Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти




НазваДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Сторінка1/27
Дата конвертації21.10.2013
Розмір3.17 Mb.
ТипДиплом
uchni.com.ua > Право > Диплом
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   27

ДОНЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ



ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК

курсів підвищення

кваліфікації педагогічних

і керівних кадрів

у 2013 році
(рекламний проспект)

Донецьк, 2012






У К Р А Ї Н А
^

ДОНЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ


83001, м. Донецьк, вул. Артема, 129-а, тел/факс: (062) 305-18-86,е-mail: ipoprim@narod.ru




від _04.04.12р._ №_267/02

Начальникам управлінь освіти

міських рад, завідувачам відділів освіти

на № райдержадміністрацій та міських рад,

керівникам навчальних закладів

обласної власності

Про орієнтовний перелік курсів

підвищення кваліфікації педагогічних

і керівних кадрів у 2013 році
Становлення нової освітньої парадигми неперервної освіти дорослих, готовність навчатися впродовж життя – головна вимога часу, яка зумовила подальшу модернізацію освітньої діяльності системи післядипломної педагогічної освіти.

Діяльність ^ Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти прогностично орієнтована на повноцінне підвищення індивідуально-професійного статусу педагога у відповідності до потреб і вимог сучасних тенденцій розвитку національної освіти в Україні, його фахової та посадово-функціональної компетентності.

Сучасний розвиток суспільства, задачі модернізації освіти, внесення змін до законів України «Про вищу освіту», «Загальну середню освіту», основні положення Державного стандарту дошкільної та початкової освіти, базової і повної загальної середньої освіти зумовили впровадження в освітній процес Інституту оптимальних технологій, новітніх форм та методів підвищення кваліфікації.

Характерною ознакою запропонованої системи підвищення кваліфікації на 2012-2013р.р є організація освітнього процесу за інноваційними моделями навчання: очно-дистанційна, дистанційна, накопичувальна, кредитно-модульна, мобільна тощо. Ці пролонговані в часі моделі навчання дозволяють інтенсифікувати процес навчання за кількома напрямками, забезпечують неперервний розвиток слухачів за індивідуальними освітніми траєкторіями.

Доповнюють інноваційні моделі навчання традиційні форми підвищення кваліфікації (курси загальної підготовки, проблемні, тематичні, за очно-заочною формою навчання, за індивідуальним планом, екстернат) .

^ Першочергове значення в організації курсової підготовки керівних та педагогічних кадрів надається дистанційній моделі підвищення кваліфікації, яка сприяє самореалізації кожного педагога, має модульну структуру, поєднує навчання в очному та дистанційному етапах, набуває мобільного, компетентнісного характеру.

Дистанційне навчання базується на використанні сучасних інформаційних технологій та засобів комунікації. Неперервність й максимальна індивідуалізація навчання забезпечується кредитно-модульною системою навчання, яка ґрунтується на концепціях модульного навчання і накопичення змістових кредитів, принципах відбору практико-орієнтованого і компетентнісно-спрямованого змісту навчання, технологіях моніторингу знань, умінь і досвіду педагогічних працівників.

Перспективними динамічними моделями післядипломної педагогічної освіти є ^ Відкритий університет інноваційної педагогіки та обласні школи педагогічної майстерності, діяльність яких спрямована на розвиток професійної траєкторії педагогів.

Для педагогічних працівників та керівників одного закладу освіти (школи передового педагогічного досвіду, обласні базові заклади, опорні заклади в освітніх округах тощо) нові можливості відкриває корпоративне навчання.

Збільшено кількість інтегрованих курсів для педагогів, які викладають два предмета одного профілю.

На виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів ІКТ «Сто відсотків» (постанова Кабінету Міністрів України № 494 від 13 квітня 2010 року), Листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1/9-13 від 12.01.12 «Щодо організації навчання вчителів за програмою «Учителі в он-лайні», Обласного проекту «Мобільне навчання у відкритому інформаційному середовищі» в рамках курсів підвищення кваліфікації введено змістові модулі «Учителі в он-лайні» для опанування педагогами середнього і високого рівня володіння персональним комп’ютером.

Актуальні проблеми сучасної освіти (реалізація Державних освітніх стандартів, компетентнісно орієнтований підхід, профільна школа, інклюзивна освіта, шкільна бізнес-освіта, оптимізація та модернізація дошкільної освіти, використання інформаційно-комунікаційних технологій у практичній діяльності педагога, моніторинг якості освіти тощо) реалізуються через тематичні та проблемні курси.

З метою професійного зростання молодим фахівцям пропонуються курси за авторськими методиками вчителів-новаторів регіону.

Інноваційна система підвищення кваліфікації Донецького обласного інституту відкриває можливість для постійного поглиблення фахової підготовки, підвищення рівня відповідальності за власний вибір у навчанні, зміни пріоритетів у професійній діяльності, перетворення набуття освіти у процес, що триває упродовж усього життя.

^ Просимо методичні служби довести інформацію до відома педагогів, педагогічних колективів. З метою проведення навчальною частиною первинної експертизи загальної кількості замовлень на 2013 рік просимо надіслати попереднє замовлення (загальну кількість педагогів міста (району)) за електронною адресою: natalipostol@yandex.ru до 23 серпня 2012 року.

Замовлення на курси підвищення кваліфікації на 2013 рік (кількісний склад) подавати в традиційному цифровому варіанті до навчальної частини з 17 до 27 вересня 2012 року (графік додається).

Відомості на кожного педагогічного працівника, що має пройти курси перепідготовки у 2013 році (якісний склад) подається в електронному вигляді до навчальної частини за зразком минулого року (додаток 1).

Телефони для довідок: 8(062) 304-21-18 (Навчальна частина).
Ректор О.І.Чернишов

^ Графік

подачі замовлень на підвищення кваліфікації педкадрів на 2013 рік

17.09.12р.

Горлівка, Артемівськ, Єнакієве, Макіївка, Харцизьк, Шахтарськ

18.09.12р.

Костянтинівка, Краматорськ, Красний Лиман, Слов’янськ, Слов’янський р-н

19.09.12р.

Маріуполь, Мар’їнський р-н

20.09.12р.

м. Донецьк: Пролетарський р-н, Петровський р-н, Кіровський р-н, Куйбишевський р-н, Ленінський р-н, Київський р-н, Калінінський р-н, Будьоннівський р-н, Ворошиловський р-н, МіськВО

21.09.12р.

ПТУ, ОКВ

24.09.12р.

Добропільський р-н, Артемівський р-н, Ясинуватський р-н, Великоновосілківський р-н, Красноармійський р-н, Шахтарський р-н, Олександрівський р-н, Амвросіївський р-н

25.09.12р.

Тельманівський р-н, Новоазовський р-н, Першотравневий р-н, Володарський р-н, Волноваський р-н, Старобешівський р-н, Костянтинівський р-н

26.09.12р.

Сніжне, Торез, Жданівка, Кіровське, Дружківка, Селидове, Красноармійськ, Новогродівка

27.09.12р.

Авдіївка, Вугледар, Дебальцеве, Дзержинськ Димитрове, Докучаєвськ, Добропілля, Ясинувата
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   27

Схожі:

Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Суттєвою перевагою післядипломної освіти є її здатність швидко реагувати на соціальні й економічні зміни, що сталися в суспільстві,...
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconКомунальний заклад «запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти повідомляє, що згідно з планом реалізації програми «Intel® Навчання...
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Критерії оцінювання: ступінь пояснення кожного терміна – 0-3 бали, оригінальні приклади -1 бал
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
У посібнику розкрито теоретичні та практичні аспекти проблеми мовленнєвої творчості дітей дошкільного віку
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Напишіть твір-мініатюру «Вічна слава тим, хто смертю хоробрих загинув!», взявши за епіграф такі слова
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Напишіть твір-мініатюру «Вічна слава тим, хто смертю хоробрих загинув!», взявши за епіграф такі слова
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconКіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Яке поняття відображує незалежність та рівноправність держави як суб’єкта міжнародних відносин з іншими державами, неприпустимість...
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерстві юстиції України 02. 12. 2011 за №1395/20133, визначено порядок проведення зно-2012. Відповідно, у 2012 році випускники...
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
«Шкільний лого» (під логотипом розуміють графічне зображення, що символізує навчальний заклад). В цьому конкурсі можуть брати участь...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка