Анкета для учнів




Скачати 218.49 Kb.
НазваАнкета для учнів
Дата конвертації24.03.2013
Розмір218.49 Kb.
ТипАнкета
uchni.com.ua > Література > Анкета
Тема. Людей нецікавих у світі немає…

Мета: розвивати індивідуальність кожної дитини, розширювати світогляд; спонукати учнів замислитися над сенсом життя; формувати зацікавленість до себе ідо оточуючих людей; виховувати бажання знайти своє місце в житті, бути корисним суспільству.

Ти знаєш, що ти – людина?


Ти знаєш про це, чи ні?

Усмішка твоя – єдина.

Мука твоя – єдина.

Очі твої одні.

В. Симоненко

Підготовча робота


  1. Репродукції картин Леонардо да Вінчі.

  2. Портрети вчених, художників, письменників.

  3. Анкета для учнів.

  4. Фонограми з класикою.


Хід заняття

І. Вступне слово вчителя

Дорогі друзі! Я хочу розпочати нашу годину спілкування віршем російського поета Євгена Євтушенка:

Людей неинтересных в мире нет.

Их судьбы, как истории планет, –

У каждой есть особое, своё,

И нет планет, похожих на неё.

А если кто-то незаметно жил

И с этой незаметностью дружил,

Он интересен был среди людей

Самой неинтересностью своей.

Діти! Сьогодні ми з вами поговоримо про цікавих людей. Ви спитаєте, де ми можемо побачити таких? Поруч з нами! Серед ваших знайомих, близьких, рідних. Серед звичайних перехожих, які йдуть нам назустріч. Траплялося вам затримати погляд на зовсім незнайомій людині і подумати: "Цікаво, хто це, чим займається, про що думає?" Майже всі відомі публічні люди прожили дуже цікаве життя, про це вам розповідають вчителі на уроках. А ви самі теж надзвичайно цікаві люди! Кожна людина, яка прийшла у цей світ, неоціненна. Треба лише краще придивитися до оточуючих і до самих себе, проявити зацікавленість. Повідомляється мета заходу.

Іноді у філософській літературі людину називають індивідуумом, бо кожна людина унікальна, не схожа ні на кого, неповторна. Зараз ми представимо вам деякі цікаві факти з життя відомих особистостей.

Жуль Верн

Видатний письменник, автор пригодницьких і науково-фантастичних романів, залишив після себе велику літературну спадщину і зробив у своїх творах стільки наукових передбачень, які справдились в майбутньому, що його сміливо можна назвати провидцем в літературі..

  • Народився 8 лютого 1828 року в місті Нант, у родині адвоката та спадкоємниці стародавнього роду нантських кораблебудівників і судновласників.У сім'ї Вернів крім первістка Жуля зростали ще брат Поль і три сестри: Анна, Матільда і Марі.

  • У 8 років Жуль Верн почав навчання, отримав класичну освіту, що включала в себе знання грецької та латини, а також риторику, співи та географію. Жуль та його сім'я проводили багато часу влітку на дачі, на берегах річки Луари, де він з братом часто подорожував. Саме тут він розвинув своє зацікавлення подорожжями та пригодами.

  • В 1839 році маленький Жуль таємно від батьків влаштувався юнгою на тримачтову шхуну «Коралі», яка вирушала до Індії. На щастя, батько встиг на місцевий пароплав, на якому йому вдалося наздогнати шхуну і зняти з неї хлопчика. Тоді Жуль Верн пообіцяв батькові, що надалі буде подорожувати лише в мріях.

  • П'єр Верн був процвітаючим адвокатом. Після отримання в 1846 році диплому бакалавра, Жуль, під великим тиском батька, почав вивчати юриспруденцію і переїхав до Парижа.

  • У 1849 році Жуль Верн отримав ступінь ліценціата права. Тепер він мав змогу розпочати адвокатську практику, але Жуль зовсім не поспішав цього робити, а натомість, після знайомства з Олександром Дюма почав писати романи.

  • Романи Верна швидко завоювали неймовірну популярність у світі. Без освіти вченого, Верн провів більшу частину свого часу у дослідженнях для своїх творів та намагався бути реалістичним і дотримуватися фактів у деталях. Коли Герберт Веллс у «Першій людині на Місяці» винайшов «каворит», субстанцію, непідвласну гравітації, Верн був незадоволений: "Я відправив своїх героїв на Місяць з порохом, таке може статися насправді. А де містер Веллс знайде свій «каворит»? Нехай покаже мені його!"

  • Один з міфів про життя письменника говорить, що він був запеклим домосідом, і дуже рідко та неохоче подорожував. Насправді ж Жуль Верн був невтомним мандрівником. Крім подорожей 1859 і 1861 років до Шотландії та Скандинавії, у 1867 році з братом Полем Жуль Верн відвідав США та побував на Ніагарському водоспаді. На власній яхті «Сен-Мішель-III» (у Верна змінилося три яхти під цією назвою — від невеликого суденця, простого рибацького баркаса, до справжньої яхти довжиною 28 метрів з потужним паровим двигуном) він двічі обійшов Середземне море, відвідав Португалію, Італію, Гібралтар, Північну Африку, а в Римі Папа Лев XIII благословив його і його книги.

  • У 1886 племінник письменника Гастон, який страждав на параною, вистрілив Жулю Верну в ногу. Поранення настільки важке, що письменник не міг рухатися до кінця свого життя.

  • В останні роки життя у Верна виникли проблеми зі слухом, сильний діабет вплинув на зір — Жуль Верн майже нічого не бачив.

  • Протягом більше 40 років Жуль Верн публікував як мінімум одну книгу на рік. У листі Етцелю він зізнавався: «Здається, я божеволію. Я загубився серед неймовірних пригод моїх героїв. Шкодую тільки про одне: я не можу супроводжувати їх.»

  • Помер Жуль Верн о 8 годині ранку 24 березня 1905 р. Він був похований неподалік від свого будинку в Ам'єні. Через кілька років після смерті на його могилі було встановлено пам'ятник, який зображував письменника-фантаста, що тягнеться до зірок



^

Цікаві факти



Людвіг ван Бетховен

  • Людвіг ван Бетховен (16.12.1770 року - 26.03.1827 року, Відень) - німецький композитор, піаніст і диригент.

  • Син півчого й онук капельмейстера боннської придворної капели. Бетховен прилучився до музики в ранньому віці. Музичними заняттями спочатку керував його батько. Справжнім учителем Бетховена став К. Г. Пефе, що дав йому основи композиторської й виконавської майстерності.

  • В 11 років Бетховен - помічник органіста в боннській капелі, з 13 - придворний органіст із одночасним виконанням обов'язків піаніста-концертмейстера боннського придворного театру. Самостійно й за допомогою старших друзів Бетховен заповнив прогалини свого утворення й до 18 років виявився підготованим до навчання на філософський факультет Боннського університету. В 1787 році під час перебування у Відні, він відвідав Моцарта й привів його в замилування своїм мистецтвом. Після остаточного переїзду у Відень Бетховен удосконалювався як композитор в И. Гайдна. Концертні виступи молодого Бетховена у Відні, Празі, Берліні, Дрездене й Буде проходили з величезним успіхом. Бетховен завойовує широке визнання як виконавець і композитор.

  • Прогресуюча глухота (перші ознаки якої проявляються з 1797) змусила Бетховена згодом скоротити концертну діяльність, а в останні роки життя зовсім відмовитися від виступів. У період 1802-12 Бетховен написав сім симфоній ( 2-я - 8-я), ряд увертюр, 4-й і 5-й концерти для фортепіано з оркестром, концерт для скрипки з оркестром. У теж час він створив оперу "Фиделио", музику до драми "Эгмонт" Ґете й видатні зразки камерної інструментальної музики: сонати для фортепіано op.53 ("Аврора") і op.57 ("Aппассионата"), сонату для скрипки й фортепіано ор. 47 ("Крейцерова"), квартети ор. 50 (посв. А. К. Разумовскому), ор. 95 і інші. В останній період життя Бетховенсоздал свої кращі добутки, такі як 9-я симфонія й Урочиста меса, що є одним з найбільших створень композитора.

  • Бетховен вражав своїм зовнішнім виглядом. Недбало одягнений, із гривою чорного волосся, з різкими рухами, він відразу виділявся серед витончених дам і кавалерів.

  • Бетховен ніколи не приховував своїх почуттів. Навпаки, помітивши найменшу неповагу до себе, заявляв про це прямо, не вибираючи виразів. Одного разу, коли він грав, один з гостей дозволив собі заговорити з дамою; Бетховен негайно обірвав виступ: «Таким свиням я грати не буду!». И ніякі вибачення і вмовляння не допомогли.

  • Іншим разом Бетховен гостював у князя Лихновского. Лихновский був щирим шанувальником таланта композитора, але, як будь-який князь, не приймав відмови. Він захотів, щоб Бетховен зіграв перед тими, що зібралися. Композитор відмовився. Лихновский став наполягати й навіть наказав виламати двері кімнати, де замкнувся Бетховен. Обурений композитор покинув маєток і повернувся у Відень. Ранком Бетховен відправив Лихновскому лист: «Князь! Тим, чим є я, я зобов'язаний самому собі. Князів існує й буде існувати тисячі, Бетховен же - тільки один!»[2]

  • Зі своїми друзями Бетховен зовсім іншої - відкритий, готовий поділитися останнім. «Жоден з моїх друзів не повинен бідувати, поки в мене є на шматок хліба, - пише він своєму знайомому. - Якщо гаманець мий порожній і я не маю сил допомогти негайно, ну що ж, мені варто тільки сісти за стіл і узятися за роботу, і незабаром я допоможу йому вибратися з лиха».

  • В 1796 Бетховен починає втрачати слух. У нього розвивається тинит - запалення внутрішнього вуха, що приводить до дзенькоту у вухах. За порадою лікарів він надовго усамітнюється в маленькому містечку Гейлигенштадте. Однак спокій і тиша не поліпшують його самопочуття. Бетховен починає розуміти, що глухота невиліковна. У ці трагічні дні він пише лист, що згодом буде названо Гейлигенштадтским заповітом. Композитор розповідає про свої переживання, зізнається, що був близький до самогубства. «Мені здавалося немислимим покинути світ, - пише Бетховен, - раніше, ніж я виконаю все, до чого я почував себе покликаним».

  • У результаті глухоти Бетховена збереглися унікальні історичні документи: «розмовні зошити», куди друзі Бетховена записували для нього свої репліки, на які він відповідав або усно, або у відповідному записі.

  • Однак музикант Шиндлер, у якого залишилися два зошити із записами бесід Бетховена, цілком ймовірно, спалив їх, тому що «у них зберігалися деже грубі, запеклі випади проти імператора, а також інших високопоставлених осіб. Це, на жаль, була улюблена тема Бетховена; у розмові Бетховен постійно обурювалася можновладцями, їхніми законами й постановами».

  • Дев'ята симфонія була виконана в 1824 році. Публіка влаштувала композиторові овацію. Бетховен стояв спиною до залу й нічого не чув, тоді одна зі співачок взяла його за руку й повернула обличчям до слухачів. Люди махали хустками, капелюхами, руками, вітаючи композитора. Овація тривала так довго, що присутні у залі поліцейські чиновники зажадали її припинення. Подібні вітання допускалися тільки стосовно особи імператора.

  • Бетховен помер 26 березня1827 року. Більше двадцяти тисяч людей йшло за його труною.


^ Леонардо да Вінчі

Видатний італійський художник, учений, інженер і анатом, один з видних представників мистецтва і науки епохи Відродження, Леонардо да Вінчі народився в 1452 році в селищі Анкіано, біля міста Вінчі.

Крім відомих усьому світу полотен і скульптур, Леонардо залишив після себе рукописи з багатьох областей знань. Він займався математикою, гідромеханікою, геологією і фізичною географією, метеорологією, хімією, астрономією, ботанікою, а також анатомією і фізіологією людини і тварин.

Незважаючи на те, що деякі шедеври Леонардо, наприклад “Джоконду”, знають усі, можна привести і маловідомі факти його життя і творчості.

1. Леонардо народився в родині багатого нотаріуса і землевласника П’єро да Вінчі, його матір’ю була проста селянка Катерина. Він одержав непогану домашню освіту, однак йому не вистачало систематичних занять грецькою і латиною.

2. Він віртуозно грав на лірі. Коли в суді Мілана розглядалася справа Леонардо, він фігурував там саме як музикант, а не як художник чи винахідник.

5. За однією з версій, Джоконду розважали музиканти і клоуни в той час, як вона позувала художнику.

6. Є ще одна теорія, відповідно до якої, “Мона Ліза” – це автопортрет Леонардо.

7. Леонардо, як відомо , не залишив жодного автопортрету, який би міг йому бути однозначно приписаний. Учені засумнівалися в тім, що знаменитий автопортрет сангіной Леонардо (традиційно датується 1512-1515 роками), що зображує його в старості, є таким. Вважають, що, можливо, це всього лише етюд голови апостола для “Таємної вечері”. Сумніви в тім, що це автопортрет художника, висловлювалися з XІ століття, останнім їх висловив недавно один з найбільших фахівців по Леонардо, професор П’єтро Марані.

8. Вчені Амстердамського університету і фахівці зі США, вивчивши загадкову посмішку Джоконди за допомогою нової комп’ютерної програми, розгадали її склад: за їхніми даними, вона містить 83% щастя, 9% зневаги, 6% страху і 2% злості.

9. Білл Гейтс за 30 млн доларів у 1994 році придбав Codex Leіcester – збірник робіт Леонардо да Вінчі. З 2003 року воно демонструється в Музеї Мистецтв Сіетла.

10. Леонардо любив воду: він розробив інструкції з підводних занурень, винайшов і описав прилад для підводного занурення, дихальний апарат для підводного плавання. Усі винаходи Леонардо лягли в основу сучасного підводного спорядження.

11. Леонардо першим пояснив, чому небо синє. У книзі “Про живопис” він писав: “Синява неба відбувається завдяки шару освітлених часток повітря, що розташований між Землею і чорністю, що нагорі знаходиться”.

12. Спостереження місяця у фазі зростаючого півмісяця привели Леонардо до одного з важливих наукових відкриттів – дослідник встановив, що сонячне світло відбивається від Землі і повертається до місяця у вигляді вторинного підсвічування.

13. Леонардо був амбідекстром – в однаковому ступені добре володів правою і лівою руками. Він страждав дислексією (порушенням здатності читати) – цю недугу, так званою, “словесною сліпотою”, пов’язують зі зниженою активністю мозку у визначеній зоні лівої півкулі. Як відомо, Леонардо писав дзеркальним способом.

14. Недавно Лувр витратив 5,5 млн доларів, щоб перевезти знаменитий шедевр художника “Джоконду” із загального в спеціально обладнаний для неї зал. Для “Джоконди” відвели дві третини Державного залу, що займає загальну площу 840 квадратних метрів. Величезне приміщення перебудували під галерею, на далекій стіні якої тепер висить знаменитий витвір Леонардо. Перебудова, що здійснювалась за проектом перуанського архітектора Лорензо Пікераса, тривала біля чотирьох років.

Рішення переселити “Мону Лізу” в окремий зал було прийнято адміністрацією Лувра в зв’язку з тим, що на колишнім місці, в оточенні інших картин італійських живописців, цей шедевр губився, а публіці доводилося стояти в черзі, щоб побачити знамениту картину.

15. У серпні 2003 року полотно великого Леонардо да Вінчі вартістю 50 млн доларів “Мадонна з веретеном” було викрадено з замку Друмланриг у Шотландії. Шедевр зник з будинку одного із самих багатих землевласників Шотландії, герцога Бакклью. ФБР у листопаду минулого року обнародувало список 10 найгучніших злочинів у сфері мистецтва, у числі яких було і це пограбування.

16. Леонардо залишив проекти підвідного човна, повітряного гвинта, танка, ткацького верстата і літаючих машин.

17. У грудні 2000 року британський парашутист Адріан Ніколас у Південній Африці спустився з висоти 3 тис. метрів з повітряної кулі на парашуті, зробленому за ескізом Леонардо да Вінчі. Про цей факт пише сайт Dіscover.

18. Леонардо першим з живописців став розчленовувати трупи, щоб зрозуміти розташування і будівлю м’язів.

19. Великий аматор ігор зі словами, Леонардо залишив у Codex Arundel довгий список синонімів для позначення чоловічого пенісу.

20. Займаючись будівництвом каналів, Леонардо да Вінчі зробив спостереження, що потім ввійшло в геологію під його ім’ям як теоретичний принцип розпізнавання часу утворення земних шарів. Він прийшов до висновку, що Земля набагато старша, ніж вважалося по Біблії.


^ Цікаві факти про видатних вчених та письменникыв

Чи знаєте ви, що...

Чи знаєте ви, що Шарль Перро, автор «Червоної Шапочки», написав казку «Любов циркуля і лінійки»?

Чи знаєте ви, що ^ Наполеон Бонапарт писав математичні роботи і один геометричний факт називається «Задача Наполеона»?

Чи знаєте ви, що одна з кривих ліній називається «Локон Аньєзі» на честь першої у світі жінки-професора математики ^ Марії Гаетани Аньєзі?

Чи знаєте ви, що Л. М. Толстой, автор роману «Війна і мир», писав підручники для початкової школи і, зокрема, підручник арифметики?

Чи знаєте ви, що одна з мов програмування називається Ада на честь ^ Ади Лавлейс, однієї з перших програмісток, яка працювала з математичними машинами і була дочкою відомого англійського поета Джорджа Байрона?

Чи знаєте ви, що квітку гортензію назвали на честь ^ Гортензії Лепот, відомої обчислювальниці, що складала математичні таблиці? Вона привезла цю квітку з Індії.

Чи знаєте ви, що англійський математик Дж. Сильвестр написав сонет «Небесна муза», який він присвятив першій російській жінці-математику Софії Василівні Ковалевській?

Чи знаєте ви, що всі сучасні підручники з геометрії укладено на основі відомих «Начал» Евкліда, які написані в IV ст. до н. є.?

Чи знаєте ви, що ^ О. С. Пушкін написав такі рядки: «Натхнення потрібно в геометрії, як і в поезії»?

Чи знаєте ви, що великий Евклід сказав царю Птолемею: «В геометрії немає царської дороги»?

Чи знаєте ви, що великий російський поет ^ М. Ю. Лєрмонтов цікавився математикою і міг до пізньої ночі розв'язувати яку-небудь математичну задачу?

Чи знаєте ви, що Піфагор був переможцем з кулачного бою на 58-х Олімпійських іграх, які проходили в 548 році до н. є., а потім перемагав ще на декількох Олімпіадах?

Чи знаєте ви, що знаменитий Фалес був спортивним уболівальником і помер на трибуні олімпійського стадіону під час бою Піфагора?

Чи знаєте ви, що в 1940 році було надруковано книгу, в якій є 370 різних способів доведення теореми Піфагора, а серед них є доведення, яке запропонував президент США Гарфілд?

Чи знаєте ви, що англійська королева, прочитавши книгу Льюїса Керрола «Аліса в Країні див», так зацікавилась нею, що наказала принести їй всі книжки цього письменника, але була розчарована, тому що в інших книгах були математичні формули?

Чи знаєте ви, що зібрання творів ^ Леонарда Ейлера становить 75 великих томів, і якщо кожного дня переписувати по десять годин його роботи, то не вистачить 76 років?

Чи знаєте ви, що Франсуа Вієта майже було відправлено на вогнище за те, що йому пощастило розшифрувати таємне листування іспанського уряду з командуванням своїх військ? Іспанці вважали, що розкриття їхнього шифру людському розуму не під силу і Вієтові допомагав сам Сатана.

Чи знаєте ви, що аристократи-театрали просили французького короля нагородити ^ Рене Декарта, який першим запропонував метод нумерації крісел по рядах і місцях? Але король відповів: «Так, те, що винайшов Декарт, - чудово і гідно нагороди, але дати її філософу?! Ні, це вже занадто!»

Чи знаєте ви, що теорему Піфагора називали «ослячим мостом»? Учнів, що запам'ятовували теорему без розуміння, називали віслюками, оскільки вони не могли перейти через міст - теорему Піфагора.

Чи знаєте ви, що ^ Антон Чехов у школі серед дітей нічим особливим не вирізнявся. У 3 класі його було залишено на другий рік, оскільки він не спромігся подолати географію та арифметику: два роки він просидів у 5 класі, бо не витримав іспиту з грецької мови. На випускних екзаменах одержав "трійку" з математики. Навіть за твори з літератури Чехов мав "трійки"

!

Чи знаєте ви, що ^ Джонатан Свіфт, Гаусс, Ньютон вважалися пасинками школи. Ньютонові не давалася у школі фізика й математика.
Карлові Ліннею пророкували кар'єру чоботаря.
Ганьбили школу Вальтер Скотт і Чарльз Діккенс. Про Вальтера Скотта один із професорів сказав:"Він дурний і залишиться дурним".
Гоголя в початковій школі атестували я нездібного до російської мови.


Стільки цікавого дізналися ми про видатних людей. А взагалі, що таке людина? В усі часи філософи намагалися дати відповідь на це запитання. Так, Платон стверджував, що "людина – це істота з двома ногами без пір’я". тоді Діоген обскубав курча і звернувся до Платона: "Ось це твоя людина?" але Платон додав: "З широкими нігтями".

Франсуа Рабле залишив відоме визначення людини як істоти, яка сміється.

Дехто з учених вважав, що людина – це істота, яка здатна постійно обманювати себе та інших. А ще нас називають homo sapiens – людина розумна. Усі визначення заслуговують уваги, але вони не в повній мірі розкривають суть людини. Можливо, сценка, яку розіграють учні нашого класу, допоможе розібратися з цим складним визначенням.


Інсценування

1-й учень: Ось, погляньте, який дивак іде!

^ 2-й учень: Він із ліхтарем удень!

1-й учень: Хто ти і що шукаєш у нашому храмі науки серед білого дня з ліхтарем?

Діоген: Я грецький філософ, прийшов до вас з ІV ст. до вашої ери. Я шукаю людину!

^ 2-й учень: Ну й дивак! Хіба ти не зустрів по дорозі сюди сотні людей? Хіба ж ти без ліхтаря не бачиш, яка перенаселена наша планета. Куди б не пішов чи не поїхав, ніде не розминутися з людьми.

Діоген: Так, я бачу, що всі ви маєте вигляд людей. Але мати вигляд неважко, а от бути людиною дуже важко. Що значить бути людиною?

^ 1-й учень: Бути благородним.

2й учень: Горіти заради іншого, як горить свічка.

1-й учень: Допомагати іншим, турбуватись один про одного.

2-й учень: Допомагати кожному в біді.

Вчитель: Творити добро, примножувати кількість щасливих людей на землі. Не бути слабкодухим, безпринципним, ніколи не жити за принципом: "моя хата скраю". Не бути байдужим.

Один філософ сказав: "Бійтесь байдужих. Вони не зраджують і не вбивають, але за їх мовчазною згодою відбувається і те, й інше".

Діоген: В усі епохи були справжні люди. Я знав багатьох людей, які жили в стародавні часи і були прикладом благородства й щиросердя – величі душі. А чи у ваш час залишилися справжні люди?

Вчитель: Так, є такі люди. Причому люди дуже цікаві. Саме про них написали коротенькі твори учні нашого класу.

Зачитуються твори

Обговорення.

  1. Чи зацікавили вас історії життя людей, про яких ви написали твори?

  2. Чим саме?

  3. Чи можна їх назвати справжніми людьми?

  4. Тож які риси повинні бути у справжньої людини?

  5. Які вчинки притаманні справжній людині?

  6. А ви справжні люди?

  7. Чи цікаві ви для інших людей?


Аналіз анкети "Чи цікава я людина?", проведеної заздалегідь.
Ми дізналися про вас багато цікавого. А зараз я пропоную перевірити, наскільки добре ви знаєте тих людей, яких кожного дня бачите у дзеркалі, а також своїх однокласників.

  1. Гра "Впізнай однокласника". За описом рис характеру впізнати, про кого йде мова.

  2. Вправа "Я". За 1 хвилину учасникам пропонується розповісти про себе щось, чого не знають про нього присутні.

  3. Вправа "Дзеркало". Дивлячись на себе у дзеркало, висловіть самому собі недолік, який, на вашу думку, заважає вам у спілкуванні з оточуючими чи у житті.

  4. Гра "Спробуй, вгадай". Один із учасників виходить з кімнати. Інші вибирають когось з однокласників, уважно його роздивляються. За командою заходить той, хто виходив. І починає задавати питання про загаданого гравця, на які учні можуть відповідати тільки "так" чи "ні". Після того, як вгадано учасника, гра продовжується з новим ведучим.


^ Заключне слово вчителя: Сьогодні ми говорили про те, що нецікавих людей у світі немає. Мені здається, що після сьогоднішньої нашої години спілкування ви краще взнали своїх товаришів і себе самих. Зробіть відповідні висновки про свій характер, свої вчинки. І пам’ятайте, що ви – Людина. А закінчити хочу віршем Василя Симоненка:
^

Ти знаєш, що ти – людина?


Ти знаєш про це, чи ні?

Усмішка твоя – єдина.

Мука твоя – єдина.

Очі твої одні.

Сьогодні усе для тебе –

Озера, гаї, степи.

І жити спішити треба,

Кохати спішити треба –

Гляди ж, не проспи.

Більше тебе не буде

Завтра а цій землі.

Інші ходитимуть люди –

Добрі, ласкаві і злі.

Бо ти на землі – людина,

І хочеш того чи ні,

Усмішка твоя – єдина.

Мука твоя – єдина.

Очі твої одні.

Анкета для учнів Чи цікава ти людина?

  1. Твоє ім’я та прізвище. ______________________________________________

  2. Чи є в тебе хобі, захоплення? Яке? ___________________________ _________________________________________________________________

  3. На що ти зазвичай витрачаєш свій вільний час? (не більше 5 варіантів відповідей)

а) Спілкуюсь із друзями б)Проводжу час із близьким другом, подругою

в) Дивлюсь телепередачі г) Граю в комп’ютерні ігри

д) Слухаю музику е) Виїжджаю на природу

э) Займаюсь мистецтвом (живописом, музикою)

ж) Інше (запиши, що саме) __________________________________________

  1. Які телепрограми ти любиш дивитися?

а) Вікторини, ігри б) Ток-шоу зі знаменитостями

в) Передачі про тварин, природу г) Музичні передачі

д) Кінофільми е) Молодіжні серіали

є) Детективи, бойовики ж) Спортивні передачі

з) Передачі про мандрівки, інші країни и) Передачі про моду

і) Гумористичні передачі й) Передачі про історію, культуру

к) Мультфільми л) Комедії м) Новини

  1. Які види спорту тобі найбільше подобаються?__________________________

  2. Яким видом спорту ти займаєшся? ___________________________________

  3. Що ти любиш читати?

а) Газети б) Журнали для молоді

в) Трилери г) Детективи

д) Пригодницькі романи и) Історичні романи

і) Фантастику й) Любовні романи

к) Науково-популярну літературу л) Поезію

м) Вітчизняну й зарубіжну классику н) Практично не читаю

  1. Назви своїх улюблених письменника і поета. ___________________ _________________________________________________________________

  2. Назви свої улюблені вітчизняний і зарубіжний фільми.________________ _________________________________________________________________

  1. Назви своїх улюблених групу та виконавця._______________ _________________________________________________________________

  2. Які свята ти особливо полюбляєш відзначати? _____________________ _________________________________________________________________

  3. Чи часто ти буваєш в компанії?

а) Так, часто б) Іноді буваю

в) Майже зовсім не буваю г) Періодично буваю

д) Я не люблю компаній

  1. Що ти зазвичай робиш, зустрівшись зі своєю компанією?

а) Йдемо в клуб, на дискотеку

б) Збираємось у кого-небуть вдома,слухаємо музику, спілкуємось

Анкета для учнів Чи цікава ти людина?

  1. Твоє ім’я та прізвище. ______________________________________________

  2. Чи є в тебе хобі, захоплення? Яке? ___________________________ _________________________________________________________________

  3. На що ти зазвичай витрачаєш свій вільний час? (не більше 5 варіантів відповідей)

а) Спілкуюсь із друзями б)Проводжу час із близьким другом, подругою

в) Дивлюсь телепередачі г) Граю в комп’ютерні ігри

д) Слухаю музику е) Виїжджаю на природу

э) Займаюсь мистецтвом (живописом, музикою)

ж) Інше (запиши, що саме) __________________________________________

  1. Які телепрограми ти любиш дивитися?

а) Вікторини, ігри б) Ток-шоу зі знаменитостями

в) Передачі про тварин, природу г) Музичні передачі

д) Кінофільми е) Молодіжні серіали

є) Детективи, бойовики ж) Спортивні передачі

з) Передачі про мандрівки, інші країни и) Передачі про моду

і) Гумористичні передачі й) Передачі про історію, культуру

к) Мультфільми л) Комедії м) Новини

  1. Які види спорту тобі найбільше подобаються?_________________________

  2. Яким видом спорту ти займаєшся? __________________________________

  3. Що ти любиш читати?

а) Газети б) Журнали для молоді

в) Трилери г) Детективи

д) Пригодницькі романи и) Історичні романи

і) Фантастику й) Любовні романи

к) Науково-популярну літературу л) Поезію

м) Вітчизняну й зарубіжну классику н) Практично не читаю

  1. Назви своїх улюблених письменника і поета. ___________________ _________________________________________________________________

  2. Назви свої улюблені вітчизняний і зарубіжний фільми.________________ _________________________________________________________________

  3. Назви своїх улюблених групу та виконавця._______________ _________________________________________________________________

  4. Які свята ти особливо полюбляєш відзначати? _____________________ _________________________________________________________________

  5. Чи часто ти буваєш в компанії?

а) Так, часто б) Іноді буваю

в) Майже зовсім не буваю г) Періодично буваю

д) Я не люблю компаній

  1. Що ти зазвичай робиш, зустрівшись зі своєю компанією?

а) Йдемо в клуб, на дискотеку

б) Збираємось у кого-небуть вдома,слухаємо музику, спілкуємось
в) Проводимо час на вулиці г) Відвідуємо концерти

д) Йдемо в кафе, бари е) Обговорюємо цікаві для нас теми

є) Інше (напиши) _________________________________________________

  1. Які риси характеру ти особливо цінуєш у своїх друзях?

а) Порядність б) Чуйність

в) Легкий характер г) Гумор

д) Вірність, надійність е) Розум

є ) Стриманість ж) Щедрість

з) Фізична сила и) Міцність характеру

і) Доброта й) Розуміння

к) Інше (запиши) _________________________________________________

  1. Що ти вмієш робити краще за інших?________________________________

  2. Чому ти хотів би навчитись у друзів чи рідних? _______________________

  3. Ким ти мрієш стати? ______________________________________________

  4. Що ти робиш для здійснення мрії? __________________________________

  5. Чим ти можеш зацікавити інших людей? (назви риси характеру) _______ _________________________________________________________________

  6. Який вчений, письменник чи видатний діяч зацікавив тебе свом життям чи творами? _________________________________________________________

  7. Які професії ти вважаєш цікавими і важливими? _________ _________________________________________________________________

  8. Чим ти займаєшся з найбільшим задоволенням? _________________ _________________________________________________________________

  9. У чому, на твою думку, сенс життя людини? _________________________ _________________________________________________________________

  10. Людина – це… ___________________________________________________ _________________________________________________________________

  11. Як потрібно жити, щоб залишити слід на землі? ____________________ _________________________________________________________________

  12. Які риси твого характеру допомагають спілкуватися з іншими людьми, а які заважають? _______________________________________________________ _________________________________________________________________

  13. Як ти вважаєш, ти цікава людина, чи ні? ______________________________

  14. Яка найцікавіша пригода трапилась у твоєму житті? ____________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________



в) Проводимо час на вулиці г) Відвідуємо концерти

д) Йдемо в кафе, бари е) Обговорюємо цікаві для нас теми

є) Інше (напиши) _________________________________________________

  1. Які риси характеру ти особливо цінуєш у своїх друзях?

а) Порядність б) Чуйність

в) Легкий характер г) Гумор

д) Вірність, надійність е) Розум

є ) Стриманість ж) Щедрість

з) Фізична сила и) Міцність характеру

і) Доброта й) Розуміння

к) Інше (запиши) _________________________________________________

  1. Що ти вмієш робити краще за інших?_________________________________

  2. Чому ти хотів би навчитись у друзів чи рідних? ________________________

  3. Ким ти мрієш стати? _______________________________________________

  4. Що ти робиш для здійснення мрії? ___________________________________

  5. Чим ти можеш зацікавити інших людей? (назви риси характеру) _______ _________________________________________________________________

  6. Який вчений, письменник чи видатний діяч зацікавив тебе свом життям чи творами? _________________________________________________________

  7. Які професії ти вважаєш цікавими і важливими? _________ _________________________________________________________________

  8. Чим ти займаєшся з найбільшим задоволенням? _________________ _________________________________________________________________

  9. У чому, на твою думку, сенс життя людини? ___________________________ _________________________________________________________________

  10. Людина – це… ____________________________________________________ _________________________________________________________________

  11. Як потрібно жити, щоб залишити слід на землі? ________________________ _________________________________________________________________

  12. Які риси твого характеру допомагають спілкуватися з іншими людьми, а які заважають? _______________________________________________________ _________________________________________________________________

  13. Як ти вважаєш, ти цікава людина, чи ні? ______________________________

  14. Яка найцікавіша пригода трапилась у твоєму житті? ____________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________








Схожі:

Анкета для учнів iconАнкета для учнів
Складаються з анкети для та учнів “Ставлення до моніторингових досліджень” (Таблиці 1, 2); методика для вивчення самооцінки учнів...
Анкета для учнів iconАнкета для учнів «Моя поведінка у конфлікті»
Коментар: для проведення батьківських зборів класний керівник заздалегідь проводить анкетування учнів І доручає їм написати твір...
Анкета для учнів iconВчитель очима учнів
Дана анкета дає Вам змогу висловити своє ставлення до діяльності Вашого вчителя. Перед заповненням не забудьте вказати його прізвище,...
Анкета для учнів iconАнкета для учнів
Вас взяти участь в молодіжному опитуванні з метою з’ясування Вашого ставлення до сучасних суспільно-політичних реалій та демократичних...
Анкета для учнів icon«Оцінка доброзичливості міста до дітей» (анкета надається)
Стратегії впровадження ініціативи Дитячого фонду юнісеф «Місто, дружнє до дитини» в м. Горлівка просимо провести до 28. 09. 2012...
Анкета для учнів iconАнкета по виявленню учнів
Для організації роботи по пепередженню девіантної поведінки у класі важливу роль грає психолого-педагогічна діагностика. Часто незнання...
Анкета для учнів iconАнкета для учнів "Молодь І протиправна поведінка"
Відомості про навчальний заклад та клас (навчальну групу) вказуватися не будуть, оскільки опитування проходить анонімно, а результати...
Анкета для учнів iconАнкета для учнів «Перевір свої знання про снід»
Поглибити знання батьків про снід, основ­ні шляхи зараження цією хворобою та заходи щодо її профілактики
Анкета для учнів iconАнкета  щодо визначення здібностей учнів 
Має почуття здорового глузду І використовує знання в практичних повсякденних ситуаціях. 
Анкета для учнів iconАнкета для визначення мікроклімату в колективі
Як Ви вважаєте, чи створені умови для розвитку особистості дітей в вашому закладі?
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка