Тести з дисципліни «організаці праці менеджера»




Скачати 296.97 Kb.
НазваТести з дисципліни «організаці праці менеджера»
Сторінка1/2
Дата конвертації09.03.2013
Розмір296.97 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2


ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «ОРГАНІЗАЦІ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА»


  1. Управлінська праця – це...:

а) робота з документами;

б) переважно трудова праця;

в) переважно розумова праця;

г) робота з клієнтами.


  1. Основні задачі управління полягають:

а) у контролі за виробництвом;

б) у визначенні найбільш зручних умов праці;

в) у проведенні збутової політики;

г) у визначенні цілей ор­ганізації.
3) Управління – це...:

а) процес укладання договорів з діловими партнерами;

б) робота з людьми, а їхня трудова діяльність виступає об'єктом керуючого впливу;

в) контроль за якістю товару;

г) консультаційна підтримка керівників нижчестоящих підрозділів.
4) Поняття «менеджера» визначають як:

а) менеджер - це людина, яка професійно здійснює уп­равлінські функції;

б) менеджер - це керівник або фахівець, який займає постійну посаду та має повнова­ження в області прийняття рішень;

в) менеджер - працівника апарату уп­равління, що займає постійну посаду і має повноваження в об­ласті прийняття рішень по конкретних видах діяльності ор­ганізації;

г) всі відповіді вірні.
5) Визначають категорії менеджерів:

а) менеджери вищого та нижчого рівнів;

б) та технічного рівнів;

в) менеджери вищого, нижчого та середнього рівнів;

г) менеджери технічного та управлінського рівнів.
6) До менеджерів вищого рівня відносять:

а) найбільш впливову категорію, яка визначає загальні напрямки функціонування і розвитку організації;

б) менеджерів, які координують і контролюють роботу керівників низового рівня;

в) менеджери, які відповідають за виконання ви­робничих завдань і використання ресурсів, їхня робота пов'язана з рішенням переважно тактичних і оперативних проблем;

г) немає правильної відповіді.
7) Менеджер виконує наступні функції:

а) адміністраторську;

б) стратегічну;

в) виховну;

г) всі відповіді вірні.
8) На які групи поділяють якості, необхідні менеджеру:

а) особисті, ділові;

б) ділові, професійні та надзвичайні;

в) особисті, професійні та ділові;

г) особисті та надзвичайні.
9) До професійних якостей належать:

а) фізичне і психологічне здоров'я;

б) енергійність, домінантність, честолюбство, прагнення до вла­ди;

в) прагнення до перетворень, нововведень, готовність йти на ри­зик;

г) високий рівень освіти, широта поглядів, прагнення до постійного самовдосконалення.
10) Особистими якостями менеджера можуть бути:

а) високий рівень внутрішньої культури, доброзичливе відношення до людей, оптимізм;

б) відповідальність, здатність керувати собою, своєю по­ведінкою, робітниками, часом, взаєминами з навколишніми;

в) контактність, комунікабельність, уміння розташувати до себе людей, переконати в правильності своєї точки зору, повести за собою;

г) вміння планувати свою роботу.


  1. Щоб забезпечити виконання задач працівниками підприємства, необхідно:

  1. визначити робочі місця та функції кожного робітника;

  2. розробити форми кооперації праці;

  3. вказати методи виконання роботи;

  4. всі відповіді правильні.




  1. Характер організації праці в колективі визначається:

    1. забезпеченням сприятливих умов праці;

    2. мірою прогресивності техніки і технологій, рівнем кваліфікації робітників;

    3. ефективним використання трудових ресурсів;

    4. ефективним використанням матеріальних ресурсів.




  1. Психофізіологічними задачами наукової організації праці є:

    1. забезпечення умов для збереження здоров’я працездатної людини;

    2. полегшення праці;

    3. підвищення змістовності і привабливості процесу праці;

    4. всі відповіді правильні.




  1. Наукова організація праці вирішує такі групи задач:

    1. економічні, соціальні, психофізіологічні;

    2. політичні і психофізіологічні;

    3. демографічні;

    4. соціальні, демографічні, економічні.




  1. До принципів наукової організації праці відносяться такі:

    1. відповіді а, б;

    2. комплексність, системність, спеціалізація;

    3. регламентація, стабільність, цілеспрямована творчість;

    4. автоматизація і механізація.




  1. Наукова організація праці апарату управління здійснюється за наступними напрямками:

    1. оплата, стимулювання, технічне забезпечення і механізація праці;

    2. розподіл, кооперація і нормування праці;

    3. всі відповіді правильні;

    4. сприятливий режим і умови праці.




  1. Цілеспрямована творчість передбачає досягнення таких цілей:

    1. максимальне досягнення поставлених цілей;

    2. забезпечення творчого підходу при проектуванні;

    3. знаходження оптимального плану діяльності;

    4. вихід підприємства на зовнішній ринок.




  1. Регулювання оплати праці повинно відбуватися з урахуванням:

    1. об’єму реалізованої продукції;

    2. валового випуску продукції;

    3. витрат і результатів праці;

    4. відпрацьованих годин працівником.




  1. Система оплати праці повинна включати засоби:

    1. контролю, планування;

    2. стимулювання , мотивації;

    3. організації та мотивації;

    4. моніторинг за виконанням робіт.




  1. Принципи оплати і стимулювання праці:

    1. універсальність, простота, колективна відповідальність, справедливість при розподілі колективного заробітку, самостійний труд колективу;

    2. розподіл і кооперація праці;

    3. технічне забезпечення і механізація праці;

    4. інвестиції в працівників.




  1. Широке використання різних технічних засобів дозволяє:

    1. здійснити перехід на якісно новий рівень управління;

    2. відповіді а, в, г;

    3. ефективно вирішити багато управлінських задач;

    4. обробляти інформацію в мінімально короткий термін.




  1. В залежності від характеру роботи з інформацією оргтехніка ділиться на такі групи:

    1. засоби виготовлення, копіювання і множення документів;

    2. засоби обробки та передачі інформації;

    3. засоби обчислювальної техніки;

    4. всі відповіді правильні.




  1. Продуктивність управлінської праці знаходиться у прямій залежності від:

    1. ступеню автоматизації виробництва;

    2. мотивації праці:

    3. стимулювання праці;

    4. стану робочих місць і умов праці менеджера.




  1. Принципи раціональної організації управлінської праці:

    1. відповіді б, г, д;

    2. спеціалізація, паралельність;

    3. пропорційність і ритмічність;

    4. делегування повноважень.




  1. Вимоги до організації робочого місця менеджера:

    1. матеріальна і моральна зацікавленість;

    2. відповіді а, в, г;

    3. зручність меблів, раціональний режим праці і відпочинку;

    4. наявність засобів оргтехніки, сприятливі санітарно – гігієнічні і естетичні умови праці.




  1. Наукова організація праці - це організація праці, яка:

    1. відповіді а, б;

    2. об’єднує техніку і людей в єдиному процесі праці;

    3. основується на досягненні науки і передовому досвіді;

    4. представляє собою форму кооперації праці.




  1. Складання документів являє собою:

    1. необхідну складову надання звіту;

    2. облік витрат підприємства;

    3. облік надходжень у виробництво;

    4. один з найбільших масових процесів в апараті управління.




  1. Ролі управлінських керівників поділяють:

    1. керівники;

    2. спеціалісти;

    3. службовці;

    4. всі відповіді правильні.




  1. Умови праці- це:

    1. об’єднання працівників для вирішення задач;

    2. праця робітників в єдиному технологічному процесі;

    3. сукупність елементів виробничої сфери;

    4. методи і способи виконання робіт.




  1. За особистий вклад працівники заохочуються:

    1. відповіді б, в, г;

    2. пільги при купівлі товарів підприємства;

    3. медичне обслуговування;

    4. страховка.


31) Ознакою ор­ганізованого керівника є:

  1. надмірність і безсистемність роботи з документами і корес­понденцією, що надходить;

  2. безплановість у використанні робочого часу і слабке опрацю­вання ключових сфер діяльності;

  3. вміння реагувати на зміни, які відбуваються тільки на підприємстві;

  4. уміння ощадливо і раціонально використовувати робочий час, постійно удосконалювати процес його планування.


32) Практичне значення планування особистої роботи менеджера полягає у наступному:

  1. планування забезпечує основи для оцінки витрат і розробки бюджетів, календарних планів і ресурсів;

  2. планування виявляє і встановлює зони минулих проблем і несподіваних наслідків;

  3. планування не дозволяє оцінити практичні можливості досяг­нення цілей;

  4. планування не дозволяє передбачити обставини, які варто вра­ховувати при досягненні цілей.


33) На практиці існує декілька видів використання планів:

  1. довгострокові плани, середньострокові плани, перспективні плани.

  2. довгострокові плани, квартальні плани, місячні плани;

  3. довгострокові плани, середньострокові плани, короткострокові плани;

  4. довгострокові плани, трендові плани, квартальні плани.


34) Вибір пріоритетних справ може здійснюватися за допомогою:

  1. методу найменших квадратів, методу АБВ-аналізу;

  2. інженерного методу, методу візуального контролю;

  3. принципу Паретто, методу АБВ-аналізу, методу Ейзенхауера;

  4. інженерного методу, методу візуального контролю, методу Ейзенхауера.


35) В залежності від ступеня важливості та терміновості завдань менеджера є такі можливості їх оцінки і виконання:

а) термінові і важливі справи;

б) термінові, але менш важливі справи;

г) менш термінові, але важливі завдання та менш термінові і менш важливі справи;

д) всі відповіді правильні.
36) Сутність "золотого правила " менеджменту така:

  1. самою важливою здатністю керівника є отримання результатів через своїх працівників;

  2. самою важливою здатністю працівників є отримання результатів через свого керівника;

  3. практично всі ці справи слід де­легувати підлеглим;

  4. концентрування права прийняття усіх або більшості рішень в руках першого керівника або на найвищих рівнях управління.


37) До переваг методу делегування повноважень з точки зору керівника належать:

  1. потрібен час, щоб привчити робітників до роботи таким методом;

  2. отримавши самостійність, робітники будуть працювати з повною віддачею;

  3. робітники не захочуть брати на себе зайву відповідальність;

  4. психологічні бар'єри долають­ся не в самому процесі делегування.


38) Делегуванню підлягають:

  1. усі обов'язки і права;

  2. частина обов'язків і прав, яка не є прерогативою (винятковим правом) керівника;

  3. видання всіх наказів по підприємству;

  4. підпис всіх звітних документів.


39) Найбільш доцільно використовувати делегування у таких си­туаціях:

  1. невелика зайнятість дає змоги керівнику самому вирішити проблеми;

  2. керівник не сприяє зростанню професійної майс­терності підлеглих;

  3. керівник бачить і розуміє, що підлеглий може виконати пев­ну роботу краще;

  4. керівник не має необхідності вивільнити час для вирішення інших завдань.


40) Не підлягають делегуванню такі функції і напрямки діяль­ності керівника, як:

  1. звична робота;

  2. встановлення цілей, прийняття рішень;

  3. спеціальна діяльність;

  4. підготовча справа.


41) Повноваження можна делегувати в наступних випадках:

  1. межі повноважень розмиті;

  2. завдання відповідає кваліфікації пра­цівника і рівню його компетентності;

  3. відповідальність визначається та­кою, що сама собою розуміється, але детально не обмовляється;

  4. працівнику не повідомляється, як будуть оцінюватися кінцеві резуль­тати його роботи, якщо він буде на­магатися виконати її відмінно, доб­ре або задовільно.


42) Рішення стають управлінськими при делегуванні повноважень саме тому, що:

  1. засновані на компенсаторному "зворотному зв'язку" із виконавцями;

  2. не мають зв’язку з виконавцями;

  3. не мають компенсаторного "зворотного зв'язку" із виконавцями;

  4. не мають компенсаторного "зворотного зв'язку" із керівником.


43) Практична реалізація принципу делегування повноважень може здійснюватися за такими напрямками:

  1. передавання всіх своїх функцій і прав членами керівництва підприємства керівникам лінійних і функціональних структурних підрозділів;

  2. перерозподіл функцій між членами керівництва підпри­ємства;

  3. перерозподіл функцій тільки між членами адміністрації підпри­ємства;

  4. постійне надання працівнику певних прав для виконання конкретного кола робіт.


44) Існують наступні фактори, що перешкоджають активному делегуванню повноважень:

  1. небажання керівника підпри­ємства постійно контролювати усі деталі і поодинокі моменти роботи;

  2. правильне розуміння своїх позицій;

  3. нейтральна участь керівника у розв'язанні усіх конфліктів і виробничих проблем;

  4. недовіра до підлеглих , невірне розуміння престижності.


45) Обов'язки робітника при керівництві з делегуванням відповідальності можуть бути сформульовані в наступним чином:

  1. робітник зобов'язаний інтенсифікувати діяльність на своїй дільниці, тобто завжди думати про те, як можна завтра поліпшити те, що є сьогодні;

  2. робітник незобов'язаний в рамках діапазону, що делегується, діяти і вирішувати самостійно з власної ініціативи;

  3. про усі випадки, для регулювання яких повноважень робітника недостатньо, повідомляється нижчому по рангу для прийнят­тя рішення;

  4. робітник зобов'язаний без тільки за вимогою інформувати свого керівника про діапазон, що делегується йому, щоб керівник мав про нього загальне уявлення і міг орієнтуватися у стані і розвитку цієї дільниці.


46.Основні види розподілу управлінської праці у підприємствах такі:

  1. функціональний та ієрархічний;

  2. технологічний та посадовий;

  3. професійний та кваліфікаційний;

  4. всі відповіді вірні.


47. В організації існують дві внутрішні форми розподілу праці, це:

  1. вертикальна та горизонтальна;

  2. матрична та ієрархічна;

  3. горизонтальна та трендова;

  4. нема вірної відповіді.


48. Розподіл та кооперація праці на підприємстві обумовлюють відокремлення наступних функцій, які виконуються робітниками:

  1. локальні, наскрізні та кінцеві;

  2. адміністративні та інноваційні;

  3. стратегічні, експертно-консультативні та адміністраторські;

  4. виховні та дисциплінарні.


49. За роллю в процесі управління менеджерів поділяють на:

  1. керівників та фахівців;

  2. службовців;

  3. керівників та підлеглих;

  4. а і б.


50. Наказ – це:

  1. правовий акт, виданий керівником структурного підрозділу для вирішення оперативних питань;

  2. розпорядчий документ, виданий керівником підприємства з метою вирішення основних і оперативних завдань, поставлених перед ним;

  3. документ, який виданий керівником підприємства і включає відомості організаційного, розпорядчого чи відомчого характеру;

  4. нема вірної відповіді.


51.Залежно від змісту розрізняють накази:

  1. із загальних питань та по особовому складу;

  2. із спеціальних питань та особистому складу;

  3. із загальних та спеціальних питань;

  4. нема вірної відповіді.


52. За способом віддачі розпорядження можуть бути такими:

  1. усними та письмовими;

  2. змішаними;

  3. а і б;

  4. усними та комбінованими.


53. Комунікативна поведінка менеджерів виявляється в організації таким чином:

  1. нагору і вниз по ієрархічним рівнями;

  2. у горизонтальному полі робіт на одно­му ієрархічному рівні;

  3. у діагональному ракурсі управлінсь­ких відносин;

  4. всі відповіді вірні.


54. Удосконалення комунікаційно-інформаційних аспектів роз­порядчої діяльності менеджера у підприємствах не може здійснювати­ся у таких напрямках:

  1. оптимізація інформаційних потоків;

  2. взаємодія керівника і підлеглих;

  3. організація ефективної системи прямого зв'язку;

  4. викорис­тання сучасної інформаційної технології.


55. Кооперація праці - це:

  1. розподіл обов’язків між членами групи для досягнення спільної мети;

  2. взаємодія групи робітників в процесі індивідуального виконання не пов'язаних трудо­вих процесів;

  3. об'єднання, взаємодія групи робітників в процесі спільного виконання взаємопов'язаних трудо­вих процесів;

  4. нема вірної відповіді.


56) До завдання раціональної ор­ганізації робочих місць керівників належить:

а) створен­ня комфортних умов праці;

б) устат­кування його усім необхідним відповідно до змісту та характеру ро­боти;

в) раціональне його розміщення;

г) правильні всі відповіді.
57) Керівникам необхідно передусім звернути увагу на такі речі:

а) наскільки робоче місце відповідає основним вимогам;

б) відповідність розмірів меблів антропометричним даним працівни­ка;

в) яким чином воно устатковане;

г) правильні всі відповіді.
58) Організація робочого місця менеджера передбачає виконання наступних дій:

а) упорядкування і планування приміщення, в якому воно зна­ходиться;

б) розміщення предметів праці на робочому місці у певному по­рядку;

в) вибір і обладнання робочого місця засобами і предметами праці;

г) правильні всі відповіді.
59) Для фарбування стін кабінету використовують кольори, які здійснюють такий вплив на менеджера:

а) сприятливо впливають на нервову систему;

б) піднімають настрій;

в) поліпшують освітлення;

г) правильні відповіді а), в).
60) З яких функціональних зон складається робоче місце керівника:

а) робочої зони;

б) зони нарад;

в) зони відпочинку;

г) правильні всі відповіді.

61) Зону відпочинку розташовують:

а) біля робочої зони;

б) на іншому поверсі;

в) в тій частині кабінету, яка протилеж­на робочій зоні;

г) жодної правильної відповіді.
62) Розташовувати меблі в приміщенні слід, щоб :

а) забезпечили правильну робочу позу;

б) забезпечили правильну робочу позу, зручність при виконанні усіх видів робіт;

в) зручність при виконанні усіх видів робіт;

г) забезпечити комфортом.
63) Письмовий стіл слід розташовувати по відношенню до вікна таким чином:

а) паралельно;

б) перпендикулярно;

в) по діагоналі;

г) під кутом 60 градусів.
64) Засоби складання і копіювання текстових документів бувають:

а) ксерокс;

б) принтер;

в) ПЕОМ, диктофони;

г) сканер.
65) До комплексу технічних пристроїв, які забезпечують зв'язок менеджера з абонен­том належать такі:

а) акустичні засоби пошукової сигналізації і викли­ку;

б) візуальні засоби пошукової сигналізації і викли­ку;

в) телефонна апаратура;

г) всі правильні відповіді.
66) Використання персонального комп'ютера впливає на менеджера таким чином:

а) підвищує інтелектуальні можливості менеджера;

б) полегшує його пра­цю;

в) допомагає прийняти оптимальні рішення у проблемних ситуаціях;

г) правильні всі відповіді.
67) На керівника впливають наступні групи фактори:

а) оперативні, перспективні та структурні;

б) психологічні, фізіологічні, естетичні;

в) індивідуальні, групові та бригадні;

г) інформаційні, між особисті та конфліктні.
68) До фізіологічних факторів відносять:

а) естетика робочого місця;

б) соціальний статус;

в) задоволення працею;

г) мікроклімат та навколишній звук.
69) Цілі менеджера повинні відповідати таким вимогам:

а) фіксованість терміну виконання, та значні витрати часу;

б) досяжність, конкретність та вимірюваність;

в) неясність вигод, що принесе робота;

г) неясність проблеми, що вирішується.
70) За характером спонукальних причин розрізняють такі види робіт менеджера:

а) за власною ініціативою, з ініціативи підлеглих та зверху;

б) комплексні, економічні, технічні;

в) короткострокові, довгострокові, середньострокові;

г) збори, наради, прийом відвідувачів, обхід.
71)Спостереження і вимірювання витрат робочо­го часу на здійснення окремих елементів операції, що повто­рюється, або її загалом для аналізу прийомів праці, розробки нормативів або визначення причин відхилення від норм – це:

а) хронометраж;

б) фотографія;

в) сітьовий графік;

г) табличний метод.
72) Встановлення міри витрат праці на виконання визначеного обсягу робіт у даних організаційно-технічних умовах – це:

а) розподіл праці на підприємстві;

б)оплата і стимулювання праці;

в) нормування праці;

г) сприятливий режим і умови праці.
73) Існують наступні методи аналізу витрат часу по кожному виду робіт:

а) візуальний та метод найменших квадратів;

б) метод спрощених спостережень та хронометраж;

в) метод прямого та непрямого нормування;

г) метод жорданових перетворень.
74) Виявлення видів діяльності, на які час витрачається даремно, яку можуть виконувати інші особи, яка віднімає час у інших, нази­вається:

а) хронометраж;

б) фотографія;

в) діагностика часу;

г) аналіз протиріч.
75) Кількість працівників, якими найбільш ефективно може управляти начальник – це:

а) норма керованості;

б) укрупнений норматив чисельності;

в) норматив часу й обслуговування;

г) типова структура апарату управління.
76) Яке визначення найбільш повно розкриває зміст поняття «ділові контакти менеджера»?

  1. здатність постійно підтримувати зв’язки з оточуючими та корисними для менеджера людьми

  2. складова частина професійної кваліфікації керівника - вміння підтримувати активні, безпосередні контакти з людьми, що оточують його;

  3. здатність будь-якими засобами переконувати опонента та оточуючих;

  4. здатність вести діалог, наукову дискусію або невимушену бесіду слухати і розуміти опонента, аргу­ментовано, переконливо і відверто відстоювати свої позиції, не при­нижуючи при цьому інших.


77) Формами ділових контактів (“діловими бесідами”) менеджера не є:

  1. інструктаж і відвідування робочих місць підлеглих;

  2. прийом відвідувачів;

  3. видання завдань та прийняття звітності;

  4. адаптація працівників до умов праці.


78) Під час підготовки до ділових контактів менеджер в першу чергу повинен :

  1. спрогнозувати вірогідні результати зустрічі;

  2. вирішити організаційні питання зустрічі;

  3. провести детальне планування зустрічі;

  4. провести особистий емоційний контроль;


79) Що таке ділові переговори?

  1. це засіб одержання угоди, що відповідає саме Вашим інтересам, як менеджера і досягнення результатів, які б влашту­вали саме Вас;

  2. це засіб впливу на поведінку окремих осіб чи цілої робочої групи;

  3. це менеджмент впливу;

  4. це засіб, взаємозв'язок між людьми, призначені для досягнення угоди, коли обидві сторони мають співпадаючі або протилежні інтереси.


80) Узагальнена модель проведення переговорів має такий вигляд:

  1. планування переговорів, їх організація, контроль та аналіз результатів;

  2. постановка цілей, координація зусиль, проведення, окреслення результатів;

  3. підготовка переговорів, проведення, вирішення наявних питань, аналіз результатів;

  4. підготовка переговорів, проведення, вирішення питань, встановлення альтернатив, оцінка майбутніх перспектив.


81) При проведенні переговорів менеджер застосовує такі методи:

  1. метод ініціативності;

  2. метод візуального контролю;

  3. варіаційний та компромісний методи;

  4. методи екстраполяції та інтерполяція.


82) Під час проведення ділової зустрічі з підлеглими менеджер обов’язково повинен:

  1. підкреслити своє лідерство по відношенню до підлеглого;

  2. врівноважити свій емоційний стан та сприяти самовираженню підлеглого;

  3. підкреслити повну свободу думок та дій підлеглого;

  4. вказати підлеглому на його місце в організації.


83) Який найголовніший принцип повинен бути покладено в основу будь-яких контактів керівника з підлеглим?

  1. принцип правдивості;

  2. принцип координації;

  3. принцип лідерства;

  4. принцип демократії.


84) Підлеглих з погля­ду сприйняття інформації, яка надходить від керівника, поділяють на три групи:

  1. активні, пасивні, резистентні;

  2. зацікавлені та байдужі;

  3. свідомі та несвідомі;

  4. прості, складні, змішані.


85) Серед діапазону впливу на підлеглих можна виділити такі:

  1. переконання;

  2. спонукання;

  3. примушування;

  4. правильні всі відповіді.


86) Матеріальними носіями зафіксованої інформації є:

  1. документи;

  2. відомості;

  3. бланки;

  4. дискети.


87) Документ, що містить відомості організаційного, розпорядчого чи відомчого характеру, називається:

  1. наказовий;

  2. управлінський;

  3. розпорядчий;

  4. організаційний.


88) Документи на паперовій основі класифікуються на:

  1. письмові та діаграмні;

  2. письмові та графічні;

  3. друкарські та рукописні;

  4. друкарські та діаграмні.


89) Документи, що містять інформацію, котра є державною таємницею, називаються:

  1. секретними;

  2. звичайними;

  3. документами службового призначення;

  4. офіційними.


90) Документи, що створює особа поза сферою своєї діяльності, мають назву:

  1. офіційні;

  2. особисті;

  3. власні;

  4. службові.


91) Сукупність однорідних за функціональним призначенням документів утворюють:

  1. документообіг;

  2. картотеку;

  3. документацію;

  4. архів.


92) Документація, створена у вигляді технічних графіків та схем, називається:

  1. конструкторська;

  2. проектна;

  3. графічна;

  4. експлуатаційна.


93) Статут підприємства відноситься до такого виду документації:

  1. довідковий;

  2. розпорядчий;

  3. організаційний;

  4. інформаційний.


94) На підприємстві відомі такі організаційні форми діловодства, як:

  1. централізована;

  2. децентралізована;

  3. змішана;

  4. правильні всі відповіді.


95) Основні напрямки удосконалення діловодства і документо­обігу на підприємствах - це:

  1. нормування та уніфікація;

  2. стандартизація та уніфікація;

  3. розподіл та кооперація;

  4. створення сприятливих умов праці.


96) За засобами інформації документи поділяють на:

  1. управлінські документи;

  2. фото-кінодокументи;

  3. трафаретні;

  4. копії.


97) За ступенем гласності документи бувають:

  1. секретні документи;

  2. індивідуальні;

  3. постійного зберігання;

  4. довгострокового зберігання.


98) Які види до­кументації не використовують на підприємствах:

  1. конструкторська у вигляді графічних документів;

  2. нормативно-технічна;

  3. виробнича;

  4. позапроектна.


99) Що не належить до реквізитів документа:

  1. емблема організації або підприємства;

  2. ідентифікаційний код засновника підприємства;

  3. код підприємства, установи;

  4. назва структурного підрозділу.


100) У документі доцільно:

  1. використовувати форму викладу від першої особи множини або від третьої особи однини;

  2. в разі потреби звертатися до одного адресата з двох і більше питань;

  3. розглядати максимум питань;

  4. додержувати логічної послідовності у викладенні тексту.


101) Формою вираження законності і юридичної сили до­кументу є його посвідчення, тобто заповнення реквізиту:

  1. підпис;

  2. зображення нагород;

  3. назва установи, організації або підприємства;

  4. назва виду документа.


102) Чи розподіляють докумен­ти власного архіву керівника за:

  1. розподіляють за окремими групами;

  2. ні не розподіляють;

  3. розподіляють за окремими групами та систематизують за ознаками таких архівів;

  4. систематизують за ознаками таких архівів.


103) Назва документу пишеться в такому відмінку:

  1. в родовому;

  2. в називному;

  3. в орудному;

  4. в давальному.


104) На практиці використовують такі форми уніфікації тексту документа:

  1. трафарет;

  2. графік;

  3. анкета;

  4. правильні відповіді а і в.


105) Спосіб уніфікації, при якому заздалегідь виго­товляють докладний текст з пропусками, які заповнюють у процесі створення документу – це:

  1. трафарет;

  2. анкета;

  3. таблиця;

  4. бланк.


106) Усі документи, що надходять до керівника незалежно від того, оригінали вони чи копії, після підписання або затвердження стають:

  1. архівними;
  2. офіційними;


  3. службовими;

  4. особистими.



  1   2

Схожі:

Тести з дисципліни «організаці праці менеджера» icon1. мета І порядок виконання та оформлення комплексної контрольної роботи
«Організація праці менеджера» студентами заочної форми навчання є самостійна робота над сучасною літературою та навчальними посібниками....
Тести з дисципліни «організаці праці менеджера» iconКонспект лекцій з дисципліни «Основи менеджменту та організація праці менеджера»
Саме управлінська діяльність визначає успіхи організації на внутрішньому І зовнішньому ринках, якість інституційних І структурних...
Тести з дисципліни «організаці праці менеджера» iconНавчальна програма нормативної дисципліни «охорона праці в галузі»...
Розглянута та рекомендована Комісією з охорони праці та безпеки життєдіяльності Науково-методичної ради та Інститутом змісту І методів...
Тести з дисципліни «організаці праці менеджера» icon«Розробка комплексу програм автоматизації праці менеджера торгової фірми „тімі”»
Факультет автоматики та комп'ютерних систем управління Кафедра комп'ютерних систем управління
Тести з дисципліни «організаці праці менеджера» iconОлег Власюк Тести для перевірки знань учнів з курсу «Я І Україна»
Пропоновані тести складені з метою опитування, контролю й самоконтролю знань, закріплення вивченого
Тести з дисципліни «організаці праці менеджера» iconПерелік запитань для підготовки до іспиту з дисципліни «основи охорони праці»
Наведіть основні законодавчі документи щодо охорони праці в Україні, дайте їм коротку характеристику
Тести з дисципліни «організаці праці менеджера» iconУрок 16-17 Тема: Проблеми підготовки тестів. Комплект проведення...
У вільний від навчання час нам пропонують тести для визначення наших уподобань І захоплень, тести визнання рівня інтелекту та типу...
Тести з дисципліни «організаці праці менеджера» iconНавчально-методичний комплекс з нормативної дисципліни «Основи охорони...
Нмк з нормативної навчальної дисципліни «Основи охорони праці» для студентів нту напрямів підготовки 030401 “Правознавство”, 030503...
Тести з дисципліни «організаці праці менеджера» iconПравила внутрішнього трудового розпорядку Загальні положення
Правила мають на меті забезпечення чіткої організації праці, належних безпечних умов праці, підвищення її продуктивності та ефективності,...
Тести з дисципліни «організаці праці менеджера» icon2. Основи мотивації праці Лекція Основи мотивації праці
Курс навчальної дисципліни “ Управління трудовими ресурсами ” призначений для вивчення політики управління людськими ресурсами в...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка