Урок №16 Тема: справедливість основа правил поведінки




Скачати 34.47 Kb.
НазваУрок №16 Тема: справедливість основа правил поведінки
Дата конвертації26.03.2013
Розмір34.47 Kb.
ТипУрок
Урок №16

Тема: справедливість – основа правил поведінки.

Мета: дати учням уявлення про справедливість, вчити оцінювати свої вчинки і вчинки оточуючих з моральної точки зору, аналізувати свої думки, які повинні передувати діям; розвивати спостережливість, допитливість.

Обладнання: короткий виклад Конвенції про права дитини, біблійна легенда „Мудрий цар Соломон”.

Хід уроку

  1. Організація класу

Вчитель. Любі діти, добрий день!

Зичу праці та пісень.

А, ще, друзі, всім бажаю

Сил, натхнення, на весь день!

Учні. Добрий день! добрий день!

Дякуєм за побажання!

На урок берем з собою

Знання, навички, старання.


  1. Мотивація навчальної діяльності учнів

  • Сьогодні на уроці ми поговоримо про справедливість, як стати справедливим, як відрізнити справедливу людину від несправедливої.




  1. ^ Сприймання та засвоєння матеріалу

„Це несправедливо...” – часто чуємо ми. Справедливість – це те, що, на нашу думку, ми можемо добре оцінити.

Бути „ справедливим” означає бути чесним і виваженим, надавати кожній людині однакові можливості, рівно ділити щось поміж усіма або ж однаково ставитись до всіх, виходячи з певних правил, якщо такі взагалі існують.
Словникова робота

Справедливість – слово утворене від слова правда, це властивість діяти відповідно до закону, істини.

Справедливий – такий, що відповідає дійсності, правильний.
Бесіда за запитаннями

  • Чи є справедливість важливою для людей? Чому?

  • Чи можете ви пригадати епізод вашого життя, коли сталося щось справедливе або несправедливе?

  • Що робить речі несправедливими?

  • Кого в нашому класі можна назвати справедливим?

  • Що ви відчували, коли до вас були несправедливими?

  • Чи можна завжди бути справедливим?


Фізкультхвилинка

Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Встали-сіли, встали-сіли,

Бачте, як розвеселили.

Стало сонце танцювати,

Нас до танцю закликати:

Нумо разом, нумо всі

Потанцюймо по росі!
Слухання біблійної легенди

Мудрий цар Соломон

Давним-давно, як тільки-но Соломон став на царський престол, у сні з”явився до нього Бог і сказав: „Прохай, що тобі дати?” Соломон, знаючи як важко бути хорошим і справедливим царем, сказав Господу: „Ти призначив мене царем над великим народом, а я ще молодий і недосвідчений. Дай мені мудрості, щоб я міг справедливо керувати народом”. Бог був задоволений Соломоном і сказав: „Ти не прохав Мене зробити тебе дуже багатим, не просив у Мене довгих років життя і перемоги над ворогами, але ти просив для себе тільки мудрості, тому Я зроблю тебе наймудрішим серед людей. Також дам тобі багатство і славу, так що не буде подібного тобі царя на землі, а коли ти будеш любити Мене і виконувати заповіді мої, так як твій батько, то Я подарую тобі довголіття”.

Бог дійсно дав Соломонові мудрість. Одного разу прийшли до нього дві жінки, що посварилися між собою і принесли маленьку дитину. Кожна із них запевняла, що ця дитина її. Щоб зрозуміти, хто з них обманює, а хто ні, Соломон наказав розрубати немовля і дати кожній по половині. Звичайно, він і не збирався вбивати дитину, але сказав так для випробування. Тоді одна із жінок сказала: „Рубайте дитину; хай не буде ні мені, ні їй”. Друга ж закричала: „Краще віддайте дитину іншій, тільки не вбивайте її”.

Так Соломон дізнався, хто із жінок справжня мати, тому що справжня мати швидше віддасть дитину іншій, тільки б дитина лишилася живою.

Всі ізраїльтяни дізналися, як Соломон справедливо розсудив жінок. Вони дивувалися з його мудрості і боялися його ошукати, тому що бачили, що Бог його Своєю мудрістю.
Запитання:

  • Що прохав Соломон у Бога?

  • Для чого Соломонові потрібна була мудрість?

  • Чи був Бог задоволений таким проханням?

  • Що обіцяв йому дати Бог окрім мудрості?

  • Яким чином дізнався Соломон, хто справжня мати дитини?

  • Чи хотів Соломон справді розрубати дитину?

  • Чому він дав такий наказ?




  • З тих пір існує вислів „Соломонове рішення”. Як ви думаєте, що воно означає?


Творче завдання

  • На що схожа справедливість?

  • Які кольори можна використати, щоб зобразити справедливість, доброту?

Намалювати несправедливість і пояснити, що потрібно для того, щоб встановити справедливість?



  1. Підсумок уроку


Презентація дитячих робіт
Інтерактивна вправа „Мікрофон”

  • Спробуйте довести, що справедливість – одна із найцінніших властивостей, якими володіє людина.

Коли б не було справедливості...”

Схожі:

Урок №16 Тема: справедливість основа правил поведінки iconПеревірка законів кірхгофа
Мета роботи: перевірити на практиці справедливість правил Кірхгофа для ланцюгів постійного струму
Урок №16 Тема: справедливість основа правил поведінки iconУрок 11 Тема. Початок промислової революції
Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми вг «Основа» «Електронний конструктор уроку»
Урок №16 Тема: справедливість основа правил поведінки iconУрок 5 Тема. Початок національного відродження
Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми вг «Основа» «Електронний конструктор уроку»
Урок №16 Тема: справедливість основа правил поведінки iconУрок 19 Тема. Розвиток освіти та науки
Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми вг «Основа» «Електронний конструктор уроку»
Урок №16 Тема: справедливість основа правил поведінки iconУрок 42 Тема. Розвиток науки й літератури
Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми вг «Основа» «Електронний конструктор уроку»
Урок №16 Тема: справедливість основа правил поведінки iconУрок 14 Тема. Кирило-Мефодіївське братство
Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми вг «Основа» «Електронний конструктор уроку»
Урок №16 Тема: справедливість основа правил поведінки iconУрок №1. Тема
Тема: Вступ. Правила поведінки в комп’ютерному класі та техніка безпеки при роботі з комп’ютером
Урок №16 Тема: справедливість основа правил поведінки iconУрок №1. Тема
Тема: Вступ. Правила поведінки в комп’ютерному класі та техніка безпеки при роботі з комп’ютером
Урок №16 Тема: справедливість основа правил поведінки iconМовленнєвий етикет як феномен І виразник кожного народу
Саме такими рамками й є етикет — система правил зовнішньої культури людини, її поведінки, пристойності, гарного тону тощо. У суспільстві...
Урок №16 Тема: справедливість основа правил поведінки iconУрок №1. Тема
Тема: Вступ. Інформатика. Правила поведінки в комп’ютерному класі та техніка безпеки при роботі з комп’ютером
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка