Анкета для учнів




Скачати 103.38 Kb.
НазваАнкета для учнів
Дата конвертації17.03.2013
Розмір103.38 Kb.
ТипАнкета
uchni.com.ua > Право > Анкета

Кутовий штамп установи з зазначенням дати

АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ

Дорогі друзі,

запрошуємо Вас взяти участь в молодіжному опитуванні з метою з’ясування Вашого ставлення до сучасних суспільно-політичних реалій та демократичних цінностей.

Вивчення Ваших інтересів та побажань дасть можливість нам, педагогам, вдосконалити процес викладання суспільних дисциплін у навчальних закладах різного типу та проведення позакласної виховної роботи. Бажаємо Вам успіхів !
^ Усі ваші відповіді залишаться конфіденційними. Будь ласка, читайте інструкції уважно і відповідайте на запитання відверто.
ІНСТРУКЦІЯ: Виберіть тільки один варіант відповіді на запитання



  1. Чи вивчали Ви курси суспільних дисциплін (Громадянської освіти, Правознавства, Особа і суспільство, Людина і світ, Права людини, Гуманітарне право. Підкресліть назви курсів, які Ви вивчали)

ТАК НІ


  1. Як Ви вважаєте, на скільки будуть для Вас корисними по закінченні школи знання та навички, здобуті під час вивчення суспільних дисциплін (Громадянської освіти, Правознавства, Особа і суспільство, Людина і світ, Права людини, Гуманітарне право.)




^ Дуже корисні

Деякою мірою корисні

Зовсім не корисні

Важко відповісти















  1. ^ Закінчіть. будь ласка, речення, поставивши позначки у відповідній колонці:






^ В минулому навчальному році на уроках суспільних дисциплін ми

Часто

Інколи

Рідко

Ніколи

Важко відповісти

1

обговорювали сучасні події в країні чи місцевій громаді
















2

брали участь у дискусіях, які відображають різні точки зору
















3

працювали над інформацією ( в тому числі із ЗМІ) з критичної точки зору
















  1. ^ Напроти кожного з нижче поданих тверджень зробіть позначку у тій колонці, яка найбільше відповідає тому, яким має бути добропорядний громадянин:







^ Добропорядний громадянин - це людина, яка ...

Погоджуюсь

Не погоджуюсь

Важко відповісти

1

Дотримується законів










2

Бере участь у виборах










3

Належить до певної політичної партії










4

Цікавиться політичними новинами в пресі, по радіо і телебаченню










5

Бере участь у діяльності на користь громади (суспільства)










6

Бере участь у діяльності по забезпеченню прав людини










7

Бере участь у політичних дискусіях










8

Бере участь у діяльності по захисту навколишнього середовища













  1. ^ Наскільки ви цікавитесь подіями:










^ Дуже цікавлюсь

Цікавлюсь

Не цікавлюсь

1

у світі










2

в Україні










3

в місцевій громаді













  1. ^ Наскільки Ви відчуваєте себе громадянином:










^ Значною мірою

Частково

Важко визначити

Мені це байдуже

1

України













2

місцевої громади (міста, села, мікрорайону)














В цьому блоці містяться запитання про дії, в яких ви брали участь. Тут немає правильних чи неправильних відповідей. Навпроти кожної дії поставте позначку у відповідній колонці.


  1. ^ Чи доводилось вам у процесі навчання чи в позаурочний час збирати інформацію щодо стану та проблем вашої місцевої громади або країни?



ТАК НІ






^ Якщо ТАК, то звідки Ви одержували інформацію


Часто

Інколи


Ніколи

1

Засобів масової інформації (наприклад: газет, радіо, телебачення, Інтернету, бібліотеки тощо)










2

Викладачів або науковців










3

Адвокатів або суддів










4

Громадських та неурядових організацій (НУО)










5

Урядових установ










6

Родичів і друзів










7

Інші джерела, Ваш варіант










  1. ^ Чи доводилось Вам, останнім часом:









Часто






Інколи

Ніколи





1

розмовляти з представником органів влади та місцевого самоврядування про проблеми громади











2

здобути підтримку у інших людей вашої пропозиції вирішити проблеми громади чи країни











3

писати листа до представника влади











4

телефонувати представникові влади











5

відвідувати засідання місцевої ради











6

домовлятися про зустріч і зустрічатися з представником державної влади самому або в складі групи











7

зустрічатися з представниками громадських організацій щоб здобути інформацію














  1. ^ Будь ласка, вкажіть, на скільки ви погоджуєтесь чи не погоджуєтесь з наступними твердженнями.










Погоджуюсь

Не погоджуюсь

^ Важко відповісти

1

Я думаю, що добре розумію політичні проблеми моєї країни.










2

Я відчуваю, що я готовий (готова) брати участь у політичному і громадському житті.










3

Я співпрацював (співпрацювала) з іншими, щоб вирішити проблеми в моїй громаді.










4

Я знайомий (знайома) з проблемами моєї громади.










5

Я часто обговорюю те, що відбувається у державному і місцевому політичному житті.












  1. ^ Наскільки Ви готові:










Достатньо

В деякій мірі

^ Не готовий

1

обговорювати ваші ідеї з іншими










2

співпрацювати з іншими задля вирішення проблем










4

брати на себе ініціативу та відповідальність










5

слухати і розуміти точки зору інших










6

іти на компроміс, щоб досягти згоди












  1. ^ Яку оцінку Ви б дали розвитку демократії в Україні




Відмінно

Добре

Задовільно

Незадовільно

Важко відповісти



















  1. ^ Від кого залежить рівень демократії в Україні?










^ Значною мірою

Частково

Не залежить

Важко сказати

1

від центральної влади













2

від органів місцевої влади













3

від політичних партій













4

від громадських організацій













5

від засобів масової інформації













6

від громадян
















  1. Які громадські організації у Вашому населеному пункті Ви знаєте? Назвіть їх.




  1. Чи вважаєте Ви себе учасником демократичних процесів в Україні?



ТАК НІ
15. Подумайте і напишіть „Що і як я можу зробити, щоб змінити життя в моїй країні; місцевій громаді”

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




Схожі:

Анкета для учнів iconАнкета для учнів
Складаються з анкети для та учнів “Ставлення до моніторингових досліджень” (Таблиці 1, 2); методика для вивчення самооцінки учнів...
Анкета для учнів iconАнкета для учнів «Моя поведінка у конфлікті»
Коментар: для проведення батьківських зборів класний керівник заздалегідь проводить анкетування учнів І доручає їм написати твір...
Анкета для учнів iconВчитель очима учнів
Дана анкета дає Вам змогу висловити своє ставлення до діяльності Вашого вчителя. Перед заповненням не забудьте вказати його прізвище,...
Анкета для учнів iconАнкета для учнів
Мета: розвивати індивідуальність кожної дитини, розширювати світогляд; спонукати учнів замислитися над сенсом життя; формувати зацікавленість...
Анкета для учнів icon«Оцінка доброзичливості міста до дітей» (анкета надається)
Стратегії впровадження ініціативи Дитячого фонду юнісеф «Місто, дружнє до дитини» в м. Горлівка просимо провести до 28. 09. 2012...
Анкета для учнів iconАнкета по виявленню учнів
Для організації роботи по пепередженню девіантної поведінки у класі важливу роль грає психолого-педагогічна діагностика. Часто незнання...
Анкета для учнів iconАнкета для учнів "Молодь І протиправна поведінка"
Відомості про навчальний заклад та клас (навчальну групу) вказуватися не будуть, оскільки опитування проходить анонімно, а результати...
Анкета для учнів iconАнкета для учнів «Перевір свої знання про снід»
Поглибити знання батьків про снід, основ­ні шляхи зараження цією хворобою та заходи щодо її профілактики
Анкета для учнів iconАнкета  щодо визначення здібностей учнів 
Має почуття здорового глузду І використовує знання в практичних повсякденних ситуаціях. 
Анкета для учнів iconАнкета для визначення мікроклімату в колективі
Як Ви вважаєте, чи створені умови для розвитку особистості дітей в вашому закладі?
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка