Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики




Скачати 31.38 Kb.
НазваЗавдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики
Дата конвертації28.03.2013
Розмір31.38 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики

26 грудня 2010 р.
Завдання 1. Школа-семінар (50 балів)
Організовуючи роботу школи-семінару «Нові інформаційні технології в освіті» у процесі роботи якої планується виступи кожного з N учасників по окремими темами (кожен учасник проводить одну лекцію) організатори розуміють, що висвітлення деяких із запланованих тем лекцій може вимагати попереднього ознайомлення з іншими темами, що пропонуються на семінарі. (Так для прикладу, припустивши, що серед тем лекцій, які виносяться на семінар є такі: а) Методи сортування масивів; б) Основні способи організації масивів в пам’яті ПК, зрозуміло, що лекція по темі б) повинна бути прочитана скоріше ніж лекція на тему а).

Враховуючи цей факт, перед організаторами постало питання запланувати виступи учасників. Інакше кажучи всі ^ N запропонованих лекцій розподілити на К днів роботи школи і в межах дня розмістити їх в певному порядку. Кожен із лекторів семінару, попередньо, з списку всіх запропонованих лекцій, вказує ті теми лекцій, які на його думку, повинні бути розглянуті до того моменту, коли він буде виступати з своєю лекцією. Для і-го учасника такий список позначимо Мі. Скласти програму, яка виступить «помічником» для організаторів школи-семінару. А саме, програму яка, аналізуючи списки М1, М2, …, МN знаходить один із можливих варіантів розкладів виступу учасників в процесі роботи семінару (список виступаючих і порядок їх виступів на кожен з днів), причому кожен день проводиться однакова кількість лекцій (винятком може бути перший день роботи семінару, коли лекцій може бути менше ніж в інші дні).
Вхідний файл:

В першому із рядочків файлу Іnput.txt задано через пропуск – N, K.

Кожен і-тий рядок з N наступних рядків файлу задає відповідно список тем Мі, числа в рядку відділені пропуском.

Вихідний файл: OUTPUT.TXT

Вихідний файл повинний містити N рядків. У і-му рядку повинен бути список лекцій і-го дня, перелічених в порядку їх проведення.
Завдання 2. Євро 2012 (25 балів)
При підготовці до проведення футбольного турніру Євро 2012 серед юнаків, спонсором якого виступає «^ Фабрика меблів «Нова», постало завдання підготувати N-м’ячів? пофарбувавши кожен з них в два кольори (одна половина м’яча в синій колір, а друга в жовтий). Процес фарбування м’яча складається з двох етапів: нанесення фарби (занурення половини м’яча в посудину з фарбою) і його сушка. Для якісного виконання сушки виготовили спеціальний пристрій-сушка. Пристрій-сушка являє собою K – гнізд в кожне із яких можна помістити одну половину м’яча. Для просушування половини м’яча необхідно, щоб вона знаходився в одному із гнізд пристрою 3 год. Враховуючи, що експлуатація такого пристрою несе немалі матеріальні затрати, виникло питання оптимізації його роботи в часі. Для заданих N, K знайти мінімальний проміжок часу, за який можна просушити всі м’ячі.

Допоможіть організаторам турніру, написавши програму, яка знаходить мінімальний час, необхідний для сушки потрібної кількості м’ячів.

^ Технічні умови:

Вхідний файл: INPUT.TXT

У першому рядку через пропуск записано N та K (1<=N, K<=1000).

Вихідний файл: OUTPUT.TXT

Вихідний файл повинний містити число, яке задає шуканий час.
Приклади вхідних і вихідних файлів:

Приклад 1

Input.txt

8 3

Output.txt

18
Приклад 2

Input.txt

11 5

Output.txt

15
Завдання 3. Цікаві числа (25 балів)
Натуральне число називається цікавим число, якщо воно рівне сумі факторіалів його цифр. Зауважимо, що число 145 є цікавим числом, враховуючи, те що має місце рівність 1!+4!+5!=1+24+120=145. Знайти суму всіх цікавих чисел x які знаходяться на проміжку K<=x<=N.
Технічні умови:

Вхідний файл: INPUT.TXT

У першому рядку через пропуск записано N та K (1<=N, K<=1000).

Вихідний файл: OUTPUT.TXT

Вихідний файл повинний містити число, що вказує суму всіх цікавих чисел з проміжку.

Схожі:

Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconЗавдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р

Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconЗавдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії
Примітка : Журі II етапу олімпіади розробляє критерії оцінювання запропонованих завдань І відповідно до них визначає рівень навчальних...
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconЗавдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики
Симетричною назвемо таку стрічку, перший символ якої рівний останньому, другий – передостанньому, І т д. Знайти у стрічці симетричну...
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconПроведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики...
Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики в Софіївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconЗавдання I ( шкільного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади...

Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconМетодичні рекомендації щодо проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнської...
Всеукраїнської предметної олімпіади з педагогіки І психології: І етапу – у жовтні, ІІ етапу – в листопаді-грудні 2011 року, ІІІ етапу...
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconМетодичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської...
Надсилаємо для практичного використання методичні рекомендації щодо проведення ІІІ та IV етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики icon2. Схема проведення змагання
Всеукраїнської шкільної олімпіади з інформатики (далі Олімпіада) проводиться відповідно до загальних правил та рекомендацій щодо...
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconПро проведення III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії...
Про проведення III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconЗавдання ІІ (районного) етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2010–2011 н р
Коротко, у вигляді запитання до кросворду – тобто, одним реченням, дайте характеристику історичним особам
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка