Урок у 5 класі на тему: «Звичайні дроби. Розв’язування вправ.»




Скачати 23.45 Kb.
НазваУрок у 5 класі на тему: «Звичайні дроби. Розв’язування вправ.»
Дата конвертації16.03.2013
Розмір23.45 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Математика > Урок
23 лютого на базі СЗОШ І- ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов відбулося засідання методичного об’єднання вчителів математики м. Дубна з питань:

Робота методоб’єднання сприяла підвищенню професійного рівня її членів, шляхом взаємовідвідування уроків, зачитування і обговорення виступів.

Своїм досвідом роботи ділились вчителі школи з колегами . Вчитель І.В. Вітчук показала відкритий урок у 5 класі на тему: «Звичайні дроби. Розв’язування вправ.». Урок проведений у вигляді гри «Детективне агентство» з використання інтерактивних технологій. Інна Василівна змістовно розширила та закріпила знання учнів з даної теми, звернула увагу на найважливіші аспекти раніше вивченого, які застосовуватимуться при подальшому вивченні математики. Учні з задоволенням працювали в групах, активно вирішували поставленні завдання вчителя, показуючи міцні знання з предмету.

Подальша робота метод об’єднання полягала у слуханні та обговоренні виступів вчителів Л.Ф. Артемовськоїта В.С. Тригуб. Лариса Філонівна ознайомила з інструкційними матеріалами, щодо проведення різних типів уроку математики, та підготувала пам’ятки – інструкції для колег. У своєму виступі зупинилась на таких важливих питаннях, як планування часу на уроці та активізації навчального процесу.

Вікторія Степанівна виступила з доповіддю на тему «Інноваційні технології навчання на уроках математики». Виступ супроводжувався слайдами з використанням мультимедійного проектора. Розглянула психологічні та методичні аспекти впровадження інноваційних технологій, зупинилась на суті, та форми інтерактивного навчання математики. Описала структуру інтерактивного уроку, коротко зупинилась на різних методах роботи. Своїм виступом, Вікторія Степанівна переконала в тому, що сучасний урок математики повинен бути направлений на спільну творчу діяльність вчителя і учнів, використання сучасних інноваційних технологій, зокрема технології інтерактивного навчання, значною мірою підвищує ефективність навчального процесу, сприяє високому інтелектуальному розвитку учнів, забезпечує оволодіння навичками саморозвитку особистості, можливістю думати, творити.

Вчителі шкіл прийняли активну участь в обговоренні уроку та виступів . Погодились з думкою, що процес навчання на уроках математики- це не автоматичне вкладання навчального матеріалу в голову учня. Він потребує напруженої розумової роботи дитини, її власної активної участі в цьому процесі. Пояснення і демонстрація, самі по собі ,ніколи не дадуть справжніх, стійких знань. Цього можна досягти тільки за допомогою активного і інтерактивного навчання на уроках математики.

Голова методоб’єднання, методист Козловська Світлана Іванівнадала позитивну оцінку проведеним заходам і підбила підсумки засідання :використання інноваційних технологій на уроках математики дає можливість збагачувати світоглядну і моральну основу суджень як окремої особистості, так і громадської думки учнівського колективу; за допомогою подібних вправ можна глибше усвідомлювати актуальні явища громадського, культурного, міжнародного життя, навчитися поважати власну думку, зрозуміти, що не завжди те,що висловлює більшість, є істиною.


Схожі:

Урок у 5 класі на тему: «Звичайні дроби. Розв’язування вправ.» iconУрок 1 Тема. Десяткові дроби. Запис І читання десяткових дробів. Розв'язування вправ
Мета: ознайомити учнів з поняттям десяткового дробу, вчити читати І записувати дроби, позначати їх на координатному промені, розв'язувати...
Урок у 5 класі на тему: «Звичайні дроби. Розв’язування вправ.» iconТема: Математична гра «У пошуках скарбів» (Десяткові дроби. Розв’язування...
Мета: узагальнити І систематизувати знання, вміння та навички з теми "Десяткові дроби"
Урок у 5 класі на тему: «Звичайні дроби. Розв’язування вправ.» iconУрок із застосуванням комп’ютерних технологій
Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів про функції; розвивати творчі здібності учнів шляхом розв’язування вправ; прищеплювати...
Урок у 5 класі на тему: «Звичайні дроби. Розв’язування вправ.» iconУрок №2 Тема. Порівняння десяткових дробів. Розв'язування вправ
Мета уроку: повторити правила порівняння натуральних чисел, вчити порівнювати десяткові дроби, розв'язувати задачі І вправи на порівняння...
Урок у 5 класі на тему: «Звичайні дроби. Розв’язування вправ.» iconКонспект уроку алгебри та початків аналізу в 10 класі. Тема уроку:...
Навчальна мета: Вчитися застосовувати набуті знання до практичного розв’язування вправ, стимулювати учнів до вибору І самостійного...
Урок у 5 класі на тему: «Звичайні дроби. Розв’язування вправ.» iconУрок на тему: «Розв’язування вправ з використанням формул скороченого множення»
Обладнання: роздатковий матеріал, картки з відповідями, картки самоконтролю, рисунки
Урок у 5 класі на тему: «Звичайні дроби. Розв’язування вправ.» iconУрок однієї формули. Розв’язування вправ з теми: «Співвідношення...
Посібник для використання знань з тригонометрії в курсі алгебри та початків аналізу в профільному класі
Урок у 5 класі на тему: «Звичайні дроби. Розв’язування вправ.» iconУрок в 9 класі на тему: «Молярна концентрація розчиненої речовини»
«Розв’язування розрахункових задач з хімії як засіб розвитку мислення в учнів» для вчителів хімії, з порядком денним
Урок у 5 класі на тему: «Звичайні дроби. Розв’язування вправ.» iconУрок на тему: «розв’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ ТА розв’язування задач за допомогою рівнянь»
Розвивати логічні здібності учнів, самостійність. Підтримувати в учнів бажання займатися математикою. Виховувати повагу до культурних...
Урок у 5 класі на тему: «Звичайні дроби. Розв’язування вправ.» iconУрок №6 Тема : Розв'язування задач І вправ на дії додавання І віднімання. Самостійна робота
Тема: Розв'язування задач І вправ на дії додавання І віднімання. Самостійна робота
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка