«Україна наш спільний дім»




Скачати 177.41 Kb.
Назва«Україна наш спільний дім»
Дата конвертації18.07.2013
Розмір177.41 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы



( Розробка Першого уроку -2011)


Підготували

Класні керівники 11-х класів

Маринич Ганна Андріївна

Возна Вікторія Василівна
Машівка-2011
Тема : « Україна - наш спільний дім».
Мета: Ознайомити учнів з основними державотворчими подіями становлення незалежності України; вивчення основних засад демократичного та суспільного ладу України, її досягнень за останні роки; формувати ціннісне ставлення до держави, суспільства, мови, сім’ї, самого себе, почуття особистої відповідальності за долю своєї держави та українського народу.

Закріпити знання про державну символіку: Герб, Прапор, Гімн, Основний Закон України - Конституцію.

Виховувати патріотичні почуття, громадянські якості учнів; любов до Батьківщини, рідного краю, домівки.
Обладнання: Презентація «Україна – наш спільний дім», відео «Незалежність», відео до пісні Т.Петриненка «Україно моя!», фонограми пісень «Земля, що зветься Україною», «Рідна мова», «Україна», «Ще не вмерла Україна», Україно, моя молода» та ін.,

Заготовка для вінка (квіти і каркас), вислови:
«Люблять батьківщину не за те, що вона велика, а за те що своя» (Сенека)

«Той хто не любить своєї країни, нічого любити не зможе» (Д.Байрон)

«Кожному мила своя сторона» (Г.Сковорода)

«Хто батьківщині добре слугує –вельможних предків не потребує» (французьке прислів»я)

«І дим батьківщини солодкий» (Овдій)

«Шматок землі, ти звешся Україною.

Ти був до нас, ти будеш після нас» (Л.Костенко)

« Вітчизна –ось альфа і омега!» (Д.Павличко)
Звучить фонограмма пісні Т.Петриненка «Україна»

І. Вступне слово учителя.
Дорогі діти! Ось і ще одні веселі канікули пролетіли на крилах теплого і ласкавого літа. І знову вересень, і шкільний дзвоник кличе вас до праці. Кожен наступний клас — це новий щабель вашого фізичного, розумового і морального зростання, яке не відбувається само собою, для цього потрібна праця мускулів, розуму, серця. Тож вітаючи вас, уже одинадцятикласників, із початком навчального року, ми щиро бажаєм, щоб ця праця не була для вас примусовою, хай вона приносить вам радість і хороші результати. У цьому допоможе усвідомлення високої мети, заради якої ви ходите в школу. Стати справжньою людиною, особистістю, - ось ваша головна ціль. До неї ви йдете не один рік, крок за кроком і на кожній вищій сходинці все більше усвідомлюєте у чому суть справді людського. І що цікаво: чим більше людина знає й розуміє, тим більше питань ставить перед нею життя, тим вищий ідеал особистості, тим вимогливіша вона до себе.

Мине ще один рік — і ви станете на порозі юності, найпрекраснішої пори в житті людини. Якими ви вступите у цей чарівний світ,.залежить від вас самих, від того, як успішно будете формувати своє "я", вибудовувати храм своєї душі.

Нагадаю те, про що ми не раз говорили у попередніх класах: основним вихователем кожного з вас будете ви самі, адже без самовиховання неможливе втілення у життя високих ідеалів.

У нас ще буде багато серйозних роздумів і розмов про ці ідеали. Сьогодні ж зупинимось на найважливішому з них. Цей ідеал багатьма людьми сьогодні потоптаний, знехтуваний, багато в ньому зневірились; немало й таких, у кого його, на жаль, і не було. Йдеться про патріотизм, любов до Батьківщини, — глибоку, щиру, не на словах, а на ділі.

Поняття Батьківщини росте разом з вами, збагачується новим, усе глибшим змістом. Нещодавно для вас обмежувалось рідною хатою, де вперше пізнали любов та опіку мами і тата, ласку бабусі, мудрість дідуся, тепло родини. Проминуло раннє дитинство — і вже стежинка від хати повела вас до школи. Саме тут відкрили для себе, що ви не просто діти своїх батьків, а ще й українці, а Батьківщина наша — Україна, велика і прекрасна. Вам розповідала про неї перша вчителька. На уроках ви співали пісні й декламували вірші, знайомились з державною символікою, знаходили на карті її ріки, міста і гори, засвоювали мову, звичаї і традиції, читали оповідання з історії. Читаючи книги про минуле, ви захоплювались героїзмом і звитягою справжніх синів Батьківщини, якими уславлена кожна епоха: і княжа доба, і козацька, віки неволі і часи визвольних змагань. Та чим дорослішаєте ви, тим все більше здатні аналізувати минуле й сучасне.

Подумайте, скільки потрібно праці, щоб утримувати в домі порядок і лад, щоб було в ньому чисто й затишно, щоб жилось заможно.

Україна — наш спільний дім. Тож маємо дбати всі, щоб були в ній добробут і лад, мир і злагода, вічна краса. Усі ми повинні усвідомити: своє, рідне — не тільки хата й подвір'я, а й вулиця, село чи місто, де ти живеш, ліс і річка, степ і море. Якби кожен це пам'ятав, — чи були б засмічені лісосмуги, ниви і шляхи, отруєні водоймища, понівечені насадження, понищені святині?

Україна з надією дивиться в завтрашній день, чекає на вас, завтрашніх господарів життя. Ви потрібні їй мудрі, умілі, дбайливі і людяні. Тож попри всі щоденні турботи пам'ятайте про головне — вибудовуйте храм своєї душі, формуйте себе як Людину, яку сотворив Господь подібною собі.

Учитель

Слайд №1 Країна чудова – степи і Карпати,

зелені сади біля кожної хати.

Як символ верба і червона калина.

Вкраїну люблю – це моя Батьківщина.

Тут чистеє небо і сонце в зеніті,

зерно золотаве і грона налиті.

Тут слово правдиве і мова єдина.

Тебе я люблю, ти моя, Україна!

(Україна. Ольга Тесленкова
Учитель: Тож темою нашого сьогоднішнього першого уроку є «^ УКРАЇНА – НАШ СПІЛЬНИЙ ДІМ(слайд №2)

Оголошення мети: На цьому уроці ми ознайомимось з основними державотворчими подіями становлення незалежної України, основними засадами демократичного та суспільного ладу України, її досягнень за останні роки; формувати ціннісне ставлення до держави, суспільства, мови, сім’ї, самого себе, почуття особистої відповідальності за долю своєї держави та українського народу.

Закріпити знання про державну символіку: Герб, Прапор, Гімн, Основний Закон України - Конституцію.

Виховувати патріотичні почуття, громадянські якості учнів; любов до Батьківщини, рідного краю, домівки.
^ Відео до пісні «Моя Україна» (Т.Петриненка)
Учитель:

Вишита колоссям і калиною,

Вигойдана співом солов’я,

Зветься величаво – Україною,

Земле зачарована моя.

Нині свято нашого народу.

Свято України, її роду!

Учениця:

Святковий день – двадцять четверте серпня,

Так хочеться усмішок і пісень.

Віднині Україна незалежна.

Запам’ятайте, люди, світлий день!

Здійснилась давня заповітна мрія,

Бажання і надія поколінь.

Це почуття свободи серце гріє

І піднімає думи височінь.

Давайте ж станемо пліч-о-пліч всі народи,

Щоб славу України відродить.

Щоб дружно жити, в радості і згоді,

Ми України сестри і брати!
Слайд №3

учень:

24 серпня 2011 року український народ відзначив 20-річчя Дня Незалежності України – головне державне свято на честь прийняття Верховною Радою УРСР Акту проголошення незалежності України, підтверджену всенародним референдумом 1 грудня 1991 року, що прийнято вважати датою утворення держави Україна в її сучасному вигляді.

Сьогоднішній день Незалежності України прийшов як результат тисячолітньої боротьби українського народу за право мати свою національну державу, яка повинна стати запорукою успішного культурного і політичного розвитку суспільства.

Учениця Успіх нинішнього українського державотворення значною мірою залежить від того, чи зуміємо ми об’єктивно проаналізувати власний історичний досвід, зокрема усвідомити, як формувалася і функціонувала українська державницька ідея. Процес зародження й розвитку цієї ідеї виявився довготривалим, складним, а на деяких етапах й вельми суперечливим. Це великою мірою зумовлено надзвичайно непростою історичною долею українського народу, численними перешкодами на шляху становлення його етичної самосвідомості, жорстокими переслідуваннями тих, хто намагався підняти національне питання в умовах чужоземного поневолення.
^ Відео «Незалежність»
Учениця Із проголошенням незалежності Україна почала брати активну участь у міжнародних відносинах як повноправний суб’єкт міжнародного права. Основні принципи зовнішньої політики України визначені в Декларації про державний суверенітет України (1990) (слайд №4), ухвалених Верховною Радою "Основних напрямках зовнішньої політики України" (1993), в Конституції України (1996). (слайд №5)

Проголошення Акту незалежності України відкрило нову сторінку в історії України. На всіх етапах становлення український народ демонстрував високий національний дух і прагнення жити вільно і незалежно, у мирі та злагоді з іншими народами. Основними напрямками зовнішньої політики України були:

участь України в діяльності міжнародних організацій: (Слайд №6)

1992 р. – Україна стає членом Міжнародного валютного фонду,

1995 р. – Членом Ради Європи,

2000 р. – Україна – член Ради Безпеки ООН,

2004 р. – угоди про Єдиний економічний простір (ЄЕП);

ядерне роззброєння: ( слайд №7)

1994 – приєднання України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї;

1996 р. – ядерні боєголовки вивезено з території України;

співпраця з Європейським Союзом (ЄС);

налагодження відносин з державами СНД:

1997 р. - Великий договір між Росією та Україною тощо.
^ Звучить фонограмма пісні «Україна» Наталії Май
Учитель Незалежність нашої держави стала реальністю. Україна має свій герб, прапор, гімн і державну мову. Проте боротьба за національну культуру, за українську мову, а відтак і за державу ще попереду

Шлях України до незалежності був тернистим, його ми символізували ось таким терновим вінком. . Плідно працюючи, перетворимо цей терновий вінок на барвистий віночок України – символ віри, надії і любові, символ щирої дружби і гостинності українського народу.

Ваші повідомлення, виступи будуть асоціюватись з українськими символами- квітами, які в процесі уроку будете прикріплювати на терновому вінку. Подивимося, яким стане вінок у кінці нашого уроку.

^ Перша наша квіточка це чорнобривці – символ материнської любові, терпіння. ( вчитель кріпить квітку до вінка)


Інсценування легенди, яка називається «Урочиста пісня трьох братів».

( На стільці сидить учень у вишитій сорочці з кобзою в руках і розповідає…)

Кобзар: Давно – давно жила колись собі жінка. І було в неї три сини. Росли вони чесними, сміливими, дуже любили свою матусю, готові були віддати за неї своє життя. Попідростали і вирішили піти у світ.

1-й син. Мамо, піду-но я межи люди, подивлюся світ.

Мати. Ну що ж, сину, йди, та пам'ятай рідну домівку, а на згадку візьми із собою золоту корону з трьома промінцями, хай в далекім краю зігріває вона тебе.


Кобзар: Минув час, і завдяки своєму розуму став старший син великим князем, бо трьохпроменева корона, яка зігрівала людей і вела вперед, показувала шлях до кращого життя. Дали першому синові ім'я Тризуб, а знак, що дала йому мати, назвали гербом.

Учень Золотий тризуб на блакитному тлі - символ влади. (Слайд №8)

Він зустрічається ще з часів Київської Русі, зокрема на монетах Київського князя Володимира Великого. Герб - це частина корони, яку носили київські князі. Чому саме тризуб вважають гербом України? Мабуть, тому, що число три завжди вважалося числом казковим, чарівним. У багатьох казках ви знайдете розповіді про три бажання, три дороги... А ще у тризубові відображено триєдність життя - це батько, мати, дитя, які символізують собою Силу, Мудрість, Любов.

учень1:

Наш герб – тризуб, це воля, слава, сила.

Наш герб – тризуб, недоля нас косила.

Та ми росли, ми є, ми завжди будем,

Добро і пісню несемо ми людям/

(Учень прикріплює квітку до тернового вінка ^ М’ята – рута – символ очищення і діючості)
Кобзар: Настала черга середнього сина.

2-й син. Пустіть мене, мамо, світ подивитися.

Кобзар: Дала йому мати в дорогу жовто-блакитний одяг. Своїми звитяжними ділами прославляв свою матір, одержав середній син імення Прапор.

(Слайд №9)

учениця: Національний прапор України - це синьо-жовтий прапор. Синій - це колір неба, води, миру, а жовтий - колір хліба, життя.

Учень2:

Прапор - державний символ.

Це для всіх – ознака сили,

Це для всіх - ознака слави

Синь – жовтий прапор маєм:

Синє - небо, жовте – жито.

Прапор свій оберігаєм,

Він – святиня, знають діти.

Прапор свій здіймаєм гордо,

Ми з ним дужі і єдині.

Ми навіки вже – народом

Українським в Україні.

( Учень прикріплює квітку до тернового вінка. Мальва – символ любові до рідної землі ).



Кобзар: А там, де був наймолодший син, завжди лунала дзвінкоголоса пісня. Адже мама своєму наймолодшому синові подарувала соловейків голос. І одержав син за свій джерельний голос, величний спів на ім'я Гімн.

Слайд №10

Учениця: З давніх-давен люди в урочистих обставинах виконували хвалебні пісні, які з часом стали називатися гімнами, але з ширшим змістом та ідеями.

Слухаючи Гімн Батьківщини, ми завжди згадуємо історію свого народу і сповнюємося гордістю за його бойові та трудові досягнення.

Учениця:

Слова палкі, мелодія врочиста

Державний гімн ми знаємо усі.

Для кожного села, містечка, міста –

Це клич один з мільйонів голосів.

Це наша клятва. Заповідь священна.

Хай чують друзі і вороги,

Що Україна вічна, незнищенна.

Від неї ясне світло навкруги.

(Учень прикріплює барвінок до тернового вінка. ^ Барвінок – символ радісної життєвої сили і вічності ).



З того часу ідуть поруч три брати - Тризуб, Прапор, Гімн і прославляють рідну неньку. І там, де вони проходять, лунає урочиста пісня «Одна калина за вікном».
^ Гурт дівчат виконує пісню «Одна калина за вікном…»
Учениця Україна –наш спільний дім. Тож маємо дбати всі, щоб були в ній добробут і лад, мир і злагода, вічна краса. Усі ми повинні усвідомити: своє, рідне – не тільки хата й подвір’я, а й вулиця, село чи місто, де ти живеш, ліс і річка, степ і море. Якби кожен це пам’ятав- чи були б засмічені лісосмуги, ниви і шляхи, отруєні водоймища, поневічені насадження, понищені святині?.А зараз мені б хотілося дізнатись чи ви активні громадяни нашої країни, а може вам байдуже, яка наша земля, як ми живемо, які ми є українці.

^ Пропоную виконати вправу» Енергізатор»

Енергізатор.

( Вправа виконується сидячи. Діти виконують певні рухи).

Наша Україна багата на ліси, пшеничні поля, чисту воду.

  • Якщо ви знаєте, що треба берегти природу, економити чисту воду, - дайте один одному руку.

  • Якщо ви вважаєте, що кожен повинен любити і піклуватись про нашу Батьківщину – Україну, - сплесніть у долоні.

  • Якщо ви вивчаєте рідну мову, дбаєте про її чистоту, бережете українську пісню, - сплетіть руки вгорі.

  • Якщо ви впевнені, що треба з повагою ставитись до Герба, Прапора і Гімна, - встаньте.

(виконання Гімну учнями)

10 –й учень: Україно! Символи твої

Пронесемо ми через віки!

Лиш тобі серця даруємо палкі!

На дорогах Всесвіту для нас

Урочисто гімн тепер звучить!

У шанобі, з трепетом у серці

І дорослий і малий мовчить!
( Учень прикріплює волошку. Вона – символ святості, чистоти, привітності).


Учениця: В умовах незалежності нашої держави мова, хоч і не без труднощів, поступово займає гідне місце у суспільстві. У Декларації про державний суверенітет України зазначається, що Україна забезпечує національно-культурне відродження українського народу, його історичної свідомості і традицій Водночас право на національно-культурний розвиток гарантується представникам усіх національностей, які проживають на території нашої держави.

Слайд №11

учениця

Багато держав є, людей і мов різних

Та кожному мила одна лиш єдина

Найкраща з усіх, то є рідна країна,

Мені ж наймиліша – моя Україна.

Україна – одна з найбільших європейських держав. Її площа 604 тис. кв. м.

На її території проживає понад 110 національностей.

Чисельність населення України становить близько 50 млн. чоловік.
( Виконується пісня «Рідна мова» ,у викон. Іво Бобул).

( Один із учнів прикріплює конвалію, вона – символ чистоти, скромності, надії відродження, весни).



^ 11 –й учень:

Настала переміна!

У цьому ж – ні найменшого гріха,

На Україні буде Україна,

А не чиясь окраїна глуха.

Це так природно!

Так здається просто...

Що генієм омріяне пророцтво

Урешті-решт усе-таки збулось!
Вчитель:    Ви -  майбутнє  України. То ж своїми знаннями, працею, здобутками підносіть іі культуру, своїми досягненнями славте її. Будьте гідними своїх предків, любіть рідну землю так, як заповідав великий Тарас, бережіть волю і незалежність України, поважайте свій народ і його мелодійну мову. Шануйте себе і свою гідність, і шановані будете іншими.

Слайд №12

Двадцять років ми живемо в незалежній Україні й повинні гордитися тим, що маємо свою державу, мову, землю, традиції і символи. Той є справжнім патріотом, хто своїми вчинками, поведінкою, працею, знаннями зміцнює її могутність

^ Фонограма пісні Баскова «Моя Україна»

12 –й учень: Ніхто не зупинить історії хід –

Будує свій дім Україна.

І стверджує нині і захід і схід,

Що ми є велика родина.

( слухання пісні Україно моя молода» у викон. Світлани Весни).
( Учениця прикріплює квітку мак – символ мужності і незламності, символ пам’яті про українських героїв).


( Звучить пісня «Земля, що зветься Україна» у викон. Ірми).
Учениця Яка ж красива ти –

Уквітчана весною,

Провіщана ключами журавлів,

Розбуджена бурхливою грозою

І пориванням річок до морів.
^ 14 – й учень: Яка ж красива ти –

Розгониста степами,

Висока горами –

Аж в синю височінь,

Скрізь явори стоять богатирями

Понад дорогами століть і поколінь.
^ 15 – й учень: Яка ж красива ти –

В гостинності одверта

Із усміхом назустріч доброті,

Яка ж ти мужня, сильна і уперта,

Як недруг стане на твоїм путі.
16 –й учень: Розквітай, прекрасна Україно!

Рідна земле, матінко моя.

Хай лунає мова солов’їна,

Пісня неповторная твоя.
17 – й учень: Хай смереки, ясени, тополі,

Квіти, луки, трави і сади.

Шепчуть вірші щедрі, добрі,

Вільні, чисті, із джерельної води.

Вчитель: Ось і прикріпили ми ще одну квітку – символ України. Соняшник – символ достатку, працелюбності і миролюбства українців).



А зараз я попрошу наших дівчаток підійти ось до цього красивого вінка.
( Дівчатка тримаючи в руках вінок із квітів говорять слова..)

1 дівчинка: Чим повниться земля – руками золотими,

Незламним духом вольності бринить,

Онуками, нащадками своїми,

Яким Бог дав на Україні жить.
2 дівчинка: І щоб сором не сліпив нам очі,
1 – дівчинка: За лінь, байдужість, що нам душі рве,
^ 2 – дівчинка: Нехай збуваються слова пророчі:
разом: Не вмерла Україна і не вмре!
2 дівчинка: Вона жива і буде довго жити,

Бо то є мати, що завжди одна!

Велика честь на нас лягає відродити,

Те, що плекала й пестила вона.

(Вчитель прикріплює останню квітку – ромашку. Ромашка – символ душевної чистоти ).



Ось наш тернистий вінок, завдяки вам, діти, перетворився на квітучий вінок, ще один символ України. Символ краси, молодості, вічності і слави.

^ Фонограма пісні « Моя Україна» у виконанні Ірини Федишин
Учень Люблю тебе,

Вітчизно, мила Україно,

Бо щастя жити ти мені дала.

Для мене ти одна і рідна, і єдина,

Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла.

Я – твій громадянин, я прагну підростати,

Тягнуся пагінчиком до сонця і тепла,

Моя свята і рідна, Україно – мати,

Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла.
З нагоди 20-ї річниці Незалежності одинадцятикласники підготували привітання українському народу «Як бачать майбутнє України юні українці» «Чого б хотіла Україна від своїх синів та дочок»

(Творчі випереджальні завдання учнів)

(Непорада Ольга, Прочанкіна Галина)

Слайд №13 Президент України В.Ф.Янукович видав указ про встановлення ювілейної медалі на честь 20-ї річниці Незалежності.
Підсумок

Учениця Від розуміння і любові кожного з нас залежатиме, яким буде майбутнє України. А любити її - це значить працювати в ім'я її рідної землі.
Нові часи, нові завдання, нові вимоги... Незалежність України дає можливість кожному з нас стати справжнім господарем своєї землі, а для того, щоб ним стати, потрібно, найперше, любити землю, віддати їй розум, серце, душу. Сьогодні ми є свідками великих перетворень, що відбуваються в нашій країні: Україна твердо стала на шлях реформування економіки. Приватизація, розвиток підприємництва, конкуренція - це нові ритми економіки, які народилися в процесі розвитку державності.
Учениця: Найголовнішим нашим багатством є земля. Вона потребує дбайливого господаря. Земля передається тим, хто на ній живе, хто її обробляє, хто береже її і дбає про неї. Буде у землі господар - буде хліб і до хліба. Справжній господар не отруїть землі, не переоре незібраний урожай, не допустить, щоб його засипало снігом. А такі випадки були в минулому. Кожен з нас уже сьогодні повинен подумати, яку професію обере в майбутньому, які знання потрібні для того, щоб здобути її, і що робитиму «я», щоб принести користь людям, країні, собі. А відроджувати потрібно і саму землю, природу. Погляньте навкруги: забруднені озера, отруєні моря, вирубані ліси, зруйновані пташині гнізда, поріділі від хімікатів ліси. Природа жива. Вона також потребує дбайливого господарського ставлення до себе. Подбаймо про неї! Яким буде завтрашній день нашої держави? Відповідь на це запитання дає день сьогоднішній.
Що більше буде зроблено для розбудови сьогодні, то краще житимемо завтра, і будемо гідними називати себе українцями. Бо, як сказано в Біблії, «...хто шукає, той завжди знаходить, а хто вірить, тому по вірі його і воздається». Хай Бог допомагає нам творити своє майбутнє своїм розумом, своїми руками і серцями.
Учениця

Не розчаровуйсь в Україні.
Не розчаровуйсь в Україні.
Немає єдності у нас,

То наша головна провина
Вона - свята, а грішні - ми.
В її недолі часто винні
За весь неволі довгий час.
її ж бо дочки і сини.
Не розчаровуйсь в Україні,
Не розчаровуйсь в Україні,
А розумій її печаль.
Ідеї волі певним будь,

У себе спершу запитай.
Що робиш ти для неї нині -
Бо тільки той є справжнім сином,
Хто вміє неньки біль збагнуть.
Не розчаровуйсь в Україні,
Вір, що мине важка пора,
Розквітне пишний цвіт калини
В садах достатку і добра.


Звучить пісня про Україну у виконанні Яни Капралової
Любіть у труді, у коханні, в бою,

Як пісню, що лине зорею...

Всім серце любіть Україну свою –

І вічні ми будемо з нею!
Звучить пісня «Україна» у виконанні Вікторії

Схожі:

«Україна наш спільний дім» iconУкраїна – наш спільний дім
Обладнання: рушники, гілочки калини, карта України, виставка книг про Україну, державні символи, Конституція, портрети видатних людей,...
«Україна наш спільний дім» iconМетодичні рекомендації до проведення у загальноосвітніх та професійно-технічних...
Донецьк, вул. Артема, 129-а, тел/факс: (062) 305-18-86, (062) 304-68-87, е-mail
«Україна наш спільний дім» iconМетодичні рекомендації до проведення у загальноосвітніх та професійно-технічних...
Про проведення єдиного уроку, присвяченого відзначенню 20-ї річниці незалежності України
«Україна наш спільний дім» iconМетодичні рекомендації до проведення Першого уроку у 2011-2012 навчальному...
України складна І суперечлива. На всіх етапах становлення буття український народ демонстрував високий національний дух І прагнення...
«Україна наш спільний дім» icon«Природа наш спільний дім»
Вчителі української мови І літератури, класні керівники, учнівська республіка «Лідер»
«Україна наш спільний дім» icon«Україна наш спільний дім», «Мій рідний край у незалежній Україні» 01. 09. 2011 р
Урок може бути проведений одночасно для всіх учнів 9-11 класів, або для паралелей класів у актовій залі, читальній залі бібліотеки...
«Україна наш спільний дім» iconТема: Природа наш спільний дім
Обладнання: ілюстрації із зображенням природних краєвидів, рідкісних тварин та рослин рідного краю, кросворд, загадки, вірші, дитячі...
«Україна наш спільний дім» iconУроках математики
Кожен із нас не байдужий до того, що з нами відбувається щоденно, І кожен добре розуміє, що Земля — наш спільний дім І іншого немає...
«Україна наш спільний дім» iconЄвропа наш спільний дім
Мета познайомити учнів з країнами Європи, з побутом, мистецтвом, культурою народів; формувати інтерес до вивчення культурно-освітнього...
«Україна наш спільний дім» iconУкраїна наш спільний дім”. Головною метою його має бути: ознайомлення...
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка