Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д.; Наук ред., передм. О. І. Пометун




Скачати 88.39 Kb.
НазваКроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д.; Наук ред., передм. О. І. Пометун
Дата конвертації16.03.2013
Розмір88.39 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Інформатика > Урок
Відділ освіти Жашківської райдержадміністрації Жашківська загальноосвітня школа І–ІІІ ст. №3 ім. І. М. Ляшенка Жашківської районної ради Черкаської області



Навіть, коли птах іде по землі,

Видно, що він має крила..







Розробка уроку

з математики у 4-му класі.

^ Вчитель початкових класів

Бондар Ніна Іванівна

Жашків

2013


Урок 77

Клас 4

Предмет. Математика

Тема. Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1000 з остачею. Задачі на спільну дію.

^ Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів у групі; громадянської – знати свої обов’язки в сім’ї, поважати працю батьків, вчитися економити.

предметних компетентностей: ознайомити учнів з діленням багатоцифрових чисел на 10, 100, 1000 з остачею; удосконалювати уміння розв’язувати задачі, формувати обчислювальні навички, виховувати повагу до членів родини , до професії шофера.

^ Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Особливості проведення уроку: урок розроблений з використанням інтерактивних технологій, мультимедійної презентації, фотосюжетів, кругів Ейлера.

Обладнання: відеозаписи, мікрофон, картки для усних обчислень, таблиця для розв’язування прикладів та задач.

Використана література

  1. М.В. Богданович. Математика: Підручник для 4 кл. - К.: Освіта,2004.-159с.

  2. Пометун О.І. Енциклопедія інтерактивного навчання. – К., 2007. – 144с.

Технології розвитку критичного мислення учнів / Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д.; Наук. ред., передм. О. І. Пометун. – К.: Вид-во «Плеяди», 2006. – 220с.

3.О.В.Стребна, А. О. Соценко. Інтерактивні методи навчання в практиці роботи початкової школи - Х.: Вид. група «Основа»,2006.-176с.- (Б-ка журн. «Початкове навчання»)

Конкретизовані навчальні цілі уроку


Когнітивні рівні


Конкретизовані навчальні цілі


Перелік завдань – запитань, які забезпечують досягнення конкретизованих цілей


Навчально- методичне забезпечення

Знання


Знає відомості про професію шофера.


Називає прийоми ділення;


вибирає правильні

шляхи до розв’зку;


Інтерактивна технологія «Мозковий штурм»

– Що ви знаєте про професію шофера?

Інтерактивна технологія «Мікрофон»

  • Як поділити на 10, 100,1000?

  • Як знайти остачу?

Розв’язування прикладів №629,630.


Відеосюжет


Мікрофон

Підручник

(ст.96)

Розуміння

Розв’язує аналогічні завдання;
Розрізняє інші способи;
пояснює свій вибір у запропонованому завданні;

тлумачить унікальність кожного кольору

Вирішення проблеми

Промовляння алгоритму нової дії №6^ 31

  • Що означають дані кольори?




Таблиця

Підручник

(ст.97)

Презентація

Застосування


Використовує практичний досвід і зіставляє із прочитаним текстом;


Самостійна робота №632


Підручник

(ст.97)



Аналіз


Аналізує життєві ситуації;

зіставляє описані події із реальним життям;

аналізує зміст задач, відшукує способи розв’язування

^ Технологія «Ручки всередині»


  • Чий тато використовує автомобіль на роботі?


Задачі №634,635.

Роздатковий матеріал

Презентація

Підручник



Синтез


Досліджує відношення між поняттями


Пояснює способи обчислення

^ Робота в групах

Показати за допомогою кругів Ейлера відношення між поняттями «ділення на 10, 100, 1000»
Навести свої приклади ділення багатоцифрового числа на 10, 100, 1000.

Презентація

Роздатковий матеріал


Зошити

Оцінювання

Оцінюють свою роботу на уроці;

висловлюють судження відносно почутого на уроці.

Технологія

«Незакінчене речення».

Рефлексія уроку.

Презентація


^ ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

Доброго ранку травам росистим!

Доброго ранку квітам барвистим!

Доброго ранку сонечку ясному!

Доброго ранку людям усім

І усьому прекрасному!

ІІ. Підготовка учнів до активного, свідомого засвоєння знань.

Вступне слово вчителя з одночасним переглядом фотосюжетів.

Загадка про шофера
Всі дороги мені знайомі,

Я в кабіні немов в будинку.

Мені мигає світлофор,

Знає він, що я - ... (Шофер)
Так, це шофери. Шофер або, як ще його називають, водій. Як ви думаєте, якими якостями повинен володіти гарний шофер або водій? Що він повинен знати й уміти? (Відповіді дітей).

Але найголовніше - шофер повинен дуже добре знати правила дорожнього руху, адже від цього залежить безпека й пасажирів, і пішоходів на дорогах. Знати правила дорожнього руху повинні не тільки шофери, але й пішоходи, і не тільки знати, а завжди виконувати вимоги цих правил. Це дуже важливо!

Читання вірша "Шофери"

«Шофери»

Курбан Чолиев

Шарудять по дорогах

Веселі шини.

Поспішають по дорогах

Машини, машини...

А в кузові - важливі,

Термінові вантажі:

Цегла й залізо,

Дрова й кавуни.

Робота шоферів

Важка й складна.

Але всюди людям

Потрібна вона.

Як багато на світі професій! Всі вони важливі! Серед них є професія шофера!

Інтерактивна технологія ” Мозковий штурм”.

- Що ви знаєте про неї?

Фотосюжет: (показ видів автомобілів).

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.


  • Ми вже знаємо правила ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1000.

Інтерактивна технологія «Мікрофон».

  • Як поділити на 10? 100? 1000?

  • Як знайти остачу при діленні 47 на 5?

Усний рахунок.

629, №630.

Слово учителя.

– Сьогодні нам з вами треба вивчити прийоми ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1000 з остачею. Будемо розв’язувати задачі на спільну дію.

Хто з вас хоче навчитися ділити на 10, 100, 1000 з остачею?

Давайте промовимо: «Я це зможу!»

Очікувані результати:

  • Усвідомити правило ділення;

  • Правильно визначати остачу;

  • Вміти розв’язувати задачі на спільну дію;




  • розуміти важливість шанобливого ставлення до професії шофера.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1.Підготовча робота.

- Скільки всього одиниць, десятків, сотень у числі 43754; тисяч у числі 698321?

2. Пояснення вчителя.

2356:100

  • Скільки всього сотень у числі 2356? 56 одиниць становитимуть остачу. У числі 100 два нулі. Отже, коли ми ділимо 2356 на 100, праворуч відраховуємо дві цифри, ставимо там кому. Числа до коми - ціле число від ділення, а числа після коми – остача.

2356:100=23(ост.56)

47862:100=478,62=478(ост.62).

Питання: якщо число ділимо на 1000, скільки цифр справа будемо відраховувати?
3.Робота за таблицею.

V.Первинне закріплення з промовлянням.

631

VI. Самостійна робота з самоперевіркою за шаблоном.

632.

Фізкультхвилинка.

VII. Розвиток математичних знань.

Об’єднання в творчі групи за кольорами: червоний, синій, зелений, жовтий.

Повідомлення вчителя.

Кожен із вас неповторний і єдиний, але є у вас спільні риси.

Розповіді дітей.

Бо вибір червоного кольору свідчить про бажання верховодити. Цей колір, за повір`ям має цілющі властивості, здатен протидіяти чаклунству;

синій колір – колір моря і небес, колір доброти і сталості. Він означає чесність і вірність. Люди, які вибирають цей колір, добре відчувають незримий світ;

зелений колір – колір трави і листя. Він діє заспокійливо. Для багатьох народів це символ надії та веселощів. Той, хто вибирає цей колір, – людина потайлива й уперта;

жовтий колір справляє тепле й приємне враження. Це колір золота й осені. Людина, яка вибрала цей колір, зазвичай владна і цілеспрямована.

Проте всіх нас об’єднує бажання, щоб нас любили, цінували, оберігали. У кожного з нас є найдорожчі нам люди. Хто це?

Звичайно ж, тато, мама, сестричка, братик – це найрідніші на світі люди, які один одного шанують, люблять і є членами єдиної сім’ї. Особливо тато,який часто сидить за кермом.

  1. Робота над задачами.

а) №635( самостійно- червоні, після пояснення діями-сині, виразом-зелені,разом з учителем-жовті).

Перевірка – фронтально.

б) №634( фронтально)

в) №636 (колективно)

^ VIII. Усебічна перевірка знань.

Технологія «Ручки всередині»

(Робота в домашніх групах. Обговорення запитання

-Чий тато сідає за кермо автомобіля на своїй роботі?

Робота в групах.
^ IX. Включення в систему знань і повторення. Робота в групах.

1.Показати за допомогою кругів Ейлера відношення між поняттям ”ділення на 10, 100, 1000”.

2.Поясніть спосіб обчислення під час ділення багатоцифрового числа на 10, 100, 1000 з остачею, наводячи приклади.

X. Підсумок уроку, оцінювання результатів, рефлексія.

Технологія «Незакінчене речення» (Продовж речення)

  • Сьогодні на уроці я зрозумів …

  • До найрідніших людей буду ставитися з…

  • Хочу бути…

  • Свою роботу на уроці оцінюю….

  • Роботу вчителя оцінюю…

XI. Домашнє завдання.

Задача 638 ,№639,повторити пояснення на ст.97.

Схожі:

Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д.; Наук ред., передм. О. І. Пометун iconТеоретико-методологічні засади саморозвитку особистості
Педагогіка вищої та середньої школи: зб наук праць. Вип. 29 / ред кол.: В. К. Буряк, Л. В. Кондрашова, Г. Б. Штельмах та ін.; гол...
Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д.; Наук ред., передм. О. І. Пометун iconВипуск 4 Спадщина А. С. Макаренка І педагогічні пріоритети сучасності:...
О. Іванова, Т. В. Лога; вступ ст. А. В. Ткаченко ; наук ред.: П. І. Рогова, А. М. Доркену ; бібліогр ред. Л. О. Пономаренко ; наук...
Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д.; Наук ред., передм. О. І. Пометун iconАктуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Педагогіка вищої та середньої школи: зб наук праць. Вип. 31 / ред кол.: В. К. Буряк, І. В. Шелевицький, Г. Б. Штельмах та ін.; гол...
Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д.; Наук ред., передм. О. І. Пометун iconТеоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формування...
Педагогіка вищої та середньої школи: зб наук праць. Вип. 30 / ред кол.: В. К. Буряк, І. В. Шелевицький, Г. Б. Штельмах та ін.; гол...
Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д.; Наук ред., передм. О. І. Пометун iconБуряк, В. К., Макаренко, Н. М., Бугрій, А. С. Навчально-методичний...
...
Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д.; Наук ред., передм. О. І. Пометун iconМодульно-блочное структурирование учебного материала в подготовке учителя-профессионала
Педагогіка вищої та середньої школи: зб наук праць. Вип. 25 / ред кол.: В. К. Буряк, Л. В. Кондрашова, Г. Б. Штельмах та ін.; гол...
Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д.; Наук ред., передм. О. І. Пометун iconЗб наук ст методологічного семінару, 17 березня 2010 р.: у 2 ч. /...
Опубліковано (з редакційними уточненнями) у кн.: Безперервна професійна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід,...
Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д.; Наук ред., передм. О. І. Пометун iconІ. П. Голосніченко гл. 1, 2, 3; канд юрид наук
Адміністративна відповідальність (загальні положення та правопорушен­ня у сфері обігу наркотиків): Навчальний посібник / За заг ред...
Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д.; Наук ред., передм. О. І. Пометун iconВеличко, Г. Г. Фонаційні фразеологізми як характеристика манери висловлюватися...
Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету: зб наук праць. Вип. 5 / ред кол.: Ж. В....
Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д.; Наук ред., передм. О. І. Пометун iconФ. Г. Турченко [наук ред.]. Запоріжжя: Просвіта, 2013. 416 с Ця довгоочікувана...
Великій війні 1939-1945 /Ф. Г. Турченко [наук ред.]. – Запоріжжя: Просвіта, 2013. – 416 с Ця довгоочікувана праця запорізьких істориків...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка