Характеристика досвіду за іноваційним потенціалом




Скачати 22.67 Kb.
НазваХарактеристика досвіду за іноваційним потенціалом
Дата конвертації27.03.2013
Розмір22.67 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Характеристика досвіду за іноваційним потенціалом.
З роками та набуттям досвіду багато що змінюється. За наданою схемою аналізу можу вказати послідовно таке:

модифікаційність одеського та мого персонального досвіду полягає вже в тому, що як неповторна кожна людина, так і місцевість має свій особливий потенціал, стиль, фактуру. Як казали Леонід Утьосов і Михайло Жванецький, – головне щастя для одесита відбулось в момент народження в цьому місті.

І ще один момент – всі мої Вчителі (з великої літери, не шкільні викладачі) були переважно чоловіками, тож маємо як мінімум жіноче трактування «оригіналу».

У кожної людини свої ведучі таланти та сильні сторони – тож хтось є «співочим тренером», а хтось бере психологічністю та тим, щo вміє компонувати людей в групі, хоча вони вчились одному і живуть в одній педагогічній традиції.

Хтось за типом мислення - «генератор ідей», інший – майстер деталі чи аналітик.

Іноді ситуація може викликати до життя давно забуті речі – дитячий досвід чи периферійне вміння.

Спробую оцінити свій стиль та досвід якнайточніше.
На сьогодні я, безумовно, вже Майстер, що знає, чого хоче, як цього досягти, які ресурси використати. Комбінаторика мене цікавила завжди – звідси незабутні та самобутні навіть рядові тренування, бо в хід іде все, що може бути використане (взимку сніг та лід, влітку – пісок та море, елементи танцю та дихальної гімнастики, вправи на розвиток дикції та вміння володіти лівою рукою). Екзотичніть та еклектичніть, коли вона доцільна, Точність та виваженіть, коли це – питання безпеки.

Сьогодні я знаю та розумію – це стиль, є речі, які виходять самі собою, поза мисленням та аналізом.
Щодо часу та виду дитячого колектива – як мінімум один приклад.

Дитина, що відвідує кілька секцій, має домашній комп’ютер, вміє вчасно приходити та самостйно пересувається по місту – це одна програма, вимоги, стиль взаємовідносин, тощо. І зовсім інша річ, коли всі знають, що цю дитину ніхто особливо не чекає, вона не вміє розподіляти час, нерегулярно відвідує школу, недостатньо харчується, але має хист і бажання – в цьому випадку програма та індивідуальна участь дитини в проекті буде будуватись зовсім іншим шляхом. Третя схема – коли вихованець не є самостійним або за віком, або з причини особливостей виховання, - тоді учасником педагогічного процесу обов’язково має стати сім’я або хоча б той дорослий, що супроводжує дитину та частково обмежує її самостійність в прийнятті рішень – бо це єдиний шлях уникнути конфлікту.

Але в певній мірі та в певний час обовязково потрібно, щоб різні тенденції зустрічались, взаємодіяли – і це чудово видно у літніх таборах, де співіснують дошкільники з дітьми вулиці, новачки з «аксакалами», учасники органів самоуправління та гості.

Якщо ж звернутись до жанру «діти вулиці», то тут я б вела розмову про унікальність та іноваційність підходу до соціальної роботи в умовах сучасної України саме з екологічним та еволюційним підтекстом, а не з використанням західних тренінгових технологій, які не мають практичного результату та не змінюють кардинально нічого в житті дитини.

Наша позиція – в центрі уваги – дитина, а всі техніки та технології – як ліки, як іграшки, як спосіб проведення вільного часу.

В ідеалі такою і має бути новітня педагогіка – за умови фінансування та можливості запрощувати різних фахівців на певний час задля рішення певної задачі. Адже що за художник без фарби, мольберту, виставок, тощо.

Схожі:

Характеристика досвіду за іноваційним потенціалом iconКитай. Економіко-географічна характеристика країни Площа 9,6 млн км,2
Нині за розмірами ввп та економічним потенціалом Китай входить у першу десятку провідних країн світу. Зростання ролі в світовому...
Характеристика досвіду за іноваційним потенціалом iconМетодичні основи оцінки результативності управління потенціалом соціалізації регіонів україни
Обґрунтовано методичні положення щодо визначення результату управління потенціалом соціалізації регіону І на їх основі здійснено...
Характеристика досвіду за іноваційним потенціалом iconОпис досвіду гімназії в галузі інформатизації освітнього середовища
Творча характеристика педагогічного, учнівського та батьківського колективів, передбачувана новизна їх діяльності
Характеристика досвіду за іноваційним потенціалом icon"Загальна характеристика студентського віку (укр.)"
Як називається процес І результат засвоєння та активного відтворення індивідом соціального досвіду в діяльності та спілкуванні з...
Характеристика досвіду за іноваційним потенціалом icon"Загальна характеристика студентського віку (укр.)"
Як називається процес І результат засвоєння та активного відтворення індивідом соціального досвіду в діяльності та спілкуванні з...
Характеристика досвіду за іноваційним потенціалом iconСполучені штати одна з найбільших країн на Землі, що має неабиякий...
Землі, що має неабиякий вплив на інші країни. Це країна з величезним потенціалом, що вимагає дослідження, країна, що зуміла за порівняно...
Характеристика досвіду за іноваційним потенціалом iconТема досвіду: «Впровадження ікт в освітній простір гімназії» Базова...
Третій чинник – це ефективне використання наявних ресурсів матеріально-технічної бази закладу та навчально-методичного забезпечення...
Характеристика досвіду за іноваційним потенціалом iconРайонний центр Львівської області. Друге за економічним потенціалом...
Районний центр Львівської області. Друге за економічним потенціалом місто Львівщини після обласного центру. Знаходиться приблизно...
Характеристика досвіду за іноваційним потенціалом iconВикористання інформаційно-комунікаційних технологій та створення...
Пичений багатий педагогічний та виробничий досвід. Дуже часто педагогічні працівники не замислюються про необхідність та доцільність...
Характеристика досвіду за іноваційним потенціалом iconОпис досвіду Розівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст
Розівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Характеристика педагогічного, учнівського колективу
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка