Список рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови




Скачати 120.02 Kb.
НазваСписок рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови
Дата конвертації03.07.2013
Розмір120.02 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы
Навчання іноземної мови на засадах комунікативного підходу

Список рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови

1.Підтиченко Г. Виховний потенціал комунікативної методики навчання іноземної мови / Г. Підтиченко // Іноземні мови .- 2007 .- № 3 .- С. 12

2.Редько В. Як формувати універсальні комунікативні вміння: концептуальні засади та особливості навчання іноземної мови учнів початкової школи / В. Редько // Іноземні мови в навчальних закладах .- 2010 .- № 6 .- С. 56-62

3.Пахомова Т., Савицька Г. Впровадження комунікативного підходу у викладанні іноземних мов / Т. Пахомова, Г. Савицька // Школа .- 2011 .- № 8 .- С. 78-80
4.Фокшей Б. Комунікативний підхід на уроках іноземної мови / Б. Фокшей // Відкритий урок .- 2012 .- № 12 .- С. 45-47

5.Василишин М. Комунікативно-ігрове навчання іноземної мови / М. Василишин // Deutsch .- 2010 .- № 13 .- С. 3

6.Яковчук М. Комунікативно-дослідницькі технології у вивченні країнознавства Німеччини / М. Яковчук // Deutsch .- 2010 .- № 14 .- С. 18

7.Алуєва М.А. Комунікативний підхід до навчання французької мови / М.А. Алуєва // Нива знань .- 2009 .- № 1 .- С. 22


8.Сідлецька М.Б. Комунікативно-діалогова модель навчання / М.Б. Сідлецька // Німецька мова. - 2012 .- 12 .- № 2-3


9.Корнілова Н. Спільна творча праця учнів і вчителів над формуванням іншомовної комунікативної компетенції / Н. Корнілова // Іноземні мови в сучасній школі .- 2012 .- № 6 .- С. 11-13

10.Василишин М. Комунікативно-ігрове навчання іноземної мови / М. Василишин // Deutsch .- 2010 .- № 13 .- С. 3

11.Яковчук М. Комунікативно-дослідницькі технології у вивченні країнознавства Німеччини / М. Яковчук // Deutsch .- 2010 .- № 14 .- С. 18

12.Янів Р. Комунікативна спрямованість - передумова успіху : Складники лінгвістичної компетенції учнів із німецької мови, види та методи роботи з ними / Р. Янів // Іноземні мови в навчальних закладах .- 2010 .- № 2 .- С. 56

13.Люльченко О.В. Розвиток комунікативних навичок із використанням карикатур / О.В. Люльченко // Німецька мова в школі .- 2009 .- № 5 .- С. 2

14.Новік Л.П. Комунікативно-орієнтовне навчання у початкових класах / Л.П. Новік // Німецька мова в школі .- 2010 .- № 10 .- С. 11

15.Цяпа А. Відповідальність за довкілля : формування навичок володіння лексичним матеріалом та комунікативних навичок. Німецька мова / А. Цяпа // Іноземні мови в сучасній школі .- 2012 .- № 6 .- С. 46-49

16.Алуєва М.А. Комунікативний підхід до навчання французької мови / М.А. Алуєва // Нива знань .- 2009 .- № 1 .- С. 22

^ Сучасний урок іноземної мови

Список рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови

1.Сакович О. Використання прислів"їв на уроці німецької мови / О. Сакович // Deutsch .- 2010 .- № 1 .- С. 3

2.Чигріна Н. Розвиток критичного мислення на уроках німецької мови / Н. Чигріна // Deutsch .- 2009 .- № 26 .- С. 3

3.Максименко П. Рольові ігри на уроці німецької мови / П. Максименко // Deutsch .- 2010 .- № 2 .- С. 3

4.Булгакова В.Г., Кулачек С.Є. Викладання німецької мови за індивідуальною формою навчання / В.Г. Булгакова, С.Є. Кулачек // Німецька мова в школі .- 2010 .- № 11 .- С. 4-12

5.Новік Л.П. Навчання діалогічного спілкування на ситуативній основі / Л.П. Новік // Німецька мова в школі .- 2009 .- № 4 .- С. 2

6.Смирнова І.В. Застосування інтерактивних методів навчання на уроках іноземної мови / І.В. Смирнова // Німецька мова в школі .- 2009 .- № 12 .- С. 6

7.Богомазова А.Я. Формування навичок мовленнєвої компетенці / А.Я. Богомазова // Німецька мова в школі .- 2010 .- № 3 .- С. 5

8.Довгаль Н.О. Проектна робота на уроках німецької мови в початковій школі / Н.О. Довгаль // Німецька мова в школі .- 2010 .- № 7 .- С. 8

9.Рачкова Л.О. Роль домашнього завдання у навчально- виховному процесі / Л.О. Рачкова // Німецька мова в школі .- 2011 .- № 1 .- С. 14-15

10.Кутищева А. Технології уроків німецької мови як другої іноземної / А. Кутищева // Відкритий урок .- 2011 .- № 5 .- С. 25-30

11.Бабцева Н.В. Методи розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів / Н.В. Бабцева // Німецька мова в школі .- 2011 .- № 7 .- С. 9-12

12.Гребенюк О.В. Застосування ігор на уроках німецької мови / О.В. Гребенюк // Німецька мова в школі .- 2011 .- № 10 .- С. 10-14

13.Дубатолова О.В. Рольова гра як метод розвитку мовлення на середньому етапі / О.В. Дубатолова // Німецька мова в школі .- 2011 .- № 10 .- С. 15-16

14.Гарячківська А.В. Мій погляд на методику викладання німецької мови / А.В. Гарячківська // Нвмецька мова в школі .- 2012 .- № 5 .- С. 5-9

15.Солоха Н.В. Використання ігрових моментів на уроках німецької мови / Н.В. Солоха // Нвмецька мова в школі .- 2012 .- № 5 .- С. 24-26

16.Зєня Л.Я., Чобітько В.І. Проектна діяльність у навчанні німецької мови (економічний профіль) / Л.Я. Зєня, В.І. Чобітько // Німецька мова .- 2012 .- № 6 .- С. 3-6

17.Солоненко І.М. Формування творчих здібностей учнів на уроках німецької мови / І.М. Солоненко // Німецька мова в школі .- 2012 .- № 9 .- С. 8-11

18.Гребенюк О.В. Ігри, які я використовую на уроках / О.В. Гребенюк // Німецька мова в школі .- 2012 .- № 11 .- С. 6-9

19.Цяпа А. Відповідальність за довкілля : формування навичок володіння лексичним матеріалом та комунікативних навичок. Німецька мова / А. Цяпа // Іноземні мови в сучасній школі .- 2012 .- № 6 .- С. 46-49

20.Буд.ка А. Розвиток інтересу учнів до вивчення іноземних мов / А. Буд.ка // Le francais .- 2010 .- № 2 .- С. 10

21.Дугельна Т., Клименко Ю. Подорож залізницею. Подорож літаком. Орієнтація у місті. Екскурсії та розваги : Факультативний курс для 9-го класу / Т. Дугельна, Ю. Клименко // Le france .- 2010 .- № 11

22.Алуєва М.А. Комунікативний підхід до навчання французької мови / М.А. Алуєва // Нива знань .- 2009 .- № 1 .- С. 22

23.Клименко Ю. Особливості підручника з французької мови для першого класу / Ю. Клименко // Le francais .- 2012 .- № 6 .- С. 9-10

24.Мельник Л.М. Музична терапія як один з ефективних засобів впливу на емоційний стан учня на уроках іноземної мови / Л.М. Мельник // Le francais .- 2012 .- № 19 .- С. 9-13

^ Корисні книги для учителів німецької мови

Список рекомендованої літератури

1.Панюшкіна О. Позакласна робота з німецької мови / О. Панюшкіна .- Київ : Шкільний світ , 2006 .- 128с. .-(Б-ка "Шкільний світ") : б.к. [б.н.] 
    Сценарії до найбільших німецьких свят - Дня Св. Мартіна, Дня Св.Миколая, Різдва, Карнавалу, а також розробки інших позакласн. Заходів для учнів початкової, середньої та старшої ланки школи та студентів

2.Проектна робота на уроці німецької .- К. : Шкільний світ , 2012 .- 112с. .-(Б-ка "Шкільного світу") .- 978-966-451-718-5 : бк [1533бк] 
    Збірник присвячений використанню методу проектів на уроках німецької мови та в позаурочний час. Він містить низку статей, тематика яких розкриває суть та механізми методу проектів, а також їх практичне застосування. Для вчителів німецької мови різних типів шкіл, студентів педучилищ та вишів 06.02.2012

3.Проектна робота на уроці німецької .- К. : Шкільний світ , 2012 .- 112с. .-(Б-ка "Шкільного світу") .- 978-966-451-718-5 : бк [1533бк] 
    Збірник присвячений використанню методу проектів на уроках німецької мови та в позаурочний час. Він містить низку статей, тематика яких розкриває суть та механізми методу проектів, а також їх практичне застосування. Для вчителів німецької мови різних типів шкіл, студентів педучилищ та вишів 06.02.2012

4.Німецька мова. Початкова школа / упоряд. Л. Горбач .- К. : Шкільний світ , 2012 .- 128с. .-(Б-ка "Шкільний світ") .- 978-966-2756-05-0 : бк [1683бк] 
    Збірник складається із двох частин. У першій частині вміщено розробки уроків вчителів-практиків. Друга частина містить цікавий дидактичний матеріал. Збірник чітко структурований, що робить його легким у користуванні. Для вчителів німецької мови всіх типів шкілЮ студентів тощо. 01.08.2012

5.Новітні технології на уроках німецької мови / упоряд. Л. Горбач .- К. : Шкільний світ , 2012 .- 96с. .-(Б-ка "Шкільний світ") .- 978-966-2756-09-8 : бк [1722бк] 
    Збірник присвячений застосуванню інноваційних технологій на уроках німецької мови та в позакласній роботі. Він містить низку статей вчителів-практиків, які діляться своїи досвідом з цього питання, а також цікаву інформацію про технологію створення веб-квестів та можливості використання порталу "Німецька хвиля" на уроці, в позакласній роботі та під час самостійної роботи з мовою. Збірник чітко структурований, що робить його легким у користуванні. Для вичтелів німецької мови різних типів шків, студентів. 20.11.2012

Викладання іноземної мови в початкових класах

Список рекомендованої літератури для учителів англійської мови

1.Казачінер О. Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів. / О. Казачінер // Англійська мова та література. .- 2007 .- № 17 .- С. 2

2.Місайлова К.В. Особістісно орієнтовані технології навчання / К.В. Місайлова // Англійська мова в початковій школі .- 2008 .- № 5 .- С. 29

3.Макаренко Р.В. Навчальні можливості ігор / Р.В. Макаренко // Англійська мова в початковій школі .- 2010 .- № 4 .- С. 29

4.Петрущак Т.В. Розвиваємо вміння читати / Т.В. Петрущак // Англійська мова в початковій школі .- 2009 .- № 3 .- С. 27

5.Зубенко Т.В. Вимоги до комунікативно орієнтованого уроку / Т.В. Зубенко // Англійська мова в початковій школі .- 2009 .- № 6 .- С. 6

6.Корінчак А.М. Авторська програма з англійської мови для 1 класу / А.М. Корінчак // Англійська мова в початковій школі .- 2010 .- № 10 .- С. 5

7.Банєва Л.І. Тестові завдання з аудіювання для учнів початкової школи / Л.І. Банєва // Англійська мова в початковій школі .- 2010 .- № 10 .- С. 14

8.Банєва Л.І. Тестові завдання з аудіювання для учнів початкової школи / Л.І. Банєва // Англійська мова в початковій школі .- 2010 .- № 11 .- С. 8-13

9.Карп"юк О.Д. Особливості комунікативного орієнтованого навчання / О.Д. Карп"юк // Англійська мова в початковій школі .- 2006 .- № 6 .- С. 9

10.Репринцева Я.О. Цикл уроків за темою"Новий рік та Різдво" / Я.О. Репринцева // Англійська мова в початковій школі .- 2006 .- № 11 .- С. 17

11.Рекомендації щодо організації уроку. // Англійська мова в початковій школі. .- 2006 .- № 3 .- С. 10

12.Шпиголь О. Особливості навчання говоріння. : Тема "Тварини". / О. Шпиголь // Англійська мова в початковій школі. .- 2006 .- № 5 .- С. 16

13.Турищева Л. Особливості пізнавальних процесів молодших школярів. / Л. Турищева // Англійська мова в початковій школі. .- 2007 .- № 1 .- С. 3

14.Карпюк О. Комунікативно орієнтоване навчання. 2-4 кл. / О. Карпюк // Англійська мова в початковій школі. .- 2007 .- № 1 .- С. 5

15.Тумасова В. Урок КВК у початковій школі. / В. Тумасова // Англійська мова в початковій школі. .- 2007 .- № 2 .- С. 16

16.Журенко О.М. Через похвалу до творчості / О.М. Журенко // Англійська мова в початковій школі .- 2011 .- № 10 .- С. 2-3

17.Кульбака О.П. Урок-концерт з іноземної мови : 4 клас / О.П. Кульбака // Англійська мова в початковій школі .- 2012 .- № 5 .- С. 11-13

18.Програма 2012 року. Іноземні мови в початковій школі // Англійська мова в початковій школі .- 2012 .- № 8 .- С. 10-14

19.Навчальні програми з англійської мови для загальноосвітніх навчальних закладів. Перший клас // Англійська мова в початковій школі .- 2012 .- № 8 .- С. 15-16

20.Климишина Н.А. Перші уроки в першому класі / Н.А. Климишина // Англійська мова в початковій школі .- 2012 .- № 8 .- С. 17-20

21.Янко В.В. Серія уроків у другому класі / В.В. Янко // Англійська мова в початковій школі .- 2012 .- № 8 .- С. 21-36

22.Кравченко І.М. Методичні рекомендації вчителеві, який викладає в 1 класі / І.М. Кравченко // Англійська мова в початковій школі .- 2012 .- № 10 .- С. 5-7

23.Рудич А.Е. Поліпшення якості вивчення іноземних мов у дошкільних навчальних закладах / А.Е. Рудич // Англійська мова в початковій школі .- 2012 .- № 11 .- С. 40-41

^ Комунікативний підхід до викладання іноземної мови

Список рекомендованої літератури для учителів англійської мови

1.Мороз І. Формування комунікативної компетенції учнів / І. Мороз // English .- 2010 .- № 43 .- С. 4-6

2.Дуванова О. Комунікативна методика на уроках / О. Дуванова // English .- 2010 .- № 42 .- С. 3-4

3.Голобородова М.М. Комунікативно орієнтовне навчання іноземної мови в початкових класах / М.М. Голобородова // Англійська мова в початковій школі .- 2009 .- № 5 .- С. 6

4.Зубенко Т.В. Вимоги до комунікативно орієнтованого уроку / Т.В. Зубенко // Англійська мова в початковій школі .- 2009 .- № 6 .- С. 6

5.Карп"юк О.Д. Особливості комунікативного орієнтованого навчання / О.Д. Карп"юк // Англійська мова в початковій школі .- 2006 .- № 6 .- С. 9

6.Грезіна Л.К. Роль гри в розвитку комунікативних і граматичних навичок / Л.К. Грезіна // Англійська мова в початковіфй школі .- 2010 .- № 12 .- С. 29-30

7.Шевцова О.І. Реалізація комунікативного підходу в процесі викладання англійської мови / О.І. Шевцова // Англійська мова та література .- 2008 .- № 11 .- С. 2

8.Мякішева В.І. Шляхи реалізації комунікативного підходу до розвитку вмінь і навичок іноземної мови / В.І. Мякішева // Англійська мова та література .- 2009 .- № 29 .- С. 2

9.Даутова Ю.Т. Формування в учнів змістовних ліній мовного компонента освіти шляхом упровадження комунікативних технологій навчання англійської мови / Ю.Т. Даутова // Англійська мова та література .- 2009 .- № 5 .- С. 18

10.Середа Л.А. Організація навчання діалогічного мовлення за комунікативною методикою / Л.А. Середа // Англійська мова та література .- 2009 .- № 33 .- С. 9

11.Ковриго С.Б. Комунікативно-когнітивний підхід у навчанні англійської мови / С.Б. Ковриго // Англійська мова та література .- 2010 .- № 36 .- С. 17-24

12.Усачова Л. Ділові комунікативні ігри під час навчання. / Л. Усачова // Англійська мова та література. .- 2008 .- № 5 .- С. 2

13.Бобильова О. Комунікативний метод як метод активізації творчих можливостей особистості. / О. Бобильова // Англійська мова та література. .- 2005 .- № 26 .- С. 2

14.Кравченко Т. Формування комунікативної компетенції на уроках англ мови. / Т. Кравченко // Англійська мова та література. .- 2005 .- № 35 .- С. 6

15.Савельникова В. Комунікативні аспекти роботи з автентичними матеріалами. / В. Савельникова // Англійська мова та література. .- 2006 .- № 7 .- С. 9

16.Пензій Н. Формування комунікативної компетенції на уроках. / Н. Пензій // Англійська мова та література. .- 2007 .- № 32 .- С. 13

17.Несвіт А. Як реалізується комунікативний підхід у НМК "We learn English". : Погляд автора. / А. Несвіт // Іноземні мови в навчальних закладах. .- 2004 .- № 3 .- С. 22

18.Петренко І.Г. Рольова гра на уроках як елемент комунікативного підходу до вивчення іноземної мови / І.Г. Петренко // Англійська мова та література .- 2011 .- № 10 .- С. 2-5

^ Європейське мовне порт фоліо та розвиток творчих здібностей на уроках англійської мови

Список рекомендованої літератури

1.Карп'юк О. Європейське мовне портфоліо на етапі початкової школи / О. Карп'юк // Іноземні мови в сучасній школі .- 2012 .- № 1 .- С. 18-19

2.Шиян Р. Європейський вимір мовної освіти. / Р. Шиян // Іноземні мови в навчальних закладах. .- 2006 .- № 2 .- С. 19

3.Європейськ система освіти ХХІ століття : Проект // Іноземні мови в навчальних закладах .- 2011 .- № 5 .- С. 5-9

4.261.7Англ
Анікеєва І.П. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках іноземної мови / І.П. Анікеєва // Англійська мова та літ. .- 2008 .- № 24 .- С. 9

4.Вересока В.А. Проектне навчання на уроках англійської мови як спосіб творчого розвитку учнів / В.А. Вересока // Англійська мова та література .- 2007 .- № 2007 .- С. 35

5.Харамурза О.С. Розвиток творчої активності учнів під час роботи над віршами англійських і американських авторів / О.С. Харамурза // Англійська мова та література .- 2009 .- № 10 .- С. 2

6.Миронова Н.М. Драматичні ігри для творчого етапу навчання / Н.М. Миронова // Англійська мова та література .- 2009 .- № 25 .- С. 27

7.Ананьєва І.І. Використання різних видів проектної діяльності на уроках - розвиток творчої і талановитої особистості / І.І. Ананьєва // Англійська мова та література .- 2010 .- № 36 .- С. 2-6

8.Бобильова О. Комунікативний метод як метод активізації творчих можливостей особистості. / О. Бобильова // Англійська мова та література. .- 2005 .- № 26 .- С. 2

9.Журенко О.М. Через похвалу до творчості / О.М. Журенко // Англійська мова в початковій школі .- 2011 .- № 10 .- С. 2-3

10.Дьоміна О.М. Метод проектів як засіб розвитку творчої особистості та ефективної співпраці учнів і вчителя / О.М. Дьоміна // Англійська мова та література .- 2012 .- № 3 .- С. 7-10

^ Нові книги для учителів англійської мови

Список рекомендованої літератури

1.Єпіфанцева Л.А. Аудіювання. Англійська мова. Методичні рекомендації / Л.А. Єпіфанцева .- Харків : Основа , 2010 .- 78 с. .-(Б-ка журналу "Англійська мова та література"; Вип.9) [1254 бк] 
    Посібник містить матеріал для роботи над розвитком мовленнєвої компетенції з аудіювання Автентичність текстів, їхня доступність за змістом і мовним матеріалом дозволяють використовувати цей посібник як для розвитку навичок аудіювання, так і для перевірки рівня їх сформованості

2.Гедзур С.В., Хілько Н.В. Англійські ідіоми., фразеологізми, прислів'я / С.В., Гедзур .- Харків : Основа , 2010 .- 144 с. .-(Б-ка журналу "Англійська мова та література"; Вип.9) : бк [1231 бк] 
    Посібник пропонує детальний аналіз таких явищ англійської мови як фразові дієслова, ідіоми, фразеологізми та прислів'я. Велика кількість навчального матеріалу, завдання для його засвоєння та перевірки набутих знань роблять цей посібник незасінним помічником учителя як у класі, так і в позакласній діяльності

3.Костікова І.І., Казачінер О.С. Англійська граматика для школярів / І.І., Костікова .- Х. : Основа , 2011 .- 126сю .-(Б-ка журналу "Англійська мова та література". Вип.2 (98)) .- 978-617-00-0800-8 : бк [1326бк] 
    Посібник пропонує різні види завдань з розвитку й закріплення навичок англійської практичної граматики для молодших школярів, які дають можливість учителю ( за його розсудом) використовувати їх як контрольні роботи, самостійні роботи, тести, письмові завдання, матеріал для домашньої роботи, роздавальний матеріал тощо.Для молодих учителів, учителів-практиків

4.Самойлюк Н.В., Заслонкін В.В. Уроки англійської мови. 8 клас : За підручником А. Несвіт / Н.В., Самойлюк .- Х. : Основа , 2011 .- 111с. .-(Б-ка журналу "Англійська мова та література"; Вип.3 (99)) .- 978-617-00-0827-5 : бк [1344 бк] 
    У методичному посібнику подано плани-конспекти уроків з англійської мови до підручника А. Несвіт. Побудований відповідно до чинної програми посібник містить розробки 70 уроків, на яких застосовуються різні форми й методи роботи.

5.Бабенко Н.А. Позакласне читання : тексти із завданням. Рівень А1. ч.ч.І, ІІ / Н.А. Бабенко .- Х. : Основа , 2011 .- 94с. .-((Б-ка журналу "Англійська мова та література"; Вип.8(104)) .- 978-617-00-1050-6 : бк [1460бк,1461бк] 
    Посібник пропонує тексти для читання й опрацювання на початковому етапі навчання. Кожний текст супроводжується низкою завдань, спрямованих на розвиток основних мовних мовленнєвих компетенцій. Запропонований матеріал може використовуватися як у класі під час опрацювання відповідних ситуацій, так і для домашнього або позакласного читання, а також для підготовки текстових і перевірочних завдань 11.08.2011

6.Єщенко Ю.Ф. Ангійська граматика : Теорія та практика / Ю.Ф. Єщенко .- Х. : Основа , 2011 .- 94с. .-(Б.ка журналу "Англійська мова та література" Вип.10(106)) .- 978-617-00-1139-8 : бк [1489бк] 
    Посібник містить матеріал з основних граматичних тем сучасної англійської мови і вправи для розвитку навичок для практичного оволодіння нею. Рекомендований для учнів загальноосвітніх навчальних закладів, студентів неспеціалізованих вузів, а також для тих, хто вивчає англійську мову самостійно або в системі заочного навчання 03.11.2011

7.Казачінер О.С. Здоров'язберігаючі технології на уроках у початковій школі / О.С. Казачінер . О.С. Казачінер .- Х. : Основа , 2011 .- 112с. .-(Б-ка журналу "Англійська мова та література";Вип.11(107)) .- 978-617-00-1172-5 : бк [1511бк] 
    Посібник містить теоретичний та практичний матеріал щодо системи оздоровчого виховання учнів молодших класів під час викладання англійської мови. Розглядається сутність поняття здоров'язберігаючі технології, підготовка вчителя до їх застосування, програма, проект та додатки з розробками уроків. 01.12.2011

8.Бабенко Н.А. та ін. 180 тестів з англійської граматики для початкової школи / Н.А. Бабенко .- Х .- Х. : Основа , 2011 .- 128с. .-(Б-ка журналу "Англійська мова та література";Вип.9(105)) .- 978-617-00-1127-5 : бк [1474бк] 
    Посібник пропонує підбірку тестів різного рівня складності для перевірки сформованості мовних компетенцій учнів із граматики англійської мови на початковому етапі навчання. Запропоновані тести можуть використовуватися для опрацювання та перевірки засвоєння учнями граматичних явищ, а також для комплексної перевірки сформованості граматичних навичок. 14.10.2011

9.Єрмоленко Л.П. Комунікативна компетенція засобами позакласної роботи з англійської мови / Л.П. Єрмоленко .- Х. : Основа , 2011 .- 80с. .-(Б-ка журналу "Англійська мова та література"; Вип.12(108)0)) .- 978-617-00-1183-1 : бк [1525бк] 
    Посібник пропонує теоретичну та практичну інформацію щодо організації позакласної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах з метою формування комунікативної компетенції учнів. 03.01.2012р.

10.Ковальова Т.С. Оцінювання рівня мовної та мовленнєвої компетенції учнів : тестові завдання 2-10 рік навчання / Т.С. Ковальова .- Х. : Основа , 2012 .- 125с. .-(Б-ка журналу "Англійська мова та література"; Вип.1(109)) .- 978-617-00-1205-0 : бк [1553бк] 
    Посібник пропонує контрольні роботи у формі тестових завдань з англійської мови для контролю знань учнів за підсумками першого та другого семестрів навчального року для навчальних закладів різних типів (2_10 роки навчання). Матеріал зібрано згідно з чинною навчальною програмою за принципом комунікативного й особистісно орієнтованого підходів під час вивчення іноземної мови 06.02.2012

11.Казачінер О.С. Труднощі в оволодінні іноземною мовою: діагностика, корекція, профілактика / О.С. Казачінер .- Х. : Основа , 2012 .- 96с. .-(Б-ка журналу "Англійська мова та літературу"; вип.5(113)) .- 978-617-00-1312-5 : бк [1633бк] 
    Посібник має на меті допомогти вчителю визначити та подолати труднощі в навчанні, зокрема під час вивчення іноземної мови, використовуючи психолого-педагогічні технології діагностики та корекції. 30.05.2012

Схожі:

Список рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови iconСписок рекомендованої літератури на літо для майбутніх третьокласників

Список рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови iconП  Л  А  н роботи  методичного  об’єднання учителів  української ...
У  сучасних  умовах  зростає  роль  мовних  умінь  і  навичок,  які  сприяють  формуванню  інтелектуальних  здібностей  учнів  та ...
Список рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови iconСписок рекомендованої літератури на літо
Г. Х. Андерсен "Сказки", "Огниво", "Стойкий оловянный солдатик", "Оле-Лукойе", "Русалочка", "Дюймовочка", "Дикие лебеди", "Принцесса...
Список рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови iconАльфред Нобель який він?
За два тижні до проведення конференції у кабінеті фізики вивішу­ються план конференції та список рекомендованої літератури
Список рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови iconКонспект лекцій з дисципліни «Електротехнічні матеріали» для студентів...
Значний обсяг матеріалу присвячено діелектричним матеріалам, опису властивостей та кількісних характеристик матеріалів, найбільш...
Список рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови iconМетодичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Електротехнічні матеріали»
Методичні вказівки містять теоретичні відомості для підготовки до виконання лабораторних робіт, порядок виконання робіт, зміст звіту...
Список рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови iconГенеза націоналізму
Французької революції. Б. Шейфер датує народження націоналізму 1776 p., а місцем визначає Північну Америку. Нарешті, І. Кедорі відносить...
Список рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови iconОдеської обласної державної адміністрації Одеський обласний інститут...
Збірник завдань з української мови та літератури для інтелектуальних змагань старшокласників
Список рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови iconСписок вихователів зош №6 в 2012 – 2013 н р
«Розвиток пізнавальної діяльності школярів на уроках російської мови та літератури»
Список рекомендованої літератури для учителів німецької та французької мови icon9-10 січня 2010 року в місті пройшов II етап Всеукраїнської олімпіади з іноземних мов
Грз, не всі бажаючі змогли перевірити свої знання з англійської, французької та німецької мов. Отже, таким учням І тим, які не посіли...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка