)

6. Що можна побачити, якщо нічого не видно? (Туман.)

7. Точний прилад серед знаків зодіаку. (Терези.)

8. Кожного року в Золотій залі Стокгольмської ратуші відбувається знач­на подія вченого світу. Яка? (Вручення Нобелівської премії.)

9. Він зміг роздивитися людину наскрізь. (Рентген.)

10. Технічний прилад, з яким марно грати в хованки — програє    (Ло­катор.)

 11. Арифметична одиниця дієтології. (Калорія.)

12.Американський винахідник, який «навчив» людство увічнювати звук. (Едісон.)

13.Вивчивши теорію заломлення променів, Галілео Галілей, за його словами, винайшов... (телескоп).

14.Кому присвячений пам'ятник, на п'єдесталі якого написано: «Він зупинив Сонце та зрушив Землю»? (М. Копернику у Варшаві.)

^ Запитання вартістю 2 бали

1. Якщо ви читали «Золоте теля», скажіть, яке яві ще заважало одному з персонажів повернути за ріг будинку, коли він ніс свою долю двома рука­ми, і як його прізвище? (Інерція; Паніковський.)

2.Плавець, умілий вершник, ерудит, поет, музикант і конструктор, ге­ніальний художник, механік, астроном, ботанік тощо. Його твори роз­шифрували через 200 років після його смерті. Хто ця людина? (Леонардо да Вінчі.)

3. Хто зі стародавніх великих учених просив поставити на свою могилу циліндр, в якому вміщено кулю, а в кулі — конус? (Архімед.)

4.Цей відомий фізик повинен був стати не вченим, а палітурником. Ін­шого не менш відомого фізика чекала не менш прозаїчна професія — токар. Хто ці вчені? (Фарадей; Герц.)

 5. Він жив настільки давно, що нам і тепер важко відрізнити правду від вигадки. Він уперше сам теоретично вивів правило важеля і вважав, що важіль — потужна машина, за допомогою якої можна було підняти Землю, якби знайшлася відповідна точка опори. Про якого вченого йдеться? (Архі-мед.)

 6. Спочатку була чиста вода, потім — металевий диск, потім — скло, вкрите спеціальною сполукою. Що це за річ і про що в неї потрібно запита­ти? (Дзеркало. Чи я на світі наймиліша?)

 7. Це ім'я носив один із численних предків царя Давида. Це ім'я зовсім не рідкісне. Багато з нас знають його з дитинства завдяки випадку, в якому на одного з носіїв цього імені впало дещо. (Ісаак.)

 8. Який прилад можна сконструювати за допомогою склянки з водою, жаби та маленької дерев'яної драбини? (Барометр.)

9. Ця речовина згадується в багатьох дитячих книжках, тому точно авто­ра назвати неможливо. Що це за речовина? («Жива вода».)

10. Китайці називали його «чу-ші», греки — «геркулесове камін­
ня», французи — «айман», індуси — «тхумбака», єгиптяни — «кістка»,
іспанці — «п'єдрамант», німці — «магнесс», англійці — «лоудстоун». Що
це? (Магніт.)

11.Один баварський комерсант поставив біля входу у свій магазин те­рези, на яких кожен, хто входив та виходив, повинен був зважуватися. Для чого? (Щоб не змогли пронести вкрадене.)

12.У таблиці «Рекорди швидкості» в Книзі рекордів Гінесса новий ре­корд швидкості відрізняється від попереднього більше, ніж у 10 разів. Коли і ким був установлений цей рекорд? (12 квітня 1961 р. Ю. Гагаріним.)

13.Фізик Вільгельм Рентген, хімік Якоб Вант-Гофф, мікробіолог Еміль Берінг, поет Рено Прюд, суспільний діяч Анрі Дюнан, економіст Фредерік Пассі. Що об'єднує цих людей? (Це перші лауреати Нобелівської премії.)

^ Запитання вартістю 3 бали

1. У 1876 р. британський парламент прийняв закон про обмеження за­вантаження суден — «Закон про вантажну марку». Згідно з ним, марку по­винен наносити сам хазяїн судна. Останні сприйняли новий закон із вели­ким незадоволенням. Скажіть, куди наніс марку один власник пароплава, щоб висловити свою зневагу? (На трубу пароплава.)

2. Ім'я цієї людини ви не побачите в системі фізичних одиниць. Але на початку розвитку лазерної фізики американські вчені дали його ім'я неофіційній одиниці вимірювання потужності лазерного променя. Чим більш потужним був лазер, тим більше деяких виробів він міг пропалити за один раз. Якби фізики були російськими, вони, можливо, дали б одиниці ім'я річки. (Жилет. Фізики пропалювали лазером леза. Нева.)

3. Під час одного фізіологічного процесу швидкість «цього» у люди­ни досягає 160 км/год, а відстань дії — 3—4 м. Про який процес ідеться? (Чхання. «Це» — повітря.)

 4. — Послухайте, Ньютон, як ви зробили це своє відкриття, про яке стільки говорять? — Просто стукнуло по голові. Вони стояли кожен у своєму дворі та перемовлялися через огорожу. —Що стукнуло по голові? —Яблуко. Я сидів, а воно впало з гілки. Сусід замислився. Потім сказав: — Зізнайтеся, Ньютон, це було яблуко з мого саду? Ось бачите, гілка звисає до вас у двір, а ви маєте звичку сидіти на цьому місці, я це давно
помітив. Ньютон збентежився. — Слово честі, не пам'ятаю, що це було за яблуко. Наступного дня, коли Ньютон прийшов на своє улюблене місце, гілки яблуні там уже не було. За огорожею під яблунею сидів сусід. — Відпочиваєте? — спитав Ньютон — Угу. Так вони сиділи кожен день -— Ньютон і його сусід. Гілка лежала спи­ляна, сонце обпікало голову Ньютона, і йому нічого не залишалося як за­йнятися вивченням чого? (Світлових явищ.)' 5. Десь, у якомусь царстві жили-були цар та цариця, і було в них три доньки. Не поспішав суворий цар видавати доньок заміж. Усіх, хто сватав­ся, змушував виконувати три складних завдання, а нареченим це не вдава­лося. Одного разу прийшов у палац принц, виконав три царських завдання. Радіють і цар, і його донька, а принцу не до радощів. Поки він завдання виконував, все до царських доньок придивлявся і полюбилася йому не стар­ша, а менша. Щоб не образити царя, звернувся принц до нього з такими словами: «Наворожила мені циганка: якщо сподобається одразу декілька дівчат, то обирати треба ту, у якої швидше закипить вода у каструлі». Зди­вувався цар, але наказав розтопити піч, принести три однакові каструлі, на­повнити їх однаковою кількістю води та накрити однаковими кришками. Запропонував донькам обрати каструлі та наглядати, коли закипить вода. У якої царівни вода в каструлі закипить швидше? (Вода закипить швидше в тій каструлі, де не відкриватимуть кришку. У казках більш терплячою буває найменша сестра, отже, можна зробити висновок, що у меншої ца­рівни вода закипить швидше.)

6.18 липня 1815 р. на болотистій рівнині неподалік від Ватерлоо зустрі­лися дві армії — Наполеона та Веллінгтона. Сили обох армій були приблиз­но однаковими. Французькі кірасири вступили у бій з шотландською кава­лерією. І хоча французькі дивізії рідішали, Наполеон був спокійним, тому що неподалік стояла тридцятитисячна армія маршала Груші. Але замість Груші на полі з'явився ворог — генерал Блюхер. Наполеон зазнав пораз­ки і до кінця своїх днів звинувачував Груші у зраді. Маршал стверджував, що він та його офіцери не чули залпів, хоча його армія була розташована ближче до поля бою, ніж армія Блюхера. Чи можете ви, використовуючи свої знання з фізики, виправдати маршала Груші? (Між джерелом звуку та смугою чутності, яка виникає завдяки відбиванню звукових хвиль від шарів атмосфери, може біти смуга «тиші». Саме в смузі тиші знаходилася ар­мія Груші під час битви при Ватерлоо.)

7. Відомий англійський фізик та хімік Хемфрі Деві (1778—1829 рр.) вважав найвидатнішим своїм відкриттям не щось, а когось. Когось ж він відкрив? (М. Фарадея.)

8. Гравій — осадова гірська порода, складена уламками крихких порід та мінералів. А що вимірюють гравіметром? (Силу тяжіння.)

9.У 1922 р. за декілька місяців до смерті він сказав: «Я не можу дозво­лити собі розкоші, щоб хід моїх роздумів переривали. Під час зародження ідей мій мозок нагадує гладку поверхню, а телефонний дзвінок у цей час викликає такий ефект, ніби упала у воду цеглина. Повідомлення можуть зачекати, а ідеї — ні». Кому належать ці слова? (О. Белу, винахіднику теле­фони.)

10.Перерахуємо «шість помилок людства»: квадратура кола, трисекція кута, рухомість ртуті, еліксир життя, подвоєння куба, філософський ка­мінь. Назвіть велику помилку, що залишилася. (Вічний двигун.)

11.У 1791 р. один італієць, починаючий учений, одружився з дочкою свого професора. Але вона, на жаль, захворіла на лихоманку, її життя було під загрозою. Лікарі прописали хворій бульйон із жаб. Молодий чоловік узявся власноруч його приготувати. Він очистив декілька жаб та розвісив їх нижні кінцівки на залізній гратці балкона. Приготування цієї страви спри­чинило наукове відкриття, яке широко увійшло в наше життя. Назвіть пріз­вище вченого. (Лу'іджі Гальвані.)

12.Цей благородний метал, який використовується для виготовлення пера авторучки, є найважчим на Землі (густина 22,5 8/см3). Назвіть його. (Осмій.)

 13.Один із рекордів довголіття неправильних теорій — 14 століть (від Давньої Греції до пізнього Середньовіччя) — став можливим завдяки люд­ській неосвіченості, практичним потребам суспільства в епоху Середньо­віччя та завзятій підтримці церкви. Назвіть тих, хто створив та спростував цю теорію. (Птоломей та Коперник.)

^ Вечір цікавої фізики
Позакласний захід для учнів 7 класу

Підготував вчитель фізики Топузова О.І.
Мета: ознайомити молодших школярів з фізичними явищами, які

зустрічаються в повсякденному житті, за допомогою ігрових моментів,

дослідів розвивати в учнів прагнення до пізнання, пошуку, творчості;

розкрити значення фізики в житті людини.

^ ХІД ЗАХОДУ

І. Вступ

Учні —8 класів знайомлять із планом проведення вечора молодших школярів.

1-й ведучий

—Добрый вечер, добрый вечер?

Говорим мы вам при встрече

Удивить мы вас хотим

И в волшебников вас превратим!

2 -й в е д у ч и й

И преграды нас не остановят!

Новые миры к себе манят.

Нам оставить след в науке стоит

И внести в открытие свой вклад.

1-й ведучий, Дорогі друзі! Пропонуємо вам потрапити сьогодні у світ фізики,

у світ таємниць і загадок. Побувавши там, ви дізнаєтеся, що фізика — це наука

про природу. Ми не чарівники, ми тільки вчимося й спробуємо сьогодні роз-

крити вам деякі таємниці цієї давньої науки. Покажемо вам фокуси, проведемо

конкурси під час яких побачимо, хто з вас найспритніший, найрозумніший і

найартистичніший. А ще переглянемо цікавий фільм на комп'ютері й творчі

роботи учнів старших класів.

2 –й ведучий. А зараз послухайте, що говорять учені про нас і про фізику:

«Нам надзвичайно пощастило, що ми живемо в часи, коли ще можна робити

відкриття»

(Р.Фейман)

„Здоровий глузд у фізики – це ті забобони, які формуються у віці до 18 років”

(А. Ейнштейн).

II. Фізичні досліди

Чарівник і його помічниця під тиху музику демонструють досліди й пропонують

дітям пояснити їх. Якщо діти утруднюються відповісти, то чарівник пояснює; а

помічниця показує (після кожного досліду викликаються бажаючі продемонструвати

цей самий дослід самостійно).

Дослід 1. Неспалима хустка.

Дослід 2. Неспалима нитка.

Дослід 3. Монетка в пляшці.

Дослід 4. Яйце в графіні.

Дослід 5. Електризація (електрофорна машина й султанчики).3

III. Конкурси й ігри

1. Конкурс „Пантоміма”

Учні 7-х класів показують за допомогою міміки, жестів якесь фізичне явище, а

молодші школярі вгадують, що це, й розповідають, де це явище зустрічається в

їхньому житті.

Тертя ковзання, кочення, спокою — механічні явища.

Лампочка, праска, телевізор—електричні явища.

Сонце, зірки, ,лінза — світлові явища.

2. Конкурс „Відгадай загадку”

1) . Чого в шафу не сховаєш? (Промінь світла)

2). Горя не знає, а гірко й рясно плаче. Що це? (Хмара)

3). У воді не тоне й у вогні не горить. (Лід)

4). Лежить на землі: не зафарбувати, не зіскребти, не завалити. (Тїнь)

5). Що ЙДЕ не рухаючись із місця? (Час)

6). Заревів ведмідь на всі гори, на всі моря! Що це? (Грім)

3. Конкурс „Чомучок” за інтегрованим курсом

1). Чому в морі легше плавати, ніж у річці?

2). Коли людині тепліше: коли вона , одягне три тонких сорочки або одну

товсту ?

3). Чи може влітку впасти сніг ?

4). Чому гусаки й качки плавають у воді й виходять з неї сухими, а кури тонуть?

5). Чому високо в горах людина засмагне швидше?

6). Який найбільший магніт ви знаєте?

4. Гра „Зіпсований телефон”

Одному учневі кажуть речення, поки троє інших стоять за дверима, потім вони по

черзі повторюють почуте.

«Автомобіль везе людей в ожеледь, різко загальмувавши на зупинці, він

проїжджає деякий шлях, ще називається гальмівним. Люди врятовані, їх урятувала

сила тертя ».

IV. Демонстрація саморобних приладів

• Електроскоп;

• кристали, вирощені вдома;

• набір кристалічних та аморфних тіл;

• електричні прилади з конструктора;

• види фонтанів.

Творчі роботи учнів (газети, реферати, кросворди, ребуси, фотомонтаж, малюнки з

фізичної тематики).

V.Перегляд на комп”ютері диска «Фізика в картинках»

VI. Підсумки вечора

Нагородження учасників і заохочення переможців.

Схожі:

Позакласний захід «Таємниці фізики» для учнів 8 класу Підготував вчитель фізики Урзуфської зош І-ІІІ ст. Топузова О.І. І гейм. Вікторина “Фізика навколо нас” iconЛопушненська зош І-ІІІ ступенів
«Сторінками фізики», екскурсія в кабінет фізики для учнів 5 класу, перегляд мультфільмів та відеофільмів з фізики та астрономії,...
Позакласний захід «Таємниці фізики» для учнів 8 класу Підготував вчитель фізики Урзуфської зош І-ІІІ ст. Топузова О.І. І гейм. Вікторина “Фізика навколо нас” icon«фізика навколо нас»
Фізика тісно пов’язана з нашим життям, з народним господарством. Роль фізики в революційних перебудовах в усіх областях техніки виключно...
Позакласний захід «Таємниці фізики» для учнів 8 класу Підготував вчитель фізики Урзуфської зош І-ІІІ ст. Топузова О.І. І гейм. Вікторина “Фізика навколо нас” iconПозакласний захід. Усний журнал для учнів 7-8 класу. «Таємниці найвідомішої...
Привернути увагу учнів до біологічної, хімічної ролі води у житті рослин, тварин, людей
Позакласний захід «Таємниці фізики» для учнів 8 класу Підготував вчитель фізики Урзуфської зош І-ІІІ ст. Топузова О.І. І гейм. Вікторина “Фізика навколо нас” iconКомишанська зош №26 Херсонської міської ради Довідник з фізики для учнів 10 класу

Позакласний захід «Таємниці фізики» для учнів 8 класу Підготував вчитель фізики Урзуфської зош І-ІІІ ст. Топузова О.І. І гейм. Вікторина “Фізика навколо нас” iconСтатут всеукраїнської Громадської організації
Всеукраїнська громадська організація “Асоціація учителів фізики “Шлях освіти -ххі” створюється за ініціативи учителів фізики, фіналістів...
Позакласний захід «Таємниці фізики» для учнів 8 класу Підготував вчитель фізики Урзуфської зош І-ІІІ ст. Топузова О.І. І гейм. Вікторина “Фізика навколо нас” iconВикористання інформаційно-комунікаційних технологій для удосконалення...
Використання інформаційно-комунікаційних технологій для удосконалення уроку фізики з метою формування ключових компетенцій ( з досвіду...
Позакласний захід «Таємниці фізики» для учнів 8 класу Підготував вчитель фізики Урзуфської зош І-ІІІ ст. Топузова О.І. І гейм. Вікторина “Фізика навколо нас” iconПрирода навколо нас. Жива І нежива природа. У природі все пов’язане
Автор Йовенко Надія Іванівна, вчитель початкових класів Шевченківської зош І – ІІІ ступенів Броварського району
Позакласний захід «Таємниці фізики» для учнів 8 класу Підготував вчитель фізики Урзуфської зош І-ІІІ ст. Топузова О.І. І гейм. Вікторина “Фізика навколо нас” iconРозклад державної підсумкової атестації в 4 класі Чубарівської зош...
...
Позакласний захід «Таємниці фізики» для учнів 8 класу Підготував вчитель фізики Урзуфської зош І-ІІІ ст. Топузова О.І. І гейм. Вікторина “Фізика навколо нас” iconОбґрунтуйте роль фізики у повсякденному житті та у розвитку техніки....
Фізика вивчає найзагальніші закономірності явищ природи, властивості та будову матерії, закони її руху
Позакласний захід «Таємниці фізики» для учнів 8 класу Підготував вчитель фізики Урзуфської зош І-ІІІ ст. Топузова О.І. І гейм. Вікторина “Фізика навколо нас” iconБобіна Азбука споживача Посібник зошит для вчителів та учнів 3-го класу м
Н. Г. Пуцак, старший вчитель, заступник директора з навчально-виховної роботи Нетішинської зош І-ІІІ ступенів №2
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка