Прилад, вперше використаний в США для вимірювання радіоаудиторії (1940 рр.). Пізніше модифікації цього приладу, призначені для вимірювання телеглядацьких




Скачати 161.37 Kb.
НазваПрилад, вперше використаний в США для вимірювання радіоаудиторії (1940 рр.). Пізніше модифікації цього приладу, призначені для вимірювання телеглядацьких
Дата конвертації02.04.2013
Розмір161.37 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы
Телеаудиторія

Аудіометр – прилад, вперше використаний в США для вимірювання радіоаудиторії (1940 рр.). Пізніше модифікації цього приладу, призначені для вимірювання телеглядацьких уподобань, стали називати «ТВ-метр», «піплметр».

Аудиторія – деяка множина потенційних споживачів медіапродукту; загальна кількість глядачів, що мають можливість дивитися телепрограми. Розрізняють реальну й потенційну аудиторію конкретної передачі, програми, телеканалу і ТБ в цілому. Потенційна аудиторія – це число людей, які мають технічну можливість (завдяки наявності телевізорів і передавальної мережі в даній місцевості) дивитися передачі. Реальна аудиторія – число телеглядачів, які практично реалізують цю можливість.

^ Рейтинг телепередачі – розмір аудиторії, що виражається в абсолютних цифрах або відсотках від загальної телеаудиторії місцевості.





Професії на ТБ

Автор на ТБ – творець телепередачі, фільму, що є результатом колективної праці, плодом синтетичного телевізійного мистецтва. Тому на ТБ існують автор сценарію, автор тексту, автор музики, режисер-постановник однієї передачі. Також у них можуть бути співавтори – режисери, оператори, художники.

Головний редактор – голова редакційно-художньої ради редакції, студії. Дає дозвіл на вихід у світ кожної телепрограми, є організатором творчого процесу. Якщо засновником головної редакції надані права юридичної особи, головний редактор може здійснювати прийом та звільнення співробітників редакції (студії), представляти її інтереси в суді, арбітражі, інших державних органах і громадських організаціях і реалізовувати права, надані законом юридичним особам.

^ Головний режисер на ТБ – художній керівник телепрограм однієї студії, редакції, компанії, організатор творчого процесу тимчасових знімальних бригад, які складаються з режисера, оператора, редактора, художника, звукорежисера, відео інженерів, освітлювачів і т.д.

^ Головний режисер телеканалу – посадова особа, відповідальна за структуру, дизайн, естетику програм, культуру випуску, художнє оформлення проміжків між передачами, імідж, образ у кадрі та мовно-пластичний спосіб існування дикторів / модераторів / шоуменів.

^ Режисер-постановник на ТБ – людина, яка на основі літературного сценарію, власного творчого задуму очолює роботу з постановки (зйомки) передачі (фільму), визначає роль і місце ведучого в дії, ставить завдання перед оператором звукорежисером, художником, відео інженером. Режисер визначає також місце зйомок і характер монтажу, бере участь у відборі музики, спецефектів, ілюстративного матеріалу до передачі.

^ Асистент телережисера – людина, яка разом з режисером працює на телевізійному пульті, організує роботу телеоператора, кіномеханіка, звукорежисера, диктора. Для цієї професії потрібні швидка реакція, висока концентрація уваги, автоматизм дій, інтуїція.

Журналіст – творчий працівник, який професійно збирає, одержує, створює і готує повідомлення і матеріали для редакції зареєстрованого ЗМІ та діє на підставі трудових чи інших договірних відносин з його редакцією або займається такою діяльністю за її уповноваженням.

Репортер – як правило, журналіст теленовин. Журналіст виступає в ролі репортера, коли збирає матеріал на місці події, веде репортаж з місця події, з’являється на місці події, коли вона триває, тобто це та людина, яка відправляється безпосередньо «в поле», в гущину подій. Репортер має бути очами і вухами телеглядачів, описати подію, передати атмосферу, показати, як вона відбулася в деталях, створити ефект присутності, дати можливість глядачам співпереживати разом з учасниками подій.

Продюсер – виробник, організатор передачі, довірена особа телекомпанії, студії, редакції, що здійснює художній та організаційно-фінансовий контроль за створенням телевізійного продукту на ТБ, відповідає за дотримання умов договорів з компанією, студією, редакцією.

Інтерв’юер – той, хто бере інтерв’ю з метою оприлюднення його в ефірі.

^ Головний художник телестудії, компанії – працює над художнім оформленням телефільмів, телеспектаклів та інших програм великих форм. Відповідає за розвиток ідей сценарію, п’єси, авторського задуму образотворчими засобами з використанням спецефектів, інших особливостей мови телевізійного мистецтва. Організовує роботу художників-постановників, декораторів, освітлювачів, гримерів, зайнятих на підготовці конкретного фільму, спектаклю, передачі.

^ Графік-художник на ТБ – незамінний учасник творчого процесу. Обраний художником шрифт, відповідним чином трансформований, стилізований – головний образотворчий засіб телевізійної графіки, що дозволяє за допомогою символів підсилити змістовий та емоційний вплив зображення, більш повно й точно розкрити задум передачі. Телевізійний художник, основним завданням якого є написання титрів, повинен досконало володіти мистецтвом шрифтового письма, забезпечувати різні види передач і програм відповідними заголовками й титрами.

Грим на ТБ – розрізняють:

звичайний (нічого не змінює у вигляді актора, розподіляє світлотінь для досягнення в зображенні потрібного балансу тонів – прибрати блиск чола, темні плями свіжовиголеного підборіддя, тіні навколо глибоко посаджених очей),

коректувальний (сховати недоліки обличчя, вигідно підкреслити привабливі сторони обличчя), характерний грим (для підкреслення специфічних рис образу, створення типажу. Міняється контур обличчя, його овал, зачіска, актор змінюється до невпізнання).

Грим залежить від суто технічних факторів: інтенсивності освітлення, світлового балансу, напрямку світла, декорацій, співвідношення контрастності особи й тла, регулювання відеосигналу, освітленості зображення на фотокатоді трубки, коефіцієнта контрастності, спектральної характеристики трубки.

Диктори ТБ – знайомлять глядачів з розпорядком передач, з тими змінами, які відбулися в програмах дня, іншими повідомленнями. Диктор може бути також ведучим передачі (зокрема новин), казкарем, читцем і конферансьє в концерті. Приваблива зовнішність і звучність голосу – важливі, але не головні якості для диктора. Головне – не бути лише «говорящей головой», а досконало володіти своєю професією, бути високоосвіченою людиною, розбиратися в питаннях політики, економіки, музиці й літературі, тощо.

Редакційна колегія – дорадчий орган управління діяльністю друкованого ЗМІ – створюється, діє та припиняє свою діяльність відповідно до статуту редакції і очолюється її редактором (головний редактором). Рішення редакційної колегії набирає чинності після його затвердження редактором (головним редактором).

^ Редакційний колектив – колектив журналістів, що входять до штату організації громадського телемовлення.

Редакція ЗМІ – юридична особо, незалежна від форми власності, організація, установа, підприємство або громадянин, об’єднання громадян, що здійснюють виробництво і випуск засобу масової інф-ції.

^ Кореспондентські пункти – структурні підрозділи (філії) ТРК, що представляють її інтереси в певному регіоні країни чи за кордоном.


^ Зображально-виражальні засоби екрану

Кадр – зображення частини простору, обмежене рамками екрану. Передбачає протяжність у часі. Кадром також називають частину телевізійного твору, що знято у певний відрізок часу безперервної роботи камери.

^ План – масштабно-просторова характеристика кадру, в якій за одиницю виміру береться постать людини. Класифікація планів:

  • далекий план – дає загальне подання, відчуття простору

  • загальний – дає відомості про географію місця дії, орієнтує глядача в просторі

  • середній (американський – по коліно) – інформує про те, що відбувається, передає явища зовнішнього світу без заглиблення у внутрішній, забезпечує об’єктивність, відстороненість показу

  • середній (поясний) – виконує ті ж функції

  • великий (крупний) план – підкреслює значимість показуваного об’єкта, «укрупнення» факту або події, дає емоційне відображення в кадрі, підкреслює психологізм дії

  • деталь - концентрує увагу глядача, служить поштовхом для асоціацій

  • мізанкадр – образне рішення дії в кадрі.

Ракурс – кут зору телекамери на об’єкт зйомки.

^ Драматургія телевізійного твору – побудова передачі, фільму, програми, яка відповідає чотирьом частинам розподілу описуваної дії, незалежно від того, документальний чи ігровий цей твір, а також незалежно від його хронометражу. Розвиток дії, події, характеру героя або думки відбувається так: експозиція (обґрунтування теми, інтриги), розвиток дії (думки, характеру), що веде до кульмінації, розв’язка.

Монтаж – особлива система змістових, звукозображальних і ритмічних співвідношень між окремими кадрами, їх формальне й значеннєве сполучення й зіставлення. Розташування кадрів за допомогою технічних засобів у певному порядку, що зумовлений творчим задумом та змістом телевізійного твору. Чорновий монтаж полягає у виборі найбільш виразних дублів (кадрів), Іїному попередньому підборі в необхідній послідовності фрагментів зображення й фонограм за сценарними епізодами. Зазвичай чорновий монтаж ведеться паралельно зі зйомками з таким розрахунком, щоб по закінченні зйомок мати зображення й синхронні фонограми, які підібрані в сценарній послідовності. Остаточний (режисерський) монтаж робиться по закінченні зйомок і разом з озвученням становить особливий монтажно-тонувальний період виробництва відеофільму або телепередачі. На цьому етапі опрацьовується композиція окремих епізодів і фільму в цілому, а також вирішується його звукова частина.

Монтажний аркуш – контрольний документ, що супроводжує кожну копію фільму в прокаті. Він містить повний і точний по кадровий опис фільму від першого до останнього кадру і складається за встановленою формою:

  • порядковий номер монтажного плану

  • опис і зміст монтажного плану

  • точний діалог або зміст написів

  • основний звуковий зміст

  • метраж монтажного плану з точністю до одного кадру

  • загальний метраж.

Звук в екранному творі - це або природні звуки, людське мовлення, або музичний супровід. Звук виконує дві основні функції:

  • відтворення природного звучання (людське мовлення, ревіння тварини, шум працюючого механізму, тобто природні шуми)

  • пробудження різних емоцій, відчуттів (надії, страху, радості, піднесення, суму тощо).

^ Панорами (4 види) – огляду, супроводу, стеження, перекидання. Панорамування – рух телекамери від стартової до фінішної точки зйомки. Рух може бути зі статичної точки відносно об’єкту зйомки, рух камери у просторі, а також рух за допомогою оптики (зум – від’їзд і наїзд).

^ Виражальні засоби екрану – кадр, план, ракурс, композиція кадру, колір, світло, монтаж

Виражальні засоби режисури – композиція, атмосфера, мізансцена, темпоритм.

Сценарій – літературний запис зображального та звукового рішення майбутнього екранного повідомлення. Сценарій – це попередній етап творчої обробки вивченого публіцистом життєвого матеріалу, який передбачає можливість відбиття задуму за допомогою драматургічних, пластичних, монтажних і словесних засобів виразності. Таким чином, сценарій – літературний твір особливого роду, опис майбутнього екранного твору.

Детальніше про зображально-виражальні засоби екрану та телевізійний сценарій: ^ Телевизионная журналистика. Кузнецов, Цвик, Юровский. Глава 7.

А також А. Князев. Основы тележурналистики и телерепортажа (на www.evartist.narod.ru – раздел Библиотека)


Організація телемовлення

^ Громадське телерадіомовлення – система позабюджетного, неприбуткового, загальнонаціонального, регіонального або місцевого телерадіомовлення, яке створюється засновниками – юридичними та/або фізичними особами.

^ Державний комітет телебачення і радіомовлення України – центральний орган виконавчої влади, що контролює діяльність державних телерадіоорганізацій, здійснює міжгалузеву координацію та функціональне регулювання з питань діяльності інформаційної та видавничої сфер, управління в інформаційній та видавничій сферах тощо.

^ Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення – постійно діючий колегіальний орган, що ліцензує всі види телерадіомовлення – ефірне, кабельне, проводове, супутникове – та контролює виконання ліцензійних умов мовниками. НацРада є конституційним колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері ТРмовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цими законами. Склад НацРади затверджується Верховною Радою України терміном на 4 роки в кількості 8 осіб: за поданням чотирьох кандидатур Головою ВР ат чотирьох кандидатур – Президентом України.

Ефірний час – інтервал часу протягом доби, у межах якого організація теле- і (чи) радіомовлення, відповідно до умов ліцензії на мовлення, має можливість поширювати аудіо- чи аудіовізуальні передачі для загального перегляду, включаючи час поширення рекламної інформації.

^ Організація теле-, радіомовлення (телерадіомовна компанія – ТРК) – організація, що здійснює виробництво, монтаж, розміщення в часі й поширення з використанням електромагнітних хвиль (ефірними, кабельними, провідними й ін. електромагнітними системами) звукової (радіомовлення), візуальної й аудіовізуальної (телемовлення) масової інформації і даних, призначених для одержання безпосередньо телеглядачами й радіослухачами.

Запис – фіксація звуків і зображень за допомогою технічних засобів у будь-якій матеріальній формі, що дозволяє здійснювати їхнє кількаразове сприйняття, відтворення чи трансляцію повідомлення.

Канал мовлення – визначені ліцензією на мовлення радіочастоти, канали кабельних, проводових та інших мереж, які використову-ються мовником для поширення теле- й радіопрограм більш як на половину областей України.

^ Кабельне / проводове телерадіомовлення – мережі кабельного (проводового) телерадіомовлення створюються за дозволом місцевих органів державної виконавчої влади. Порядок роботи ТРК, пов’язаний з використанням мереж кабельного мовлення, визначається статтями 13-18 Закону України «Про ТБ і РМ». Організація кабельного ТБ зобов’язана забезпечити своїм абонентам трансляцію кабельними каналами програм державного та громадського мовлення.

^ Кореспондентські пункти – структурні підрозділи (філії) ТРК, що представляють її інтереси в певному регіоні країни чи за кордоном.

Ліцензія – письмовий дозвіл Національної ради України з питань ТБ і РМ, що дає право на створення і використання каналу мовлення та часу мовлення.

Мовлення – передача на відстань звукової або зорової інформації за допомогою електромагнітних хвиль, які розповсюджуються передавальними пристроями і приймаються будь-якою кількістю телерадіоприймачів.

Телерадіоорганізація (редакція, студія, агентство, об’єднання, асоціація, компанія, радіостанція тощо) юридична особа, зареєстрована у встановленому чинним законодавством порядку, яка має право виробляти та розповсюджувати телерадіопередачі та програми.

Телерадіоцентр – підприємство, що забезпечує технічну експлуатацію обладнання, призначеного для виробництва телерадіопередач та програм.

Трансляція – передача в ефір, кабелем або через супутник, випусків телепрограм, здійснювана в закодованій чи незакодованій формі й доступна для безпосереднього прийому аудиторією.

^ Перегін відеоматеріалу – передавання відеорадіоматеріалу електронним засобом, по радіорелейним лініям або по супутниковому зв’язку.

^ Пересувна телевізійна станція (ПТС) – комплекс встановленого на авто обладнання для виробництва та ретрансляції телевізійної продукції.

Прайм-тайм – час найбільшого охоплення аудиторії телеканалом або радіостанцією.

^ Регіоналізація телемовлення – одна з тенденцій розвитку сучасного телебачення.

Рирпроекція – рухоме або статичне зображення з об’єктиву, що знаходиться на задньому плані та проекцюється на зворотній бік екрану, перед яким відбувається основна дія передачі. == «Хромакей» – спеціальний пристрій, призначений для запису передачі на тлі іншого відеозапису (див. рирпроекція).

РРС – радіорелейна станція.

РТЦ (РТПЦ) – радіотелевізійний (передавальний) центр.

Симультанність – одночасовість спостереження та показу, трансляції передачі, що завдає особливої достовірності.

^ Білий шум – пропагандистcький прийом подання такої кількості «новин», що стає неможливим визначити пріоритети.

Відеоканал – частина телепрограми, що являє собою набір різносюжетних, різножанрових передач, об’єднаних однією адресою (музичний, дитячий, ТРК «1+1») або одним напрямком мовлення (літературно-художній канал «Культура»).


^ Програмування телемовлення

Програма телебачення – програмна форма існування ТБ обумовлює взаємодію ТБ із пресою, кіно, театром, літературою й образотворчим мистецтвом. Кожна окрема телевізійна передача має відповідати основним принципам мовлення, його ідейній спрямованості, естетичній і художній завершеності. Програмна форма телевізійного мовлення створює специфічні умови екранного життя для кожної передачі, що стає частиною цілого. Закономірності побудови телевізійної програми пізнаються в процесі її активного життя в ефірі, творчих пошуків, осмислення досвіду телебачення. Єдність ідейної спрямованості й естетичної завершеності програми – один із корінних принципів планування телебачення.

^ Програмування телевізійного мовлення – тематичне й жанрове планування телепередач і фільмів на рік, квартал (перспективне планування), на місяць, тиждень, день (поточне планування). Програмування ТБ має свої принципи й вимагає дотримання профілю каналу, програми, актуальності й оперативності мовлення як пріоритетних підходів, композиційної стрункості щоденного розкладу передач, обліку попередніх і наступних передач, а також передач, що йдуть на сусідніх каналах мовлення. При цьому можна застосовувати два підходи: контрастності або доповнюваності передач, що йдуть паралельно.

^ Планування телепередач – може бути поточним і перспективним – на день, тиждень, місяць, квартал, рік. Поточне планування здійснюється, як правило, на тиждень і з’являється перед глядачем у вигляді опублікованої програми передач. Перспективне планування – основа координації й цілеспрямованого використання всіх ділянок роботи ТРК. Перспективне планування забезпечує:

  • визначення й розвиток головних напрямків мовлення;

  • облік визначних дат і політичних подій протягом тривалого часу;

  • стабільність і стійкість мовлення, до якого звикає аудиторія;

  • визначення найбільш удалого поєднання форм і жанрів худож. й док. мовлення в програмах;

  • стабільність у підборі авторів, ведучих, учасників передач;

  • заміна застарілих рубрик новими, зміцнення й удосконалення перспективних, найбільш актуальних циклів передач;

  • розподіл матеріальних, технічних і творчих сил.

^ До річних перспективних планів входять багатосерійні художні й документальні фільми, основні рубрики суспільно-політичних передач, театральні спектаклі, молодіжні, науково-пізнавальні, музичні, дитячі передачі.

З метою впорядкування використання видів і форм телевізійної програми, подолання одноманітності й паралелізму схожих жанрів щоденне мовлення організується блоками: ранковим, денним, вечірнім і нічним.

^ Блок (або контейнер) – набір рубрик, побудованих за принципом повторення для різної аудиторії телеглядачів залежно від часу подачі в ефір.

Рубрика – низка передач або фільмів, які розвивають певний тематичний напрямок мовлення, виходять в ефір через ті самі проміжки часу й розраховані на ту саму аудиторію. У рубриці або поза нею можуть бути:

  • цикл – дві й більше передачі, присвячені одній темі, проблемі;

  • серія – дві (або більше) передачі, об’єднані одним героєм (одними героями).

^ Серія передач, фільмів – телевізійний добуток, що складає з декількох частин єдине ціле, в якому кожна частина закінчена сюжетно й де реалізується закон єдності місця, часу й дії. Передачі, фільми однієї серії можна дивитися у звичайному порядку, послідовно (першу, другу, третю), але можна видавати в ефір вибірково й у зворотній послідовності. Наприклад, у кожному фільмі серії телевізійних художніх фільмів «Слідство ведуть знавці» – ті самі головні герої, місце й час дії. Ці стрічки можна дивитися в будь-якій послідовності.

Серіал – багатосерійний телефільм, об’єднаний одними героями, у якому із частини в частину, з фільму в фільм розвивається одна сюжетна лінія. Ця лінія і створює напругу драматургії, коли наприкінці кожного фільму (серії) наростає кульмінація оповідання, а в наступному фільмі відбувається його розв’язка. Зразком такого серіалу є «17 миттєвостей весни» – окремі частини якого можна дивитися тільки в певній послідовності, інакше губиться сюжетна лінія, логіка дії.

^ Сітка (структура) мовлення – набір, поєднання рубрик, циклів, серій і разових передач, розташованих у тижневому відрізку часу в певній постійній послідовності, що забезпечує розмаїтість тем, жанрів, розділів і враховує інтереси різних категорій глядачів, у тому числі за віком. Сітка мовлення може мінятися залежно від сезону, проведення великих кампаній, а також у зв’язку зі святами й трагічними подіями. Так, сітка мовлення в будень відрізняється від сітки у вихідні дні, коли більше уваги приділяється пізнавальним і розважальним програмам.
Зміст передач або план мовлення вибудовується у певну схему і друкується у вигляді програми передач за назвами даного теле- чи радіомовника і часом виходу в ефір.

Телепередача – сукупність повідомлень та інших матеріалів, підготовлена і призначена для мовлення, є окремою, закінченою в організаційному і тематичному відношенні частиною телепрограми. Передача є самостійним і завершеним доробком у творчому і тематичному відношенні, частиною окремого випуску телепрограми, що може бути використана незалежно від інших частин програми.

Телепрограма – сукупність телепередач, що має постійну назву, виходить в ефір не рідше одного разу на рік і зареєстрована відповідно до законодавства України.

Прайм-тайм – час найбільшого охоплення аудиторії телеканалом або радіостанцією.

Формат – а) різні стандарти теле- і радіомовлення;

б) структурні, стилістичні, жанрові відмінності програм окремого циклу в межах одного телеканалу або відмінності між телеканалами.

Основні структурно-тематичні розділи програми:

  • інформаційно-публіцистичний (новини, аналітика, діалогові програми);

  • художній (публіцистика: ток-шоу, нарисові програми, есе, сатира);

  • розважальний, ігровий (шоу, ігри, змагання, вікторини, конкурси, ігри «Что? Где? Когда?»», «Найрозумніший», «Брейн-ринг», «Перший мільйон» тощо), також телефільми, концерти, телевистави;

  • культурно-просвітницький (програми-мандрівки, «діскавері», пізнавальна «Навколо світу»);

  • освітній (дитячі, наукові, правовий лікнеп тощо).

Паспорт телепередачі – робочий документ, що містить перелік відомостей про передачу, підготовлений редакцією. Містить дані про її назву, хронометраж, дату виходу в ефір, а також автора, учасників передачі, акторів, послідовність використання музичних відео кліпів, редактора, режисера, асистента режисера й адміністраторів.

Схожі:

Прилад, вперше використаний в США для вимірювання радіоаудиторії (1940 рр.). Пізніше модифікації цього приладу, призначені для вимірювання телеглядацьких iconОдиниці вимірювання величин. Співвідношення між одиницями вимірювання...
Для позначення одиниць різних величин використовуються префікси, які показують, у скільки разів збільшилась чи зменшилась основна...
Прилад, вперше використаний в США для вимірювання радіоаудиторії (1940 рр.). Пізніше модифікації цього приладу, призначені для вимірювання телеглядацьких iconВідкрите акціонерне товариство
Прилади для вимірювання електричних величин та іонізувальних випромінювань” (33. 20. 4), (прилади цифрові 12-канальні, прилад реєструючий...
Прилад, вперше використаний в США для вимірювання радіоаудиторії (1940 рр.). Пізніше модифікації цього приладу, призначені для вимірювання телеглядацьких iconПрограма для вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації, які здійснюють
Значення фізики для вивчення явищ природи. Фізика І техніка. Поняття про величину І вимірювання. Фізичні величини. Прямі І непрямі...
Прилад, вперше використаний в США для вимірювання радіоаудиторії (1940 рр.). Пізніше модифікації цього приладу, призначені для вимірювання телеглядацьких iconПрилади для вимірювання питомої електропровідності вуглецевих рідин эл-4М
...
Прилад, вперше використаний в США для вимірювання радіоаудиторії (1940 рр.). Пізніше модифікації цього приладу, призначені для вимірювання телеглядацьких iconМікропроцесорний модулометр
Для схеми вимірювання по вибірковим миттєвим значенням розроблена електрична функціональна схема, складений алгоритм вимірювання...
Прилад, вперше використаний в США для вимірювання радіоаудиторії (1940 рр.). Пізніше модифікації цього приладу, призначені для вимірювання телеглядацьких iconЛабораторна робота №2–10 вимірювання опорів містковими схемами
Принципова схема вимірювального містку сталого струму для вимірювання невідомого опору, який має назву містка Уітстона, зображена...
Прилад, вперше використаний в США для вимірювання радіоаудиторії (1940 рр.). Пізніше модифікації цього приладу, призначені для вимірювання телеглядацьких iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів Фізика
Роль фізичного знання в житті людини І суспільному розвитку. Методи наукового пізнання. Теорія та експеримент. Вимірювання. Похибки...
Прилад, вперше використаний в США для вимірювання радіоаудиторії (1940 рр.). Пізніше модифікації цього приладу, призначені для вимірювання телеглядацьких iconПринципи роботи дозиметричних приладів
Прилади дозиметричного контроля іонізуючих випромінюваннь призначені для вимірювання потужності іонізуючих випромінюваннь (рівня...
Прилад, вперше використаний в США для вимірювання радіоаудиторії (1940 рр.). Пізніше модифікації цього приладу, призначені для вимірювання телеглядацьких iconВимірювання температур. Виготовлення І градуювання термопар, терморезисторів. Мета
Мета: Детально ознайомитись із способами та приладами для вимірювання температури. Засвоїти методику виготовлення та градуювання...
Прилад, вперше використаний в США для вимірювання радіоаудиторії (1940 рр.). Пізніше модифікації цього приладу, призначені для вимірювання телеглядацьких iconПереглянута Таксономія Блума: Визначення ( вимірювання ) когнітивних ( мисленєвих) процесів
Таксономія для навчання, викладання та оцінювання: перегляд Блумівської таксономії освітніх цілей). Вони виділили когнітивні (мисленєві)...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка