Формування компетентностей на уроках історії соціальна компетентність




Скачати 27.94 Kb.
НазваФормування компетентностей на уроках історії соціальна компетентність
Дата конвертації11.03.2013
Розмір27.94 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Інформатика > Урок
ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
Соціальна компетентність


  1. Організація групових форм роботи «акваріум», «ажурна пилка», «навчаючись навчаю», АКС та інших. Формування навичок організації групової роботи.

  2. Робота в парах (запитання один одному, взаємо оцінка, взаємоконтроль та інше).

  3. Формування терпимості до різних поглядів, повага до думки іншого.

  4. Формування відповідального ставлення до своєї участі у спільній роботі, за реалізацію спільно прийнятого рішення.

  5. Залучення до обговорення соціально значимих проблем ( Роль ОУН –УПА, участь України в ВТО, НАТО, Європейському Союзі, національна ідея, соборність, федералізм, європейський вибір України тощо).

  6. Використання навчальних технологій на основі змагань.


Полікультурна компетентність


  1. Заохочення учнів до терпимості до різноманітних думок з приводу інтерпретацій суспільного та історичного розвитку, перспектив та пріоритетів.

  2. Формування цивілізаційного підходу до розуміння шляхів розвитку суспільства.

  3. Ознайомлення учнів з різними культурами та цивілізаціями, формування переконання у значенні внеску кожної з них для розвитку світової цивілізації.

  4. Прийняття різноманітності світу, недопустимості однобічного, ідеологічно заангажованого сприйняття йогою

  5. Підвищення культурного розвитку учнів.


Комунікативна компетентність


  1. Проведення диспутів, обговорень, «круглих столів», евристичних бесід, «мозкового штурму», застосування методу «мікрофон по колу», тощо.

  2. Заохочення словникової роботи, ведення термінологічних словників, проведення колоквіумів. Використання історичних словників.

  3. Заохочення вживання історичної термінології, вживання історичних термінів у контексті.

  4. Заохочення учнів до активного спілкування.

  5. Словесний розбір виконаної роботи.

  6. Рецензування.

Інформаційна компетентність


  1. Заохочення учнів до використання кількох джерел для вивчення навчального матеріалу.

  2. Використання учнями на уроках та під час підготовки домашніх завдань різноманітних додаткових, альтернативних джерел ( «Український історичний журнал», журнал «Історія в школі», газету «Історія України», статті та монографії провідних українських та зарубіжних істориків, а також літератури енциклопедичного характеру, довідників, словників, монографічної літератури, документів тощо).

  3. Рекомендації щодо перегляду певних телевізійних передач ( «Документ», «Подвійний доказ», «Свобода слова», «Намедни», «Історія міст України»)

  4. Заохочення до використання на уроках художньої літератури.

  5. Заохочення використання мемуарної літератури власної родини.

  6. Використання інформації, отриманої в музеях.

Компетентність саморозвитку та самоосвіти


  1. Удосконалення загальноосвітніх та реалізація проблемно-пошукових методів ( узагальнення, виявлення та аналіз причинно-наслідкових зв’язків, виявлення загального та особливого, об’єктивного та суб’єктивного, здійснення порівняльного аналізу, аналіз джерел, абстрагування, пошук аналогій, перевтілення тощо).

  2. Залучення учнів до написання повідомлень, рефератів.

  3. Заохочення до участі в олімпіадах, вікторинах, виставах, виставок, круглих столах, семінарах тощо.

  4. Використання випереджальних завдань.

  5. Проведення практично-лабораторних робіт із застосуванням аналізу кількох джерел.

  6. Обговорення проблемних завдань. Залучення учнів до формулювання та вирішення проблем уроку, теми, курсу.


Компетентність продуктивної творчої діяльності


  1. Залучення учнів до підготовки і участі шкільних історичних вечорів, свят, історичних вистав.

  2. Заохочення пошуково-дослідницької краєзнавчої роботи.

  3. Проведення на уроках рольових ігор, застосування перевтілень.

  4. Заохочення учнів до написання науково-фантастичних оповідань ( «У пошуках скарбів гетьмана Полуботка», «Загадка бібліотеки Ярослава Мудрого»

  5. Заохочення до історичних розвідок.

Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

Формування компетентностей на уроках історії соціальна компетентність iconРозвиток компетентностей на уроках правознавства соціальна компетентність
Залучення до участі в роботі органів шкільного самоврядування, шкільної газети, дискусійного клубу, лекторської групи, проектування...

Формування компетентностей на уроках історії соціальна компетентність iconВикористання творів живопису на уроках історії
Твори образотворчого мистецтва на уроці історії, завдяки емоційному впливу, забезпечують шлях засвоєння змісту навчального матеріалу...

Формування компетентностей на уроках історії соціальна компетентність iconФормування основних компетентностей на уроках географії І природознавства
Учитель географии расстается со своими учениками. Но выпускник школы не расстается с потребностью в географических знаниях, необходимых...

Формування компетентностей на уроках історії соціальна компетентність iconТема: Впровадження галузей Державного стандарту початкової загальної освіти в 2 класі
Тема: "Впровадження галузей Державного стандарту початкової загальної освіти в 2 класі. Формування ключових компетентностей молодших...

Формування компетентностей на уроках історії соціальна компетентність icon«Формування дослідницьких умінь учнів на уроках біології через впровадження...
«Формування дослідницьких умінь І навичок на уроках біології та в позаурочний час»

Формування компетентностей на уроках історії соціальна компетентність iconМетодичне обʹєднання вчителів хімії охоплює 27 вчителів району. З...
«Формування творчих компетентностей на уроках методами інтерактивного навчання як умова підвищення інтересу до предмета», яка випливає...

Формування компетентностей на уроках історії соціальна компетентність iconУроках математики
Проблема, над якою працюю: «Формування в учнів просторового уявлення та логічного мислення на уроках математики»

Формування компетентностей на уроках історії соціальна компетентність iconФормування ключових І предметних компетентностей молодших школярів: теоретичні аспекти

Формування компетентностей на уроках історії соціальна компетентність iconРозв ′язування задач
Створити умови для формування в учнів основних груп ключових компетентностей особистості

Формування компетентностей на уроках історії соціальна компетентність iconМетодичні рекомендації щодо вивчення історії у п’ятих класах загальноосвітніх...
«Суспільствознавство», а саме: «Метою навчання історії в загальноосвітній школі є формування в учнів ідентичності та почуття власної...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2013
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка