Конкурс знавців клавіатури




Скачати 129.59 Kb.
НазваКонкурс знавців клавіатури
Дата конвертації15.07.2013
Розмір129.59 Kb.
ТипКонкурс
uchni.com.ua > Інформатика > Конкурс




ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-КОМАНДНА ГРА
"Чемпіонат знавців текстового редактора Word"


Групи № 13, 16
Хто добре підготувався до бою, той його вже наполовину виграв.

М.Сервантес
Мета: повторити, закріпити вивчений матеріал, перевірити, відпрацювати й поглибити набуті знання, пробуджувати, задовольняти і розвивати інтерес учнів до обраної професії, колективної творчості, формувати вміння працювати в групі, систематизувати знання й уміння, отримані в процесі вивчення текстового редактора.

Тип уроку: комплексне застосування знань і способів дій.

^ Устаткування і наочний матеріал:

Мультимедійний пристрій

Презентація

Тести за ПК

Персональні комп’ютери

Папір і олівці для учасників і журі.

Табличка "Журі" .

Таблички з назвою команд .

Картки-запитання для конкурсів.

Картки-завдання для конкурсів

Попередня підготовка до гри:

  1. Розбити групу на 2 команди .

  2. Вибрати назву.

  3. Вибрати капітана.

  4. Підготувати призи .

  5. Запросити журі.

План заходу:

  1. Представлення команд.

  2. Тур1

Конкурс 1: Конкурс знавців клавіатури.

Конкурс 2: Загадки

  1. Тур 2

Конкурс 1: Конкурс капітанів

Конкурс 2: Конкурс Ромашка

  1. Тур 3

Конкурс 1: Електронна дуель

Конкурс 2: Домашнє завдання

  1. Тур 4

Конкурс 1: Комп’ютерні художники

Конкурс 2: Конкурс ерудитів

  1. Тур 5

Конкурс 1: Швидкість мислення
Хід гри

Організаційна частина - :

ВЕДУЧИЙ 1.

Доброго дня, шановні гості і учасники! Цей тиждень у нас присвячений професії Оператора Компютерного Набору. І сьогодні ми з вами зібрались у цьому класі, щоб провести командну гру та отримати заряд гарного настрою.

Ведучий 2. Минають дні, минають роки,

Прогрес крокує повсякчас,

І вже новиночки науки

Прийшли в училище й до нас!

ВЕДУЧИЙ 1.

Просторий клас, а в нім машини

І кожному – як би пізнать

Світ, що несе в собі таїни,

Твій розум прагне розгадать.

Ведучий 2.

Тож не барімося, до діла

І зараз свято проведем,

Та операторів умілих

Сьогодні тут ми віднайдем.

ВЕДУЧИЙ 1. Раді вітати вас на інтелектуально-командній грі "Чемпіонат знавців текстового редактора Word". Сьогодні ми будемо свідками такого змагання серед учнів нашого училища. Я гадаю, що ця зустріч принесе нам максимум задоволення.

Ведучий 2.

Фахівцем своєї справи людину робить її власна діяльність. Треба лише‚ щоб вона вміла учитися‚ вчитися все життя. Для цього має бути любов до справи‚ яку Ви обрали, вміння знаходити знання‚ яких не вистачає; знати‚ де їх можна знайти і як ними скористатися. Щоб набути навичок такого пошуку розвиваймо вміння мислити, працювати в команді, для цього ми сьогодні зібрались тут для проведення командної гри між групами 13 і 16 першого курсу

ВЕДУЧИЙ 1. Дозвольте познайомити вас з командами, які сьогодні будуть змагатись:

^ Перша команда (Ctrl+Alt+Delete) (13 група). Вітаємо команду! (Команда піднімається-сідає).
Команда F1 (16 група) Привітаймо! Оплески

Ведучий 2. Ніяка гра не може починатися без її головних учасників, тому мені хочеться познайомити вас з нашими інтелектуалами – найсміливішими учнями, яких обрали команди своїми капітанами.

Знайомтеся та вітайте капітанів команди: команда Ctrl+Alt+Delete капітан команди (Прізвище). (Капітан піднімається і стоячи оголошує назву і девіз своєї команди).

Дозвольте представити вам і капітана команди ^ F1. (Капітан піднімається і стоячи оголошує назву і девіз своєї команди: Допоможемо програти гідному супернику ). Привітаймо їх! Оплески
Наснаги вам, шановні конкурсанти! Чи готові команди до проведення гри? ^ Учні –Готові!.

ВЕДУЧИЙ 1.

Команди готові. Але гра не відбудеться без тих, хто зможе компетентно оцінити гравців. За ходом гри слідкуватиме журі, що лічитиме зароблені командами бали та стежитиме за часом, відведеним для конкурсів.

Ведучий 2.

Щоб змагання було чесним,

Оберем журі почесне.

То гляньмо разом з вами, друзі,

Хто буде в цім почеснім крузі. (Представлення журі).

У складі журіі:

Грушецька І.О. – викладач спецдисциплін.

^ Ключко Ярослава

Лімпак Юлія
Кажуть, що перемога залежить від підтримки вболівальників. Свою підтримку учасникам будуть надавати одногрупники.
ВЕДУЧИЙ 1.

Усі приготування зроблено, тож тепер ознайомимо вас з правилами проведення гри: Гра складатиметься з 9 конкурсів, кожен з яких оцінюватиметься відповідною кількістю балів. Про це буде оголошено перед початком кожного конкурсу.

Отож, ми розпочинаємо нашу гру.

Ведучий 2. Розпочинає І ТУР нашого чемпіонату Конкурс (1) знавців клавіатури

З кожної команди по одному учаснику сідають за ПК і друкують на швидкість, за допомогою клавіатурного тренажера Key.

Час на виконання – 5 хв.

Максимальна кількість балів – 12 балів.

Гуменна Віка та Єфремова Ілона

ВЕДУЧИЙ 1. Поки учасники змагаються на швидкість, ми з вами проведемо ^ Конкурс (2) «Загадки»

Зачитую загадки, а учасники команд повинні дати відповідь. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.

Час на виконання – 5 хв.

Максимальна кількість балів – 12 балів.

КОНКУРС ЗАГАДКИ

  1. Я ніколи не сиджу,
    А ходжу, ходжу, ходжу.
    І хоч міцно я прикутий –
    Все одразу покажу КУРСОР

  2. Можу мати гарнітуру
    Стиль, забарвлення, фігуру
    Символ, вигляд і масштаб
    на папері потрібний знак ШРИФТ

  3. Ми –сімя
    Живем в клітинці
    Часто ходим по лінійці
    Відстань кожному покажем
    Про позиції розкажем ТАБУЛЯТОРИ

  4. Хто мене в запасі має
    Той завжди напевно знає
    Коли текст ти набираєш
    То мене ти і вмикаєш НЕДРУКОВАНИЙ СИМВОЛ

  5. Можу я його розбити
    Можу з двох один зробити
    Меню формат його покаже
    Й відступ нам конкретно вкаже АБЗАЦ КОЛОНКИ

  6. Три брати на лінійці стоять
    один на одного дивляться
    та іншим шлях вказують БІГУНКИ

  7. Не старіє, не вмирає,
    а все нищить, забирає. Клавіші DELETE чи BACKSPASE

  8. Я складаюсь з комірок,
    Маю стовпчик і рядок.
    Можна вставити малюнки
    Та провести обрахунки ТАБЛИЦЯ

  9. Вийде на доріжку,
    Всім підставить ніжку. КОМА

  10. Я важливий елемент
    і для тексту лиш фрагмент
    на початку я стою
    тексту назву надаю ЗАГОЛОВОК

  11. Часто так в житті буває,
    що компютер "зависає"
    Щоб роботу врятувати
    Треба клавіші обрати Ctrl +Alt+Del контрл Shift ескейп

  12. Я пишу листи і вірші,
    Мої тексти найгарніші.
    Хай підтвердить весь народ,
    Як усім потрібен … WORD


Ведучий 2. Підведемо підсумки І ТУРУ. Надаю слово шановному журі (за конкурс знавців клавіатури команда____отримує______балів); команда__________балів

Загальна кількість балів за І тур_____________
ВЕДУЧИЙ 1. Ось і надійшов час для наступного ІІ ТУРу конкурсу (1) капітанів.

У нас комп’ютери готові
А ви скоріш за них сідайте,
і Word програму відкривайте.

Ведучий 2. Капітани команд виконують практичне завдання у текстовому редакторі – форматують документ за зразком.

Час на виконання – 10 хв.

Максимальна кількість балів – 12 балів.

ВЕДУЧИЙ 1. А тим часом члени наших команд беруть участь у конкурсі 2. «Ромашка».

Кожній команді на стіл ставиться ромашка і учасники по черзі витягують пелюстки і відповідають на питання. Кожен учасник команди має своє особисте питання, якщо учень не знає відповіді то відповідає команда.

Час на виконання – 10 хв.

Максимальна кількість балів – 8 балів.


  1. Яким чином змінити розміри полів та орієнтацію паперу?

  2. Вставка нумерації сторінок.

  3. Що таке табуляція.

  4. Створення нумерованого списку.

  5. Як змінити маркери в маркірованому списку.

  6. Щоб встановити границю на сторінку потрібно…

  7. Як об’єднати комірки в таблиці.

  8. Види формул в таблицях



.

  1. Що таке експрес-таблиці?

  2. Вставка колонтитула.

  3. Створення маркірованого списку.

  4. Що ми називаємо інтервальною відстанню?

  5. Як застосувати до слова верхній індекс…

  6. Як зробити абзацний відступ.

  7. Способи створення таблиці.

  8. Способи виділення в текстовому редакторі.

Ведучий 2. Підведемо підсумки ІІ ТУРУ. Надаю слово шановному журі (за конкурс капітанів команда____отримує______балів); команда__________балів.

За конкурс "Ромашка" … команда________отримує_____балів; команда

_________________балів

Загальна кількість балів за ІІ тур_____________
ВЕДУЧИЙ 1. Переходимо до наступного Ш ТУРУ нашого змагання. І першим конкурсом є «Електронна дуель».

По одному представнику з команд потрібно пройти перевірку знань за допомогою тестової програми.

Час на виконання – 10 хв.

Максимальна кількість балів – 12 балів.

Ляшук Тетяна та Семенюк Ольга

Ведучий 2. А тим часом, поки відбувається дуель, ми опрацюємо з вами ^ Конкурс 2. «Домашнє завдання». Команди ставлять один одному заздалегідь підготовлені питання: по 5 питань. Якщо команда не дає відповідь на питання, відповідає команда-суперник і бал зараховується команді, яка дає відповідь на питання.

Час на виконання – 10 хв.

Максимальна кількість балів – 10 балів.
16 ГРУПА

1. На вертикальній лінійці-прокрутці знаходяться?

2. Що таке шаблон?

3. Назвати комбінацію клавіш, для вирівнювання тексту по правому краю?

4. Як виділити фрагмент тексту від курсору до початку тексту?

5. Як встановлюються переноси тексту?
13 ГРУПА

1. Як вставити табуляцію з вертикальною рискою?

2. Як створити і записати адресну формулу в таблиці текстового редактора?

3. Що таке тезаурус, як застосувати тезаурус до українського слова «навчання»?

4. Як змінити колір вікна у Word?

5. Якими клавішами збільшити зменшити рівні в багаторівневому списку?

Ведучий 2. А тепер підсумуємо бали, які принесли своїм командам її учасники у Ш ТУРІ. Надаю знову слово шановному журі (за конкурс "електронна дуель"

команда____отримує______балів); команда__________балів.

За конкурс "Домашнє завдання" …

команда____отримує______балів); команда__________балів.

Загальна кількість балів за ІІІ тур_____________


ВЕДУЧИЙ 1. Переходимо до 4 ТУРу нашого чемпіонату. Давайте уявимо себе художниками та проведемо конкурс «Комп’ютерні художники». Але малювати ми будемо не на папері а в текстовому редакторі.

З кожної команди одному представнику потрібно намалювати Вітальну листівку до 8 Березня, використовуючи графічні можливості текстового редактора.

Час на виконання – 10 хв.

Максимальна кількість балів – 12 балів.

Василець Анастасія та Чорна Любов

Зберегти на флешку листівки

Ведучий 2. Поки проходить творчий конкурс, учасникам команд надається можливість виявити свою ерудицію та пройти випробування на Конкурсі (2) ерудитів.

Пропоную представникам команд вибрати конверт з завданням, у якому знаходяться тематичні питання.

Час на виконання – 10 хв.

Максимальна кількість балів – 10 балів.

На обдумування кожного питання команді надається 10 секунд. Ви разом обговорюєте, а потім хтось один відповідає.

Гравці протилежної команди можуть відповідати на питання, якщо відповідь відсутня.
Конверт 1 «Робота з таблицями»

  1. Яким чином намалювати таблицю?

  2. Як розбити комірки таблиці?

  3. Призначення функції Sum(Left)?

  4. Як встановити ширину стовпця таблиці 2 см?

  5. Як виділити стовпчик і рядок таблиці?

  6. Як добавити новий рядок в кінці таблиці?

  7. Як знищити таблицю?

  8. Як відбувається вставлення таблиці?

  9. Як вирівнюється вміст комірок?

  10. Переміщення по заповненій таблиці відбувається за допомогою…


Конверт 2 «Робота з текстом»

  1. Які є вирівнювання тексту?

  2. Як встановити відступи між абзацами 6 пт.?

  3. Як застосувати до абзацу стиль?

  4. Яким чином змінити колір тексту?

  5. Як застосувати до сторінки фон?

  6. Перевірка орфографії документу виконується…

  7. Вставка автотексту відбувається…

  8. Як встановити рамку на сторінку?

  9. Які видозміни можна застосувати до шрифту?

  10. Як встановити розмір шрифту15 пт.?


Конверт 3 "Робота з графікою"

    1. Повернути текст в графічному надписі вертикально можна командою…

    2. Які категорії фігур є в підменю Фігури?

    3. Як створити надпис Word Art?

    4. Якою командою створюється обтікання малюнка?

    5. Організаційна діаграма вставляється командою…

    6. Малюнок вставляється командою…...

    7. Як намалювати штрих пунктирну стрілочку синього кольору?

    8. Як малюнок вставити в текстову рамку?

    9. Групувати графічні об’єкти потрібно так…

    10. Щоб поставити межу малюнка подвійною лінією потрібно…


Конверт 4 "Вікно Word"

  1. Можливості текстового редактора…

  2. Як зберегти документ…

  3. Робоча область вікна текстового редактора складається з …

  4. Щоб відкрити раніше створений документ потрібно…

  5. Режим вставки …

  6. Вставка розриву сторінки…

  7. Щоб відкрити Word потрібно…

  8. Вікно Word складається з елементів…

  9. У рядку стану текстового редактора знаходиться…

  10. Формати збереження файлів…

ВЕДУЧИЙ 1. Зачитую питання (по чергово з ведучим 2).

Подивитись листівки

Ведучий 2. Підведемо підсумок 4 ТУРУ. Слово журі.

команда____отримує______балів); команда__________балів.

За конкурс "Домашнє завдання" …

команда____отримує______балів); команда__________балів.

Загальна кількість балів за ІV тур_____________
ВЕДУЧИЙ 1. Переходимо до завершального V ТУРУ нашого чемпіонату. Конкурс «Швидкість мислення»

Час на виконання – 10 хв.

Максимальна кількість балів – 16 балів.

^ З'єднайте половинки слів так, щоб вийшло 16 слів-термінів.


  1. З

    ФІГУРА

    ІНТЕР

    СОК

    ТАБУ

    МАС

    ФОРМАТ

    ТЕЗА

    БІГ

    УНОК

    УРУС

    ПАРА

    МЕТРИ

    ЗАМІНА

    КОЛОН

    ВИ

    ФРАГ

    ЛЯЦІЯ

    РОЗ

    МЕНТ

    ШТАБ

    МІТКА

    ТЕКСТ

    АВТО

    АВТО

    ВАЛ

    СПИ

    ТИТУЛ

    НОСКИ

    МІСТ

    АВТО

    АВТО
    Автозаміна

  2. Автотекст

  3. Автофігура

  4. Автоформат

  5. Бігунок

  6. Виноски

  7. Зміст

  8. Інтервал

  9. Колонтитул

  10. Масштаб

  11. Параметри

  12. Розмітка

  13. Список

  14. Табуляція

  15. Тезаурус

  16. Фрагмент


У цей час звучить музична пауза.
Ведучий 2.

Капітани команд зачитають слова, які знайшли Капітани зачитують слова.

Зробимо підсумок набраних балів за цей тур.

Слово журі

ВЕДУЧИЙ 1.

Поки йде остаточний підрахунок набраних балів у всіх турах, пропонуємо всім присутнім переглянути презентацію на тему «Текстовий редактор Word, його можливості та використання».

(Йде презентація)

Ведучий 2.

Корисне і цікаве – на кожному кроці

Нестиме заряд позитивних емоцій,

Ще інтелект і пробудження думки,

А ще спільна праця і дружні стосунки.

Пауза

Ось і настала вирішальна мить, коли нарешті ми дізнаємось, хто став переможцем чемпіонату. Журі вже готове оголосити результати гри:

команда___________________отримує______балів

команда___________________отримує______балів

Отже: за підрахунками балів переможцем вийшла команда____________

Оплески

ВЕДУЧИЙ 1. А на завершення нашого чемпіонату перед врученням призів, пропонуємо прослухати веселі жарти інформатиків у виконанні учнів команд. Шаран Аня та Галат Альона

  1. Не вчися на помилках. Вчися на комп'ютері.

  2. Комп'ютер думає так, як думає його господар.

  3. Не було печалі – - З youtub’a накачали.

  4. Васю, скажи, а коли я копіюю мишкою текст, він де зберігається? - Як де? Звичайно, в мишці!

  5. Отримавши двійку по інформатиці, Вовочка видалив сторінку і переформатував щоденник.

  6. Як можна заробити, маючи тільки комп'ютер і прагнення заробити? - Продати комп'ютер!

  7. Купили донечці веб-камеру - і тепер рівно одна третина кімнати ідеально прибрана...

  8. У кабінеті лікаря: - Очі почервоніли, опухлі, скарги на різь...- Весняний кон'юнктивіт?- Безлімітний інтернет...

  9. Петро Петрович! А чому в компі на стіл викладають шпалери, а не скатертину?!- Монітор вертикальний - скатертина сповзе!!!

  10. Прокидаюся - сідаю за комп'ютер, приходжу на роботу - сідаю за комп'ютер, повертаюся додому - сідаю за комп'ютер, відчуваю себе зовнішнім пристроєм... Схоже, я флешка...

Ведучий 2. Солодка мить Нагородження…..Проходить нагородження учасників

ВЕДУЧИЙ 1. Отже і закінчилась наша гра.

А вам ми хочем щиро побажати:
наснаги, прагнення багато знати

Ведучий 2. Дякуємо за увагу.

Схожі:

Конкурс знавців клавіатури iconПериферійні пристрої персонального комп'ютера
Спеціальні клавіатури. Клавіатура є основним устроєм уведення даних. Спеціальні клавіатури призначені для підвищення ефективності...
Конкурс знавців клавіатури iconМіжнародний конкурс знавців рідної мови ім. Петра Яцика

Конкурс знавців клавіатури iconКонкурс знавців англійської мови «Englishdorf»
Мелітополь вул. Осипенко, 96; тел/факс 44-85-76; e-mail
Конкурс знавців клавіатури iconКонкурс знавців англ мови «We are young Englishmen»
Встановлення й прикрашення шкільної новорічної ялинки. Підготовка акт залу до новоріч карнавалу
Конкурс знавців клавіатури iconКонкурс знавців народних прикмет (1-5 кл.) Колаж «Зелений дивосвіт»
Проведення тематичних  екскурсії  до  осіннього  лісу, річки «Загляньмо у  природу  нашого  міста»
Конкурс знавців клавіатури icon«Капітан літературних мандрівок» Конкурс знавців літератури. 7 клас
Мета: пригадати найцікавіші сторінки прочитаних творів; розвивати логічне мислення; прищеплювати любов до читання
Конкурс знавців клавіатури iconМ іжнародний конкурс з української мови ім. Петра Яцика
Цьогоріч ти став учасником обласного етапу Інтернет-конкурсу знавців української мови імені П. Яцика
Конкурс знавців клавіатури iconВ конкурси зіграти
У мене є чарівний кошик. А в кошику листівки із питаннями до ваших улюблених українських казок. Починаємо конкурс знавців українських...
Конкурс знавців клавіатури iconКонкурс знавців української мови ім. П. Яцика 2 місце Ференц Юлія, 8 клас
Учителі школи спрямовували свою роботу на вдосконалення І осучаснення системи навчально-виховної роботи. Навчально-виховний процес...
Конкурс знавців клавіатури iconКонкурс знавців історії українського козацтва
Міністерство освіти І науки Автономної Республіки Крим, управління освіти І науки обласних, Київської та Севастопольської міських...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка