Відділ організаційно – кадрової роботи апарат




НазваВідділ організаційно – кадрової роботи апарат
Сторінка1/8
Дата конвертації25.02.2013
Розмір0.93 Mb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы
  1   2   3   4   5   6   7   8


ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної державної

адміністрації

В. КРИНИЧАНСЬКИЙ

“20” січня 2012 року
Відомості
про виконання плану основних заходів Великобурлуцькою

районною державною адміністрацією

за 2011 рік
Відділ організаційно – кадрової роботи апарату Великобурлуцької районної державної адміністрації протягом 2011 року проводив організаційне та кадрове забезпечення роботи апарату, голови та заступників голови районної державної адміністрації.

За 2011 рік відділ провів наступну роботу:

  1. проводив організаційне забезпечення апаратних нарад голови райдержадміністрації за участю начальників структурних підрозділів райдержадміністрації щопонеділка;

  2. здійснював організаційне забезпечення проведення селекторних нарад керівництва Харківської обласної державної адміністрації з головами районний державних адміністрацій через канали зв’язку Укртелекому в районній студії;

  3. надавав дані про вакансії державних службовців райдержадміністрації;

  4. проводив організаційне забезпечення засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району;

  5. склав паспорт Великобурлуцького району на 2011 рік та оновлював його щокварталу;

  6. підготував та узгодив графік відпусток працівників райдержадміністрації на 2012 рік;

  7. надавав інформацію про працівників органу виконавчої влади, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;

  8. надавав щоквартальну інформацію про якісний склад державних службовців;

  9. надавав щорічну інформацію про якісний склад кадрового резерву;

  10. надавав річний звіт по кадрам до районного відділу статистики;

  11. здійснював аналіз виконання планів роботи структурних підрозділів райдержадміністрації за строкам виконання;

  12. розробив комплексну програму роботи з кадрами на 2012 рік;

  13. проводив роботу щодо надання допомоги в розробці особистих планів стажування з особами, які зараховані до кадрового резерву, та щодо організації підвищення їх кваліфікації;

  14. проводив щоквартально засідання Ради по роботі з кадрами;

  15. направляв до Головдержслужби щомісячний звіт “Картка”;

  16. щомісячно готував інформацію про призначення і звільнення керівників територіальних органів, інших центральних органів виконавчої влади;

  17. проводив засідання конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад;

  18. готував проекти розпоряджень, заходів, інформацій та довідок згідно, з дорученнями голови, його заступників та керівника апарату районної державної адміністрації;

  19. надавав практичну допомогу в удосконаленні організаційної і кадрової роботи структурних підрозділів райдержадміністрації;

  20. здійснював аналіз виконання планів роботи структурних підрозділів райдержадміністрації за січень – грудень 2011 року;

  21. підготовлював почесні грамоти, подяки, пам'ятні адреси;

  22. складав помісячний та щотижневий план роботи відділу та на кожний квартал 2011 року;

  23. складав помісячний та щотижневий план роботи районної державної адміністрації та на кожний квартал 2011 року;

  24. щоденно готувалась та надавалась до Харківської обласної державної адміністрації інформація про місце перебування голови райдержадміністрації на наступну добу та щотижнево на наступний тиждень;

  25. організаційно забезпечувалось проведення перевірок виконання делегованих повноважень виконавчими комітетами сільських та селищних рад та надавання їм методичної допомоги;

  26. підготовлено та направлено до обласної державної адміністрації інформацію про конкретні справи щодо покращення соціально-економічного становища пересічних громадян на наступний тиждень та на наступний місяць;

  27. працівники відділу брали участь у підготовці заходів до святкових та пам’ятних подій тощо.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації за 2011 рік :

1. Підготовлено та направлено до юридичного відділу апарату облдержадміністрації та до районної прокуратури копії розпоряджень голови райдержадміністрації прийнятих протягом 2011 року (№№1-498.)

2. Здійснювалось опрацювання проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, їх реєстрація, тиражування та направлення заінтересованим юридичним та фізичним особам. Зареєстровано 498 розпоряджень голови райдержадміністрації.

3. Здійснювалось опрацювання вхідної кореспонденції, прийом та відправка електронної пошти, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, опрацьовано 2215 вхідних документів та 2886 вихідних, організовувалась доставка документів за резолюцією голови райдержадміністрації згідно «Розносної книги».

4. Щоденно здійснювалось посвідчення гербовою та іншими печатками райдержадміністрації документів, які видавались, погоджувались або затверджувались керівництвом райдержадміністрації та державних актів на право власності на землю.

5. Здійснено перевірки структурних підрозділів райдержадміністрації – служба у справах дітей райдержадміністрації, відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації, управління економіки райдержадміністрації, фінансове управління, управління агропромислового розвитку,управління праці та соціального захисту населення, відділ з надзвичайних ситуацій, відділ містобудування та архітектури, культури та туризму архівний відділ райдержадміністрації з метою вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян. В ході проведеної перевірки надано методичну допомогу, вказано на недоліки в роботі, складена довідка з рекомендаціями щодо їх усунення.

6. Здійснювався аналіз документообігу в райдержадміністрації помісячно.

7. Здійснювався аналіз звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації щомісячно.

8. Здійснювався аналіз виданих розпоряджень голови райдержадміністрації щомісячно. (498 розпоряджень).

9. Проводилась робота з документами «Для службового користування».

10. Списувались документи «До справи».

11. Здійснювалось списання та знищення бланків райдержадміністрації.

12.Здійснювалось укомплектування справ за номенклатурою.

13. Щомісячно складались плани роботи відділу.

14. Надавались методичні допомоги головам сільських та селищних рад та секретарям рад з питань роботи із зверненнями громадян.

 15. На виконання Закону України « Про звернення громадян» здійснювались організаційно-технічні заходи щодо організації особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, обліку письмових звернень, на 01.01.2012 надійшло 441 звернення громадян.

  16. На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовувались особисті прийоми громадян керівництвом адміністрації згідно з затвердженим графіком.

   17. Проведено 12 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян.

18.Оформлено 13 протоколів колегії райдержадміністрації, своєчасно доведено рішення колегій до виконавців.

Протягом 2011 року відділом фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації проведено аналіз кошторису за 2011 рік та аналіз використання коштів державного та місцевого бюджетів.

Бухгалтерський облік ведеться відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно – правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.

Протягом 2011 року відділ був ознайомлений ЗУ «Про Державний бюджет України на 2011 рік», Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України та зі змінами, які були внесені до вищевказаних законів.

Протягом звітного періоду сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням 395 документів, у тому числі 84 документів минулих років.

Щомісячно проводився моніторинг питань та завдань, які були поставлені в документах. Найбільша кількість документів стосується паливно-енергетичного комплексу – 41, соціального захисту – 40, житлово-комунального господарства – 39, сільського господарства – 36, надзвичайних ситуацій – 34, внутрішньої політики - 25, освіти, сім’ї та молоді - 24.

З метою запобігання порушенням термінів виконання контрольних документів щомісячно проводився аналіз виконання управліннями, відділами райдержадміністрації розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій, щотижнево на апаратних нарадах у голови райдержадміністрації заслуховувалась інформація начальників управлінь, відділів про стан виконання окремих розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації, документів органів вищого рівня.

Введено в практику підготовку щотижневих нагадувань про наближення строків виконання. Протягом звітного періоду було надіслано в управління і відділи районної державної адміністрації нагадування про наближення термінів виконання 711 завдань встановлених у контрольних документах.

Проведена інвентаризація довгострокових контрольних документів. Документи що довгий час перебували на контролі і втратили актуальність були зняті з контролю.

За результатами виконання знято з контролю, як виконані 293 документи.

Станом на 01.01.2012 року на контролі в секторі знаходиться 102 контрольних документи. Із них 41 розпорядження та 20 доручення голови обласної державної адміністрації, 8 розпоряджень голови районної державної адміністрації, 33 листи, що надійшли з управлінь та відділів обласної державної адміністрації.

Їх виконання буде контролюватися протягом 2012 року.

Згідно з планом роботи сектором контролю проведено 11 перевірок щодо організації роботи з контрольними документами у структурних підрозділах районної державної адміністрації. За результатами перевірок складено довідки. Документи, як правило, виконуються. Відповіді, інформації на виконання документів надаються по суті з дотриманням вимог поставлених у документі. Під час перевірок керівникам управлінь та відділів нагадано про персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання контрольних документів. Відповідним працівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, на яких покладені
обов’язки по роботі з контрольними документами надавались методичні рекомендації щодо оформлення відповідей відповідно до вимог інструкції по діловодству. На належному рівні організовано виконання документів у службі у справах дітей, відділі житлово-комунального господарства.

Щоквартально до обласної державної адміністрації надсилається звіт про роботу з контрольними документами у районній державній адміністрації.

З метою покращення роботи з контрольними документами 15 лютого 2011 року проведено семінар-навчання з працівниками відділу освіти.

Підготовлено матеріали для проведення колегій районної державної адміністрації, на яких розглядалися питання про підсумки роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни. Засідання колегій відбулися
20 січня, 28 квітня, 29 липня та 26 жовтня 2011 року. За результатами рішень колегій підготовлені розпорядження.

Протягом 2011 року сектором з питань внутрішньої політики апарату райдержадміністрації, відповідно до затвердженого плану роботи здійснювалась систематизація та аналіз отриманої інформації за основними напрямками, які характеризують суспільно-політичну ситуацію в районі.

Щоп’ятниці готувалася та надавалася до управління внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю Харківської облдержадміністрації інформація щодо суспільно-політичної ситуації в районі.

Сектором здійснювався контроль за реєстрацією в районному управлінні юстиції новостворених партійних районних осередків та громадських організацій, а також за змінами у їх керівному складі. Проводилися співбесіди з лідерами районних осередків політичних партій: Партії регіонів, ВО «Батьківщина», КПУ, Народної партії, СДПУ(о), «За Україну!», «Фронт Змін», Соціалістичної партії України, Соціально-екологічної партії «Союз. Чорнобиль. Україна», Партії пенсіонерів, «Сильна Україна», «Єдиний Центр», «Союз Лівих Сил», Християнсько-демократичний союз, партії «Відродження», Всеукраїнського політичного об’єднання «Жінки за майбутнє», «Наша Україна», а також з керівниками громадських організацій: районної організації ветеранів України, РО інвалідів «Союз Чорнобиль України», РО профспілки працівників АПК, РО профспілки працівників освіти і науки, РО профспілки працівників культури, РО профспілки медичних працівників, РО профспілки працівників держустанов, районної спілки ветеранів Афганістану, районного осередку ГО «Фронт змін», Великобурлуцького куреня ГО «Спілка Козачого Відродження» тощо щодо планування та ведення їх діяльності, організації суспільно-політичних заходів.

Протягом року сектор співпрацював з керівниками 13 релігійних громад, які зареєстровані та діють у районі. Здійснювався також контроль за діяльністю сект та незареєстрованих релігійних організацій. Через районні ЗМІ забезпечувалося інформування населення району щодо порядку проведення у православних храмах району Хрещенських богослужінь та обрядів освячення води у населених пунктах, проведення Пасхальних богослужінь та освячення пасок.

Сектор здійснював аналіз інформаційного простору району (випуски районної газети “Радянський патріот”) та щотижня надавалися відповідні звіти до головного управління облдержадміністрації.

Починаючи з червня 2011 року сектор забезпечує функціонування та наповнення матеріалами офіційного веб-сайту Великобурлуцької райдержадміністрації.

У І кварталі 2011 року сектором здійснювалася робота по створенню при райдержадміністрації громадської ради. Для підготовки установчих зборів по формуванню складу громадської ради, відповідно до постанови КМУ № 996 та згідно доручення голови райдержадміністрації від 1 лютого 2011 року № 02-03/8 була утворена ініціативна група. До її складу ввійшли представники районних громадських організацій та райдержадміністрації. Відповідальною особою за роботу з інститутами громадського суспільства було призначено завідувача сектору з питань внутрішньої політики.

9 березня у залі засідань райдержадміністрації сектором було організовано і проведено установчі збори, на яких утворено громадську раду при райдержадміністрації, до складу якої ввійшли представники 7 громадських об’єднань Великобурлуцького району. У цей же день за участю завідувача сектору внутрішньої політики було проведено перше засідання громадської ради, на якому були обрані керівні органи ради та затвердили Положення про громадську раду.

У ІІ кварталі сектором надавалась методична допомога громадській раді при райдержадміністрації, щодо підготовки та проведення громадських обговорень та слухань з питань затвердження нових тарифів на водовідведення та водопостачання у смт. Великий Бурлук.

Протягом року сектором з питань внутрішньої політики апарату РДА організовувались засідання Координаційної ради представників районних осередків політичних партій при райдержадміністрації. У їх роботі взяли участь представники районних організацій політичних партій: Народної партії, Партії регіонів, Соціалістичної партії України, Комуністичної партії України, ВО «Батьківщина», політичної партії «Сильна Україна», Партії пенсіонерів України, «Союз Лівих Сил», ВПО «Жінки за майбутнє». Організовувалися зустрічі керівників райдержадміністрації з активами районних громадських організацій: «Союз Чорнобиль України», Великобурлуцької РО ветеранів України, спілки ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів).

Протягом року сектор координував підготовку та проведення у районі заходів з нагоди державних свят та визначних і пам’ятних дат.

Через районні ЗМІ забезпечувалося інформування населення району про проведення суспільно-політичних заходів: відзначення 68-річниці визволення Великобурлуччини від фашистських загарбників та районний план заходів, оголошення через радіокомпанію про проведення громадських слухань щодо нових тарифів на водопостачання та водовідведення у смт. Великий Бурлук, у травні - про проведення у районному центрі святкових заходів до Дня Перемоги - 9 травня та 27 травня – свята до Дня захисту дітей, у червні - про проведення у районному центрі святкових заходів до Дня Конституції та Дня молоді, Дня Державного Прапора України та Дня незалежності України та ін.

Сектором були підготовлені та надані для публікації у районній газеті “Радянський патріот” привітання від імені голови райдержадміністрації та голови районної ради з нагоди державних та професійних свят. Готувалися тексти виступів для голови райдержадміністрації та заступників голови райдержадміністрації під час проведення урочистих заходів.

На протязі 2011 року
  1   2   3   4   5   6   7   8

Схожі:

Відділ організаційно – кадрової роботи апарат iconРозпорядженням голови районної
Відділ організаційно-кадрової роботи (далі – відділ) є структурним підрозділом апарату районної державної адміністрації
Відділ організаційно – кадрової роботи апарат iconЗаходи
Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації
Відділ організаційно – кадрової роботи апарат iconПоложення про апарат районної державної адміністрації
Апарат районної державної адміністрації (далі – апарат) складається зі структурних підрозділів, що організаційно забезпечують основну...
Відділ організаційно – кадрової роботи апарат iconПоложення про сектор організаційно-кадрової та правової роботи управління...
Сектор організаційно-кадрової та правової роботи (далі –сектор) управління праці та соціального захисту населення Селидівської міської...
Відділ організаційно – кадрової роботи апарат iconВідділом організаційно-кадрової роботи
Конституції України, Законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної...
Відділ організаційно – кадрової роботи апарат iconВідділом організаційно-кадрової роботи
Конституції України, Законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної...
Відділ організаційно – кадрової роботи апарат iconГолова районної державної адміністрації
Щопонеділка відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації організовувалося проведення апаратних нарад у голови...
Відділ організаційно – кадрової роботи апарат iconЗатверджую голова районної державної адміністрації В. Криничанський
Щопонеділка відділом організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації організовувалося проведення апаратних...
Відділ організаційно – кадрової роботи апарат iconЗатверджую голова районної державної адміністрації В. Криничанський
Щопонеділка відділом організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації організовувалося проведення апаратних...
Відділ організаційно – кадрової роботи апарат iconРозпорядження
України від 11 грудня 1999 року№2263 «Про затвердження типового регламенту районної державної адміністрації» зі змінами від 31 жовтня...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка