Блок громадянсько-правового виховання




Скачати 254.99 Kb.
НазваБлок громадянсько-правового виховання
Сторінка1/3
Дата конвертації12.03.2013
Розмір254.99 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2   3
Стан виховної роботи

Згідно педагогічної проблемної теми школи “ Удосконалення корекційно-виховної системи школи-інтернату ” виховна робота в 2005-2010 р.р. була спрямована на

1. Забезпечення умов по збереженню і зміцненню здоров'я (психічного і фізичного), соціального захисту дітей.

2. Забезпечення досягнення, що відповідали ступеню освіти, потенціалу дитини, потребам його особистісного розвитку:

  • формування необхідності в спілкуванні на словесній основі, забезпечення в усіх ланках корекційно - виховного процесу широкої мовної практики учнів, стимулювання накопичення словникового запасу, оволодіння фонетичними і граматичними нормами мови;

  • формування національної свідомості, любові до рідної землі і свого народу; прищеплення шанобливого ставлення до культури, спадщини, традицій і звичаїв українського народу, оволодіння надбаннями світової культури;

  • поєднання педагогічного керівництва з ініціативою і самодіяльністю учнів, утвердження життєвого оптимізму, розвиток навичок позитивного мислення;

  • розвиток різноманітних форм співробітництва і встановлення довіри між педагогами і вихованцями, розуміння їх запитів та інтересів;

  • пріоритет завдань самореалізації особистості вихованця, створення умов для вияву обдарованості і талантів дітей, формування гуманної особистості, щирої, людяної, доброзичливої, милосердної;

  • досягнення цілісності і наступності у навчанні і вихованні, перетворення у процес, що триває впродовж усього життя людини; нероздільність навчання і виховання, що полягає в їх органічному поєднанні, підпорядкуванні змісту навчання і виховання, формування особистості;

  1. ^ Забезпечення соціальної реабілітації та інтеграції, розвиток самостійності та життєвоважливих компетенцій учнів.

  2. Забезпечення індивідуального розвитку дітей, найбільш повне задоволення і розвиток їхніх інтересів та схильностей, проби сил та одержання досвіду особистих досягнень у різних видах творчої діяльності.



В школі-інтернаті створені умови для забезпечення потреб особистості вихованця в актуалізації своїх інтелектуальних, комунікативних, художніх і фізичних здібностей, які відтворені в системі блоків виховання :





^



Блок громадянсько-правового виховання



Правовиховна та правоосвітня робота включає в себе взаємопов'язані процеси формування правових знань, правового виховання та профілактичної роботи, формування навичок правомірної поведінки, почуття особистої відповідальності за свої вчинки. Громадянська освіта здійснюється комплексно через навчальний процес, позакласну роботу, а також роботу органів учнівського самоврядування і носить послідовний характер, тобто громадянська освіта починається з початкової школи, продовжується в середній, і вже в старшій школі ми намагаємося досягти усвідомлення кожним учнем своєї громадянськості, приналежності до суспільного життя в Україні. Традиційно громадянська освіта здійснюється на уроках історії, правознавства, української мови та літератури, географії. Важливе місце у громадянському вихованні учнів займає позакласна робота. Громадянські якості формуються в процесі безпосередньої участі дітей у виховних заходах, які носять різноманітний характер: це бесіди, диспути, зустрічі, тематичні конференції, участь у пошуково-дослідницькій роботі, екскурсії та інше. Традиційно у школі проводяться заходи на правову тематику вікторини, диспути;

класні години “Я – громадянин”;

інформаційні години “Конвенція ООН про права дитини”, “Конституція – Основний Закон”;

виховні години “Дитинство в Україні “ : права , гарантії , захист неповнолітніх ”;

бесіди на правову тематику (1- 4 класи) ;

огляд і обговорення статей періодичної преси з проблем правового виховання;

анкетування та тестування учнів, схильних до девіантної поведінки ;

день боротьби з тютюнопалінням;

тиждень добрих справ. ( Центр “ Хазяїн”).
Рівень громадянсько- правового виховання учнів

^ Система виховної роботи по попередженню правопорушень серед школярів


Результатом роботи педагогічного колективу є те , що для учнів пріоритетними є моральна активність, чуйність, чесність, толерантність, миролюбність, готовність допомогти іншому. Конфліктні ситуації виникають рідко. Школярі дотримуються правил для учнів, відсутні прояви грубощів, агресії.
Блок формування національної свідомості

Національно-патріотичне виховання має системний характер і займає значне місце. Метою є формування національної свідомості, залучення до національних культурних цінностей, розвиток інтересу до історії рідного краю, традицій українського народу. Пріоритетним напрямком виховної роботи є формування особистості учня- патріота України, який усвідомлює свою приналежність до сучасної цивілізації, підготовлений до життя. Так, у всіх класах є обов'язковими виховні та інформаційні години, на яких вивчаються символи, обереги України, основні закони нашої держави. Їхня тематика: "Свою Україну любіть", "Моя Україна - червона калина", "Політична культура молодої людини", "Прапор, герб - ознаки держави", "Я - громадянин України" та ін.

^ Цікавими є іноваційні форми виховної роботи, які ми намагаємося впроваджувати.

Індивідуальні проекти «Калина» ,«Любіть Україну!» (Гонтарь О.С).

колективний проект «Місто,в якому я живу», відеолекторій «Найкраще місто на землі», інсценізація уривку літературного твору «Тарас Бульба» (Рєзнік В.В.);

театралізована вистава «Наталка –Полтавка» (Шепель Л.С.);

виставка «Художники України « ( Китманов В.О.);

конкурсна програма «Україна має талант» (Гонтарь О.С., Волкова Т.М.), «Українські вечорниці» (Чуракова С.В.), «Пан та пані» (Папуча О.В.),

^ В усіх класах оформлено куточки державних та народних символів.

Вихователі знайомлять учнів з культурою українського народу. Традиційними стали

«Свято Пасхи», «Різдвяне свято», «Святий Миколай, подарунки роздай», виставка писанок «Писаночка- мальованочка».

Діти охоче приймають участь у конкурсах малюнків:

  • «Свята моєї Батьківщини»

  • «Пам'яті героїв Крут»

  • «Україна пам'ятає Голодомор»

  • «Ми малюємо мир»


Рівень національно- патріотичного виховання учнів

В результаті роботи педагогічного колективу підвищився рівень духовної культури учнів, рівень поваги до українських звичаїв та обрядів, рівень знань основ історії та національної культури . Більш високий результат у тих групах , де педагоги впроваджують інноваційні форми і методи роботи.
  1   2   3

Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

Блок громадянсько-правового виховання iconПро додаткові заходи щодо посилення турботи про захисників Вітчизни,...
Ураховуючи роль захисників Вітчизни в забезпеченні оборони України, захисті суверенітету, територіальної цілісності І недоторканності...

Блок громадянсько-правового виховання iconЮристи І правознавці, які мають творчі художні роботи
Такий принцип культури юриста, як евристичність, виявляє творчий підхід до правового виховання громадян, спонукає юриста до наповнення...

Блок громадянсько-правового виховання iconI-iii ступенів №106 Донецької міської ради
Якісно нову демократичну державу можуть створити лише свідомі громадяни, які люблять Україну, свій народ, націю І готові самовіддано...

Блок громадянсько-правового виховання iconЛекція для вчителів на тему: «Правова освіта І правове виховання»
України, здатного жити в правовій державі. Саме тому сьогодні багато науковців, викладачів, вчителів звертаються до проблеми визначення...

Блок громадянсько-правового виховання iconОпис правовиховної роботи в школі
Формування в Україні громадянського суспільства, розбудова суверенної, незалежної, демократичної та правової держави вимагає зміни...

Блок громадянсько-правового виховання iconПідготовка до розмітки
У роботі розглянуті алгоритми І блок схеми для уроків виробничого навчання при вивченні теми «Слюсарні роботи». Використання алгоритмів...

Блок громадянсько-правового виховання iconРішення колегії відділу освіти балаклійської райдержадміністрації від 27. 10. 2009 року
Організовано роботу з превентивного виховання та правової освіти, оформлені куточки з правового виховання, проводяться зустрічі з...

Блок громадянсько-правового виховання icon9 квітня, понеділок. 17. 00. Читальна зала Представляємо І нформ-блок
Василя Григоровича Рубана (1742-1795), українського й російського поета, видавця, історика. Представляємо електронне видання бул...

Блок громадянсько-правового виховання iconКонкурс малюнків, стіннівок на правову тематику
Любимівській зош І – ІІ ступенів у період з 14. 11 по 14. 12. 2011 року пройшов місячник превентивного та правового виховання учнівської...

Блок громадянсько-правового виховання iconВступ
Ринкові економічні відносини як предмет правового регулювання. Визначення правового регулювання економічних відносин 13

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2013
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка