Лекція. Кодифікована правова система: структура та практичні аспекти




Скачати 158.71 Kb.
НазваЛекція. Кодифікована правова система: структура та практичні аспекти
Дата конвертації15.03.2013
Розмір158.71 Kb.
ТипЛекція
uchni.com.ua > Право > Лекція
РОБОЧІЙ ПЛАН

з навчальної спеціальності «Правові основи реклами та ПР»




п/п

Назви тем,

види занять

Всього годин за планом

Форми контролю

Максимальна кількість балів

Модуль І. Сучасні моделі правових систем

1.1

Тема 1. Світові правові моделі та їх національні особливості

Лекція.

  1. Кодифікована правова система: структура та практичні аспекти

  2. Система прецедентного права.


Самостійна робота:

  1. Проаналізувати базові складові частини та принципи кодифікованої системи права

  2. Скласти перелік базових складових прецедентної системи права



4

8




Відвідування

Тематичний проект



2

1

1.2

Тема 2. Сучасна вітчизняна правова система

Лекція.

  1. Історія формування правової системи незалежної України.

  2. Рівні та напрямки розвитку сучасної правової системи в Україні

Семінар

Мета: Закріпити теоретичні знання отримання на лекції.

Завдання:

  1. Охарактеризувати нормативно-правові акти першого рівня.

  2. Закони України: загальна характеристика та спрямованість.

  3. Відомчі нормативно-правові акти та нормативно-правові акти місцевих органів влади

Самостійна робота:

  1. Скласти перелік нормативно-правових актів другого рівня

  2. Скласти перелік профільних міжнародних нормативно-правових актів ратифікованих в Україні


4
2

10


Відвідування
Опитування

Реферат


2
4

1

1.3


Тема 3. Профільні базові нормативно-правові акти у вітчизняній сфері реклами та зв’язків з громадськістю
Лекція.

  1. Нормативно-правові акти в форматі інформаційної діяльності.

  2. Загально оцінка та структурна характеристика рекламного законодавства


Семінар

Мета: Закріпити теоретичні знання отримання на лекції.

Завдання:

  1. Специфіка та особливості українського рекламного законодавства.

  2. Шляхи та засоби законодавчого регулювання сфери зв’язків з громадськістю в Україні.

  3. Принципи та шляхи застосування сучасних юридичних норм в сфері соціальних комунікацій


Самостійна робота:

  1. Скласти рекомендаційний список нормативно-правових актів що регулюють рекламу в ЗМІ.

  2. Сформувати перелік нормативно-правових актів, що регулюють політичну рекламу.

  3. Розробити перелік нормативно-правових актів, що регулюють інформаційну діяльність громадсько-політичних структур.


4


2


10



Відвідування


Опитування


Реферат,

Тематичний проект


2


3


1


1.4


Тема 4. Міжнародні нормативно- правові акти в сфері реклами та зв’язків з громадськістю
Лекція.

  1. Профільне міжнародне законодавство: структурні характеристики та практичний інструментар

  2. Міжнародні нормативно-правові актив в галузі інформаційної політики ратифіковані в Україні


Семінар

Мета: Закріпити теоретичні знання отримання на лекції.

Завдання:

  1. Нормативно-правові акти підготовлені в форматі діяльності недержавних організацій або міжнародних форумів та конференцій.

  2. Міжнародні нормативно-правові акти підготовлені структурами Євросоюзу.


Самостійна робота:

1. Підготувати перелік нормативно-правових актів, що регулюють питання розповсюдження інформації

2. Скласти перелік міжнародних актів, що регулюють питання інформаційної політики та носять рекомендувальний характер


4

2

10

Відвідування

Опитування

Творча робота

4

3

1

1.5


Тема 5. Особливості та специфіка юридичного супроводження рекламних та ПР проектів у іноземних правових системах
Лекція.

  1. Правові основи рекламної діяльності в Євросоюзі.

  2. Шляхи та засоби правового регулювання ПР-процесів в США

  3. Практика правового регулювання реклами та ПР в країнах СНД


Семінар

Мета: Закріпити теоретичні знання отримання на лекції.

Завдання:

  1. Європейська система правового регулювання рекламної сфери

  2. Реклама в законодавстві США.

  3. Інформаційна політика та її регулювання в країнах СНД


Самостійна робота:

1. Підготувати рекомендації щодо принципів супроводження рекламних компаній в країнах Євроспільноти

2. Розглянути базові принципи та правові основи практики лобіювання в США



4

2

10


Відвідування

Опитування

Тематичний проект



2

3

1



Питання:


  1. Сучасні правові ситеми в галузі реклами та ПР.

  2. Рівні та напрямки розвитку сучасної правової системи в Україні

  3. Нормативно-правові акти в форматі інформаційної діяльності в Україні.

  4. Профільне міжнародне законодавство: структурні характеристики та Основи сучасного НR-менеджменту.

  5. Правові основи рекламної діяльності в Євросоюзі.





2


Модульна контрольна робота №1


4



Всього



110





35

Модуль ІІ. Сучасна юридична практика в сфері реклами та зв’язків з громадськістю

2.1



Тема 6. Правові аспекти надання рекламних та ПР послуг в сфері бізнесу

Лекція.

  1. Право в системі сучасної консалтингової діяльності

  2. Юридичне супроводження рекламних та ПР-процесів


Семінар

Мета: Закріпити теоретичні знання отримання на лекції.

Завдання:

  1. Нормативно-правові акти що регулюють практику надання інформаційно-консультаційних послуг

  2. Правові основи системи аутрич.

  3. Правові основи регулювання відносин в системі В2В.


Самостійна робота:

1. Дати правову оцінку схемі абонентського обслуговування в форматі консалтингової діяльності (за наданим прикладом)

2. Запропонувати базові положення угоди про надання аутрич послуг (на основі конкретної ситуації)


4
2

10



Відвідування
Опитування

Тематичний проект


2
3

1

2.2


Тема 7. Юридичні складові здійснення інформаційної політики в процесах діяльності державних установ

Лекція.

  1. Нормативно-правові акти, що регулюють діяльність центральних органів державної влади в Україні

  2. Відомчі нормативно-правові акти (положення, регламенти та інш. )

  3. Нормативно-правові акти, що регулюють питання інформаційної політики в діяльності місцевих органів влади.

Семінар

Мета: Закріпити теоретичні знання отримання на лекції.

Завдання:

  1. Нормативно-правова база інформаційної діяльності центральних органів влади

  2. Нормативно-правова база місцевих органів влади

  3. Рекомендації та положення міжнародних нормативно-правових актів, що регулюють сферу інформаційної політики.

Самостійна робота:

1. Підготувати проект типового положення про відділ роботи з громадськістю та ЗМІ.

2. Скласти перелік нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення інформаційно-рекламної діяльності органів влади


4

2


10


Відвідування

Відповідь


Реферат або тематичний проект


2

4


1

2.3



Тема 8. Правове регулювання застосування рекламної та ПР практики в політичній сфері.

Лекція.

  1. Вітчизняне правове поле політичних процесів. соціокомунікативних процесів

  2. Передвиборче законодавство в Україні.

Семінар

Мета: Закріпити теоретичні знання отримання на лекції.

Завдання:

  1. Нормативно-правові актив, що регулюють питання утворення та функціонування політичних структур.

  2. Українське законодавство в форматі виборів до органів виконавчої влади.

  3. Нормативно-правові акти, що регулюють правила виборів до законодавчих та представницьких органів влади.

Самостійна робота:

1. Підготувати перелік пропозицій щодо реєстрації політичної партії

2. Підготувати перелік нормативно-правових актів, що регулюють вибори до місцевих та центральних органів влади


4
2


10


Відвідування
Опитування


Тематичний проект


2
3


1

2.4


^ Тема 9. Вирішення юридичних питань під час здійснення рекламних та ПР заходів в сфері громадських ініціатив

Лекція.

  1. Нормативно-правові акти що регулюють діяльність недержавних та некомерційних об’єднань громадян.

  2. Правила реєстрації громадських об’єднань

  3. Правила здійснення інформаційно-рекламної діяльності громадських організацій.


Семінар

Мета: Закріпити теоретичні знання отримання на лекції.

Завдання:

  1. Правила та принципи діяльності громадських об’єднань: правовий аспект

  2. Інформаційно-просвітницька діяльність громадських організацій – юридичний аспект.

  3. Соціальні аспекти рекламно-інформаційної діяльності громадських організацій.


Самостійна робота:

1. Розробити правила проведення громадського заходу у відповідності до профільних нормативно-правових актів.

2. Підготувати пропозиції щодо використання юридичних можливостей положення про соціальну рекламу.

4


2

10

Відвідування


Опитування

Тематичний проект

2


4

1


Питання:

  1. Право в системі сучасної консалтингової діяльності

  2. Юридичне супроводження рекламних та ПР-процесів

  3. Нормативно-правова база інформаційної діяльності центральних органів влади

  4. Вітчизняне правове поле політичних процесів.

5. Нормативно-правові акти що регулюють діяльність недержавних та некомерційних об’єднань громадян.

2

Модульна контрольна робота №2

4





Всього


66




35










Іспит

30 балів




Разом







100 балів

Схожі:

Лекція. Кодифікована правова система: структура та практичні аспекти iconЛекція 29. 11. 2010 система права, система законодавства
Система права це правова категорія яка означає внутрішню будову внутрішню структуру права будь якої країни
Лекція. Кодифікована правова система: структура та практичні аспекти iconПравова охорона земель в Україні
Предметом дослідження виступає правова охорона земель, як система правових держави, що спрямовані на раціональне використання земель,...
Лекція. Кодифікована правова система: структура та практичні аспекти iconАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня
Теоретико-правові та практичні аспекти прокурорського нагляду при забезпеченні прав обвинуваченого
Лекція. Кодифікована правова система: структура та практичні аспекти iconСаме фінансової системи та окремих її складовмх є надзвичайно великою...
«кровоносна система» будь-якої економіки. Показники фінансової системи є головним індикатором її стану. Тут прямо чи опосередковано...
Лекція. Кодифікована правова система: структура та практичні аспекти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
У посібнику розкрито теоретичні та практичні аспекти проблеми мовленнєвої творчості дітей дошкільного віку
Лекція. Кодифікована правова система: структура та практичні аспекти iconДиректору «Укрпрофіцентр»
«Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні» з урахуванням останніх змін до законодавства та нормативно-правової...
Лекція. Кодифікована правова система: структура та практичні аспекти icon2. Банківська система: суть та структура Банківська система
Нейтральність грошей — принцип, згідно з яким зміна маси грошей в довготривалому періоді не впливає на ринок, зайнятість, процентні...
Лекція. Кодифікована правова система: структура та практичні аспекти icon2. Банківська система: суть та структура Банківська система
Нейтральність грошей — принцип, згідно з яким зміна маси грошей в довготривалому періоді не впливає на ринок, зайнятість, процентні...
Лекція. Кодифікована правова система: структура та практичні аспекти iconПравова система України й міжнародне право, порівняльне правознавство
Михайло Іванович Отрош, здобувач Інституту держави І права ім. В. М. Корецького нан україни
Лекція. Кодифікована правова система: структура та практичні аспекти iconЛекція Система планів підприємства
Будь-яке підприємство здійснює складну господарську діяльність протягом досить тривалого часу. Звідси випливає, що система планів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка