Публікації для учнів

Це сукупність бібліографічних відомостей про твір друку (автор, назва документа, місце І рік видання, загальна кількість сторінок тощо), записаних за певнимиЦе сукупність бібліографічних відомостей про твір друку (автор, назва документа, місце І рік видання, загальна кількість сторінок тощо), записаних за певними
Бібліографічний опис – це сукупність бібліографічних відомостей про твір друку (автор, назва документа, місце І рік видання, загальна кількість сторінок тощо), записаних за певними правилами й призначені для його ідентифікації – розшуку даного документа
94.63 Kb. 1 стр.
читати
Тематичний план Кількість годин Назва розділу Лекції Самостійна поза аудиторна робота І семестрТематичний план Кількість годин Назва розділу Лекції Самостійна поза аудиторна робота І семестр
Франко. Поезії. „Гімн”, „Ой ти, дівчино, з горіха зерня”, „Чого являєшся мені у сні?”, „Декадент”, „Розвивайся ти, високий дубе”. Поема „Мойсей” (оглядово або скорочено – за вибором викладача). Повість „Перехресні стежки”
92.54 Kb. 1 стр.
читати
\"Рух персоналу (укр.)\""Рух персоналу (укр.)"
За ступенем відкритості кадрової політики до зовнішнього середовища розрізняють кадрову політику … та закритого типу
10.42 Kb. 1 стр.
читати
Кругообіг Нітрогену в природіКругообіг Нітрогену в природі
Другий шлях — це шлях засвоєння азоту нітрогенфіксувальними бактеріями й водоростями. Цим шляхом сполук Нітрогену утворюється менше, ніж при розряді блискавки
26.3 Kb. 1 стр.
читати
Алотропні модифікаціїАлотропні модифікації preview Алотропні модифікації
Алотропні модифікації Оксигену. У вільному стані Оксиген утворює дві алотропні модифікації: кисень І озон
32.43 Kb. 1 стр.
читати
Лекція на тему: «нервова система»Лекція на тему: «нервова система»
Структурною одиницею нервової системи є нервова клітина – нейрон, що складається з тіла, кількох коротких відростків (дендрити) та одного довгого (аксон). За структурою І функціями розрізняють три типи нейронів: рецепторні (або чутливі), вставні, рухові
Лекція 81.31 Kb. 1 стр.
читати
З української мови та літературиЗ української мови та літератури
335.84 Kb. 4 стр.
читати
Учні переможці І етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін у 2013-2014 н рУчні переможці І етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін у 2013-2014 н р
307.84 Kb. 3 стр.
читати
Бибик Ірина СтаніславівнаБибик Ірина Станіславівна
5.97 Kb. 1 стр.
читати
Міністерству освіти І науки, молоді та спортуМіністерству освіти І науки, молоді та спорту
Міністерства освіти І науки, молоді та спорту, а також в інших випадках, прямо передбачених законодавством
28.88 Kb. 1 стр.
читати
Методичні рекомендації щодо організації та проведення роботи з обдарованими школярами в процесі вивчення української (рідної) мови в загальноосвітніх навчальних закладахМетодичні рекомендації щодо організації та проведення роботи з обдарованими школярами в процесі вивчення української (рідної) мови в загальноосвітніх навчальних закладах
Методичні рекомендації щодо організації та проведення роботи з обдарованими школярами в процесі вивчення української (рідної) мови
Методичні рекомендації 242.92 Kb. 1 стр.
читати
1 «визначення потенційного лідера» 4 години1 «визначення потенційного лідера» 4 години preview 1 «визначення потенційного лідера» 4 години
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
211.76 Kb. 1 стр.
читати
Книжкова виставка в бібліотеці. Організація І оформленняКнижкова виставка в бібліотеці. Організація І оформлення
Тому так важливо сьогодні не обмежуватись традиційними формами, а шукати й шукати нові шляхи популяризації бібліотечних ресурсів І розповсюдження знань у суспільстві. Тільки так ми не загубимо свій імідж, а бібліотека завжди буде залишатись втіленням нового І незнаного
196.63 Kb. 1 стр.
читати
Поліхудожнє виховання учнів 9 класу на уроках художньої культури Семінар іппо ку імені Бориса Грінченка в дистанційному форматіПоліхудожнє виховання учнів 9 класу на уроках художньої культури Семінар іппо ку імені Бориса Грінченка в дистанційному форматі
Головною метою художньо-естетичної освіти в загальноосвітній школі є розвиток особистісно-ціннісного ставлення до мистецтва та навколишнього світу, здатності до сприймання, розуміння І творення художніх образів, потреб в художньо-творчій самореалізації І духовному самовдосконаленні
Урок 79.63 Kb. 1 стр.
читати
«Інтеграція педагогічних технологій як засіб формування гуманістичного світогляду школярів на уроках світової літератури». Інноваційна значущість«Інтеграція педагогічних технологій як засіб формування гуманістичного світогляду школярів на уроках світової літератури». Інноваційна значущість
На жаль, на сучасному етапі гуманізація суспільних відносин стає глобальною проблемою, від розв’язання якої залежить існування людства. Реальний стан взаємин між людьми, рівень їх гуманності ще не відповідають вимогам демократичного, гуманістичного суспільства, яке прагне побудувати Україна
Урок 115.94 Kb. 1 стр.
«Інтеграція педагогічних технологій як засіб формування гуманістичного світогляду школярів на уроках світової літератури». Інноваційна значущість preview 1 «Інтеграція педагогічних технологій як засіб формування гуманістичного світогляду школярів на уроках світової літератури». Інноваційна значущість preview 2 «Інтеграція педагогічних технологій як засіб формування гуманістичного світогляду школярів на уроках світової літератури». Інноваційна значущість preview 3 «Інтеграція педагогічних технологій як засіб формування гуманістичного світогляду школярів на уроках світової літератури». Інноваційна значущість preview 4 «Інтеграція педагогічних технологій як засіб формування гуманістичного світогляду школярів на уроках світової літератури». Інноваційна значущість preview 5
читати
Положення про проведення атестації працівників підприємств, установ, організацій та закладів галузі культуриПоложення про проведення атестації працівників підприємств, установ, організацій та закладів галузі культури
Це Положення визначає порядок проведення атестації працівників підприємств, установ, організацій та закладів культури незалежно від форм власності та підпорядкування
203.97 Kb. 1 стр.
читати
Укладач: Горбенко Л. Г., методист Шполянського райметодкабінету, с. 55, 2011Укладач: Горбенко Л. Г., методист Шполянського райметодкабінету, с. 55, 2011
У збірці подано нормативні документи, які регламентують діяльність шкільної бібліотеки. Детально розглянуто технологію роботи шкільної бібліотеки, вимоги до ведення облікової та іншої докуменції. Представлено рекомендації з планування роботи та здійснення контролю за діяльністю шкільної бібліотеки
0.88 Mb. 7 стр.
Укладач: Горбенко Л. Г., методист Шполянського райметодкабінету, с. 55, 2011 preview 1 Укладач: Горбенко Л. Г., методист Шполянського райметодкабінету, с. 55, 2011 preview 2
читати
ПоложенняПоложення
З метою відродження духовних цінностей, підняття патріотизму І національної свдомості жителів міста, міська Рада народних депутатів
12.49 Kb. 1 стр.
читати
Київська міська рада народних депутатів розпорядження від 10. 07 95 №13-с м. КиївКиївська міська рада народних депутатів розпорядження від 10. 07 95 №13-с м. Київ
Як один із засобів подання та використання Герба Києва застосовується Прапор міста Києва із зображенням Архангела Михаїла
20.23 Kb. 1 стр.
читати
Протокол першої сесії Кобеляцької міської ради п’ятого скликанняПротокол першої сесії Кобеляцької міської ради п’ятого скликання
На сесію запрошені : керівники місцевих організацій партій (блоків) та громадських організацій, представники засобів масової інформації, працівники апарату виконавчого комітету міської ради, керівники міських комунальних підприємств І закладів
58.24 Kb. 1 стр.
читати
Закон “Про статус депутатів місцевих рад” закріплює саме обов’язки депутата як першорядні. У своїй практичній діяльності депутат місцевої ради багато в чому безпосередньо пов’язаний з основними органами місцевої влади радами.Закон “Про статус депутатів місцевих рад” закріплює саме обов’язки депутата як першорядні. У своїй практичній діяльності депутат місцевої ради багато в чому безпосередньо пов’язаний з основними органами місцевої влади радами.
У своїй практичній діяльності депутат місцевої ради багато в чому безпосередньо пов’язаний з основними органами місцевої влади — радами. Принциповою особливістю правового статусу депутатів місцевих рад є те, що визначальними, головними є перш за все обов’язки, а не права депутатів рад
Закон 22.57 Kb. 1 стр.
читати
Украина-Европа : хронология развития (1000 – 1500). – К. Квіц, 2008. – 768сУкраина-Европа : хронология развития (1000 – 1500). – К. Квіц, 2008. – 768с preview Украина-Европа : хронология развития (1000 – 1500). – К. Квіц, 2008. – 768с
Науково-популярне видання в хронологічній послідовності висвітлює історичний розвиток України І європи з ХІ до ХV століття. Книга містить цікаву інформацію про середні віки, часи коли зароджувалась національна культура багатьох європейських народів
Книга 5.83 Kb. 1 стр.
читати
Тема. М’язова система людиниТема. М’язова система людини
Мета заняття: вивчити будову та функцію м’язів верхніх І нижніх кінцівок. Навчитися вільно орієнтуватися в групах м’язів, уміти їх показувати. Усвідомити особливості будови І розвитку мускулатури у спортсменів різних видів спорту
0.57 Mb. 5 стр.
читати
Інструкція про порядок застосування подорожнього листа службового легкового автомобіля та обліку транспортної роботиІнструкція про порядок застосування подорожнього листа службового легкового автомобіля та обліку транспортної роботи
Виконання положень Інструкції обов'язкове для всіх підприємств, установ І організацій незалежно від відомчого підпорядкування та форми власності (надалі "підприємство")
63.45 Kb. 1 стр.
читати
Міська науково-практична конференція іппо ку імені Бориса Грінченка для вчителів української мови та літературиМіська науково-практична конференція іппо ку імені Бориса Грінченка для вчителів української мови та літератури
Минуло 115 літ від дня, коли прийшов у світ Євген Филимонович Маланюк, один із достойників української культури, вірний син України, що прожив більшу частину свого життя далеко від рідної землі, однак служив їй словом: іноді гірким І болючим, але завжди щирим
96.33 Kb. 1 стр.
читати
Державна адміністрація залізничного транспорту україниДержавна адміністрація залізничного транспорту україни
У зв'язку з упровадженням графіка руху поїздів на 2007-2008 рр., з метою упорядкування обліку поїздів неповного складу та неповної ваги І прискорення їх просування без зміни ваги та довжини
135.14 Kb. 1 стр.
Державна адміністрація залізничного транспорту україни preview 1 Державна адміністрація залізничного транспорту україни preview 2
читати
Відповідно до наказу монмсу №969/922/ 216 від 21. 10. 2010. пункт 4Відповідно до наказу монмсу №969/922/ 216 від 21. 10. 2010. пункт 4
У дипломних проектах ( роботах ) молодших спеціалістів бакалаврів включати окремий розділ ‘ Охорона праці ‘, спеціалістів І магістрів окремий розділ Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях
22.25 Kb. 1 стр.
читати
Заход и по проведенню двомісячника благоустрою та санітарної очистки по Літківській сільській раді в березні-квітні 2012 рокуЗаход и по проведенню двомісячника благоустрою та санітарної очистки по Літківській сільській раді в березні-квітні 2012 року
Привести в належний санітарний стан території підприємств, організацій, установ, баз відпочинку та прилеглі до них частини вулиць
16.05 Kb. 1 стр.
читати
Відродженська зш І-ІІІ ст. Підготувала: Вчитель географії Кухар О. ДВідродженська зш І-ІІІ ст. Підготувала: Вчитель географії Кухар О. Д preview Відродженська зш І-ІІІ ст. Підготувала: Вчитель географії Кухар О. Д
Мета: Забезпечити засвоєння учнями знань про значення птахів у природі І житті людини. Довести до свідомості учнів необхідність збереження різних видів зимуючих птахів. Виховувати у дітей повагу та бережливе ставлення до природи
78.15 Kb. 1 стр.
читати
Свято останнього дзвоникаСвято останнього дзвоника
Залишиться ще одна мить випускних екзаменів та чарівний бал І розлетяться вони по світу, по своїй дорозі. Будь доброю та прихильною, доленько, до всіх І кожного !
91.72 Kb. 1 стр.
читати

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы

Головна сторінка

Sitemap

uchni.com.ua,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,sendmessage-1.html,Реферати.html,Уроки.html,Документи.html,istoriya.html,filosofiya.html,finansi.html,ekonomika.html,fizika.html,Документы.html,geografiya.html,Документы.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,literatura.html,Документы.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,astromoiya.html,Документы.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,turizm.html,Документы.html,index.html,index.html,index.html,index.html,Лекція.html,biolog.html,Лекція.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index_page-2.html,index_page-3.html,index_page-4.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index_page-2.html,index_page-3.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,informatika.html,Документы.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,Методичні_рекомендації.html,Методичні_рекомендації.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,Документы.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,Урок.html,kultura.html,Урок.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,Урок.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,Документы.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index_page-2.html,index_page-3.html,index_page-4.html,index_page-5.html,index_page-6.html,index_page-7.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,pravo.html,Документы.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,Закон.html,Закон.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,Книга.html,Книга.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,Документы.html,index_page-2.html,index_page-3.html,index_page-4.html,index_page-5.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,sport.html,Документы.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,jurnalistika.html,Документы.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,page-2.html,page-3.html,page-4.html,page-5.html,page-6.html,page-7.html,page-8.html,page-9.html,page-14.html,page-40.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,page-2.html,page-3.html,page-4.html,page-5.html,page-6.html,page-7.html,page-8.html,page-9.html,page-14.html,page-124.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,page-2.html,page-3.html,page-4.html,page-5.html,page-6.html,page-7.html,page-8.html,page-9.html,page-14.html,page-1722.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,page-2.html,page-3.html,page-4.html,page-5.html,page-6.html,page-7.html,page-8.html,page-9.html,page-14.html,page-80.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,page-2.html,page-3.html,page-4.html,page-5.html,page-6.html,page-7.html,page-8.html,page-9.html,page-14.html,page-29.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,page-2.html,page-3.html,page-4.html,page-5.html,page-6.html,page-7.html,page-8.html,page-9.html,page-14.html,page-24.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,page-2.html,page-3.html,page-4.html,page-5.html,page-6.html,page-7.html,page-8.html,page-9.html,page-14.html,page-125.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,index.html,page-2.html,page-3.html,page-4.html,page-5.html,page-6.html,page-7.html,page-8.html,page-9.html,page-14.html,page-131.html,page-2.html,page-3.html,page-4.html,page-5.html,