Проект «Брати наші менші»




Скачати 48.99 Kb.
НазваПроект «Брати наші менші»
Дата конвертації26.03.2013
Розмір48.99 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы


Проект «Брати наші менші», вчителя початкових класів Новожиттівського навчально – виховного комплексу : «Дошкільний навчальний комплекс – загальноосвітня школа І- ІІ ступенів» Чорнобаївської районної ради Черкаської області Чорногор Т.І.

Тема та завдання проекту

Наш задум. Для чого це потрібно? Дізнатися якомога більше про наших вірних друзів – собак. Визначити роль собак у сучасному світі.

Навчальні цілі та очікувані результати: поглибити знання та сформувати власне ставлення до домашніх улюбленців – собак, вчити працювати з додатковою літературою, та іншими джерелами інформації; розвивати вміння виконувати певну роботу в співпраці з однолітками, співпереживати за спільну справу, поважати думку інших; виховувати такі моральні якості, як доброта, співчуття, гуманність, милосердя;

Правила взаємодії під час проекту:

  • Працювати дружно, злагоджено, разом.

  • Усе, що пропонує товариш, сприймати й обговорювати спокійно.

  • Викладати свої ідеї, думки по черзі, всіх вислуховувати до кінця, не перебивати.

  • Радитись з товаришами, дорослими, приймати рішення спільно.

  • «Запозичати» ідеї в інших груп з їхнього дозволу.

  • Бути доброзичливими, старанними, відповідальними.

  • Доводити свою справу до кінця.

І. Організаційний момент.

Ведуча 1.

Доброго дня вам, любі діти! Сьогодні у нас незвичайний урок , до якого ми готувались заздалегідь. Ми презентуємо проект «Брати наші менші», в якому брали участь два класи 2 і 3. Тож звітуємо разом.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.

Ведуча 2.

Непомітно з’явилась весна –

Ніч вкоротила, дня додала.

Берізки соком наливає

Землю зеленим килимом вкрила

Всіх тваринок звеселила

Ведуча 1.

Відгадайте загадки про тварин.

  • Гострі зуби має, в подушках ховає, лазить все на плотик, ну а зветься….(Котик)

  • Звірятка рогаті, та ще й бородаті, ходять пастись в лози, а зовуться….(Кози)

  • На подвір’ї у бабусі, у кудлатому кожусі, хоч тихесенько дрімає, та весь двір оберігає. (Собака)

  • 4 ходаки, 2 бодани, 1 помахайло. (Корова)

  • Біля бабусі сидить у кожусі, біля печі гріється, без водички миється, має гострі очі – бачить серед ночі. (Кіт)

  • Плавала, купалася, сухою зосталася. (Качка)

  • Сторожем не служить, а всіх рано будить. (Півень)

  • Хвіст крючком, а ніс п’ятачком. (Свиня)

  • Я – веселий, я – красивий, як біжу я – в’ється грива, копитами туп, туп, по каменю цок, цок.

Хвіст у мене довгий-довгий,

Гарно в’ється, як шовковий. (Кінь)

В яку групу об’єднаємо ці загадки? (^ Свійські тварини)

Чому? (Живуть біля людей, люди доглядають за ними, піклуються і т. д. )

ІІІ. Основна частина

Виступ маленьких істориків.

Багато домашніх тварин живуть поряд з людиною дуже давно – декілька тисяч років. Люди їх приручили і зробили своїми надійними помічниками і друзями.

Свійські тварини дають людині молоко і яйця, м’ясо і шерсть, мед і пух. Вони перевозять вантаж, несуть сторожову службу, допомагають подорожувати.

Важко було б людині без домашніх тварин, а може, без них вона просто і не змогла б вижити.

Наші пошуковці відшукали назви домашніх тварин, про яких ми і не знали, що вони свійські. Послухаємо їх. (Перегляд малюнків)

Про будь-яку тварину можна написать цілу книжку. Трударики виготовили альбом із кличками свійських тварин. (Перегляд альбому)
Виступ дослідників.

Ми провели дослідження за анкетами і виявилось, що серед дітей початкових класів сама найулюбленіша тварина – собака. Тому сьогодні зупинимось на собаках .

Розповіді науковців про собак.

Собаки… Скільки їх і які вони різні : є зовсім маленькі, які вміщуються на долоньці і важать не більше півкілограма. І є велетні, маса яких досягає 80 кг. Є довгоногі, є коротконогі, є кудлаті, і є зовсім гладенькі. У одних вуха висять, у інших – стоять. Одні – швидкі, інші повільні. Але всі вони – найвірніші наші друзі.

Собаки – найдавніші - тому,що вони першими із всіх тварин стали домашніми. Звичайно, люди приручили не собак, а вовків. І потім уже вивели багато порід собак.

Звіт кінологів .

Є собаки мисливські, є службові і є декоративні. Мисливські допомагають людям на полюванні. З одними собаками полюють в лісі на звірів, з іншими – на водоплавних птахів.

Службові собаки допомагають оберігати державні кордони, міліції – відшукувати злочинців.

Ну, а декоративні собачки? Вони зараз всім добре відомі. Живуть у будинках, є друзями людини і роблять життя цікавим і яскравим. (Перегляд презентації)

Пошуковці відшукали цікаві факти про собак.

  • Старогрецький пес на ім’я Сотер був одним з 50 сторожових псів Древньої Греції, які відбивали атаку ворога; у битві він єдиний залишився в живих і побіг до воріт Корінфа, щоб попередити жителів про небезпеку, яка їм загрожувала.

  • Собаки повноцінного колірного зору не мають. Собаки-поводирі не можуть відрізнити червоний сигнал сфітлофора від зеленого, тому вони орієнтуються по потоці руху. У хорта кращий серед собак зір.

  • Собаки сприймають рухомий об’єкт краще, ніж людина. Проте вони сприймають менше деталей об’єкту. Якщо об’єкт розташований далеко і статичний, то для собаки він практично невидимий. Дослідження показали, що собаки не бачать свого власника, якщо він стоїть на відстані близько 270 м і не рухається. З іншого боку, собака бачить людину на відстані милі, якщо вона розмахує руками.

  • Мозок собаки важить 100 г , а кішки 32 г.

  • Собаки вміють сміятися. Сміх кращих друзів людини – це пирхання, що свого роду повторюється: почувши його, навіть в записі на плівку, інші собаки починають виляти хвостом.

Дослідники вивели правила спілкування із тваринами. Отже, щоб захистити себе треба знати наступні правила:

  1. Ніколи не підходь до собаки, що знаходиться на прив’язі.

  2. Не піднімай руки, коли собака підходить до тебе.

  3. Не буди собаку, що спить.

  4. Не відбирай у собаки їжу чи іграшку.

  5. Не показуй свого страху чи хвилювання перед чужим собакою.

  6. Ніколи не втікай від собаки, зупинись і повернись до неї обличчям.

  7. Якщо собака збив тебе з ніг, треба впасти на живіт, закривши руками шию, а ліктями обличчя. Голосно кричи, клич на допомогу.

ЗАПАМ’ЯТАЙ!

- Не цілуй тварин і не притуляй їх до обличчя.

- Не спи разом з тваринами.

- Мий руки після гри з домашніми тваринами.

- Не зачіпай безпритульних вуличних тварин.

- Якщо сталася біда(сильно подряпала чи вкусила кішка або собака) промий рану перекисом водню, змасти зеленкою або йодом, перев’яжи рану і обов’язково звернись до лікаря.

Звіт групи Читайликів і Фольклористів.

Вірш В. Крищенка «Цуценя», оповідання В. Асєєвої «Погано», скоромовки, приказки про собак, пісня «Не дражніть ви собак», інсценізація казки «Ріпка» на новий лад.

Перегляд мультфільму «Бобик в гостях у Барбоса»

ІV. Закріплення вивченого.

  1. Практично показати на килимку правило №7.

  2. Показати: йод, зеленку, перекис водню, бинт.

  3. Кориспондент задає питання:

  • Чи можна спати з домашніми тваринами?

  • Чи можна цілувати тварин?

  • Чи миєш руки після гри з домашніми тваринами?

  • Чи можна підходити до собаки на прив’язі?

  • Чи можна відбирати у собаки іграшку?

  • Чи можна будити собаку, коли та спить?

  • Чи треба кликати на допомогу, коли на тебе напав собака?

  • Що треба робити, коли вкусила чи подряпала невідома собака?

Схожі:

Проект «Брати наші менші» iconУрок №14 Тема. Демонстрація проекту. Підбиття підсумків проведеної роботи
Наші презентації ми об'єднали у проект: «Зимові свята у нашому районі». Мета проекту – дізнатися, які звичаї та обряди притаманні...
Проект «Брати наші менші» iconУрок Громадська освіта в 3-а класі Тема: Додержуй даного тобою слова....
Мета: формувати в учнів вміння дотримувати слово, уявлення про правдивість І брехливість, про те, що не можна брати чуже
Проект «Брати наші менші» iconТема: Учнівський творчий проект «Наші улюблені тварини»
«люди-тварини» та значенням тварин у житті людей; продовжити знайомство із народними та літературними творами, присвяченими тваринам;...
Проект «Брати наші менші» iconВідродженська зш І-ІІІ ст. Р озповідь-оповідання
Одне із найчудесних творінь природи наші літаючі друзі, наші пернаті сусіди по планеті, життя І поведінка яких- найцікавіша сторінка...
Проект «Брати наші менші» iconВ своїй хаті—своя правда, І сила, І воля! Учитеся, брати мої, Думайте,...
Кожний повинен знати, як жили наші діди й пра­діди, за що вони боролися, як добували собі ліпшу долю. Всі ми повинні знати, хто перед...
Проект «Брати наші менші» iconВаш гість — святий миколай
У просторій залі збираються діти. Старші приходять самі, менші — з батьками. На видному місці — образ святого в архієрейських шатах...
Проект «Брати наші менші» iconМатеріали виховної години для учнів початкових класів
Ми живемо на мальовничій землі — в Україні. Тут жили наші предки, живуть наші батьки, живемо І ми з вами. Із задоволенням милуємося...
Проект «Брати наші менші» iconДослідницько-творчий проект: «Казка вчить!»
Діти в кожному віку дуже люблять слухати, а потім І самі читають із задоволенням казки. Через своїх героїв вони пізнають добро й...
Проект «Брати наші менші» iconІ рушник вишиваний на щастя на долю дала
Учитель. Щасливі ми, що народилися, живемо, в Україні. Тут жили наші прадіди, діди, живуть наші батьки. Тут корінь українського народу....
Проект «Брати наші менші» iconНа дипломний проект: „Проект автопоїзда самоскида вантажопідйомністю 200 кН”
Пояснювальна записка виконана в об’ємі стр., графічна частина — в кількості 10 листів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка