Урокугеометр І ї у 7 клас І тема: Сума кутів трикутника Тип уроку: засвоєння нових знань




Скачати 30.89 Kb.
НазваУрокугеометр І ї у 7 клас І тема: Сума кутів трикутника Тип уроку: засвоєння нових знань
Дата конвертації07.03.2013
Розмір30.89 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Математика > Урок
Т Е Х Н О Л О Г І Ч Н А К А Р Т А У Р О К У Г Е О М Е Т Р І Ї У 7 К Л А С І
Тема: Сума кутів трикутника Тип уроку: засвоєння нових знань

Очікувані результати: після уроку учні зможуть Епіграф: «Геометрія – правителька всіх розумо-

вих досліджень»

М.В.Ломоносов

- засвоїти зміст і доведення теореми про кути трикутника;

- застосовувати цю теорему до розв’язування задач; Обладнання: комп’ютер, робочі зошити, паперовий

набір трикутників, ножиці, схема-рисунок, карта

зоряного неба, зірки з прізвищами учнів.

^ Розвивальна мета: логічне мислення і мову учнів; творчий пошук, активність, ініціативність

Виховна мета: виховувати зацікавленість до геометрії, вміння використовувати власний досвід


Н А В Ч А Л Ь Н О – М Е Т О Д И Ч Н Е З А Б Е З П Е Ч Е Н Н Я У Р О К У

1. Геометрія. 7 клас. – Х.; Вмд.група «Основа», 2009. – 112 с. – (Серія «Мій конспект»)

2. Геометрія. 7 клас: Плани-конспекти уроків/Л.С.Карнацевич, С.П.Ільченко, Т.П.Тавшунська. – Харків: Веста: Видавництво «Ранок», 2004. – 272 с. – (Сучасний урок математики.)

3. Завдання для усної роботи та математичні диктанти. Геометрія. 7 клас.//Авт.-упорядн. В.А.Сосницька. – Х.:Вид.група «Основа», 2006. – 112 с. – (б-ка журн.»Математика в школах України»; Вип.11(47)).


^ ЕТАПИ УРОКУ

М Е Т О Д И, П Р И Й О М И

САМОВДОСКОНАЛЕННЯ

Організація початку уроку

Віршована організація класу




емоційний комфорт

Мотивація навчальної діяльності

Ми живемо з вами у віці нових стрімких відкриттів. Це і інформаційні технології, супутникове телебачення, атомні електростанції, міжнародна торгівля. Щоб належно користуватися такими відкриттями, а тим паче робити нові, потрібні знання. Тому ще з шкільної лави ви повинні бути зацікавленими в тому, щоб здобути достатні знання і вміння.

зацікавленість

Підготовка учнів до засвоєння, актуалізація опорних знань

вправа «Встановити відповідність»

(індивідуальна робота)




мобілізація активності

Вивчення нового матеріалу

Дати відповідь на проблемне запитання:

«Чи завжди можна побудувати трикутник за допомогою 3 кутів?»

Зробити дослідження:

- застосувавши комп’ютер;

- практичне

послідовність мислення,

творчий пошук

Первинна перевірка засвоєння знань

Експрес-опитування




розвиток пам’яті, мовлення

Первинне закріплення знань

Знайти невідомі кути трикутників за схемою




ініціативність

Контроль і самоперевірка знань

тестова самостійна робота за допомогою

Test - W2




віра у свої сили

Підбиття підсумків уроку. Рефлексія

Які риси характеру, з наведених нижче допомагали викликати інтерес до вивчення теми? А які заважали?

Активність; апатія; ввічливість; упертість; гуманність; діловитість; дисциплінованість; допитливість; ініціативність; наполегливість; недбалість; організованість

рефлексивні навички

Інформація про домашнє завдання










Схожі:

Урокугеометр І ї у 7 клас І тема: Сума кутів трикутника Тип уроку: засвоєння нових знань iconТема. Роман Д. Дефо як започаткування „робінзонад
Даніеля Дефо. Тип уроку: урок засвоєння нових знань та формування вмінь І навичок
Урокугеометр І ї у 7 клас І тема: Сума кутів трикутника Тип уроку: засвоєння нових знань iconУрок 12 Тема уроку
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок І творчого застосування їх на практиці
Урокугеометр І ї у 7 клас І тема: Сума кутів трикутника Тип уроку: засвоєння нових знань iconУрок засвоєння нових знань
Основна дидактична мета: ознайомлення з новими фактами, поняттями, законами, теоріями, твердженнями, з'ясування їх суті. Основні...
Урокугеометр І ї у 7 клас І тема: Сума кутів трикутника Тип уроку: засвоєння нових знань iconУрок 10 Тема уроку. Поняття про циклоалкани (циклопарафіни)
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок І творчого застосування їх на практиці
Урокугеометр І ї у 7 клас І тема: Сума кутів трикутника Тип уроку: засвоєння нових знань iconУрок 4 Тема уроку. Залежність властивостей речовин від складу
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок та їх творчого застосування на практиці
Урокугеометр І ї у 7 клас І тема: Сума кутів трикутника Тип уроку: засвоєння нових знань iconУрок 5 Тема уроку. Розвиток І значения теорії будови органічних
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок І творчого застосування їх на практиці
Урокугеометр І ї у 7 клас І тема: Сума кутів трикутника Тип уроку: засвоєння нових знань iconУрок 1 Тема уроку. Склад, властивості, застосування найважливі
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок І творчого застосування їх на практиці. Форми роботи: фронтальна....
Урокугеометр І ї у 7 клас І тема: Сума кутів трикутника Тип уроку: засвоєння нових знань iconМіністерство освіти І науки, молоді та спорту України
Надані довжини двох сторін прямокутного трикутника. Знайти довжину гіпотенузи, площу трикутника І значення кутів. Вхідні данні: сторони...
Урокугеометр І ї у 7 клас І тема: Сума кутів трикутника Тип уроку: засвоєння нових знань iconТема. Види кутів. Вимірювання кутів
Мета: ознайомити з одиницями виміру кутів, будовою транспортира, видами кутів, розвивати вміння користуватися креслярськими приладами,...
Урокугеометр І ї у 7 клас І тема: Сума кутів трикутника Тип уроку: засвоєння нових знань iconЯ к за допомогою ножиць (на партах у кожного учня лежать ножиці І...
Як за допомогою ножиць (на партах у кожного учня лежать ножиці І паперові трикутники) можна дістати кут, що дорівнює сумі всіх кутів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка