Структура тесту для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови




Скачати 69.51 Kb.
НазваСтруктура тесту для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови
Дата конвертації13.12.2013
Розмір69.51 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Додаток

до листа ІІТЗО

06.11.201314.1/10-3632

Структура тесту

для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови

і критерії його оцінювання (5 клас)


Завдання

Рівень завдання

Форма завдань у тесті

Кількість завдань

Кількість

балів

за завдання

Максимальна

кількість

балів

1-6

Початковий

Завдання

з вибором однієї

правильної

відповіді

6

0; 1

6

7–9

Початковий

Завдання на відповідність

3

0; 1

3

10–14

Середній

Завдання на відповідність

5

0;1

5

15–18

Достатній

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

4

0; 1

4

Творче завдання

Високий

Завдання відкритого типу

1

0;2;3;2;2;2

11

Всього:

19




29


Оцінювання результатів тестування учнів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови здійснюється відповідно до рівнів сформованості в них іншомовної комунікативної компетентності за такою технологією:

  • завдання № 1 (1–6) – кожне правильно визначене твердження (відповідає чи не від­повідає змісту тексту) оцінюється в 1 бал;

  • завдання № 2 (7–9) – кожна правильно визначена відповідність оцінюється в 1 бал;

  • завдання № 3 (10–14) – кожний правильно визначений фрагмент речення оціню­ється в 1 бал;

  • завдання № 4 (15–18) – кожне правильно доповнене речення оцінюється в 1 бал;

  • завдання № 5 – під час оцінювання враховуються два показники: 1) змістове напов­нення і 2) мовне оформлення тексту висловлення. Під час оцінювання змістового на­повнення і мовного оформлення беруться до уваги такі показники і визначаються такі критерії оцінювання:




  • відповідність змісту висловлення пред’явленій ілюстрації – 0–2 бали;

  • висвітлення у змісті висловлення вказаних пунктів – 0–3 бали;

  • зв’язність висловлення – 0–2 бали;

  • нормативність використання у висловленні лексичних одиниць – 0–2 бали;

  • нормативність використання у висловленні граматичних явищ – 0–2 бали.

Максимальна кількість балів, яку можуть отримати учні спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови за виконання тестових за­вдань, становить 29 балів. Вона диференціюється у такий спосіб:

  • завдання № 1 – 6 балів;

  • завдання № 2 – 3 бали;

  • завдання № 3 – 5 балів;

  • завдання № 4 – 4 бали;

  • завдання № 5 – 11 балів.

За кожне виправлення з неправильного варіанта відповіді на правильний знімається 0,5 бала. Виправлення з правильного варіанта відповіді на неправильний варіант оціню­ється в 0 балів
^ Таблиця відповідності набраних тестових балів рівню навчальних досягнень учнів


Кількість набраних балів

1-9

10-14

15-18

19-29

Рівень навчальних досягнень

Початковий

Середній

Достатній

Високий



^ Структура тесту

для загальноосвітніх навчальних закладів

і критерії його оцінювання (5 клас)
!!! Примітка: Учні загальноосвітніх навчальних закладів не виконують Завдання №1 тесту, а починають працювати з Завдання №2.



Завдання

Рівень завдання

^ Форма завдань у тесті

Кількість завдань

Кількість

балів

за завдання

Максимальна

кількість

балів

7–9

Початковий

Завдання на відповідність

3

0; 1

3

10–14

Середній

Завдання на відповідність

5

0;1

5

15–18

Достатній

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

4

0; 1

4

Творче завдання

Високий

Завдання відкритого типу

1

0;2;3;2;2;2

11

Всього:

13




23

Оцінювання результатів тестування учнів загальноосвітніх навчальних закладів здійснюється відповідно до рівнів сформованості в них іншомовної комунікативної компетентності за такою технологією:

  • завдання № 2 (7–9) – кожна правильно визначена відповідність оцінюється в 1 бал;

  • завдання № 3 (10–14) – кожний правильно визначений фрагмент речення оціню­ється в 1 бал;

  • завдання № 4 (15–18) – кожне правильно доповнене речення оцінюється в 1 бал;

  • завдання № 5 – під час оцінювання враховуються два показники: 1) змістове напов­нення і 2) мовне оформлення тексту висловлення. Під час оцінювання змістового на­повнення і мовного оформлення беруться до уваги такі показники і визначаються такі критерії оцінювання:




  • відповідність змісту висловлення пред’явленій ілюстрації – 0–2 бали;

  • висвітлення у змісті висловлення вказаних пунктів – 0–3 бали;

  • зв’язність висловлення – 0–2 бали;

  • нормативність використання у висловленні лексичних одиниць – 0–2 бали;

  • нормативність використання у висловленні граматичних явищ – 0–2 бали.

Максимальна кількість балів, яку можуть отримати учні загальноосвітніх навчальних закладів за виконання тестових за­вдань, становить 23 бали. Вона диференціюється у такий спосіб:

  • завдання № 2 – 3 бали;

  • завдання № 3 – 5 балів;

  • завдання № 4 – 4 бали;

  • завдання № 5 – 11 балів.

За кожне виправлення з неправильного варіанта відповіді на правильний знімається 0,5 бала. Виправлення з правильного варіанта відповіді на неправильний варіант оціню­ється в 0 балів
^ Таблиця відповідності набраних тестових балів рівню навчальних досягнень учнів


Кількість набраних балів

1-3

4-8

9-12

13-23

Рівень навчальних досягнень

Початковий

Середній

Достатній

Високий

Схожі:

Структура тесту для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови iconКонспекти уроків навчання грамоти в 1 класі
Рогатинська спеціалізована загальноосвітня школа і-іііст. №1 з поглибленим вивченням іноземної мови
Структура тесту для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови iconЦюрупинської районної державної адміністрації О. М. Антюшина
...
Структура тесту для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови iconЗошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень із української мови
Українська мова, 8-9 кл. Програма для знз (класів) з поглибленим вивченням української мови
Структура тесту для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів із поглибленим вивченням предметів
Навчання в класах із поглибленим вивченням хімії служить загальній меті сучасної школи: розвитку здібностей учнів, підвищенню престижу...
Структура тесту для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови iconПрограма для учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів...
Навчання в класах із поглибленим вивченням фізики значною мірою має сприяти розвитку здібностей учнів з урахуванням їхніх інтересів,...
Структура тесту для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови iconПрограма для учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів...
Навчання в класах із поглибленим вивченням фізики значною мірою повинне сприяти розвитку здібностей учнів, ураховуючи інтереси, схильності...
Структура тесту для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови iconПрограма з математики для 10 12 класів загальноосвітніх навчальних...
Програма призначена для організації навчання математики в класах з поглибленим вивченням математики. Вона розроблена на основі Державного...
Структура тесту для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів із поглибленим вивченням біології 8-9 клас
Школи (класи) з поглибленим вивченням біології мають на меті розвивати в учнів здібності до біології, задовольнити інтерес учнів...
Структура тесту для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови iconМацько Л.І., Мацько О. М., Сидоренко О. М
У загальноосвітніх навчальних закладах (класах, групах) з поглибленим вивченням предметів, спеціалізованих навчальних закладах, ліцеях,...
Структура тесту для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови iconЗа програмою, рекомендованою мону
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивченням української мови. 8-9 класи / Програму підготували...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка