Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання ІІІ (міського) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка




Скачати 51.64 Kb.
НазваКиївський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання ІІІ (міського) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка
Дата конвертації02.02.2014
Розмір51.64 Kb.
ТипДиплом
uchni.com.ua > Література > Диплом
Київський університет імені Бориса Грінченка

Інститут післядипломної педагогічної освіти
Завдання ІІІ (міського) етапу

Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді

імені Тараса Шевченка

2010-2011 н.р.
5 клас
Напиши творчу роботу в художньому стилі (обсяг – 1 стор.) на одну з тем:


  • Нас чарує рідне слово зі сторінки «Кобзаря»

  • Мудрість українських прислів»їв

  • Мій улюблений герой української казки


Напиши лист товаришеві (обсяг – до 1 стор.), розказавши в ньому (на вибір):

  • про свою улюблену книжку

  • про різдвяні та новорічні звичаї, які підтримують у твоїй родині

  • чим минулий рік був цікавий та корисний особисто для тебе


6 клас
Напиши творчу роботу в художньому стилі (обсяг – 1 стор.) на одну з тем:


  • Козацькі ватажки у творах Т.Г.Шевченка

  • Світ дитинства в поезіях Лесі Українки

  • Чи хотів би я мати такого друга, як Федько-халамидник


Напиши твір-роздум у художньому стилі (обсяг – 1 стор.) на одну з тем:


  • В дитинстві відкриваєш материк, котрий назветься потім — Батьківщина

  • Мова в нас така багата, стільки слів у ній крилатих!

  • Кожен з нас - як стеблинка, а разом – народ!



7 клас
Напиши творчу роботу (обсяг – 1,5 стор.) на одну з тем:


  • Живи, поете, в бронзі і граніті, живи, поете, в пам’яті людській

  • Українська пісня — це бездонна душа українського народу

  • Чарівний світ дитинства в повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять»


Напиши твір-роздум у художньому стилі (обсяг – 1,5 стор.) на одну з тем:


  • Неоціненна кожна мить життя

  • Без честі немає людини

  • Переконатися пора: зробивши зло, не жди добра


8 клас
Напиши творчу роботу в художньому стилі (обсяг – 1,5 - 2 стор.) на одну з тем:

  • Героїчне минуле українського народу в творах Т. Г. Шевченка

  • Вічні ідеї «Слова про похід Ігорів»

  • А пісня — це душа. З усіх потреб потреба



Напиши замітку до шкільної газети (веб-сайта) (обсяг – 1,5-2 стор.) про одну з названих нижче подій. Добери до замітки заголовок.


  • Проведення шкільного етапу мовно-літературного конкурсу учнівської молоді імені Тараса Шевченка

  • Екскурсії учнів твоєї школи до Національного музею Тараса Шевченка

  • Зустріч школярів із письменником



^ 9 клас
Прочитайте твір Юрія Клена і виконайте завдання.

Сковорода
Піти, піти без цілі і мети...
Вбирати в себе вітер і простори,
І ліс, і лан, і небо неозоре.
Душі лише співать: «Цвіти, цвіти!»

Аж власний світ у ній почне рости,
В якому будуть теж сонця і зорі,
І тихі води, чисті і прозорі.
Прекрасний шлях ясної самоти.

Іти у сніг і вітер, в дощ і хугу
І мудрості вином розвести тугу.
Бо, може, це нам вічний заповіт,


Оці мандрівки дальні і безкраї,
І, може, іншого шляху немає,
Щоб з хаосу душі створити світ.
________________________________________________________________


  1. Про яку філософську ідею Г. Сковороди йдеться у творі Ю. Клена? До якого жанру він належить? Прокоментуйте виділені слова. Схарактеризуйте лексичні й синтаксичні особливості вибраної поезії.

(0,5 с.)

  1. Напишіть твір-роздум, узявши за тему один із наведених нижче афоризмів Г. Сковороди. Свої міркування проілюструйте прикладами з художньої літератури (чи з життя письменника), історії та власної творчості (використайте епіграф, цитату або власний невеликий вірш).

(2–2,5 с.)


  • Ні про що не турбуватись, ні за чим не турбуватись - значить, не жити, а бути мертвим, адже турбота - рух душі, а життя - се рух.




  • Немає нічого небезпечнішого за підступного ворога, але немає нічого отруйнішого від удаваного друга.




  • Чи не дивина, що один у багатстві бідний, а інший у бідності багатий?


10 клас
Прочитайте вірші Василя Симоненка і виконайте завдання.
* * *

Маленьке – не смішне,

Адже мале і зерно,

Що силу велетням і геніям несе.

^ Мале тоді смішне,

Коли воно мізерне,

Коли себе поставить над усе.

Але скажіть, хіба такого мало,

Хіба такі випадки не були,

Коли мале, як прапор, піднімали

І йшли за ним народи, мов осли?
І чи тоді мізерне та смішне

Не оберталось раптом у страшне?
* * *

Найогидніші очі порожні,

Найгрізніше мовчить гроза,

Найнікчемніші душі вельможні,

Найпідліша брехлива сльоза.
Найпрекрасніша мати щаслива,

Найсолодші кохані вуста.

Найчистіша душа незрадлива,

Найскладніша людина проста.
Але правди в брехні не розмішуй,

Не ганьби все підряд без пуття,

Бо на світі той наймудріший,

Хто найдужче любить життя.

_____________________________________________________________________________


  1. Проаналізуйте одну з наведених поезій (укажіть провідний мотив, схарактеризуйте художні засоби, визначте віршовий розмір). Схарактеризуйте лексичні й синтаксичні особливості вибраної поезії.

(до 1 с.)

  1. Напишіть твір-роздум, узявши за тему виділені слова одного з віршів. Свої міркування проілюструйте прикладами з художньої літератури (чи з життя письменника), історії та власної творчості (використайте епіграф, цитату або власний невеликий вірш).

(3–3,5 с.)

11 клас
Прочитайте вірші Ліни Костенко і виконайте завдання

* * *
Що доля нелегка, – в цім користь і своя є.

^ Блаженний сон душі мистецтву не сприяє.
* * *

Яка різниця – хто куди пішов?

Хто що сказав, і рима вже готова.

Поезія – це свято, як любов.

О, то не є розмовка побутова!
І то не є дзвінкий асортимент

метафор, слів,– на користь чи в догоду.

А що, не знаю. ^ Я лиш інструмент,

в якому плачуть сни мого народу.
* * *

Мабуть, ще людство дуже молоде.

Бо скільки б ми не загинали пальці,–

ХХ вік! – а й досі де-не-де

трапляються іще неандертальці.

Подивишся: і що воно таке?

Не допоможе й двоопукла лінза.

^ Здається ж, люди, все у них людське,

але душа ще з дерева не злізла.

_________________________________________________________________________


  1. Проаналізуйте одну з наведених поезій (укажіть провідний мотив, схарактеризуйте художні засоби, визначте віршовий розмір). Схарактеризуйте лексичні й синтаксичні особливості вибраної поезії.

(до 1 с.)

  1. Напишіть твір-роздум, узявши за тему виділені слова одного з віршів. Свої міркування проілюструйте прикладами з художньої літератури (чи з життя письменника), історії та власної творчості (використайте епіграф, цитату або власний невеликий вірш).

(3–3,5 с.)

Схожі:

Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання ІІІ (міського) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка iconВ І д о м І с т ь про результати ІІ етапу ІІІ міжнародного мовно-літературного...
Про результати ІІ етапу ІІІ міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка
Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання ІІІ (міського) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка iconОрієнтовні завдання Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської...
Тож бувають у мові дива! Це слівце інтригує недаром: На шість літер апострофів два, Означає місцину над яром. Яке це слово?
Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання ІІІ (міського) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка iconПро затвердження Положення про Міжнародний мовно-літературний конкурс...
...
Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання ІІІ (міського) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка iconІнформація щодо проведення ІV (загальнонаціонального) етапу ХІІІ...
Хііі міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика для учнівської та студентської молоді в Донецькій області
Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання ІІІ (міського) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка iconЗапрошуємо на навчання київський університет імені Бориса Грінченка...
Детальну інформацію для абітурієнтів можна прочитати на сайті університету та дізнатись безпосередньо за тел. 461-02-48
Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання ІІІ (міського) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка iconКонкурс з українознавства «Патріот»
Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Т. Г. Шевченка
Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання ІІІ (міського) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка iconЗапрошуємо на навчання київський університет імені Бориса Грінченка...
Спеціалізації – основи економіки, комп’ютерна графіка та web-дизайн, менеджмент освіти, освітні вимірювання, інформаційні технології...
Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання ІІІ (міського) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка iconПерспективний план роботи Вченої ради іппо ку імені Бориса Грінченка на 2010-2011 н р
Про організацію професійної адаптації молодих учителів знз м. Києва в іппо ку імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання ІІІ (міського) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка iconКиївський університет імені Бориса Грінченка
Гублер Е. В. Вычислительные методы анализа и распознавания патологических последствий. – Л.: Медицина, 1978. – 296 с
Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання ІІІ (міського) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка iconПолтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти...
М. В. Остроградського Завдання II етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка