Скачати 28.74 Kb.
|
Методист райметодкабінету - Пастернак О.І. 1.Визначає мету та основні напрями роботи з учителями математики та фізики, в тому числі планує її на основі діагностичних даних про їх фаховий рівень. 2.Вивчає якісний склад учителів математики та фізики, вносить пропозиції щодо підвищення їх професійної і педагогічної майстерності, здійснює заходи і сприяє їх підготовці та перепідготовці. 3.Організує і керує експериментальною роботою вчителів щодо впровадження інноваційних психолого-педагогічних ідей, методів та технологій навчання. 4.Консультує вчителів з питань модернізації змісту, методів та форм викладання математики та фізики. 5.Вивчає стан викладання та рівень знань, умінь і навичок учнів у загальноосвітніх закладах відповідно до державних стандартів викладання предметів і курсів інваріативної та варіативної частини базового навчального плану та спеціальних дисциплін, готує проекти наказів з цих питань. 6.Розробляє, апробує, впроваджує освітні технології та системи. 7.Здійснює підготовку і проводить олімпіади з базових дисциплін, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт МАН, конкурси художньої майстерності, народознавчої тематики. 8.Вивчає рівень освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховного процесу кадрами з відповідною базовою освітою. 9.Проводить систему заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів і керівників закладів освіти. 10.Надає допомогу молодим вчителям у поглибленні знань теорії та методики викладання навчальних предметів, виробленні навичок і умінь управляти навчально-пізнавальною діяльністю учнів; організовує роботу школи молодого вчителя. 11.Сприяє участі кращих педагогічних працівників до конкурсів професійної майстерності, навчально-методичної та науково-дослідницької роботи, залучає кращих педпрацівників до відповідних кафедр ОІППО, до навчально-методичної роботи. 12.Проводить інформаційно-довідкову роботу, створює картотеки, банки педагогічних інформацій тощо. 13.Висвітлює в засобах масової інформації досягнення передового педагогічного досвіду педагогічних працівників. 14.Відповідає за збереження фахових видань. 15.Координує діяльність педпрацівників, які беруть в апробації ППЗ, підручників. 16.Член районної експертної комісії. 17.Вивчає якість надання освітніх послуг, виконання навчальних планів і програм, надає методичну, консультативну допомогу вчителям з математики та фізики. 18.Вивчає, узагальнює, розповсюджує ППД, аналізує результативність та ефективність професійної діяльності, підпорядкованої йому категорії вчителів. Залучає кращих з них до участі в конкурсах професійної майстерності, науково-дослідній та навчально-методичній роботі. 19.Вивчає якість організації позакласної роботи у закладах освіти підпорядкованими йому вчителями. 20.Відповідає за підготовку і видання методичних матеріалів, рекомендацій та інформаційних матеріалів для вчителів з певного предмета. 21.Координує організацію і проведення представницьких педагогічних заходів : педвиставок, науково-практичних конференцій, педчитань, тощо. 22.Відповідає за забезпечення якісного й своєчасного інформативного зв'язку з навчальними закладами району. 23.Спільно з головами районних методичних об'єднань вчителів розробляє зміст, форми і методи підвищення кваліфікації вчителів. 25.Надає методичну допомогу вчителям, які атестуються в поточному навчальному році, поглибленні знань теорії та методики викладання. 26.Проводить районний огляд-конкурс навчальних кабінетів. 27.Вивчає стан організації та змісту роботи з енергозбереження. 28.Консультує вчителів з питань планування роботи та проведення занять з використання годин шкільного компоненту. 29.Надає методичну допомогу керівникам загальноосвітніх закладів щодо складання навчальних планів. 30.Проводить організаційну роботу щодо підготовки матеріалів для участі вчителів в конкурсі "Вчитель року". 31.Надає методичну допомогу у проведенні шкільних предметних олімпіад, організовує проведення районних олімпіад, аналізує їх результати, надає методичну допомогу у підготовці до обласних олімпіад. 32.Проводить індивідуальні та групові консультації щодо викладання предмету в профільних групах. Ознайомлена ”___”__________200__ р. _____________________ |
Методист райметодкабінету Наголюк Н. М Визначає мету та головні напрями роботи з педагогічними кадрами; планує її на основі даних діагностування | Методист райметодкабінету – Міщук І. С Здійснює контроль за законністю, правильністю та своєчасним виданням наказів з кадрових питань у відділі освіти та подання їх у ЦБ... | ||
Методист райметодкабінету Баліцька Н. К Визначає мету та основні напрями роботи з учителями хімії, біології, географії, образотворчого мистецтва, в тому числі планує її... | Методист райметодкабінету Пацалюк В. З Контролює дотримання чинного законодавства з питань охорони праці в загальноосвітніх навчальних закладах району, виконання працівниками... | ||
Методист райметодкабінету Петрівська Г. П Визначає мету та основні напрями роботи з учителями української мови та літератури, зарубіжної літератури, історії та правознавства,... | Методичні рекомендації щодо оформлення матеріалів перспективного... «викладач-методист», «вчитель-методист», «старший вихователь», «вихователь-методист», «керівник гуртка-методист» | ||
Укладач: Горбенко Л. Г., методист Шполянського райметодкабінету, с. 55, 2011 У збірці подано нормативні документи, які регламентують діяльність шкільної бібліотеки. Детально розглянуто технологію роботи шкільної... | Укладач: Горбенко Л. Г., методист Шполянського райметодкабінету, с. 55, 2011 У збірці подано нормативні документи, які регламентують діяльність шкільної бібліотеки. Детально розглянуто технологію роботи шкільної... | ||
Методист райметодкабінету Лосовська Н. А Закону України “Про дошкільну освіту”, постанови Кабінету Міністрів України №1717 від 16. 11. 2000 року щодо дошкільної освіти, розпоряджень,... | Програма тренінгових занять для підтримки психоемоційного здоров’я педагогів Методист Автор: Шевченко Леся Сергіївна – методист днз «Корсунь-Шевченківський професійний ліцей» |