Конкурсу декламаторів «Я відкриваю Шевченка» для учнів




Скачати 76.61 Kb.
НазваКонкурсу декламаторів «Я відкриваю Шевченка» для учнів
Дата конвертації18.04.2013
Розмір76.61 Kb.
ТипКонкурс
uchni.com.ua > Література > Конкурс
Положення

про проведення міського конкурсу декламаторів « Я відкриваю Шевченка» для учнів загальноосвітніх навчальних закладів

І. Загальні положення
1.1. Міський мовно-літературний конкурс декламаторів « Я відкриваю Шевченка» для учнів загальноосвітніх навчальних закладів (далі – Конкурс) проводиться щороку з метою розширення читацьких інтересів учнів, підвищення рівня культури українського слова, удосконалення навичок декламування та розвитку ораторського мистецтва, популяризації творів Т.Г. Шевченка, виявлення творчо обдарованої молоді, розвитку її потенціалу, виховання у молодого покоління поваги до мови і традицій свого народу, підвищення рівня мовної освіти в Україні.
1.2. Учасниками Конкурсу є учні загальноосвітніх навчальних закладів міста, які заглиблюються в красу українського слова, здатні до розуміння й відтворення глибини художнього тексту, володіють мистецтвом декламування.
1.3. Організатором Конкурсу є Департамент освіти, молоді та спорту Горлівської міської ради з міським методичним центром. Департамент освіти, молоді та спорту здійснює керівництво щодо організації конкурсу. Міський методичний центр здійснює методичне забезпечення конкурсу.

ІІ. Мета та завдання Конкурсу
2.1. Метою Конкурсу є засвоєння молодим поколінням письменницької та художньої спадщини Т.Г. Шевченка; популяризація творі Кобзаря; розвиток дитячої та юнацької художньої, музичної творчості, виконавської майстерності; залучення дітей та молоді до заходів, спрямованих на вшанування пам’яті Т.Г. Шевченка.
2.2. Завданнями Конкурсу є:

- популяризація творів Т.Г. Шевченка;

- розвиток читацької та риторських здібностей учнів;

- виявлення знань із життя та творчості великого Кобзаря;

- активізація літературознавчої діяльності школярів, підвищення культури мовлення учнів;

- удосконалення навичок декламування, ораторського мистецтва;

- підтримка й розвиток філологічно обдарованих учнів.

ІІІ. Порядок і терміни проведення
3.1. Конкурс проводиться щороку в березні в рамках Шевченківського тижня.

Заявки на участь подаються до кінця лютого за формою згідно з додатком 1.
3.2. Для підготовки й проведення Конкурсу департаментом освіти, молоді та спорту готуються відповідні документи (положення, наказ), створюється оргкомітет, що:

- затверджує склад журі;

- розробляє критерії оцінювання згідно з додатком 2;

- готує оцінювальні матеріали для кожного члена журі;

- забезпечує висвітлення перебігу Конкурсу в місцевих засобах масової інформації.
3.3 До участі в Конкурсі запрошуються по одному учаснику від загальноосвітнього навчального закладу.
3.4. Конкурс проводиться за номінаціями:

- література та музика (написання власної пісні на честь вшанування пам’яті Кобзаря; написання музики на поезії Т.Г.Шевченка; виконання власних музичних творів за поезіями Т.Г. Шевченка та про Т.Г. Шевченка; виконання вже відомих творів музичної Шевченкіани);

- краща драматична вистава (постановка уривку з драматичного твору

Т.Г. Шевченка);

- література та сучасні технології ( створення презентації, відеоролику до художнього твору, що супроводжує виступ учасника);

- література та образотворче мистецтво (краща ілюстрація, виріб декоративно-ужиткового мистецтва до творів Тараса Шевченка, що супроводжує виступ учасника; роботи повинні бути естетично оформлені та містити відомості про автора (прізвище, ім’я, вік, навчальний заклад, клас)).

 

3.5 Оцінювання учасників проводиться за віковими категоріями:

- І категорія - учні 6-7 класів;

     - ІІ категорія - учні 8-9 класів.

Результати Конкурсу оголошуються в день проведення заходу.

Підсумки підбиваються на засіданні членів журі, де встановлюється один переможець в номінації, 30% лауреатів у кожній номінації та заохочувальні відзнаки журі.
IV. Вимоги до проведення Конкурсу
4.1. Про проведення Конкурсу має бути попередня відкрита і доступна інформація із зацікавленням як учасників, так і глядачів.
4.2. Кожен член журі голосує відкрито, демонструючи глядачам і учасникам свою оцінку на сигнальній картці (від 1 до 10 балів).

Підбиття підсумків конкурсу й нагородження відбувається одразу після проведення конкурсу.
4.3. Конкурс відбувається за певним сценарієм, підготовленим оргкомітетом.

Визначаються ведучі Конкурсу.

Із членів оргкомітету призначається лічильна комісія.

Виступ кожного учасника триває від 3-ох до 5-и хвилин (у номінації «Краща драматична вистава» до 7 хвилин).

Зміст Конкурсу передбачає знання учасником поетичного, прозового чи драматичного твору (уривка) напам’ять із творчого доробку Т.Г. Шевченка.

Кожен учасник обов’язково готує обрамлення до виступу, а саме: вступ і висновок (мотивує та обґрунтовує значущість обраного виступу, промовляє виразно текст, підбиває підсумки, дякує за увагу).
^ V. Критерії оцінювання
         5.1 Майстерність виконання (задум читця та його сценічне втілення, донесення авторської ідеї твору).

         5.2 Сценічна культура читця (манера читання, голос, дикція, жест, сценічний одяг).

         5.3 Використання сценічного простору (мізансцена), атрибутики, музичного супроводу; їх доцільність та відповідність жанру твору.

5.4. Оцінка виставляється в комплексі (враховується загальний фон, костюми, відповідність художнього супроводу до текстового матеріалу, майстерність виконання та знання тексту, зміст обрамлення – вступ, висновки).

Оргкомітет складає протокол результатів проведення конкурсу, нагороджує переможців та лауреатів, готує наказ про підсумки конкурсу, оприлюднює його на сайті.

^ VI. Фінансування конкурсу
Фінансування витрат на проведення конкурсу проводиться за рахунок спонсорських коштів.

Додаток 1

до Положення про проведення

міського конкурсу декламаторів

«Я відкриваю Шевченка» для

учнів загальноосвітніх навчальних

закладів


Заявка на участь у міському конкурсі декламаторів «Я відкриваю Шевченка » для учнів загальноосвітніх навчальних закладів




з/п

Прізвище,

ім’я, по

батькові

учасника

Клас

Навчальний

заклад

Автор

та назва

літературного твору

Номінація

Прізвище,

ім’я,

по батькові

вчителя, який підготував учня






















Голова оргкомітету ____________________________ /______________/

Додаток 2

до Положення про проведення

міського конкурсу декламаторів

«Я відкриваю Шевченка» для

учнів загальноосвітніх навчальних

закладів
Критерії оцінювання учасників

конкурсу декламаторів «Я відкриваю Шевченка»

для учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Прізвище, ім'я та по батькові члена журі ______________________________




Критерії

Макс.

(в балах)
10

1

2

3

4

5

6

1

^ Сценічна культура

4






















Мотивація (вступ), висновок

1



















Емоційна образність виконавця, дикція, міміка, жести

2



















Сценічний одяг

1



















2.

^ Майстерність виконання

2






















Задум читця та його сценічне втілення

1



















Донесення авторської ідеї твору

1



















3.

^ Художній супровід, його доцільність

4






















Використання сценічного простору, презентація

1






















Атрибутика, музичний супровід, їх доцільність та відповідність жанру твору (оригінальність, вдале композиційне рішення)

2






















Усього:

10




















П І Б конкурсантів: 1. _____________________ 2. _____________________

3. ____________________ 4. _____________________ 5. _____________________

6. ____________________ 7. _____________________ 8. _____________________

Підпис члена журі ___________________ Затверджено на засіданні фахової комісії

Протокол № _______ від _______

Схожі:

Конкурсу декламаторів «Я відкриваю Шевченка» для учнів iconУрочисте відкриття міжнародного конкурсу імені т. Г. Шевченка
Т. Шевченка;удосконалювати вміння виразного читання віршів;розвивати акторські здібності учнів,спонукати до самостійного творчого...
Конкурсу декламаторів «Я відкриваю Шевченка» для учнів iconНаказ
Тараса Шевченка, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01. 06. 2011 №571, з метою підвищення загальної мовної культури...
Конкурсу декламаторів «Я відкриваю Шевченка» для учнів iconЗавдання для І міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. Т. Г. Шевченка
Якщо говорити між нами, то все починається з мами! (використайте епіграф: «Від мами І літери, й слово, І зроблена разом обнова…»...
Конкурсу декламаторів «Я відкриваю Шевченка» для учнів iconКонкурс капітанів. «П'ятий зайвий»
Обладнання: бланки для відповідей, мішок для другого конкурсу та номеки питань, таблиця з питаннями для третього конкурсу, бланки...
Конкурсу декламаторів «Я відкриваю Шевченка» для учнів iconУрок 46 Тема. Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми...
Еоретичними працями заклав підвалини української музичної фольклористики. Розуміючи масштаби І значення творчості Т. Шевченка для...
Конкурсу декламаторів «Я відкриваю Шевченка» для учнів iconВідділ освіти
Про проведення районного конкурсу дитячої творчості «Творчість Т. Г. Шевченка очима дітей»
Конкурсу декламаторів «Я відкриваю Шевченка» для учнів iconВ І д о м І с т ь про результати ІІ етапу ІІІ міжнародного мовно-літературного...
Про результати ІІ етапу ІІІ міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка
Конкурсу декламаторів «Я відкриваю Шевченка» для учнів iconКонкурсу на найкращу розробку уроку для платформи
Організатором конкурсу «Педагогічний «Щоденник» є Хмельницький обласний інститут післядипломної освіти (оіппо). Технічне забезпечення...
Конкурсу декламаторів «Я відкриваю Шевченка» для учнів iconНаказ
Міжнародного інтерактивного природничого конкурсу «Колосок» для учнів 1–11 класів
Конкурсу декламаторів «Я відкриваю Шевченка» для учнів iconПерший всеукраїнський урок за темою «з україною в серці»
Мета уроку:  Ознайомити учнів зі значенням творчості Т. Г. Шевченка  – поборника щастя й свободи українського народу; показати, як...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка