Тема: Звук [б], позначення його буквою “Б”




Скачати 29.28 Kb.
НазваТема: Звук [б], позначення його буквою “Б”
Дата конвертації07.05.2013
Розмір29.28 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы
Тема: Звук [б], позначення його буквою “Б”


Мета: ознайомити учнів з літерою “Б”, її назвою та звуковим значенням;формувати навички читання слів з літерою “Б”, уміння робити звуко-буквенний аналіз; розвивати мовлення і мислення учнів.

Обладнання: фішки для звуко-буквенного аналізу слів; предметні малюнки, слайд-фільм, поле для гри у “Звукову мозаїку”, індивідуальні картки для гри “Коректор”.

План:

1. Організаційний момент (2 хв.)
2. Актуалізація опорних знань. (10 хв.)
          Відгадування загадок, вправа на образне мислення.
          Повторення віршів на вивчені букви
          Удосконалення навичок техніки читання слів з вивченими буквами
          Повторення граматичного матеріалу
3. Вивчення нового матеріалу. (10 хв.)
          1). Ознайомлення із звуком “г”
          2). Спостереження за артикуляцією звука, віднесення його до приголосних
          3). Називання слів з звуком “г”
          4). Гра “Звукова мозаїка” (позиція звука)
          5). Ознайомлення з буквою “г”
          6). Вправа на концентрацію уваги. Гра “Коректор”
          7). Утворення і читання складів
4. Фізкультхвилинка (5 хв.)
5. Робота з букварем (с.80)  (10 хв.)
          1). Словникова робота
          2) читання слів у колонках
          3) розвиток мовлення.
6. Підсумок уроку (3 хв.)

Хід уроку:
1. Організаційний момент (2 хв.)
          Учитель вітає дітей, створює робочу атмосферу, налаштовує на позитив.
          Горішок знань міцний-це знає кожний.
          Та нам – не відступать!
          Його вам розколоти допоможе
          Бажання ваше все на світі знать


^ 2. Актуалізація опорних знань. (10 хв.)
          Відгадування загадок, вправа на образне мислення.

          - Що росте тільки взимку? (бурулька).

Викласти звукову схему цього слова. Які букви ми знаємо? Відновіть букви (на дошці написані вивчені букви, але вони напівстерті)

Повторення віршів на вивчені букви
          - Які вірші ми вчили про букви? (повторення)
Удосконалення навичок техніки читання слів з вивченими буквами
          - На екрані рядок, що рухається. На ньому написані  слова. Спробуйте встигнути прочитати їх за той час, поки рухається рядок. Яке слово зайве?
Повторення граматичного матеріалу
          - Чим відрізняється буква від звука? (звуки ми чуємо, букви ми бачимо)
          - Які бувають звуки? (голосні і приголосні)


^ 3. Вивчення нового матеріалу. (10 хв.)
1). Ознайомлення із звуком “б”
- Який один і той самий звук зустрічається в словах “будинок”, “береза”, “бриль”, “краб”


^ 2). Спостереження за артикуляцією звука, віднесення його до приголосних
- Чи можна проспівати цей звук? Який висновок ми зробимо?


3). Називання слів з звуком “б”
- Назвіть слова, де є звук “б”.


4). Гра “Драбинка”.

                    Би-би-би  -  у лісі ду... (би).
                    Бе-бе-бе  -  дятел дуба дов...(бе).

^ 5). Ознайомлення з буквою “б”
          Відгадайте слова, які починаються складом бу, за їх лексичним значенням:
          Будівля, призначена для житла (будинок),
          Ім”я синочка папи Карло (Буратіно),
          Пучок зібраних квітів  (букет),
          Великий перелітний птах з довгим дзьобом і довгими ногами (бусол)
          Яке з названих слів найдовше за складовою будовою (Буратіно -4 склади),
          Виділіть наголошений склад у слові будинок, підставивши до нього слово це ( це будинок?)

^ 6). Вправа на концентрацію уваги. Гра “Коректор”
          - Графічне зображення букви ми запам'ятали, а тепер на своїх картках спробуйте викреслити всі букви “б”. Треба встигнути якнайшвидше, але не пропустити жодної букви.

clipboard20.jpg

Запишіть цифрами скільки букв ви знайшли у кожному рядочку.


^ 7). Утворення і читання складів
         - Давайте поєднаємо нашу букву “б” з кожною з голосних. Які склади утворилися. Прочитаємо їх.

5.  Робота з Букварем (с.80)  (10 хв.)
1). Словникова робота
         - Прочитайте слова на с.79 зверху, під якими підписані цифри. Яке значення матимуть слова, утворені переставити місцями букви? ( банка-кабан, куб-бук, краб-брак)


^ 2) читання слів у колонках, відпрацювання б-п.
         Читання вчителя
         Читання “бджолине”
         Читання вибіркове (прочитати односкладові слова, слова-назви істот, рослин, с буквою ”б” посередині тощо)


3) Читання тексту”Виставка марок”.
         - Складання запитань за малюнками. Складання повних відповідей.


6. Підсумок уроку (3 хв.)
         - Яку букву ми вивчили? Який звук вона позначає?
         Де може стояти буква  Б у словах( на початку, в середині, в кінці)?
         Який вид роботи вам сподобався найбільше?
         -Про значення яких слів ви дізналися вперше?

Схожі:

Тема: Звук [б], позначення його буквою “Б” iconТема: Звук [ п], позначення його буквою «пе». Звуковий аналіз слів....
Тема: Звук [ п], позначення його буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Уявлення про омоніми. Словниково – логічні вправи. Опрацювання...
Тема: Звук [б], позначення його буквою “Б” iconТема. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні...
Домлено розпізнавати звук п, позначення його буквою «пе», вправляти у читанні слів, складів, речень. Розвивати фонематичний слух,...
Тема: Звук [б], позначення його буквою “Б” iconТема: Звук [і], буква І і. Буква І як окреме слово. Утворення та...

Тема: Звук [б], позначення його буквою “Б” iconТема: «Світовий океан, його частини: океани, моря, затоки, протоки. Острови в океані.»
Тема: Світовий океан, його частини: океани, моря, затоки, протоки. Острови в океані. Практична робота (початок). Позначення на контурній...
Тема: Звук [б], позначення його буквою “Б” iconУроку інформатики Дата: 15. 04. 2009 Тема
Тема: Практична робота. Тексти, малюнки, анімація та звук на слайдах презентації
Тема: Звук [б], позначення його буквою “Б” iconУрок математики
Тема. Позначення частин числа цифрами. Складені задачі, які містять знаходження частини числа
Тема: Звук [б], позначення його буквою “Б” iconВикористання комп’ютерної програми «Живий звук» у роботі над розвитком...
Сучасні підходи до навчання дітей з порушеннями слуху передбачають урахування технічного забезпечення навчально-корекційного процесу....
Тема: Звук [б], позначення його буквою “Б” iconТема: Позначення на контурній карті річок, озер, водосховищ, каналів,...
Мета: поглибити знання про розміщення на території України поверхневих вод, Сформувати уміння давати оцінку забезпеченості водними...
Тема: Звук [б], позначення його буквою “Б” iconВвічливість. Звук [У ]
Чи доводилося вам спостерігати, як пристойна на перший погляд людина поводиться некультурно?
Тема: Звук [б], позначення його буквою “Б” iconПрактична робота №8 (продовження)
Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Північної Америки
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка