Мангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області




Скачати 106.43 Kb.
НазваМангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області
Дата конвертації27.03.2013
Розмір106.43 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Паспорт опорної школи освітнього округу № ____


  1. Назва Мангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області

  2. Адреса Донецька область Першотравневий район смт. Мангуш вул. Горького, 62

  3. Телефон 8(06297)23167

  4. Директор школи Афанасенко Олена Кузьмівна

  5. Заступники директора:

з навчально-виховної роботи Мустафа Інна Павлівна

з виховної роботи Лисенкова Інна Василівна


1

Тип та вид загальної установи

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

2

Організаційно-правова форма

Комунальна

3

Форма державно-громадського управління

Рада школи, піклувальна рада

4

Форма учнівського самоврядування

Шкільний парламент «Радужна республіка», в який об′єднуються учнів з 1 по 11 класи. Управління здійснюється президентом та президентською радою, до якої входять Президентський кабінет та представники міністерств з культури і освіти, фізичної культури і спорту, видань і заходів масової інформації.

5

Джерела та засоби отримання позабюджетних коштів

Кошти спонсорів

6

Критерії успішності роботи школи

Створення умов для задоволення базових потреб дитини в активності, здобутті інформації, формування у неї почуття соціальної і психологічної захищеності; формування особистості, орієнтованої на досягнення успіху у всіх сферах діяльності, де максимально розкриваються її творчі можливості. Результати ЗНО, участь учнів в конкурсах, олімпіадах.

7

Управлінські та освітні технології, які застосовуються в закладі освіти

Педагогіка співпраці – спрямованість на формування гуманних взаємин між персоналом, організація навчально-виховного процесу, який би забезпечував творчу актуалізацію.

Проблемно-пошукова діяльність, яка спрямована на реалізацію основної методичної мети «Навчання і виховання успіхом» та програми інформатизації освіти.

8

Механізм взаємодії з суб’єктами освітнього округу

Сайт школи

9

Зміст освіти (розкрити варіативну частину)

Факультативи:

  • Інформаційні технології (9, 10 класи)

  • Клуб інтелектуальних ігор (4, 8 класи)

Індивідуальні заняття:

  • Художнє оформлення (5-8 класи)

  • Медико-санітарна підготовка (10-11 класи)

  • ОФП (5, 7 класи)

Гурткова робота:

  • Музичний гурток «Мелодія» (1 – 4, 5 – 8, 11 класи)

Військово-патріотичний гурток (9 – 10 класи)

10

Число класів-

комплектів опорного закладу освіти

1-4 класи – 5;

5-9 класи – 6;

10 – 11 класи – 1.

11

За яким типовим

планом працює

Робочий навчальний план складається:

для початкової школи – за Типовими навчальними планами початкової школи, наказ МОН України від 29.11.05 №682;

для 5-8 класів – за Типовим навчальним планом з російською мовою навчання, наказ МОН України від 05.02.09 №66, варіант 4;

для 8-9 класів – за Типовим навчальним планом загальноосвітніх шкіл з поглибленим навчанням окремих предметів з навчанням мовами національних меншин, наказ МОН України від 18.02.2008 №99;

для 10-11-х класів – за Типовим навчальним планом для загальноосвітніх закладів ІІІ ступеню, наказ МОН України від 27.08.2010 №834.

12

Форми та особливості організації додаткової освіти в освітньому закладі

1.Художньо-естетичний напрямок

1. Робота музичного гуртка «Мелодія».

2.Художнє оформлення заходів, школи, проектів.

3. Участь учнів в районних, обласних етапах конкурсів з прикладного мистецтва, художньо-естетичної творчості.

2.Науково-технічний напрямок

1. Проведення курсів ВУЗів на базі школи.

2. Дистанційна освіта.

3. Освоєння проектних технологій.

4. Поглиблене вивчення окремих предметів.

3.Туристсько-краєзнавчий напрямок

1.Вивчення проблеми, складання карт туристичних маршрутів, участь у Всеукраїнських акціях та підготовка матеріалів (плакатів, листівок, малюнків, макетів, проектів) учнями різних класів під керівництвом сектора з туристично-краєзнавчої роботи шкільної організації самоврядування.

2. Проведення бібліотечних уроків та тематичних виставок з історії рідного краю, традицій та обрядів.

3. Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?» з краєзнавства, історії, літератури селища Мангуш, Донецька, Донецької області, біографії видатних людей.

4.Природничо-науковий напрямок

_________

5.Культурологічний напрямок

Спецкурс за авторською програмою вчителя вищої категорії Першиної М.П. «Художня творчість» (9- 11 класи);

6.Фізкультурно-спортивний напрямок

1. Спортивні секції, як форма роботи військово-патриотичного гуртка.

2. Підготовка та участь в спортивних змаганнях різних рівнів, Спартакіадах, Малих Олімпійських ігор

7. Інші

_________


13

Користувачі освітніх послуг опорної школи

Учні, батьки, громада освітнього округу

14

Які платні послуги надає заклад освіти

Не надає

15

Основні положення концепції та програми розвитку опорної школи освітнього округу

  • Реалізація програм «Творча обдарованість», «Розвиток та функціонування англійської та новогрецької мов».

  • Перехід до компетентнісно-орієнтованого навчання.

  • ІКТ.

16

Шляхи реалізації державної та обласної програми «Вчитель»

  • Курсова перепідготовка вчителів.

  • Отримання другої педагогічної освіти.

  • Участь у конкурсі «Учитель року».

  • Організація самостійної і самоосвітньої діяльності педагогічних кадрів у між атестаційний період.

  • Впровадженням програми Intel@ Навчання для майбутнього

17

Які креатині центри та центри додаткової освіти працюють в школі (форма та зміст їх діяльності)

  • Центр викладання англійської мови,

  • Зв'язок з вищими навчальними закладами – організація і проведення курсів підготовки абітурієнтів,

  • Центр спілкування з грецькими діаспорами

18

Інноваційні форми методичного забезпечення навчально-виховного процесу

Впровадження інтерактивних технологій в роботу з педагогічними кадрами:

  • Проведення нетрадиційних педагогічних рад і семінарів ( методи «Мозкової атаки», «Мікрофону», проектно-ділові ігри, семінари-тренінги, семінари-практикуми, круглі столи, відкриті педагогічні трибуни, ярмарки педагогічних ідей, захисти освітніх проектів, взаємовідвідування уроків та складання діагностичних карт на вчителя, робота динамічних творчих груп вчителів під час підготовки та проведення педагогічних нарад, семінарів тощо)

  • Використання інформаційно – комунікаційних технологій в управлінській діяльності (електронні презентації, електронна бібліотека методичних доробок, відеобібліотека відвіданих інноваційних уроків, відео бібліотека анкетування учнів з питань реалізації методичної ідеї року «навчання і виховання успіхом»)

  • Проведення педагогічних творчих звітів.

  • Лабораторія педагогічної майстерності (портфоліо вчителів).

  • Перенос інтерактивних прийомів роботи з педкадрами на роботу з учнями під час навчально-виховного процесу.

19

Експериментальна та науково-дослідна діяльність опорного закладу освіти освітнього округу

  • Робота експериментально-дослідницького майданчику по використанню педагогічних технологій «Управління якістю освіти як розвиток інноваційних процесів у школі».

  • Проведення моніторингу навчальних досягнень учнів з базових дисциплін, моніторингу якості освіти по усіх предметах та учителях.

  • Діагностування вчителів та учнів з питань реалізації методичної ідеї року «Навчання та виховання успіхом».

  • Аналіз та розробка критеріїв успішності для нашого педагогічного колективу (в педагогічній діяльності, психолого-педагогічному спілкуванні, особистості вчителя).

  • Вивчення стану здоров′язберігаючої функції школи, психологічного, соціального та фізичного здоров′я учнів, класів.

  • Діагностування молодих вчителів з метою виявлення рівня складності різних аспектів педагогічної діяльності та розробка корекційної програми їх діяльності.

  • Вивчення педагогічних технологій (традиційних, ігрових, тестових, модульно-блочних, інтегральних, адаптивних, опорних сигналів та інших) та практичні заходи по їх впровадженню.




20

Які соціально-педагогічні проекти реалізовані та отримані гранти

  • Реалізація українсько-американської програми серед вчителів англійської мови «За досягнення в викладанні».

  • Одержаний грант (інформаційне та комп′ютерне забезпечення кабінету англійської мови.

  • Робота у школі волонтера Корпусу Миру, американця Патріка Брайдінга.

  • Відвідування учнями школи Америки, проживання в американських сім′ях, навчання в старшій школі, створення з американськими школярами сумісних творчих проектів.

  • Прийом американських дітей і організація проживання їх в сім′ях наших учнів, організація туристичних ознайомчих подорожей, участь у сумісних проектах.

  • Отримані гранти від Мюнхенської діаспори греків, створення і обладнання за їх рахунок кабінету новогрецької мови.

  • Відвідування учнями, переможцями олімпіад з новогрецької мови, культури, Греції.

  • Отримання учнями стипендії фонду Ясону.

21

Результат роботи опорного закладу освіти освітнього округу

Освітні результати

2009/2010

2010/2011

1. Рівень навчальних досягнень учнів по предметам


Алгебра,11кл

І рів – 0%;

ІІ рів – 16%;

ІІІ рів – 42%;

ІV рів – 42%

Геометрія,11кл

І рів – 6%;

ІІ рів – 35%;

ІІІ рів – 24%;

ІV рів – 35%


Укр.мова, 9 кл

І рів – 7%;

ІІ рів – 47%;

ІІІ рів – 39%;

ІV рів – 7%

Алгебра, 9 кл

І рів – 0%;

ІІ рів – 31%;

ІІІ рів – 62%;

ІV рів – 7%
Геометрія,9кл

І рів – 7%;

ІІ рів – 57%;

ІІІ рів – 29%;

ІV рів – 7%


2. Участь в творчих конкурсах, проектах


1.Участь та призові місця у Всеукраїнській олімпіаді з новогрецької мови.
2.Участь та призові місця в обласному конкурсі «Дитячі фарби Донеччини» у всіх вікових категоріях.
3.Учитель історії Егорова О.Л. стала переможцем районного конкурсу на кращій інноваційний урок з історії.
4. Учитель фізичної культури Поляков О.А. став призером конкурсу на кращий інноваційний урок з фізичної культури.

1.Участь та призові місця у Всеукраїнській олімпіаді з новогрецької мови.
2.Участь та призові місця в обласному конкурсі «Дитячі фарби Донеччини» у всіх вікових категоріях.
3. Учитель-методист початкових класів Мурлян Л.Ф. посіла другу місце в районному етапі конкурсу «Учитель року»

3. Засвоєння та використання ІКТ в навчально-виховному процесі


Поповнена бібліотека електронних посібників, навчальних дисків з предметів


1.Створена відеобібліотека уроків з елементами інтерактивних технологій.

2.Використання електронних презентацій на уроках та при проведенні педагогічних рад, семінарів.


4.Експериментально-дослідницька робота з проблеми «Управляння якістю освіти як розвиток інноваційних процесів у школі»


Дослідницька діяльність методичної основи навчання і виховання успіхом

Дослідницька та аналітична робота з проблеми педагогічної взаємодії

5. Отримання нового статусу (базова школа району, області, освітнього округу, експериментальний майданчик)


1.Опорна школа з проблеми «Управління якістю освіти».
2.Функцююван-ня районного лінгвістичного центру на базі школи (кабінет англійської мови)


1.Опорна школа з проблеми «Управління якістю освіти».
2.Експеримен-тальний майданчик «Управління якістю освіти як розвиток інноваційних процесів у школі».
3.Функцююван-ня районного лінгвістичного центру на базі школи (кабінет англійської мови)


6. Узагальнення та поширення перспективного досвіду роботи вчителя





Узагальнено досвіт роботи вчителя початкових класів Мурлян Л.Ф. з проблеми «Розвиток пізнавальної активності учнів молодших школярів на уроках математики».

22

Проблеми закладу освіти:

- кадрові;

- науково-методичні.



Перевантаженість педагогічними кадрами

Перевантаженість звітною роботою

Відсутність фінансової підтримки дослідницької роботи

Відставання матеріально-технічного забезпечення навчально-виховного процесу від вимог часу



Дата 15.06.2011 року


Директор школи ______________ О. К. Афанасенко

(підпис) (прізвище, ім′я та по батькові)

Схожі:

Мангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області iconВ ідділ освіти Петровської районної у місті Донецьку ради Донецька...
Фізичні та хімічні властивості середніх солей. Поширення солей у природі та їхнє практичне значення
Мангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області icon«Солонянська середня загальноосвітня школа №1 І – ІІІ ступенів Солонянської...
«Солонянська середня загальноосвітня школа №1 І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»
Мангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області iconСтатут
Донецька спеціалізована з інформаційних технологій загальноосвітня школа і–ііі ступенів №61 донецької міської ради донецької області...
Мангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області iconОсобистісно-орієнтоване навчання математики на основі результатів...
Пасько Ганна Михайлівна, учитель математики 11 класу Кунцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новосанжарської районної...
Мангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області icon1 Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської...
Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської міської ради Донецької області створена у 1985 році
Мангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області iconЗатверджено
Софіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Софіївської районної ради Дніпропетровської області
Мангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області iconПастирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Смілянської районної...
Керівник: Степаненко Олена Іванівна, вчитель початкових класів Пастирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Мангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області iconЗагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 кіровської міської ради донецької...
Відгук на педагогічну діяльність вчителя керівника закладу освіти
Мангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області iconКомунальний заклад освіти
«незабудинська середня загальноосвітня школа І ііі ступенів солонянської районної ради дніпропетровської області»
Мангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області iconВсеукраїнський конкурс
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка