Рекомендації Секції вчителів, що викладають трудове навчання в 5-9 класах та технології в 10 класах загальноосвітніх шкіл Золочівського району 03. 09. 2010




Скачати 308.31 Kb.
НазваРекомендації Секції вчителів, що викладають трудове навчання в 5-9 класах та технології в 10 класах загальноосвітніх шкіл Золочівського району 03. 09. 2010
Сторінка1/2
Дата конвертації19.03.2013
Розмір308.31 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2
Рекомендації

Секції вчителів, що викладають трудове навчання в 5-9 класах та технології в 10 класах загальноосвітніх шкіл Золочівського району

03.09.2010
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

Трудове навчання. 5-9 класи

Нова редакція

Рекомендовано

Міністерством освіти і науки України

(лист від 27.08.10 № 1/11-8205)
Навчальна програма
Трудове навчання

Для класів, що не поділяються на групи хлопців та дівчат
Базовий модуль


Навчальний матеріал

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

^ 5 клас

Елементи культури і безпеки праці

Організація робочого місця у шкільній майстерні. Загальні правила безпеки життєдіяльності у навчальних майстернях
Конструювання виробів

Загальні відомості про художньо-конструкторську діяльність: міні маркетингове дослідження (анкетування), використання біоформ та методу фантазування під час створення виробу.

Розмічання виробу, способи розмічання: за шаблоном, через копіювальний папір, способом перенесення.

Планування робіт з виготовлення виробу.

Конструкційні матеріали

Види конструкційних матеріалів, які застосовуються для конструювання і виготовлення виробів: тканина, фанера (шпон), ДВП.

Основи техніки і технологій

Технологічний процес. Деталь. Загальні відомості про способи отримання деталей заданої форми із різних матеріалів: різання, пиляння, штампування, лиття.

Відомості про механічні способи з’єднання деталей із різних конструкційних матеріалів: зв’язуванням, зшиванням, склеюванням, на цвяхах, заклепках.


^ 6 клас

Проектування виробів

Метод комбінування. Моделі-аналоги, опис об’єкта проектування.

Аналіз конструкції проектованого виробу (порівняння зразків-аналогів, визначення їх позитивних і негативних ознак в конструкції тощо).

Площинна розмітка.

Конструкційні матеріали

Види конструкційних матеріалів, які застосовуються для проектування і виготовлення виробів: тканини (бавовняні, льняні), фольга, тонколистовий метал, дріт. Особливості розмічання на різних конструкційних матеріалах.
Основи техніки і технологій

Еволюція знарядь праці. Машина як вид техніки.
^ 7 клас

Проектування виробів

Робота з інформаційними джерелами. Визначення зразків для проектування. Вибір та обґрунтування виробу для проектування та виготовлення. Метод фокальних об’єктів.

Основні типи креслярських ліній. Розміри на кресленнях.

Використання ескізу і креслень деталей виробу.

Конструкційні матеріали

Види конструкційних матеріалів, які застосовуються для проектування і виготовлення виробів: природні матеріали та матеріали штучного походження (синтетичні). Захист різних конструкційних матеріалів від негативного впливу кліматичних та інших факторів. Догляд за виробами із натуральних матеріалів.
Основи техніки і технологій

Типові та спеціальні деталі. Види з’єднань деталей: рухомі й нерухомі, рознімні й не рознімні.
^ 8 клас

Проектування виробів

Комбінаторика у художньому конструюванні. Симетрія і асиметрія. Ритм. Динамічні й статичні форми. Рівновага. Фактура матеріалу.

Виконання ескізного малюнку виробу із зазначенням інформації необхідної для його виготовлення.


Конструкційні матеріали

Матеріали хімічного походження (штучні, синтетичні). Їх переваги і недоліки у порівнянні із натуральними матеріалами. Способи отримання штучних і синтетичних матеріалів. Їх вплив на здоров’я людини і навколишнє середовище.

Основи техніки і технологій

Відомості про основні базові технології: механічні, хімічні, біологічні, енергетичні, інформаційні.
^ 9 клас

Проектування виробів

Основи біоніки у проектуванні. Виконання моделей і макетів із різних матеріалів (пластилін, папір, картон, текстильний матеріал тощо).
Конструкційні матеріали

Композиційні матеріали як сучасний вид технологій із створення нових конструкційних матеріалів.
Основи техніки і технологій

Автоматизація, комп’ютеризація технологічних процесів, застосування промислових роботів. Застосування автоматичних приладів на виробництві та в побуті. Застосування комп’ютерної техніки у сучасних технологічних процесах




Організовує робоче місце для виконання практичних робіт.

Дотримується правил безпечної праці.


Застосовує міні маркетингове дослідження та метод фантазування під час створення виробу

Використовує основні способи розмічання майбутнього виробу.


^ Планує роботу з виготовлення виробу.

Визначає послідовність технологічних операцій (розмітка, пиляння по контуру тощо)

Розрізняє конструкційний матеріал, який потрібен для виготовлення виробу.

^ Пояснює складові частини технологічного процесу виготовлення проектованого виробу.

Називає способи отримання деталей заданої форми.

Розрізняє механічні способи з’єднання деталей.

Використовує метод комбінування для створення чи вдосконалення проектованого виробу.

Порівнює різні зразки виробів, визначає кращі ознаки і комбінує конструктивні елементи чи виріб в цілому.

^ Виконує площинну розмітку.

Використовує конструкційні матеріали.

Виконує розмітку під час виготовлення запланованого виробу.

Враховує особливості розмічання виробу на різних конструкційних матеріалах.

^ Розуміє і пояснює розвиток техніки як еволюцію знарядь праці, поняття машини як основного виду техніки.

Використовує інформаційні джерела під час проектування виробу; методи проектування та метод фокальних об’єктів під час визначення та обґрунтування конструкції майбутнього виробу; ескіз або креслення під час проектування виробу.

^ Вибирає та обґрунтовує конструкцію об’єкта проектування.


Розрізняє і добирає конструкційні матеріали для проектування виробу.

Називає способи захисту різних конструкційних матеріалів.

Обирає та обґрунтовує їх для проектованого виробу.

Здійснює догляд за виробами із натуральних матеріалів.

Розрізняє типові та спеціальні деталі, види з’єднань.
Використовує елементи комбінаторики в конструюванні виробу. Розуміє і пояснює на прикладі проектованого виробу симетрію та асиметрію, поняття динамічної й статичної форми.

Виконує ескізний малюнок проектованого виробу із зазначенням інформації необхідної для його виготовлення.

^ Називає матеріали хімічного походження, наводить їх приклади на основі проектованого виробу.

Характеризує переваги і недоліки штучних матеріалів у порівнянні з натуральними.

Обґрунтовує добір штучних матеріалів на прикладі майбутнього виробу.

^ Пояснює способи одержання штучних і синтетичних матеріалів, їх вплив на здоров’я людини та навколишнє середовище.


Називає основні базові технології, пояснює які з них будуть використані під час виготовлення виробу.

^ Називає і використовує в роботі над проектом основні елементи біоніки.

Має уявлення про виконання макетів і моделей проектованого виробу.

Характеризує особливості композиційних матеріалів, способи їх одержання.

^ Пояснює сутність процесу автоматизації сучасного технологічного процесу.

Наводить приклади застосування автоматичних приладів на виробництві та побуті.

Характеризує застосування комп’ютерної техніки у сучасних технологічних процесах.

Інваріантний зміст трудового навчання розрахований на засвоєння окремими групами хлопців і дівчат. Він займає приблизно половину навчального часу. Інваріантна складова вивчається у першому півріччі, варіативна – у другому.

У 9-му класі спочатку вивчають варіативний модуль, потім проектують та виготовляють комплексний виріб. Навчальний заклад самостійно формує змістове наповнення варіативної складової з запропонованих варіативних модулів.
Обслуговуючі види праці

5 клас

Тематичний план



розділу


Назва розділів


5 клас

1

Вступ

1

2

Технологія виготовлення виробів з текстильних і нетканих матеріалів ручним способом (за зразком)

5

3

Конструювання та виготовлення виробів із

текстильних і нетканих матеріалів

10

4

Варіативний модуль

16

4

Резерв часу

3




Всього

35

6 клас

Тематичний план



розділу


Назва розділів

К-сть

годин


1

Технологія виготовлення та оздоблення виробів вишивкою (за зразком)

6

2

Проектування, виготовлення та оздоблення виробів вишивкою

9

3

Презентація результатів проектної діяльності. Оцінювання результатів проектної діяльності.

1

4

Варіативний модуль

16

5

Резерв часу

3




Всього

35

7 клас

Тематичний план



розділу


Назва розділів

К-сть

годин


1

Технологія виготовлення виробів з волокнистих матеріалів плетених гачком (за зразком)

6

2

Проектування та виготовлення виробів плетених гачком

5

3

Презентація результатів проектної діяльності. Оцінювання результатів проектної діяльності.

1

4

Технологія виготовлення виробів в’язаних спицями (за зразком)

8

5

Проектування та виготовлення виробів в’язаних спицями.

11

6

Презентація результатів проектної діяльності. Оцінювання результатів проектної діяльності.

1

7

Варіативний модуль.

16

8

Варіативний модуль.

16

9

Резерв часу

6




Всього

70


^ 8 клас

Тематичний план



розділу


Назва розділів

К-сть

годин

1

Проектування та виготовлення швейних виробів (машинним способом)

31

2

Презентація результатів проектної діяльності. Оцінювання результатів проектної діяльності

1

3

Варіативний модуль

16

4

Варіативний модуль

16

5

Резерв часу

6




Всього

70


^ 9 клас

Тематичний план



розділу


Назва розділів

К-сть

годин


1

Варіативний модуль

16

2

Підсумковий проект (комплексна робота)

15

3

Презентація результатів проектної діяльності. Оцінювання результатів проектної діяльності

1

3

Резерв часу

3

4

Всього

35


Технічні види праці

5 клас

Тематичний план



з. п.

Назва теми

Кількість годин

1

Вступ

1

2

Розділ 1. Основи вивчення матеріалів та способів їх обробки за зразком.

5

3

Розділ 2. Конструювання та виготовлення виробів з фанери.

10

4

Варіативний модуль

16

5

Резерв часу

3


^ 6клас
Тематичний план



з. п.

Назва теми

Кількість годин

1

Розділ 1. Основи вивчення матеріалів та способів їх обробки за зразком.

5

2

Розділ 2. Проектування та виготовлення виробів з тонколистового металу або дроту

10

3

Варіативний модуль

16

4

Резерв часу

4

^ 7 клас
Тематичний план



з. п.

Назва теми

Кількість годин

1

Розділ 1. Основи вивчення матеріалів та способів їх обробки

10

2

Розділ 2. Проектування та виготовлення виробів з деревини

22

3

Варіативний модуль

16

4

Варіативний модуль

16

5

Резерв часу

6


^ 8клас
Тематичний план



з. п.

Назва теми

Кількість годин

1

Розділ 1. Основи вивчення матеріалів та способів їх обробки

10

2

Розділ 2. Проектування та виготовлення виробів з металу

22

3

Варіативний модуль

16

4

Варіативний модуль

16

5

Резерв часу

6

^ 9клас
Тематичний план



з. п.

Назва теми

Кількість годин

1

Варіативний модуль

16

2

Розділ 2. Проектування та виготовлення комплексного виробу

16

3

Резерв часу

3



Варіативні модулі розраховані на^ 16 годин кожен. Розроблено окремі переліки варіативних модулів, які можуть вивчатися у 5-6 класах та у 7-9 класах. Ці модулі, з зазначеного переліку, обирає вчитель у залежності від матеріально-технічної бази, фахової підготовленості, регіональних традицій наповнюваності класів та бажання учнів. Вивчення варіативних модулів відбувається за окремо розробленими програмами до них.

^ Зміст трудового навчання для класів, що не поділяються на групи хлопців і дівчат складається лише з варіативних модулів.

Зміст трудового навчання для класів, що не поділяються на групи хлопців і дівчат складається лише з варіативних модулів. При цьому, учні мають освоїти базовий модуль. Наскрізними лініями, що закладені у зміст базового модуля є:

  • проектування виробів ( у 5-му класі основи художньо-конструкторської діяльності);

  • конструкційні матеріали;

  • основи техніки і технологій.

На освоєння навчального матеріалу передбаченого базовим модулем не відводиться окремих годин. Він вивчається інтегровано з вивченням варіативних модулів. Учителеві на початку навчального року слід спланувати перелік та послідовність вивчення варіативних модулів, а також розподілити навчальний матеріал, передбачений базовим модулем.

Наприклад. У 8-му класі з сумісним навчанням обрано 4 варіативні модулі: технологія токарної обробки деревини; технологія вирощування рослин та догляду за ними; технологія писанкарства; технологія оздоблення одягу. Навчальний матеріал базового модуля для 8-го класу можна розподілити таким чином:


Варіативний модуль

Зміст базового модуля

Технологія токарної обробки деревини

Фактура матеріалу.

Виконання ескізного малюнку виробу із зазначенням інформації необхідної для його виготовлення

Технологія оздоблення одягу

Матеріали хімічного походження (штучні, синтетичні). Їх переваги і недоліки у порівнянні із натуральними матеріалами. Способи отримання штучних і синтетичних матеріалів. Їх вплив на здоров’я людини і навколишнє середовище.

Ритм. Динамічні й статичні форми. Рівновага.

Технологія писанкарства

Комбінаторика у художньому конструюванні. Симетрія і асиметрія

Технологія вирощування рослин та догляду за ними

Відомості про основні базові технології: механічні, хімічні, біологічні, енергетичні, інформаційні.



У 6-му класі з сумісним навчанням обрано 2 варіативні модулі: технологія виготовлення дерев’яної іграшки та технологія виготовлення народної ляльки. Навчальний матеріал базового модуля для 6-го класу можна розподілити таким чином:

Варіативний модуль

Зміст базового модуля

Технологія виготовлення дерев’яної іграшки

Метод комбінування. Моделі-аналоги, опис об’єкта проектування.

Аналіз конструкції проектованого виробу (порівняння зразків-аналогів, визначення їх позитивних і негативних ознак в конструкції тощо).

Площинна розмітка.

Види конструкційних матеріалів, які застосовуються для проектування і виготовлення виробів: тонколистовий метал, дріт.

Еволюція знарядь праці. Машина як вид техніки.

Технологія виготовлення народної ляльки

Види конструкційних матеріалів, які застосовуються для проектування і виготовлення виробів: тканини (бавовняні, льняні), фольга. Особливості розмічання на різних конструкційних матеріалах.



^ ВАРІАТИВНІ МОДУЛІ

5-6 КЛАСИ
Варіативний модуль

Технологія виготовлення м’якої іграшки

(5-6 клас)

Варіативний модуль

Технологія приготування страв

(5-6 клас)
Варіативний модуль

^ Технологія вирощування рослин (квітів) та догляд за ними

(5-6 клас)

Варіативний модуль

Технологія догляду за тваринами

(5-6 клас)

Варіативний модуль

^ Технологія виготовлення народної ляльки

(5-6 клас)
Варіативний модуль

Технологія ажурного випилювання

(5-6 клас)

Варіативний модуль

^ Технологія художнього випалювання

(5-6 клас)
Варіативний модуль

Технологія виготовлення виробів з текстильних і нетканих матеріалів ручним способом

(5 – 6 класи)
Варіативний модуль

^ Технологія виготовлення вишитих виробів

(5- 6 класи)

Варіативний модуль

Технологія виготовлення дерев’яної іграшки

(5-6 класи)

Варіативний модуль

^ Технологія виготовлення швейних виробів ( машинним способом)

(5 -6 клас)
Варіативний модуль

Технологія електротехнічних робіт

(5-6 клас)

Варіативний модуль

Технологія обробки тонкого листового металу

(5-6 клас)


^ ВАРІАТИВНІ МОДУЛІ

7-9 КЛАСИ
Підсумковий проект

Проектування та виготовлення комплексного виробу

(9 клас)

Тематичний план



з. п.

Назва теми

Кількість годин

1

Проектування та виготовлення комплексного виробу

15

2

Презентація результатів проектної діяльності

1




Всього

16


Варіативний модуль

^ Технологія оздоблення одягу

(7-9 клас)

Варіативний модуль

Технологія писанкарства

(7-9 клас)
Варіативний модуль

Технологія виготовлення швейних виробів

(машинним способом)

(7-9 класи)
Варіативний модуль

Технологія вирощування рослин та догляд за ними

(7-9 клас)

Варіативний модуль

^ Технологія виготовлення виробів у техніці «Макраме»

(7-9 клас)
Варіативний модуль

Технологія виготовлення виробів плетених гачком та в’язаних спицями

(7-9 класи)

Варіативний модуль

^ Технологія вишивання мережками

(7-9 клас)
Варіативний модуль

Технологія оздоблення виробів геометричним різьбленням

(7-9 класи)

Варіативний модуль

^ Технологія електротехнічних робіт

(7-9 клас)
Варіативний модуль

Технологія заготівлі та зберігання продуктів

(7-9 клас)

Варіативний модуль

^ Технологія інтарсії, інкрустації

(7-9 клас)

Варіативний модуль

Технологія плетіння з лози

(7-9 клас)
Варіативний модуль

^ Технологія мозаїки по дереву (маркетрі)

(7-9 клас)
Варіативний модуль

Технологія обробки деревини

(7-9 клас)

Варіативний модуль

^ Технологія приготування страв. Традиції української національної кухні.

(7-9 клас)

Варіативний модуль

Технологія природного землеробства

(7-9 клас)

Варіативний модуль

^ Технологія слюсарної обробки металів

(7-9 клас)

Варіативний модуль

Технологія плетіння з соломи

(7-9 клас)

Варіативний модуль

^ Технологія токарної обробки деревини

(7-9 клас)

Варіативний модуль

Технологія токарної обробки металів

(7-9 клас)

Варіативний модуль

^ Технологія української народної вишивки

(7-9 класи)
Примітка:

До кожного модуля 5-9 класів вказана програма та література до неї.

Міністерство освіти і науки України

Технології

10–11 класи

^ НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

Рівень стандарту, академічний рівень

Загальний тематичний план (рівень стандарту)



з/п

Назва модулів


Кількість годин

10 клас

11 клас

1.

Базовий модуль

12

12

2.

Варіативний модуль

20

20

3.

Резерв часу

3

3




Всього:

35

35


^ ОРІЄНТОВНИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

базового модуля «ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ У ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ»




Назви розділів і тем




10 клас

11 клас

12 клас




Вступ







-



^ Розділ 1. Проектування як складова сучасного виробництва та життєдіяльності людини

2


2


-


1.1

Загальні основи проектування у виробничій діяльність людини. Види проектів.

1







1.2

Етапи та стадії проектування.

1




-

1.3

Методи творчого та критичного мислення в проектній технології.




2





Розділ 2. Інформаційні джерела та інформаційні технології в проектній діяльності

4


2




-


2.1

Основні інформаційні джерела. Технологія пошуку проблеми засобами Інтернету.

1







2.2

Технологія створення банку ідей.

1




-

2.3

Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту.




1




2.4

Аналіз та компонування інформації для проекту у різному форматі. Презентація майбутнього проекту

1

1

-




^ Розділ 3. Художнє конструювання об’єктів технологічної діяльності

4

2

-


3.1

Загальні відомості про дизайн.

1







3.2

Стадії дизайну об’єктів технологічної діяльності.

1




-

3.3

Технологія створення дизайн-проекту. Експертиза майбутнього виробу.

1







3.4

Складання проектно-технологічної документації.

1







3.5

Ергономіка в структурі перетворювальної діяльності




2






Розділ 4. Екологічні і техногенні проблеми в перетворювальній діяльності людини



2


-


4.1

Глобальні проблеми людства.




1




4.2

Природоохоронні технології.




1







Розділ 5. Економічний аналіз проекту

2




-

5.1

Економічне обґрунтування проекту.

1







5.2

Маркетингові дослідження проекту.

1




-




Розділ 6. Проектування професійного успіху




4

-

6.1

Проектування в соціальній сфері. Основи проектування власного професійного майбутнього.




1




6.2

Порт фоліо в професійній діяльності людини.




1

-

6.3


Орієнтовний проект „Моя професійна кар’єра”.




2

-




Всього

12

12

-

Програми варіативних модулів друкуються у видавництвах «Літера ЛТД» та «Абетка нова».
Наразі дозвіл на використання у загальноосвітніх навчальних закладах мають такі варіативні модулі до навчальної програми «Технології. 10-11 класи»:


  • Технологія бісерного плетіння на дротяній основі.

  • Технологія художнього різьблення по дереву.

  • Технологія геометричного гострокутного гуцульського різьблення.

  • Основи лісового господарства.

  • Технологія виготовлення малих архітектурних форм.

  • Технологія вишивання технікою мережки.

  • Технологія художнього набивання на тканині.

  • Технологія плетіння спицями

  • Технологія рельєфного різьблення.

  • Технологія розпису на склі.

  • Технологія соломоплетіння.

  • Технологія інкрустації виробів з деревини.

  • Технологія токарної обробки деревини.

  • Технологія вишивання стрічками.

  • Технологія виготовлення м’якої іграшки.

  • Технологія вишивання шовковими стрічками.

  • Технологія писанкарства.

  • Технологія клаптикового шиття (печворк).

  • Технологія хлібопекарського та кондитерського виробництва.

  • Технологія об’ємної вишивки.

  • Технологія виготовлення листівок.

  • Технологія ниткової графіки.

  • Технологія художньої обробки деревини випилюванням.

  • Технологія в’язання гачком.

  • Технологія дизайну інтер’єру.

  • Технологія пірографії (випалювання на деревині).

  • Технологія дизайну шкільних та офісних меблів.

  • Технологія ручного розпису тканини.

  • Технологія виготовлення штучних квітів.

  • Технологія ліплення.

  • Технологія ручного ткацтва.

  • Технологія виготовлення подарункових упаковок.

  • Технологія виготовлення дитячого одягу.

  • Технологія дизайну предметів інтер’єру.

  • Об’ємне комп’ютерне моделювання.

  • Технологія виготовлення виробів із сучасних деревних матеріалів.

  • Технологія аплікації з текстильних матеріалів та фурнітури.

  • Технологія виготовлення народної ляльки-оберега.

  • Технологія матчворку (конструювання із сірників).

Примітка: інформацію по методичному забезпеченню викладання трудового навчання і технологій можна знайти на сайті trudove org.ua
  1   2

Схожі:

Рекомендації Секції вчителів, що викладають трудове навчання в 5-9 класах та технології в 10 класах загальноосвітніх шкіл Золочівського району 03. 09. 2010 iconРекомендації секції вчителів фізики загальноосвітніх шкіл Золочівського району
Особливістю реалізації нового змісту фізичної освіти відповідно до Державного стандарту є те, що його побудова базується на двох...
Рекомендації Секції вчителів, що викладають трудове навчання в 5-9 класах та технології в 10 класах загальноосвітніх шкіл Золочівського району 03. 09. 2010 iconРекомендації секції вчителів географії загальноосвітніх шкіл Золочівського району
Парламентські слухання "Запровадження 12-річної загальної середньої освіти: проблеми та шляхи їх подолання". Переважна більшість...
Рекомендації Секції вчителів, що викладають трудове навчання в 5-9 класах та технології в 10 класах загальноосвітніх шкіл Золочівського району 03. 09. 2010 iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів трудове навчання
Трудове навчання в початкових класах є першою сходинкою до вибору майбутньої професії
Рекомендації Секції вчителів, що викладають трудове навчання в 5-9 класах та технології в 10 класах загальноосвітніх шкіл Золочівського району 03. 09. 2010 iconРекомендації рмо вчителів біології та хімії загальноосвітніх шкіл Золочівського району
Елементний склад організмів. Класифікація хімічних елементів за їх кількістю в організмах: макроелементи, мікроелементи
Рекомендації Секції вчителів, що викладають трудове навчання в 5-9 класах та технології в 10 класах загальноосвітніх шкіл Золочівського району 03. 09. 2010 iconМетодичні рекомендації щодо проведення підсумкових контрольних робіт...
Державного стандарту змісту освіти у 5-8 класах проводяться підсумкові контрольні роботи з української мови, математики, історії...
Рекомендації Секції вчителів, що викладають трудове навчання в 5-9 класах та технології в 10 класах загальноосвітніх шкіл Золочівського району 03. 09. 2010 iconОсвітня галузь «Технології» в 5-9 класах Неморозької загальноосвітньої...
«Трудове навчання» (обслуговуюча праця) І спрямована на формування технологічно освіченої особистості, конкурентоспроможної в умовах...
Рекомендації Секції вчителів, що викладають трудове навчання в 5-9 класах та технології в 10 класах загальноосвітніх шкіл Золочівського району 03. 09. 2010 iconІнформатор
Проведення семінарів для вчителів, які викладають в 11-х класах, з питань підготовки до зно
Рекомендації Секції вчителів, що викладають трудове навчання в 5-9 класах та технології в 10 класах загальноосвітніх шкіл Золочівського району 03. 09. 2010 iconУ 5, 6, 9 класах – 1 год на тиждень; у 7-8 класах – 2 год на тиждень;...
Особливістю сучасного уроку трудового навчання є навчання учнів не лише конкретним трудовим операціям але й підготовка їх до життя,...
Рекомендації Секції вчителів, що викладають трудове навчання в 5-9 класах та технології в 10 класах загальноосвітніх шкіл Золочівського району 03. 09. 2010 iconМетодичний лист щодо викладання предмету Трудове навчання (технології)...
Особливістю сучасного уроку трудового навчання є навчання учнів не лише конкретним трудовим операціям але й підготовка їх до життя,...
Рекомендації Секції вчителів, що викладають трудове навчання в 5-9 класах та технології в 10 класах загальноосвітніх шкіл Золочівського району 03. 09. 2010 iconМетодичні рекомендації для вчителів, які викладають фізику в фізико-математичних...
Згідно з чинною навчальною програмою “Фізика. 7-11 кл.” (К.: Шкільний світ, 2001) викладання курсу в 10 кл передбачено з розрахунку...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка