Анотація на роботу Довгань Людмили Іванівни




НазваАнотація на роботу Довгань Людмили Іванівни
Сторінка1/6
Дата конвертації03.07.2013
Розмір0.67 Mb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Література > Документы
  1   2   3   4   5   6




Одеська загальноосвітня школа № 44 І-ІІІ ступенів

Одеської міської ради Одеської області




Укладач: Людмила Іванівна

Довгань,

учитель російської мови

та світової літератури,
спеціаліст вищої категорії,

старший учитель

Одеса

2011
^
Анотація
на роботу Довгань Людмили Іванівни,
учителя російської мови та світової літератури,
спеціаліста вищої категорії, старшого учителя
з теми «Інтерактивні технології у навчанні та викладанні
світової літератури»


Уроки світової літератури – це напружена, науково організована й результативна праця всіх учнів у співтворчості з учителем, яка розвиває творчі здібності учнів; сприяє здобуванню знань учнями самостійною роботою думки; диференціює та індивідуалізує процес навчання; стимулює роботу з додатковою літературою; розвиває аналітичне мислення, вміння робити узагальнення; формує в учнів навички самооцінки та самоконтролю своєї навчальної діяльності.

Одним із кроків підвищення ефективності уроку літератури є впровадження разом із традиційними методами навчання інтерактивних технологій навчання. Саме так вважає автор роботи «Інтерактивні технології у навчанні та викладанні світової літератури» Довгань Людмила Іванівна.

У даній роботі автор з’ясовує загальну суть інтерактивного навчання; розкриває шляхи вдосконалення сучасного уроку світової літератури; розглядає структуру і методику інтерактивного навчання; ділиться досвідом проведення уроків з використання інтерактивних технологій навчання.
^

План

Вступ 3


І. Суть інтерактивного навчання

ІІ. Застосування інтерактивних методів навчання як один 9

із шляхів підвищення ефективності уроку світової літератури

1. Інтерактивні технології кооперативного навчання 9

2. Технології колективно-групового навчання 11

3. Технології ситуативного моделювання 13

4. Технології опрацювання дискусійних питань 14

5. Структура і методика інтерактивного уроку 16

6. Комп’ютерні технології навчання 19

Висновок 21

Література 22

Додаток1. Інтерактивні технології навчання 23

Додаток 2. практичне використання технологій 34

інтерактивного навчання

^

ВСТУП

Повноцінними є тільки ті


знання, які дитина здобула

власною активністю.

Йоганн Песталоцці
Модернізація навчально-виховного процесу на сучасному етапі сприяє формуванню та розвитку творчої особистості, спроможної повноцінно реалізуватись в житті. Одним із кроків підвищення ефективності уроку літератури є впровадження разом із традиційними методами навчання інтерактивних технологій навчання. Ефективними вважають уроки з використання інтерактивних технологій навчання, які активізують процес особистісно-зорієнтованого навчання й унеможливлюють домінування одного учасника навчального процесу над іншим.

Уроки світової літератури – це напружена, науково організована й результативна праця всіх учнів у співтворчості з учителем, яка розвиває творчі здібності учнів; сприяє здобуванню знань учнями самостійною роботою думки; диференціює та індивідуалізує процес навчання; стимулює роботу з додатковою літературою; розвиває аналітичне мислення, вміння робити узагальнення; формує в учнів навички самооцінки та самоконтролю своєї навчальної діяльності.

Ось чому, я вважаю, що вибрана тема роботи є актуальною. Завдання, які я намагатимусь вирішити:

- з’ясувати загальну суть інтерактивного навчання;

- розкрити шляхи вдосконалення сучасного уроку світової літератури;

- розглянути структуру і методику інтерактивного навчання;

- оглянути наукові праці з даного питання та поділитися досвідом проведення уроків з використання інтерактивних технологій навчання (фрагменти уроків), які джерелом формування духовно багатої творчої особистості, будівника майбутнього нашої країни.
  1   2   3   4   5   6

Схожі:

Анотація на роботу Довгань Людмили Іванівни iconСолодкої Людмили Іванівни
Майборода Л. І. До проблеми лаконічності та семантичної місткості газетних заголовків / Л. І. Майборода // Наукові записки Інституту...
Анотація на роботу Довгань Людмили Іванівни iconКоротка анотація на роботу
«Образ Івана Мазепи у світовій літературі (на матеріалі творів Дж. Байрона та О. С. Пушкіна)»
Анотація на роботу Довгань Людмили Іванівни iconЗвіт В. о директора Любівської загальноосвітньої школи і-ш ступенів...
Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, законодавством України, іншими...
Анотація на роботу Довгань Людмили Іванівни iconУрок причетності до природи Свято поезії
Журі у складі вчителів української мови, Палазюк Віри Іванівни та Тряпіциної Олени Дмитрівни, президента країни знань Даниленко Єлизавети...
Анотація на роботу Довгань Людмили Іванівни iconВідгук на роботу завідуючої бібліотекою Донецької гімназії №18 Погромської Наталії Іванівни
Погромська Наталія Іванівна має бібліотечну освіту та бібліотечний стаж – 12 років 6 місяців, працює над проблемою «Інформаційна...
Анотація на роботу Довгань Людмили Іванівни iconАнотація на творчу роботу учениці 7 класу Гоголівської зош І-ІІ ступенів Бобко Руслани Романівни
Бобко Руслана пише вірші з восьми років. Є переможцем шкільних І районних конкурсів читців, на яких представляла власні вірші. Її...
Анотація на роботу Довгань Людмили Іванівни iconШляхи удосконалення професійної компетентності педагога – наставника обдарованої молоді Анотація
Анотація. У статті розглядаються питання, пов’язані з професійною підготовкою вчителів до роботи з обдарованими учнями в умовах сучасної...
Анотація на роботу Довгань Людмили Іванівни iconПлан роботи шпм волохович Людмили Петрівни
Цимбалюк В.І., вчитель-методист, Заслужений вчитель України, Кандидат педагогічних наук Сквирського ліцею
Анотація на роботу Довгань Людмили Іванівни iconЖіноча доля вишитий рушник, є в ньому все: І щастя, І печаль
Виявилося, що Світлана Довгань – не лише залізничниця, але І давня шанувальниця газети “Львівський залізничник” І свого часу активно...
Анотація на роботу Довгань Людмили Іванівни iconПідготувала: студентка по- 52 Довгань Леся Методичний паспорт проекту Назва проекту
Мета: узагальнити І систематизувати знання учнів про іменник; розвивати пам’ять, увагу, мислення; виховувати акуратність, старанність,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка