Тема: Введення и редагування тексту за зразком




Скачати 65.07 Kb.
НазваТема: Введення и редагування тексту за зразком
Дата конвертації27.03.2013
Розмір65.07 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы
ТЕКСТОВИЙ РЕДАКТОР WORD

Практична робота 1

Тема: Введення и редагування тексту за зразком
Практичну роботу рекомендується виконувати в такій послідовності.

  1. Проаналізуйте тексти, приведені в п.3 і п.5. Текст, приведений у п.3, необхідно ввести з клавіатури. Текст, приведений у п.5, є «зразковим». Після введення і редагування тексту, даного в п.3, він повинний мати зразковий вид.

  2. На основі аналізу тестів, заданих у п.3 і п.5, установити необхідні параметри роботи текстового редактора.

  3. Уведіть такий текст, у якому є багато помилок.

"Хоч і упала українська держава після Ярослава, та багато всякого — осталося од неї на довгі віки. Осталася християнська наука і віра, церкв і духовенство, письмнство, аднакова книжна й мова славянська по усіх землях: остався один княжий рід, з котрого виходили довго потім в ріжних земх: осталося спільне ім'я руське: осталося однакове право і закони, однаковий лад у громаді, в управі, однакові власті: життя по ріжних українських землях виробилося однакове людей почувати себе близькими одні до одних. Тим-то Киїка держава, хоч і загунула давно, ле має велику вагу в нашій історії.

З цього часу началися на Україні велика сварки поміж князями, а через них і поміж народом. Тоді, коли треба було з'єднати і зміцнити маладє царство, воно само себе руйнувало. Цьому допомогли, що насулизя з заходу, на місце. Печенігів, та вликога клоту завдали українській землі."

4. Відредагуйте введенний текст.

5. "Хоч і упала українська держава після Ярослава, та багато всякого люду — і доброго і лихого осталося од неї на довгі віки. Осталася християнська наука і віра, церква і духовенстово, письменство, й однакова книжна й церковна мова славянська по всіх наших землях; остався один княжий рід, з котрого виходили довго потім князі в різних землях; осталося спільне ім'я руське; осталося однакове право і закони, однаковий лад у громаді, в управі, однакові власті, життя по різних українських землях виробилося однакове і заставляло людей почувати себе близькими одні до одних. Тим-то ця українська, Київська держава, хоч і загинула давно, але має велику вагу в нашій історії.

З цього часу почалися на Україні великі сварки поміж князями, а через них і поміж народом. Тоді, коли треба було з'єднати і зміцнити молоде царство, воно само себе руйнувало. Цьому допомогли ще й половці, що насунулися з заходу, на місце Печенегів, і великого клопоту завдали українській землі".

  1. Збережіть текст у файлі та покажіть викладачу.



Практична робота 2

Тема: Редагування та форматування тексту

Последовність выконання роботы:

  1. відкрийте вікно Word;

  2. Введіть текст (з помилками) у робоче поле вікна;

  3. "Найстаріший уділ був Київський, де сидів Великий княз: зараз після його почитався уділ Новгородський, але він скоро одчахнувся од інших уділів, бо і новгородці стали громадою уділ Переяславський,-він був найбільший од усіх і простягався од Дніпра Азовського моря: далі йшли улі: Чернигівський, Смоленс­ький, Валанський і Галицький: Полский уділ по-старому зоставався в ролі Рогніди. вибирати собі кнзі і, котрі їм були не до вподоби тих прогонили і на їх місце кликали других. За Новгородським йшов Ізяслав, Святослав та Всеволод визволили свого дядька Судіслава з тюр, де просидів 22 роки з того часу, як укув тади його Ярослав; вийшовши на волю, Судіслав зробився ченцем.

Не вспіли сини поховати батька свого, як поміж ними почалися сварки і невзгоди. У Киві став князем, як напрайший з усіх, Ізяслав; брати його, а кияне не любили. По де-котрих князівствах понасовили князі своїх синів,- наприклад, у Тмуторокані Святослав посадовив сина свого Гліба; Ростіслав, Володимирів, вигнав його відтіль і сам почав зювати там, але Греки Корсунські, побачивши його вдачу і завзятусть, стали боятись його, щоб він як небудь не пошкодив їм; вони закликали його у Херсонес, і на бенкеті у тамошнього намісника (начальника города) отруїли, після його зосталось три сина, та про них буде мова далі."

5. Відредагуйте та відформатуйте текст за зразком:.

6. "Найстарший уділ був Київський, де сидів Великий князь; зараз після його почитався уділ Новгородський, але він скоро одчахнувся од інших уділів, бо новгородці стали громадою вибирати собі князів і, котрі їм були не до вподоби, тих прогонили і на їх місце кликали других. За Новгородським ішов уділ Переяславський, — він був найбільший од усіх і простягався од Д н і п р а аж до Азовського моря; далі йшли уділи: Чернігівський, Смоленський, Волинський і Галицький; Полоцкий уділ по-старому зостався в роді Рогніди.

Не вспіли сини поховати батька свого, як поміж ними почалися сваркиі невзгоди. У Київі став князем як найстарший з усіх, Ізяслав; брати не слухали його, а кияни не любили. По де-котрих князівствах понасодовили князі своїх синів, - наприклад, уТмуторокані Святослав посадовив сина свого Гліба; Ростислав, син Володимирів, вигнав його відтіль, і сам почав князювати там, але Греки корсунські. побачивши його вдачу і завзятість, стали боятись його щоб він як небудь не пошкодив їм; вони закликали його у Херсонес, і на бенкеті у тамошнього намісника (начальника города) отруїли; після його зосталось три сини, та про них буде мова далі.

Ізяслав, Святослав та Всеволод визволили свого дядька Судислава з тюрьми, де він просидів аж 22 роки з того часу, як укинув туди його Ярослав;

вийшовши на волю, Судислав зробився ченцем."

7. Розбити текст на сторінки так, щоб він розмістився на двох сторінках.

  1. Скасувати розмітку тексту на сторінки.

  2. Виконати нову розмітку тексту на сторінках так, щоб він розмістився на трьох повних сторінках.

  3. Установити на кожній сторінці значення колонтитулах « Історія України – Русі».

  4. Виконати операцію до перебування в тексті подстроки «смороду закликали його в Херсонес».

  5. Замінити подстроку «смороду закликали його в Херсонес» новим подстрокой « Смороду приїхали до Київа». Після цього обновити попередню подстроку.

  6. Відзначити подстроку « Смороду закликали його в Херсонес». Виконаєте операції до переходу до відзначеного тексту.

  7. Покажіть відредагований текст учителю. З його дозволу збережете текст на дискеті з попереднім ім'ям.

^ ПРАКТИЧНА РОБОТА 3

Предмет: Інформатика

Тема: «Побудова таблиць та діаграм»

Достатній рівень

  1. додати панель інструментів «Таблицы и границы»: Вид \ Панели инструментов\ Таблицы и границы (если нет «птички», её надо поставить, щелкнув мышью).

  2. додати таблицю в текстовий документ:

таблица \ вставить \ таблицу\ (строк – 6, столюцов – 4);









































































Середній рівень

2. намалювати таблицю:

таблица \ нарисовать таблицу (малювати за допомогою миші)



ПІБ

дата

Дні тижня

понеділок

вівторок

середа





































Високий рівень

  1. перетворити текст:

Клавіші

Tab

Shift+Tab

Alt+Home

Alt+End

на таблицю: виділити текст \ Таблица \ Преобразовать \ Текст в таблицу


Клавіші


Результат використання

Tab


Перехід до наступної клітинки

Shift+Tab


Перехід до попередньої клітинки

Alt+Home


Перехід до першої клітинки у рядку

Alt+End


Перехід до останньої клітинки у рядку
додати стовпчик справа: Таблица \ Вставить \ Столбцы справа

додрукувати та відформатувати текст у таблиці

Розробила: викл. Голуб Л.В.

Схожі:

Тема: Введення и редагування тексту за зразком iconУрок №25. Тема
...
Тема: Введення и редагування тексту за зразком iconТема: Word. Створення документа Введення тексту. Редагування тексту. Перевірка орфографії
Уміти підготувати програму-редактор до роботи І створювати найпростіший текстовий документ
Тема: Введення и редагування тексту за зразком iconТема : Введення та редагування тексту у Word 2007
Мета. Ознайомитися І закріпити практично з основними методами та засобами редагування текстових документів у Word 2007
Тема: Введення и редагування тексту за зразком iconДата: 5 клас Текстовий редактор Тема
Мета уроку: закріпити основні правила введення тексту, редагування І форматування.; розвивати логічне мислення, уяву, увагу; виховувати...
Тема: Введення и редагування тексту за зразком iconЛабораторна робота №1 Введення та виведення тексту
Ознайомитись з синтаксисом та структурою програми на мові асемблера. Навчитися використовувати функції операційної системи ms dos...
Тема: Введення и редагування тексту за зразком iconПлан-конспект тема : Основи технічного редагування та форматування тексту
Велику публікацію недоцільно зберігати в одному файлі. Великий розмір файлу уповільнюватиме верстку І редагування. Крім того, версткою...
Тема: Введення и редагування тексту за зразком icon9 текстовий редактор
Одними з найдавніших та найпопулярнішіх програм є текстові редактори. Адже за допомогою них здійснюється введення в комп'ютер та...
Тема: Введення и редагування тексту за зразком iconУрок № Тема: Створення форм. Практична робота №8. Створення І редагування форм, введення даних. 
Навчальна: сформувати навички створення форм для введення даних та зміни їх зовнішнього вигляду
Тема: Введення и редагування тексту за зразком iconПлан-конспект тема програми: Технології комп’ютерної обробки інформації
Тема уроку: Основи роботи в Ексель. Введення та редагування даних. Форматування комірок та діапазонів комірок. Друк аркушів
Тема: Введення и редагування тексту за зразком iconТема: Практична робота. Використання буфера обміну. Робота з фрагментами...
Мета: навчити учнів прийомам редагування тексту з використання буфера обміну. Розвивати вміння застосовувати набуті знання на практиці....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка