Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року




Скачати 38.44 Kb.
НазваДовідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року
Дата конвертації04.04.2013
Розмір38.44 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Довідка

за результатами роботи по розгляду звернень

громадян в Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року
У Тростянецькій міській раді робота зі зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

За І півріччя 2012 року Тростянецькою міською радою отримано та розглянуто 945 усних та письмових звернень, що у порівнянні з 2011роком (1138) на 193 звернення менше.

Звернення до міської ради надходять як безпосередньо від заявників так і за дорученням вищестоящих організацій, а саме:

- від депутатів міської та районної рад – 66; за 1 півріччя 2011рік -26;

- облдержадміністрації - 1, ( за 1 півріччя 2011 рік – 7);

- райдержадміністрації – 1, (за 1 півріччя 2011 рік – 9);

- від мешканців міста – 672.

За І півріччя 2012 року повторних звернень не було.

Можливість визначити найгостріші проблеми, що порушують громадяни у своїх заявах, дає статистичний аналіз змісту звернень, який готується щомісяця до 15 числа. Аналіз за 1 півріччя 2012 року показав слідуюче:

- з питань аграрної політики надійшло 276 звернень, що становить

29,2 % від загальної кількості. За минулий рік – 44,2%, що на 15% менше проти минулого року.

- з питань комунального та дорожнього господарства – 114, що становить 12,0% (-6,2%) проти минулого року 18,2%).

- соціального захисту населення – 74 (7,8 %), що на 1,5 % більше проти минулого року 72(6,3 %).

- житлові – 47 (4,9%), що в порівнянні до відповідного періоду 2011 року становить (4,6%).

- торгівлі та громадського харчування – 16 (1,6%) менше минулого року (2,3%) на 0,7%.

- екології та природних ресурсів – 32 (3,3%) (+0,7%) проти минулого року (2,6%).

Як і в минулому році найгострішими залишаються питання благоустрою прибудинкових територій, ремонти під’їздів, ремонти дорожнього полотна, освітлення вулиць, ремонти шахтних колодязів, залишаються на контролі заяви по ремонту покрівель у багатоповерхівках.

Не менш гострою проблемою, з якою звертаються заявники, це отримання житла, кімнати в гуртожитку та поліпшення житлових умов.

Якщо мешканці міста звертаються з питанням, що не належить до компетенції міської ради, то їм надається роз’яснення щодо шляхів вирішення їх питань, а в разі необхідності, відправляються запити та клопотання до відповідних служб.

Особлива увага розгляду звернень громадян приділяється мало захищеним верствам населення.

За перше півріччя 2012 року до міської ради звернулись наступні категорії населення:

- учасники ВВВ – 5(0,5%) у 2011році (0,7 %) (- 0,2%)

- діти війни -7 (0,7%) у 2011 році (3,9%) (-3,2%)

- багатодітні сім'ї та одинокі матері – 8(0,8%) у 2011 році – 0,2%

(+0,6%);

- ліквідатори та інваліди ЧАЕС – 1 (0,1%), у 2011 році – 0,7 % (-0,6%)

- ветерани праці – 3 (0,3%), у 2011 році – 3,6% (- 3,3%).
У розрізі питань щодо задоволення та вирішення проблем мешканців міста, аналіз показав наступне:

- задоволено 724 заяви (76,6%), (+6,1) проти минулого року – 803 (70,5%);

- дано роз’яснення по 128 заявах (11,2%), (-7,0%) проти минулого року – 208 (18,2%);

- взято на контроль 93 (9,8%), (-1,3%) проти минулого року – 208

(11,1 %).

Якщо питання, підняті у заявах громадян, не вирішуються належним чином, заявники мають змогу потрапити на особистий прийом до міського голови, його заступників, секретарів міської ради та керуючої справами.

За звітний період було прийнято 205 осіб. Міським головою – 37 осіб, заступниками міського голови – 75 осіб, секретарями ради та виконкому було прийнято – 93 особи. На прийомі кожному заявнику надавалась допомога та аргументовані відповіді і роз’яснення.

За 1 півріччя 2012 року видано довідок різного характеру – 2410, за відповідний період 2011 року – 2073 (+337).

Станом на 01.07.2012 року залишаються не вирішеними 93 звернення,

які знаходяться на контролі у спеціалістів. З порушенням териіну розглянута 1 заява, на що було вказано відповідному спеціалісту.

Пропозиції по покращенню роботи:

- в подальшій роботі начальнику загального відділу Сергієнко О.І. та спеціалісту по контролю необхідно посилити контроль зі зверненнями громадян, вивчити нові методи роботи зі зверненнями громадян та використовувати їх в роботі.

Також, важливим фактором покращення роботи зі зверненнями громадян є:

-створення при сіській раді на базі загального відділу Центру адміністративних послуг;

-створення комфортних умов для отримання адміністративних послуг;

-створення консультаційного сектора, який буде розміщений при вході в приміщення ЦНАП, основними завданнями якого є: первинній прийом та інформування громадян про спосіб вирішення питання у міській раді; допомога у оформленні необхідних заяв та формулярів; надання інформації про стан розгляду справи, в якій клієнт зацікавлений;

-удосконалення інформаційного ресурсу міської ради: обладнання локальної інформаційної комп’ютерної мережі; розробка веб-сторінки міської ради щодо надання адміністративних послуг; встановлення інформаційного терміналу в холі міської ради, що виконуватиме інформаційні послуги, облаштування стендів з інформаційними картками та зразками документів у холі міської ради та у віддалених мікрорайонах міста;

-придбання та запровадження електронної системи документообігу;

-розміщення у холі міської ради інформаційних стендів, які б вміщували реєстр послуг та інформаційні картки із зразками заяв;

-придбання комп’ютерної техніки.

Виконання даних заходів міська рада планує реалізувати в 2012 році завдяки ГО «Спілка підприємців Тростянеччини», які за підтримки МФ «Відродження» з 2011 року реалізують проект «Створення та організація діяльності Центру адміністративних послуг», що дасть змогу забезпечити надання більш якісних адміністративних послуг населенню міста та зменшити загальну кількість звернень громадян.

Начальник загального відділу Сергієнко О.І.

Схожі:

Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року iconДовідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій...
У тростянецькій міській раді робота зі зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України...
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року iconПлан роботи виконкому Тростянецької міської ради на ІІ півріччя 2012 року №
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року iconПлан роботи виконкому Тростянецької міської ради на ІІ півріччя 2011 року. №
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року iconДовідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання...
Тростянецька міська рада повідомляє, що дане питання знаходиться на постійному контролі у Тростянецькій міській раді та її виконавчому...
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року iconДовідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання...
Тростянецька міська рада повідомляє, що дане питання знаходиться на постійному контролі у Тростянецькій міській раді та її виконавчому...
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року icon“Як діяти рівнянам аби не потрапити у халепу”
Впродовж і-го півріччя 2010 року в управління надійшло 642 звернень громадян (за і-ше півріччя 2009 року 615 звернень громадян),...
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року iconДовідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2012 рік у...
України від 07. 02. 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення...
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року icon119 розпорядчих документів органів виконавчої влади та місцевого самоврядування
Про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями голів обласної та районної державних...
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року iconІнформація про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у ІІ півріччі 2012 року
Заслухавши та обговоривши інформацію сільського голови про роботу зі зверненнями громадян у ІІ півріччі 2012 року виконавчий комітет...
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року iconДовідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2011 рік у...
України від 07. 02. 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка