Календарно тематичне планування




НазваКалендарно тематичне планування
Сторінка1/7
Дата конвертації18.03.2013
Розмір0.92 Mb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2   3   4   5   6   7
БІЛЯЧЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА, вчитель-методист,

Скандинавська гімназія, м. Київ

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ У 2 КЛАСІ
МАТЕМАТИКА

2 КЛАС

4 ГОД НА ТИЖДЕНЬ

1 семестр
ПРОГРАМА МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЛЯ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 1 – 2 КЛ.,

Київ, 2006 р.,

ПІДРУЧНИК “Математика” М. БОГДАНОВИЧ, 2002 р.




Зміст уроків





Дата проведення



^ ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА І КЛАС. Повторення таблиць додавання та віднімання 2, 3. Складання та розв’язування задач.

Повторення таблиць додавання та віднімання 4, 5. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

С. 3-5






Повторювання. Дециметр. Вимірювання у дециметрах та сантиметрах. Вправи на засвоєння таблиць додавання та віднімання. Компоненти при дії додавання та віднімання. Таблиці додавання та віднімання чисел 6, 7. Доба і тиждень. С. 6-8






Додавання чисел у будь- якому порядку. Вправи на засвоєння таблиць додавання та віднімання.

Складання та порівняння задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. С. 8-11






Знаходження невідомого доданка. Задачі на знаходження невідомого доданка. С. 11-12






Додавання чисел частинами. Задачі на різницеве порівняння.

Самостійна робота. С. 12-14






Додавання та віднімання по 1 та групами. Розв’язання задач. С. 14-15






Рік і місяці. Робота над задачами вивчених типів. С. 15-16






Контрольна робота. ( Під датою, внизу у журналі запис Контр. роб.)






Аналіз контрольних робіт.

Тематичне оцінювання знань.






^ ТАБЛИЧНЕ ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК.

Додавання та віднімання числа 2 з переходом через десяток. Складання та розв’язування простих задач.

Додавання та віднімання числа 3. Вимірювання довжини відрізків ламаної лінії. С. 17-20






Додавання та віднімання числа 4. Вимірювання довжини ламаної лінії. Робота над різними задачами. С. 20-21






Знаходження значень виразів. Вирази зі змінною. Позначення змінної буквою. Розв’язування та порівняння простих задач. С. 22-23






Додавання та віднімання числа 5 з переходом через десяток. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею. Повторення матеріалу. Робота над задачами на знаходження остачі. С. 23-26






Додавання і віднімання числа 6 з переходом через десяток. Застосування переставної властивості для пояснення додавання виду: 5+6. С. 26-28






Додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток. Застосування переставної дії додавання для пояснення: 5+7. С. 28-29






Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Закріплення пройдених табличних випадків додавання та віднімання. Додавання і віднімання числа 8 з переходом через десяток. Творча робота над задачею. С. 29-32






Задачі на дві дії. Знаходження виразів з буквеними даними. С. 32-33






Додавання і віднімання числа 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач за даним планом на дві дії. Периметр чотирикутника. С. 34-35 Самостійна робота.






Узагальнена таблиця додавання та віднімання одноцифрових чисел. Знаходження за таблицею результатів додавання та віднімання. Задачі на дві дії.

Розв’язання задач двома способами. Порівняння виразів. С.36-39






Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач, які включають відношення ”на менше”.

Знаходження значень виразів з дужками. Читання прикладів по- різному. С. 39-42






Контрольна робота. ( Під датою, внизу у журналі запис Контр. роб.)






Аналіз контрольних робіт.

Тематичне оцінювання знань.






НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 21 до 100. Утворення та назви чисел 21-100 в межах 39. С 43-44.






Утворення і назви чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розв’язування простих та складених задач. С. 45-46






Утворення та назви чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100. Складання виразів на дві операції. Творча робота над задачею. С. 47-48






Лічба десятками. Розв’язання простих і складених задач.

С. 48-49






Знаки “більше”, “менше”. Порівняння чисел і виразів із застосуванням знаків. Сантиметр. Дециметр. Вимірювання метром. С. 49-51






Письмова нумерація чисел першої сотні: читання чисел, записаних в нумераційній таблиці. Порівняння виразів і чисел. Знаходження значень виразів на дві операції.

С. 51-53






Письмова нумерація: запис чисел у нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої сотні. Порівняння чисел. С. 53-54






Повторення пройденого матеріалу: читання та запис чисел. С. 54-55






Письмова нумерація: запис чисел під диктовку. Пояснення даного розв’язання задачі. Порівняння чисел та знаходження виразів. С. 55-56






Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові та двоцифрові числа. Попереднє і наступне числа до даного числа. Додавання та віднімання. С. 56-57






Випадки додавання та віднімання, пов’язані з нумерацією чисел. Кути многокутника. С. 57-58






Закріплення випадків додавання та віднімання, пов’язаних з нумерацією чисел. Прямий кут. Задачі на знаходження третього доданка. С. 58-59






Додавання та віднімання розрядних чисел другого розряду. Розв’язання простих і складених задач. С. 60






Розв’язування прикладів і задач на додавання та віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка. С. 60-61






Повторення вивченого. Самостійна робота.






Прямокутник. Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження числових значень буквених виразів. Календар. С. 61-62.






Година і хвилина. Розв’язування задач на дві дії складанням виразу. С. 63-64






Контрольна робота. ( Під датою, внизу у журналі запис Контр. роб.)






Аналіз контрольних робіт.

Тематичне оцінювання знань.






^ УСНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ БЕЗ ПЕРЕХОДУ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які містять відношення “на більше, на менше”. С. 65-67






Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків обчислення виду: 54+30, 54 +3. С. 67-68






Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків обчислення виду: 20+47, 20 + 47.

С. 68-69






Квадрат. Застосування різних способів знаходження суми двоцифрових чисел. Числові вирази (термін). Складання та читання числових виразів. С. 69-71






Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі на дві дії, в яких потрібно порівняти результат першої дії із даними задачі. С. 71-73






Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел до обчислень виду: 79-40, 79-2.

С. 73-74






Самостійна робота.






Закріплення пройденого. Побудова квадрата на папері у клітину. Знаходження периметра квадрата. С. 74-75






Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Закріплення. С. 75-76






Контрольна робота. ( Під датою, внизу у журналі запис Контр. роб.)






Аналіз контрольних робіт.

Тематичне оцінювання знань.






^ ПИСЬМОВЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ.

Письмове додавання двоцифрових чисел. С. 77-78






Письмове додавання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження третього доданка. С.78-79






Коротка форма коментування письмового додавання. Складання задач на дві дії за даним виразом. С. 79






Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування простих і складених задач. С. 80






Коротке пояснення дії віднімання. Робота над задачами. С. 81-82






Самостійна робота.






Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. С. 82-83






Повторення пройденого матеріалу. Робота над обчисленням прикладів та задач. С. 83-84

Тематичне оцінювання знань.



  1   2   3   4   5   6   7

Схожі:

Календарно тематичне планування iconКалендарно тематичне планування з факультативного курсу

Календарно тематичне планування iconКалендарно-тематичне планування (Інформаційно-технологічний профіль)
Планування розроблено на базі Програми (автори І. О. Завадський Ю. О. Дорошенко, Ж. В. Потапова) для 10-11 класів (академічний рівень),...
Календарно тематичне планування iconКалендарно-тематичне планування уроків світової літератури для 11- в класу. Профільний рівень

Календарно тематичне планування iconУроку
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу за підручником А. Несвіт “English”
Календарно тематичне планування iconКалендарно-тематичне планування
Практичне заняття. Про що можна довідатися з сімейного фотоальбому. Родинне дерево
Календарно тематичне планування iconУроку
Доводжу до Вашого відома І використання в роботі календарно-тематичне планування уроків історії в 5 класі
Календарно тематичне планування iconУроку Дата Тематика ситуативного спілкування
Календарно-тематичне планування за підручником О. Карпюк“ English”5 клас, 3 уроки на тиждень
Календарно тематичне планування icon8 клас календарно-тематичне планування занять факультативного курсу
Рекомендовано Міністерством освіти І науки України(лист №1/11 – 1361 від 04. 03. 09)
Календарно тематичне планування iconКалендарно-тематичне планування уроків світової літератури для 8 класу
Місце національних літератур у всесвітньому літературному процесі, їх взаємодія І взаємовпливи
Календарно тематичне планування iconОрієнтовне календарно-тематичне планування занять з трудового навчання
Надія боринець, доцент кафедри методики природничо-математичної освіти І технологій іппо
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка