Діагностична контрольна робота з математики у 6-х класах




Скачати 291.07 Kb.
НазваДіагностична контрольна робота з математики у 6-х класах
Сторінка1/3
Дата конвертації08.10.2013
Розмір291.07 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Математика > Документы
  1   2   3
Діагностична контрольна робота з математики

у 6-х класах

Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових завдань.

У І частині контрольної роботи запропоновано п’ять завдань з вибором однієї правильної відповіді, що відповідають початковому та середньому рівням навчальних досягнень учнів. До кожного завдання подано три варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Завдання вважається виконаним правильно, якщо учень записав тільки літеру, якою позначено правильний варіант відповіді. Правильна відповідь за кожне із п’яти завдань оцінюється одним балом.

ІІ частина контрольної роботи складається з двох завдань, що відповідають достатньому рівню навчальних досягнень учнів. Розв’язання повинно мати короткий запис без обґрунтування. Правильне розв’язання кожного із завдань цього блоку оцінюється двома балами.

ІІІ частина контрольної роботи складається з одного завдання, що відповідає високому рівню навчальних досягнень учнів, розв’язання якого повинно мати розгорнутий запис з обґрунтуванням. Правильне розв’язання завдання оцінюється трьома балами.

Сума балів нараховується за правильно виконані учнем завдання відповідно максимально можливій кількості запропонованих балів для кожного блоку (5; 4; 3–всього 12балів).

Контрольна робота розрахована на 45 хвилин. Роботи виконуються у зошитах або на окремих аркушах. При виконанні роботи необхідно вказати номер завдання, текст завдань переписувати не обов’язково.

Примітка. У тексти завдань можна вносити корективи: збільшити (зменшити) кількість завдань або посилити (послабити) ступінь складності. Корективи обов’язково обґрунтувати.
Зразок підпису роботи
Діагностична контрольна робота
з математики
учня (учениці) 6_ класу

______________________________

назва навчального закладу

______________________________

прізвище ім’я в родовому відмінку
Варіант _____


^ Звіт з математики

Місто (район)_________________________________________
Табл.1. Кількісний звіт

Кількість учнів

Писали


Результати

І рівня

ІІ рівня

ІІІ рівня

ІV рівня

кількість

%

кількість

%

кількість

%

кількість

%
































Табл.2. ^ Якісний звіт


Всього

учнів


Писало учнів


Правильна відповідь завдань у %

Кількість набраних балів у %

Кількість набраних балів у %

Кількість набраних балів у %

Кількість

учнів

%

1

2

3

4

5

6 завдання

7 завдання

8 завдання

0

1

2

0

1

2

0

1

2

3
























































^ Аналітичний звіт: матеріал, засвоєний учнями якісно; допущені типові помилки, причини та шляхи їх подолання.
Примітка. Якщо до тексту завдань були внесені корективи, то необхідно надіслати змінені тексти з обґрунтуванням необхідності такого кроку.
Виконавець підпис прізвище, ініціали

Варіант 1

І частина (5 балів)

Завдання 1 – 5 мають по три варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється одним балом.
1. Напишіть найбільше чотирьохзначне число.

А) 4989; Б) 4999; В) 9999.

2. Зменшить суму чисел 5327 і 3258 на 1846;

А) 233; Б) 6739; В) 589;

3. Велосипедист за 6 год. проїхав 99 км. З якою швидкістю рухався велосипедист?

А) 16,05 км/год; Б) 1,65 км/год; В) 16,5 км/год.

4. Обчисліть за малюнком периметр фігури, виміри якої дано у сантиметрах.



А) 70 см; Б) 100 см; В) 80 см.

5. Полуниці містять 6% цукру. Скільки кілограмів цукру міститься в 15 кг полуниць?

А) 9 кг; Б) 0,9 кг; В) 0,09 кг.
ІІ частина (4 бали)

Розв’язання завдань 6 – 7 може мати короткий запис без обґрунтування. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється двома балами.
6. Виконайте дії

7. Розв’яжіть рівняння 18,63 : (4,3 + т) = 2,3.
ІІІ частина (3 бали)

Розв’язання 8 завдання повинно мати обґрунтування. Потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється трьома балами.
8. Всього з чотирьох ділянок фермер зібрав 1785 кг картоплі. З першої ділянки він зібрав у 4 рази менше, ніж із другої, а з третьої – у 2 рази більше, ніж з четвертої, а з другої і четвертої – порівну. Скільки зібрано картоплі з кожної ділянки окремо?

Варіант 2

І частина (5 балів)

Завдання 1 – 5 мають по три варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється одним балом.
1. Напишіть найменше трьохзначне число

А) 3; Б) 100; В) 101.

2. 3меншить різницю чисел 478 і 329 на 43

А) 392; Б) 316; В) 106.

3. Турист пройшов 6,72 км зі швидкістю 2,1 км/год. Знайдіть час,протягом якого рухався турист.

А) 3,2 год.; Б) 3,02 год.; В) 32 год.

4. Обчисліть за малюнком периметр фігури, виміри якої дано у сантиметрах.



А) 95 см; Б) 75 см; В) 110 см.

5. У кінотеатрі 600 місць. Під час сеансу було зайнято 92% усіх місць. Скільки глядачів дивилося фільм?

А) 500 глядачів; Б) 502 глядача; В) 552 глядача.
ІІ частина (4 бали)

Розв’язання завдань 6 – 7 може мати короткий запис без обґрунтування. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється двома балами.
6. Виконайте дії

7. Розв’яжіть рівняння 9,88 : (6,7 – х) = 2,6.
ІІІ частина (3 бали)

Розв’язання 8 завдання повинно мати обґрунтування. Потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється трьома балами.
8. Чотири оператори комп'ютерного набору надрукували 273 сторінок тексту. Перший надрукував в 3 рази більше, ніж другий, третій – у 2 рази більше, ніж перший, а четвертий – у 2 рази менше, ніж третій. Скільки сторінок надрукував кожний оператор?
Варіант 3

І частина (5 балів)

Завдання 1 – 5 мають по три варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється одним балом.
1. Скільки чисел натурального ряду знаходиться між числами 15 та 35?

А) 20; Б) 21; В) 19.

2. Збільшить суму чисел 827 і 324 на 245.

А) 1386; Б) 1396; В) 906.

3. Знайдіть ділене, якщо дільник дорівнює 26, неповна частка — 7, а остача — 12.

А) 110; Б) 194; В) 72.

4. За малюнком обчисліть градусну міру кута , якщо .




А) 122º; Б) 58º; В) 68º.

5. Срібну медаль за успіхи у навчанні отримали 45 випускників, що становить 6% усіх учнів школи. Скільки учнів навчається в цієї школі?

А) 450 учнів; Б) 1250 учнів; В) 750 учнів.
ІІ частина (4 бали)

Розв’язання завдань 6 – 7 може мати короткий запис без обґрунтування. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється двома балами.
6. Виконайте дії 19 – (2,0088 : 0,062 – 17,82).

7. Розв’яжіть рівняння
ІІІ частина (3 бали)

Розв’язання 8 завдання повинно мати обґрунтування. Потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється трьома балами.
8. Моторний човен пройшов 81,49 км за течією річки і 113,62 км проти течії. Власна швидкість човна дорівнює 26,4 км/год, а швидкість течії — 1,7 км/год. Скільки часу знаходився човен у дорозі?
Варіант 4

І частина (5 балів)

Завдання 1 – 5 мають по три варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється одним балом.
1. Скільки чисел знаходиться у натуральному ряді між числами 99 та 108?

А) 8; Б) 9; В) 10.

2. Збільшить різницю чисел 6 421 і 2 175 на 1 548.

А) 5794; Б) 10 114; В) 5 784.

3. Знайдіть ділене, якщо дільник дорівнює 32, неповна частка — 5, а остача — 11.

А) 87; Б) 171; В) 160.

4. За малюнком обчисліть градусну міру кута , якщо ;
А) 133º; Б) 123º; В) 113º.

5. Золоту медаль за успіхи у навчанні отримали 15 випускників, що становить 2% усіх учнів школи. Скільки учнів навчається в цієї школі?

А) 680 учнів; Б) 1500 учнів; В) 750 учнів.
ІІ частина (4 бали)

Розв’язання завдань 6 – 7 може мати короткий запис без обґрунтування. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється двома балами.
6. Виконайте дії 24 – (1,0098 : 0,054 + 2,47).

7. Розв’яжіть рівняння
ІІІ частина (3 бали)

Розв’язання 8 завдання повинно мати обґрунтування. Потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється трьома балами.
8. Моторний човен пройшов 93,5 км за течією річки і 113,36 км проти течії. Скільки часу знаходився човен у дорозі, якщо його власна швидкість дорівнює 23,4 км/год, а швидкість течії — 1,6 км/год?
Варіант 5

І частина (5 балів)

Завдання 1 – 5 мають по три варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється одним балом.
1. Запишіть, скільки розрядних десятків міститься в числі 2 689.

А) 9; Б) 268; В) 8.

2. Обчисліть значення виразу b, якщо = 4008, = 1232.

А) 4008 + b; Б) 5240; В) + 1232.

3. Виконайте дії:

А) 116; Б) 2; В) 9.

4. За малюнком обчисліть градусну міру кута , якщо




А) 34º; Б) 134º; В) 44º.

5. Початкова ціна товару становила 250 грн., потім її знизили на 50 грн. На скільки відсотків знизилась ціна товару?

А) 25%; Б) 20%; В) 125%.
ІІ частина (4 бали)

Розв’язання завдань 6 – 7 може мати короткий запис без обґрунтування. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється двома балами.
6. Виконайте дії

7. Розв’яжіть рівняння 13,6 у – 3,64 = 1,8.
ІІІ частина (3 бали)

Розв’язання 8 завдання повинно мати обґрунтування. Потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється трьома балами.
8. За три дні продали 280 кг помідорів, причому за перший день продали у 2,8 рази менше, ніж за другий і у 4,2 рази менше, ніж за третій. Скільки кілограмів помідорів продали за кожний із днів?
Варіант 6

І частина (5 балів)

Завдання 1 – 5 мають по три варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється одним балом.
1. Запишіть, скільки розрядних десятків міститься в числі 7 650.

А) 765; Б) 5; В) 65.

2. Обчисліть значення виразу m  n, якщо m = 6200, n = 3005.

А) 2215; Б) 3205; В) 3195.

3. Виконайте дії: ;

А) 22; Б) 89; В) 39.

4. За малюнком обчисліть градусну міру кута , якщо



А) 51º; Б) 131º; В) 41º.

5. В класі 30 учнів, серед них 12 хлопчиків. Скільки відсотків складають хлопчики від усіх учнів класу?

А) 30 %; Б) 25%; В) 40%.
  1   2   3

Схожі:

Діагностична контрольна робота з математики у 6-х класах iconДіагностична контрольна робота з математики у 6-х класах
Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових...
Діагностична контрольна робота з математики у 6-х класах iconДіагностична контрольна робота з математики у 7–х класах
Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових...
Діагностична контрольна робота з математики у 6-х класах iconДіагностична контрольна робота з алгебри у 9-х класах
Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових...
Діагностична контрольна робота з математики у 6-х класах iconДіагностична контрольна робота з алгебри у 11-х класах
Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових...
Діагностична контрольна робота з математики у 6-х класах iconДіагностична контрольна робота з геометрії у 10 -Х класах
Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх навчальних закладів
Діагностична контрольна робота з математики у 6-х класах iconДіагностична контрольна робота з геометрії
Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових...
Діагностична контрольна робота з математики у 6-х класах icon6 клас. Діагностична контрольна робота з математики
За перший день туристи подолали 7,39 км, а за другий на 8,47 км більше. Скільки кілометрів туристи подолали за два дні?
Діагностична контрольна робота з математики у 6-х класах icon5 клас Математика Діагностична контрольна робота Варіант 1
За суботу Оленка прочитала 28 сторінок, а за неділю — на 14 сторінок більше. Скільки сторінок прочитала дівчинка за два дні? ( 2...
Діагностична контрольна робота з математики у 6-х класах iconУроках математики у початкових класах
Використання комп`ютерних технологій навчання на уроках математики у початкових класах
Діагностична контрольна робота з математики у 6-х класах iconКонтрольна робота з математики
Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 58см, а його бічна сторона дорівнює 18 см. Знайти основу трикутника
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка