Скачати 0.89 Mb.
|
ЗМІСТ 2 7 7 7 9 10 10 10 10 11 11 11 12 13 13 15 16 17 20 22 24 24 25 25 25 28 31 33 35 36 38 40 40 42 45 46 46 48 48 51
1. Історичні аспекти розвитку дошкільного виховання……………. 2. Актуальність розробки програми ДНЗ……………………………….. 3. Сутність програми ДНЗ………………………………………………….. І. Інформаційно-аналітична довідка ДНЗ «Ромашка»…………………….. 1.Інформація про ДНЗ……………………………………………………….. 2. Керівник ДНЗ…………………………………………………………….…. 3. Установчі документи ДНЗ……………………………………………….. 4. Проектна потужність……………………………………………………… 5. Загальні відомості про будову та приміщення…………………….. 6. Режим роботи……………………………………………………………….. 7. Історична довідка………………………………………………………….. 8. Наповнюваність………………………………………..………………….. 9. Кадрове забезпечення……………………………………………………. 10. Якісний склад педагогічного колективу……………………………. 11. Демографічна ситуація в місті……………………………………….. ІІ. SWOT-аналіз діяльності ДНЗ…………………………………………………. ІІІ. Мета, завдання, принципи роботи за програмою…………………….. ІV. Структура програми…………………………………………………………… V. Фінансово-економічне та ресурсне забезпечення програми……….. VI. Очікувані результати виконання програми…………………………….
І блок: Формування життєвої компетентності дошкільника………. Проекти: 1. Виховуємо, розвиваємо особистість………………………………………….. 2. Здоров’я дитини……………………………………………………………………. 3. Дитина з особливими потребами……………………………………………… 4. Допоможи це мені зробити самому (інтеграція ідей М.Монтесорі в освітній процес дошкільного навчального закладу)…………………………. 5. Вундеркінд з пелюшок(за методикою Глена Домана)…………………… 6. Майбутній школяр………………………………………………………………… 7. Психологічний супровід у навчально-виховному процесі……………… ІІ блок: Управління персоналом ………………………………………………. Проекти: 1. Кадрова політика………………………………………………………………….. 2. Менеджмент в колективі молодих педагогів………………………………. 3. Інтернет-підтримка професійного розвитку педагогів…………………. ІІІ блок: Формування педагогічної компетентності батьків ………… Проект: 1. Дошкільний заклад – сім’я………………………………………………………. V блок: Матеріально-технічне забезпечення дошкільного закладу … Проект: 1. Оновлений ДНЗ……………………………………………………………………..
^ ДНЗ «Ромашка» Молочанської міської ради на 2013-2017 роки
^ 1. Історичні аспекти розвитку дошкільного виховання Діти, дитинство – це два нероздільні поняття, через які проходять всі покоління людей. Але, незважаючи на глобальне значення дитинства в системі життєвого шляху людства, інтерес до даного поняття з’явився досить пізно, лише в XVII столітті, а становлення суспільства до дітей, усвідомлення значення дитинства, його місце на життєвому шляху особистості в різні періоди історії істотно змінювались. Тому можна вважати, що вікові межі дитинства – це змінний процес історії, і не можна розглядати процес становлення дошкільного виховання, не аналізуючи розвиток людського суспільства, оскільки рівень розвитку дитинства залежить від рівня матеріальної та духовної культури суспільства, цінностей народу. Довгий час тривав процес переорієнтації дошкільної освіти від суто навчальної функції до комплексного розвитку особистості. Протягом тривалого часу дитячий садок розцінювався лише як заклад підготовки до школи, а під «готовністю дитини до школи» малося на увазі навчити читати, писати, рахувати. Але реформування освіти та нова законодавча, науково-методична база дали можливість по новому подивитися на дошкільну освіту, дошкільний вік. ^ – це перша ланка системи неперервної освіти, головним завданням якої є забезпечення повноцінного фізичного, психічного і духовного здоровя дитини, розвиток її особистості, відповідно до національних та загальнолюдських цінностей, розвиток творчих здібностей, набуття соціального досвіду. ^ – це той важливий період, коли закладається базис – основа всіх цінностей, початкових знань, умінь, навиків, яків неможливо достатньо розвити у більш пізньому віці. такі загальні передумови дали розвиток дошкільної огсвіти, як ланки загальної неперервної освіти, а також тенденцію нових підходів до виховання дітей. ^ ДНЗ «Ромашка» До дошкілля сьогодні прикута увага вищого керівництва держави, науковців, практиків, усіх освітян і громадян України. Про що свідчить проведення І Всеукраїнського з’їзду педагогічних працівників дошкільної освіти України (Київ листопад 2010), |
![]() | Типове положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу Методичний кабінет дошкільного навчального закладу (далі методичний кабінет) є центром методичної допомоги педагогічним працівникам... | ![]() | Потуральний стиль сімейного виховання Кожен період в історії характеризувався певними стилями виховання: залежно від того, в якому типі особистості було зацікавлене суспільство.... |
![]() | Додаток 1 Аспекти формування трудового виховання в освітньому просторі кднз Праця – провідний чинник всебічного розвитку дошкільників: реалізація дитячої праці в життєвому просторі дитини | ![]() | Ігри з піском як інтерактивний метод розвитку комунікативно-мовленнєвої... У посібнику представлене теоретичне обґрунтування проблеми формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дітей дошкільного... |
![]() | Готовність шестирічок до навчання у школі Найважливішим чинником психічного розвитку дитини дошкільного віку є формування психологічної готовності до шкільного навчання. По... | ![]() | Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти У посібнику розкрито теоретичні та практичні аспекти проблеми мовленнєвої творчості дітей дошкільного віку |
![]() | Відповідальність дошкільника крізь призму духовності Консультація присвячена викладу сучасних підходів до проблеми формування дитячої особистості у дошкільному віці. Обґрунтовується... | ![]() | «Історичні та правові аспекти становлення Конституції України» Підготувала... Основи правознавства у визначеннях, таблицях І схемах. В. В. Нартов, «Ранок» 2008р |
![]() | П'ятирічні діти в днз: особливості розвитку, навчання та виховання Вони не можуть бути обмежені здобуттям освіти дошкільного рівня. Тому розглядаймо весь дошкільний вік, І старший зокрема, як винятково... | ![]() | Виховання І розвиток дитини: особливості, проблеми, шляхи їх вирішення, методи виховання дітей Виховання це процес, завжди орієнтований на певну вікову групу. Завдання, засоби І методи виховання повинні відповідати можливостям... |