Схема аналізу уроку




Скачати 43.94 Kb.
НазваСхема аналізу уроку
Дата конвертації09.03.2013
Розмір43.94 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Історія > Урок
Схема аналізу уроку

Відвідав урок ____________________________________________викладача ______________________________
в _____________________________________________________ класі “_______” _________________ 200_ року.
Тема ___________________________________________________________________________________________
Мета___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета відвідування ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


  1. Тип уроку :

урок засвоєння умінь і навичок, урок застосування умінь і навичок,
урок узагальнення і систематизації знань, урок контролю і перевірки знань, комбінованих, нестандартних урок.

  1. Структура уроку:

Відповідність етапів уроку його типу і меті, взаємозв’язок етапів, раціональних розподіл часу на всіх етапах, оптимальність педагогічного керівництва уроком і динамікою кожного етапу.

  1. Дисципліна на уроці: зразкова, добра, задовільна, погана, дуже погана.

  2. Педагогічний такт учителя ____________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________



  1. Наявність робочих документів учителя: __________________________________________________________

календарний план ____________________________________________________________________________

поурочний план ______________________________________________________________________________

  1. Міжпредметні зв’язки:

здійснювались, не здійснювались, здійснювались формально.

  1. Диференційний та індивідуальний підхід до учня:

здійснювались, не здійснювались, здійснювались формально.

  1. Робота по проблемі :

здійснювалась, не здійснювалась, здійснювалась формально.

  1. Робота по пройденому матеріалу:

а) метод: опитування біля дошки, з місця, комбінований, ущільнений;

б) форма опитування: індивідуальна, групова, фронтальна письмова;

в) формулювання питання: ясно і чітко, достатньо і чітко, не чітко;

г) опитано ____________чол. Виставлено оцінок ________

д) правильність оцінок: правильно, завищено, занижено, вмотивовані, не вмотивовані.

  1. Вивчення нового матеріалу:

а) науковий рівень: високий, задовільний, низький;

б) забезпечення єдності навчання і виховання, зв’язок з практикою: висока, задовільна, низька, відсутня;

в) доступність складання: повна, обмежена, важка;

г) послідовність і логічність висновку: послідовна, чітка, слабка, не чітка, не послідовна;

д) культура мови вчителя: чиста, лаконічна, дохідлива, не дохідлива;

є) робота з підручником: здійснювались, не здійснювались.

  1. Забезпечення зворотного зв'язку (закріплення):

а) метод: безперервний зв’язок, опитування після пояснення, приклади, розшифрування задач, письмове опитування;

б) засвоєння матеріалу учнями: відмінне, добре, задовільне, слабке;

в) організація самостійної роботи на уроці здійснювалась, не здійснювалась;

  1. Наочність: кінофільм, звукозаписи, плакати, моделі, репродукції.

  2. Інтерес учнів до уроку: високий, задовільний, низький.

  3. Повторення пройденого матеріалу:

а) тематичне: здійснюється, не здійснюється.

б) систематичне: здійснюється, не здійснюється.

в) фронтальне: здійснюється, не здійснюється.

  1. Раціональність домашнього завдання:
    задано, вчасно не задано, пояснено, посильне, не посильне, з елементами творчості, повторення, чи враховувались індивідуальні особливості.

  2. Досягнення мети уроку:
    мета досягнута повністю, частково, не досягнута.


ВИСНОВКИ: ____________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ПРОПОЗИЦІЇ:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

^ ЗРАЗОК СХЕМИ АНАЛІЗУ ВСТУПНОГО ІНСТРУКТАЖУ

УРОКУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ



п/п

Найменування вимог

Оцінка
реалізації
вимог

Примітка

1

Своєчасний і організований початок роботи;
активність і дисциплінованість учнів







2

Організованість майстра, його педагогічний такт і вміння тримати себе з учнями.







3

Правильність постановки мети заняття







4

Правильність відбору матеріалу
для вступного інструктажу







5

Правильність розподілу часу на вступний інструктаж







6

Методика й ефективність усного опитування учнів







7

Правильність методики пояснення і показу прийомів роботи







8

Методика закріплення вступного інструктажу







9

Використання технічної та технологічної документації







10

Методика та засоби підвищення активності учнів







11

Показ передових прийомів роботи та обладнання







12

Нагадування правил самоконтролю й безпеки праці







13

Встановлення норм часу
та вимог до якості роботи учнів







14

Організація робочих місць учнів
та їх санітарно-гігієнічного стану.








Всього :

Вимагається 28

% якості уроку

Для того, щоб зробити висновок про якість відвідуваного уроку, використовуючи методику системного підходу до аналізу уроку, треба застосувати коєфіцент для оцінювання реалізації кожної вимоги до уроку:

“0” – вимога не виконана;

“1” – вимога виконана частково;

“3” – вимога виконана повністю.

Схожі:

Схема аналізу уроку icon2. Урок відносно самостійна ланка у системі навчання
Схеми аналізу уроків за різними аспектами. Орієнтовна схема комплексного аналізу уроку. Орієнтовні схеми аналізу уроків відповідно...
Схема аналізу уроку iconОрієнтовна схема аналізу уроку
Мета І завдання уроку (освітня, виховна, розвивальна), їх взаємозв'язок та шляхи реалізації
Схема аналізу уроку iconЗа яким алгоритмом відбувається аналіз уроку мови?
За комплексного аналізу урок розглядають у єдності та взаємозв’язку його цілей, змісту, методів, форм організації навчання, тобто...
Схема аналізу уроку iconСхема аналізу виховної роботи в класі класним керівником
Визначення виховних завдань, які поставлені в минулому році (аналіз причин невиконання тих чи інших із них)
Схема аналізу уроку iconУрок 1 Тема уроку. Склад, властивості, застосування найважливі
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок І творчого застосування їх на практиці. Форми роботи: фронтальна....
Схема аналізу уроку iconЗатверджено наказ Дніпропетровської митниці “ 02 ” 03 2007 №99 Технологічна схема
України та Дніпропетровською митницею, оперативного реагування на виникнення ускладнень чи непередбачених ситуацій під час такого...
Схема аналізу уроку iconКонспект уроку алгебри та початків аналізу в 10 класі. Тема уроку:...
Навчальна мета: Вчитися застосовувати набуті знання до практичного розв’язування вправ, стимулювати учнів до вибору І самостійного...
Схема аналізу уроку iconБюлетень 2
Могриця. Розташоване у 30 км від м. Суми у напрямку Суми-Міропілля. Схема під'їзду – Додаток Центр змагань: с. Могриця, польовий...
Схема аналізу уроку iconМетодичні рекомендації за результатами районного семінару вчителів...
Підготовка до уроку – один з головних обов’язків щоденної роботи викладача. Її необхідно починати з аналізу підсумків попередніх...
Схема аналізу уроку iconУрок географії в 6 класі. Тема уроку: Літосфера. Внутрішня будова Землі
Обладнання: підручник, атласи, схема «Внутрішня будова Землі», карта півкуль, мультимедійна дошка
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка