План роботи методичного об’єднання вчителів світової літератури




Скачати 80.84 Kb.
НазваПлан роботи методичного об’єднання вчителів світової літератури
Дата конвертації11.03.2013
Розмір80.84 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы



Відділ освіти

Сквирської районної державної адміністрації

Районний методичний кабінет


План роботи

методичного об’єднання вчителів

світової літератури

(2012-2013 н. р.)

Вступ
До складу РМО вчителів світової літератури входить 38 учителів:

із них спеціалістів – 4, мають ІІ кваліфікаційну категорію – 4, 1 – 12, а вищу-18. Звання « Старший учитель» мають 7 педагогів, «вчитель-методист» – 2, а відмінників освіти України – 9.

Вчителі світової літератури регулярно проходять курсову перепідготовку на базі КОІПОПК (авторські курси-2, проблемно-тематичні-3). Насамперед їх цікавлять такі теми, як організація роботи вчителя світової літератури з обдарованими дітьми, використання інформаційно - комунікативних технологій, формування логічного та критичного мислення учнів, адже навчання має стати спільною творчістю вчителя та учня.

За результатами атестації можна судити про зростання якісного складу педагогічних працівників, зокрема Ковальчук О.М., вчителю Сквирської ЗОШ І-ІІІст.№2 присвоєно звання старшого вчителя. Уже три роки є активним учасником обласної школи вчителя-майстра Фартух Л.А., вчитель Пищиківської ЗОШ І-ІІІст.

РМО вчителів працювало над формуванням особистості, здатної до навчання, шляхом використання традиційних та інноваційних технологій у навчально – виховному процесі.

За період 2011-2012 н. р. було проведено 4 засідання методичного об’єднання. Перше з них присвячено аналізу роботи РМО в 2010-2011н. р.

На ньому вчителі ознайомилися із особливостями викладання світової літератури за новою програмою. У листопаді 2011 р. був проведений семінар-практикум «Застосування елементів проблемного навчання на уроках світової літератури» (Сквирська ЗОШ І-ІІІст.№1, вчитель Матеєнко О.В.).На семінарі - практикумі, що відбувся у березні 2012 р. вчителі розглянули питання використання сучасних освітніх технологій, спрямованих на розвиток творчих здібностей учнів на уроках світової літератури (Самгородоцька ЗОШ, вчитель Вдовиченко Л.С.). Треба зазначити, що педагоги, плануючи роботу, зважають на процес формування особистості учня, на розвиток творчих здібностей, інноваційних форм та методів навчання , тому і змогли поділитися досвідом із своїми колегами. Серед нетрадиційних форм організації навчально-виховного процесу слід відмітити інтелектуальні ігри: «Мозковий штурм», «Розумники», «Гронування» ділові та рольові ігри, психологічні тренінги.

Педагогам слід звертати увагу на розвиток навичок аналізу творів світової літератури, поглиблювати знання школярів про культурний і мистецький розвиток Європи початку 20 ст., розвивати творчу уяву та образне мислення учнів, використовувати між предметні зв’язки.

У 2011-2012 н.р. було проведено ІІ(районний) етап Всеукраїнських олімпіад із світової літератури та російської мови. У ній взяли участь учні 7-11 класів.

Переможцями стали:

Російська мова – Пасічник Анастасія (учениця 8кл. ЗОШ №2, вчитель Муренко С.Я.), Титарчук Анна (учениця 9кл. ЗОШ №2, вчитель Муренко С.Я.).

Світова література – Мазур Руслана (учениця 7кл. Пищиківської ЗОШ І-ІІІ ст., вчитель Фартух Л.А.), Пасічник Анастасія (учениця 8кл. ЗОШ №2, вчитель Павловська Л.С.),

Антонівська Оксана (учениця 9кл. Пищиківської ЗОШ І-ІІІ ст., вчитель Фартух Л. А.), Кибанюк Наталія (учениця 10кл. ЗОШ №2, вчитель Ковальчук О.М.), Козлова Тетяна (учениця 11кл. Пищиківської ЗОШ І-ІІІ ст., вчитель Фартух Л.А.).

Аналізуючи виступ команди на ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад із світової літератури, можна зазначити, що педагоги приділяють значну увагу в роботі з обдарованими дітьми, адже таланти - це диво, яке природа не так вже й часто дарує людям. Антонівська Оксана, учениця 9класу зайняла 2 місце, Козлова Тетяна, учениця 11класу – 2місце (Пищиківської ЗОШ І-ІІІст.).

З метою надання методичної допомоги вчителям організовано методичні дні, щодо підвищення фахового рівня учителів світової літератури діє ШПМ (учитель Муренко С.Я.), яка працює над проблемою «Проектування уроку як важлива складова діяльності вчителя», ШППД (учитель Фартух Л.А.) працювала над проблемою «Технологія розвитку критичного мислення учнів на уроках світової літератури». Щоб не відбулося звикання до стилю викладання предмету, вчителі прагнуть урізноманітнювати навчальний процес, що сприяє розумовому розвиткові учня, вихованню цілеспрямованості, збуджує думку, розвиває інтелект. Саме такі проблеми ставлять перед собою керівники групових форм роботи.

Педагоги постійно у пошуках нових форм і методів з удосконалення своєї майстерності. Фартух Л.А., вчитель Пищиківської ЗОШ І-ІІІст бере безпосередню участь у створенні методичних матеріалів для уроків у 11 класі з мультимедійними додатками для учнів загальноосвітніх навчальних закладів, на базі школи провела семінар для слухачів курсової перепідготовки КОІПОПКУ.

Видавнича діяльність у 2011-2012н.р. РМО світової літератури була

спрямована на підготовку методичних бюлетенів та пам’яток для використання на уроках світової літератури.

У 2011-2012н.р. було проведено атестацію таких загальноосвітніх навчальних закладів: В-Половецький НВК (жовтень 2011 р.), Сквирська ЗОШ І-ІІІст. №2 (листопад 2011р.), Пищиківська ЗОШ І-ІІІ ст. (грудень 2011 р.), Кривошиїнське НВО(квітень 2012 р.) та фронтальне вивчення у Дулицькому НВО (жовтень 2011 р.), Шаліївській ЗОШ (лютий 2012 Р.), Пустоварівському НВК (березень 2012 р.). Слід зазначити, що вчителі намагаються використовувати такі методи і прийоми, які дають учням відчуття творчої участі в процесі вивчення навчальної дисципліни. Проте треба відмітити, що не всі вчителі знайомі з Методичними рекомендаціями щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах. При перевірці класних журналів виявлено недотримання вимог та інструкцій щодо ведення записів у класному журналі та виставленні оцінок.

У квітні-травні 2012 року було проведено діагностичне опитування

вчителів світової літератури з метою вивчення питань, які викликають труднощі при викладанні предмету, на основі яких будуть намічені проблеми, над якими працюватиме РМО у наступному навчальному році:

- формування особистості, здатної до навчання, шляхом використання

традиційних та інноваційних технологій у навчально-виховному процесі;

- застосування технології розвитку критичного мислення учнів;

- формування комунікативної компетенції.

2.Рада РМО
Фартух Л.А. керівник РМО, вчитель-методист Пищиківської ЗОШ І-ІІІ ст.

Муренко С.Я. керівник ШПМ, вчитель-методист Сквирської ЗОШ І-ІІІст.2

Матеєнко О.В. керівник районного консультпункту Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст.№1
^ 3.Проблема, над якою працює методичне об’єднання:

формування особистості, здатної до навчання, шляхом використання

традиційних та інноваційних технологій у навчально-виховному процесі,

основних груп компетентностей учнів, застосування технології розвитку

критичного мислення учнів.

^ Шляхи розв’язання проблеми:

-формування стійкої мотивації вивчення літератури, відчуття краси та виразності художнього слова;

-розвиток творчих здібностей у процесі вивчення літератури;

-формування та розвиток критичного мислення;

-підходи до оцінювання сформованості основних груп компетентностей учнів.

4.Удосконалення професійної майстерності та фахового рівня:

4.1.Секції:

4.1.1.Серпень 1.Ознайомлення з Методичними

рекомендаціями щодо організації та змісту навчально-виховного процесу в закладах

освіти Київщини в 2011-2012н.р.

Максимець Т.Г., методист РМК

2.Особливості викладання світової

літератури.

Фартух Л.А., вчитель-методист Пищиківської ЗОШ І-ІІІ ст.
4.1.2.Січень Науково-практична конференція

Формування активної читацької діяльності – складової інформаційно-методичного середовища вчителів світової літератури.

Матеєнко О.В., вчитель Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст. №1
4.2.Семінари-практикуми:

4.2.1.Листопад

Компетентнісний підхід до вивчення світової літератури в загальноосвітній школі

Пищиківська ЗОШ І-ІІІст.
4.2.2.Лютий

Біоадекватна технологія як умова розвитку творчого мислення школярів

Сквирська ЗОШ І-ІІІст.№1
^ 5.Виявлення, апробація та впровадження перспективного педагогічного досвіду:

5.1.Впровадження досвіду роботи вчителя світової літератури Пищиківської ЗОШ І-ІІІ ст. Фартух Л.А. «Опорні схеми на уроках світової літератури». Протягом 2012-2013 н.р.
5.2.Педагогічний фестиваль. Творчі звіти вчителів світової літератури.

Березень 2013р.
5.3.Вивчати досвід роботи вчителя світової літератури Самгородоцької ЗОШ І-ІІІ ст. Вдовиченко Л.С. «Впровадження компаративної методики

на уроках світової літератури як один із засобів розвитку читацьких інтересів».
^ 5.4.Школа педагогічної майстерності

-Керівник Муренко С.Я., вчитель-методист Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст.

«Розвиток творчих здібностей учнів на уроках російської мови»
^ 5.5.Школа передового педагогічного досвіду

Керівник Фартух Л.А, вчитель–методист Пищиківської ЗОШ І-ІІІ ст.

«Особливості зорієнтованого навчання – вимога часу».
5.6.Консультпункти

- Світова література – Планування уроків світової літератури. Методика

викладання світової літератури в ЗНЗ, керівник Матеєнко О.В., вчитель

Сквирської ЗОШ І-ІІІст.№1
^ 6.Експертна оцінка якості та результатів роботи педагогічних працівників та організація навчально-виховної роботи в закладах освіти:
6.1.Атестація:

-Красноліський НВК - жовтень 2012 р.

-К-Гребельський НВК – жовтень 2012 р.

-Сквирська ЗОШ І-ІІІст. №1 – грудень 2012 р.

-Горобіївський НВК –
^ 6.2.Фронтальне вивчення:

- Чубинецький НВК – листопад 2012 р.

-Оріховецький НВК – листопад 2012 р.

-Сквирська ЗОШ І-ІІІст. №3 – лютий 2013 р.
7.Координація діяльності навчальних закладів

7.1.Адресна допомога вчителю світової літератури Данченко М.Ю. Рудянського НВО «Ведення ділової документації в ЗНЗ»

Вересень 2012
8.Інформаційно-видавнича діяльність:

1.Методичний бюлетень «Застосування елементів проблемного навчання на уроках світової літератури».

Лютий 2013 р

Завідуючій районним

методичним кабінетом

відділу освіти Сквирської

райдержадміністрації

Л.А.Корбут

методиста РМК

Т.Г.Максимець

Звіт про роботу методичного об’єднання

вчителів світової літератури

.


Схожі:

План роботи методичного об’єднання вчителів світової літератури iconПлан роботи методичного об’єднання вчителів української мови та літератури
У минулому навчальному році члени методичного об’єднання працювали над розв’язанням першочергових завданнь
План роботи методичного об’єднання вчителів світової літератури iconПлан роботи методичного об’ єднання вчителів початкових
План роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів гзош І- ііі ступенів №41 на ІІ семестр 2011-2012 навчального року
План роботи методичного об’єднання вчителів світової літератури iconСклад районного методичного об’єднання вчителів російської мови,...

План роботи методичного об’єднання вчителів світової літератури icon«Урок світової літератури як синтез мистецтв»
Методичне об’єднання вчителів світової літератури, російської мови та художньої культури нараховує 4 особи
План роботи методичного об’єднання вчителів світової літератури iconПлан роботи методичного об’єднання вчителів хімії на 2010 2011 н р
В 2009-2010 навчальному році методичне об’єднання вчителів хімії продовжило роботу над проблемою «Використання інтерактивних форм...
План роботи методичного об’єднання вчителів світової літератури iconПлан роботи методичного об´єднання вчителів географії 2010-2011 н р. Вступ
Вступ. Протягом 2009-2010 н р в роботі районного методичного об’єднання брало участь 27 чоловік, серед яких 17 чоловік мають вищу...
План роботи методичного об’єднання вчителів світової літератури iconПлан роботи методичного об´єднання вчителів хімії 2010-2011 н р. Вступ
Вступ. Протягом 2009-2010 н р в роботі районного методичного об’єднання брало участь 20 чоловік, серед яких 13 чоловік мають вищу...
План роботи методичного об’єднання вчителів світової літератури iconПлан роботи методичного об'єднання вчителів природничо-математичного...
Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу за 201 1 2012 навчальний рік
План роботи методичного об’єднання вчителів світової літератури iconПлан роботи методичного об’єднання вчителів української мови І літератури (2010-2011 н р.)
«Заслужений учитель України», 12-«Відмінник освіти України», 4-вчителі-методисти, 10-старші вчителі, 35 педагогів мають вищу кваліфікаційну...
План роботи методичного об’єднання вчителів світової літератури iconПлан роботи методичного об’єднання вчителів української мови І літератури (2012-2013 н р.)
«Заслужений учитель України», 12-«Відмінник освіти України», 5-вчителі-методисти, 12-старші вчителі, 45 педагогів мають вищу кваліфікаційну...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка