План-конспект уроку з української літератури для 6 класу Розроблено




НазваПлан-конспект уроку з української літератури для 6 класу Розроблено
Дата конвертації08.08.2013
Розмір52.3 Kb.
ТипПлан-конспект
uchni.com.ua > Культура > План-конспект
Міністерство освіти та науки, молоді та спорту України
Красногвардійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1


План-конспект

уроку з української літератури

для 6 класу


Розроблено:

Оркіш Наталя Дмитрівна,

учитель

Красногвардійської

загальноосвітньої школи №1.

смт Красногвардiйське, 2013

Тема. Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки».

Сторінками улюбленого твору

Мета: викликати інтерес до самостійного читання художніх творів; розкрити особливості

твору, його пригодницький характер;

розвивати навички, коментування прозового твору; формувати вміння аналізувати

поведінку героїв, їхні вчинки, вміння толерантно й аргументовано доводити свою

думку; удосконалювати навички критичного мислення;

виховувати позитивні риси характеру, активну життєву позицію.

Тип уроку: урок узагальнення матеріалу, урок – брей-ринг.

Обладнання: підручник, кросворди, малюнки, презентації.

^ Хід уроку

І. Організаційний момент

Сьогодні в нас незвичайний урок:
У світ фантазії зробимо ще один крок,
А з творчістю ми вже стрічались не раз;
І знову вона завітає до нас.
Це час міркувань, наполегливий час.
Цікаві завдання чекають на вас.


Оголошення капітанами назви команд.

ІІ. Актуалізація опорних знань

2. 1.Бесіда.

  • Який твір ми читали протягом трьох занять?

  • Хто є головними героями твору? ( ілюстрації)

  • Що є темою твору ( пригоди хлопців).

2.2. Повідомлення теми та мети

Діти, сьогодні у нас узагальнюючий урок за повістю В.Нестайка «Тореадори з Васюківки», на якому ми ще раз згадаємо найцікавіші сторінки твору, будемо виконувати різні завдання, коментуючи події та вчинків героїв, вчитимемося аргументувати свою думку. Я бажаю вам отримати задоволення від уроку. Вірю, що кожен запам’ятає щось із сьогоднішньої розмови і обов’язково використає отримані знання і вміння у житті. Нам треба підсумувати, чого ми навчилися, які висновки для себе зробили. А головне, - дати відповідь на ключове питання, поставлене на початку роботи з твором: «Чи може пригодницький твір навчити чогось корисного?»
ІІІ. Основний зміст роботи

^ 3.1. Розминка «Загадки – малюнки»

Мені принесли листа, а в ньому малюнки, розкажіть як вони стосуються твору.

  • Свиня льоха Манюня.

  • Килимок

  • Човен

  • Собака

  • Дзвінок

  • Ласти, трубка і маска.


^ 3.2. Обмін «Лайнвордами»
3.3. Дати відповіді на питання «У десятку»

  • Які станції метро хотіли збудувати хлопці? («Крива груша» і «Клуня»)

  • Скільки коштував би проїзд для вчительки арифметики? (5копійок)

  • Чому Івана звуть Явою? ( Я Іван)

  • Ким був батько Яви? (скрипач)

  • Яка особливість діда Яви? (Мисливець)

  • Чим налякали хлопці лектора у клубі? (Сова)

  • Що повісили хлопці на телевізійну антену? (дідові підштаники)

  • Для чого хлопці вирішили влаштувати бій тореадорів і биків? (слава по телебаченню)

  • Чому хлопці боялись бугая Петьки? (загнав на стовп дачника)

  • Чому не підійшов цап Жора? (мекекече)

  • Чому не підійшла кандидатура корови Маньки? (теля і зламаний ріг)

  • Який тореадорський реманент мали хлопці? (лозини-шпаги, шляпа і килимок)

  • Що вивело Контрибуцію з рівноваги? (вдар по губі)

  • Де заховались хлопці від корови? ( у калюжі)

  • Хто спустився в колодязь? (Ява)

  • Чому не поліз Павлуша? (ангіна тиждень перед тим)

  • Як звали вчительку хлопців? (Галина Сидорівна)

  • Що таке калатало? (дзвоник)

  • Куди хлопці поділи вкрадений дзвоник? (прив’язали на Собакевича)

  • Яке покарання отримали хлопці за зірваний урок? (заборонили їхати до Києва)

  • Що видало, що хлопці все-таки їдуть до Києва? (спів)

  • Що найбільше сподобалось хлопцям у Києві? ( метро)

  • Що подумали хлопці, коли побачили, що Бурмило і Книш купили ласти, маску і акваланг? (вони шпигуни)

  • Чому хлопці злякались міліціонера? (бо розсипали вудки в магазині)

  • Куди їх відвіз старшина Паляничко? (у музей до вчительки)

  • Чому вчителька не сварила хлопців? ( бо сподобався міліціонер)

  • Які часи описані в творі? (післявоєнні?)


^ 3.4. Конкурс капітанів

  • Презентація «Тореадори» (Іванова Аліна)

  • Презентація «Підводні човни» (Мустафаєв Ервін)

  • Презентація «Київ» (Атієва Хатідже)


3.5. Доведи

  • Доведіть, що «Терадори…» - це пригодницька повість. (3 бали)

  • Доведіть, що необхідно мріяти. (3 бали)

  • Доведіть, що цей твір є повчальним. (3 бали)


^ 3.6. «Хто більше»

  • Характеристика героїв

  • Які засоби гумору використовує автор?



3.7. Переклад

* Перекладіть прислів’я і визначте, як вони стосуються ідеї твору.

  • Хорошо там живется, где дружба ведется. – Добре там живеться, де дружба ведеться.

  • Великие дела с маленьких начинаются – Великі справи з малих починаються.

  • Человек в ответе за тех, кого приручил. – Людина відповідає за тих, кого приручила.

  • Какие дела – такая и слава. – Які справи, така й слава.

  • Каждое приключение – к мужеству дорога. – Кожна пригода – до мужності дорога.

  • Легче всего осуществляются те мечты, в которых не сомневаются. – Найлегше здійснюються ті мрії, в яких не сумніваються.


3.8. Реклама

Прорекламуйте цей твір так, щоб ми захотіли його прочитати.
IV. Підведення підсумків

4.1. Оголошення переможців.

4.2. Домашнє завдання

1. Пригадайте найкумедніші пригоди у вашому житті.









Схожі:

План-конспект уроку з української літератури для 6 класу Розроблено iconПлан-конспект уроку з української літератури для 6 класу Розроблено
Мета: ознайомити учнів із матеріалом про життя й творчість поета, допомогти усвідомити ідейно-художню цінність його поезії
План-конспект уроку з української літератури для 6 класу Розроблено iconПлан-конспект уроку з української літератури в 11 класі
Тема: Андрій Малишко. Відомий український поет І його пісні, що стали народними
План-конспект уроку з української літератури для 6 класу Розроблено iconПлан-конспект уроку художньої культури для 10 класу Тема: Мистецтво...
Оголошення теми уроку. Постановка мети І завдань. Перевірка домашнього завдання
План-конспект уроку з української літератури для 6 класу Розроблено iconПлан-конспект уроку з української літератури на конкурс «Учитель року 2013»
Тема: Особливості мови твору«Енеїда». «Енеїда» як енциклопедія українського життя
План-конспект уроку з української літератури для 6 класу Розроблено iconУроку
Календарно-тематичне планування уроків української літератури для 10 класу, розроблене для рівня стандарту (академічного)
План-конспект уроку з української літератури для 6 класу Розроблено iconКонспект уроку з української літератури за кіноповістю О. Довженка «Україна в огні»

План-конспект уроку з української літератури для 6 класу Розроблено iconПлан-конспект Уроку фізичного виховання Для 5 класу Розділ
В. п середня стійка ноги нарізно, руки зігнуті в ліктьовому суставі перед грудьми
План-конспект уроку з української літератури для 6 класу Розроблено iconПлан конспект уроку світової літератури для 9 класу Учитель: Сирота Наталія
Учитель. На попередньому уроці ми визначили основну тему драми Шіллера «Вільгельм Телль» визвольна боротьба народу. Однак багато...
План-конспект уроку з української літератури для 6 класу Розроблено iconПлан заходів щодо відзначення
Учителі української мови та літератури Шаповал І.І. (класний керівник 6-а класу), Закутна В. М. (класний керівник 8-а класу)
План-конспект уроку з української літератури для 6 класу Розроблено iconКонспект уроку фізкультури для учнів 3 класу. Завдання уроку
Повторити загальнорозвивальні І спеціальні вправи для підготовки м′язів рук до роботи з м′ячем
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка