Державна адміністрація залізничного транспорту україни




Скачати 135.14 Kb.
НазваДержавна адміністрація залізничного транспорту україни
Дата конвертації03.03.2014
Розмір135.14 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы

ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

УКРЗАЛІЗНИЦЯ

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Н А КАЗ
11.06.2007 м. Дніпропетровськ № 488/Н
Про нормативи графіка руху

вантажних поїздів на 2007-2008 рр.
У зв'язку з упровадженням графіка руху поїздів на 2007-2008 рр., з метою упорядкування обліку поїздів неповного складу та неповної ваги і прискорення їх просування без зміни ваги та довжини
НАКАЗУЮ:
1 Заступнику начальника залізниці - начальнику служби перевезень Декарчуку О.М., начальнику служби локомотивного господарства Паляну С.Р. встановити по дільницях залізниці графікові та критичні вагові норми і довжини вантажних поїздів згідно з додатком.

2 Начальникам дирекцій залізничних перевезень заборонити формування і відправлення поїздів неповної ваги та неповного складу, а також вагою з перевищенням критичної більше ніж на 30 т. З метою дотримання графіка руху поїздів і безпеки перевезень відправлення великовагових і довгосоставних поїздів проводити за згодою машиніста локомотива з урахуванням погодних умов, наявності попереджень на дільниці та технічного стану локомотива.

  1. У виняткових випадках поїзди неповної ваги та неповного складу відправляти за наказом начальника служби перевезень.

Додаток

до наказу начальника залізниці

11.06.2007488/Н

ВІДОМІСТЬ

вагових норм і довжини поїздів по дільницях залізниці

(до графіка руху поїздів на 2007-2008 рр.)

Наймену­вання

Серія локо­моти­вів

Уніфікована вагова норма

(у тоннах)

Критична вагова норма

(у тоннах)

Довжина состава (у вагонах)

Примітки

Транз.

Дільн.

непар

пар

непар

пар

неп

пар

неп

пар

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Верхівцеве -Кривий Ріг - Головний

ВЛ8 ВЛ11 ДЕ1

4000

4600

5600*

5800**

57

57

57

57

*) При умові проходження без зупинки по ст. Кудашівка поїздів вагою більше 5200 т

**) При умові проходження без зупинки по ст. Потоцьке поїздів вагою більше 5000 т

Верхівцеве Саксагань

ВЛ8 ВЛ11ДЕ1

4000

4600

5000

5700*

57

57

57

57

*) При умові проходження без зупинки по ст. Потоцьке поїздів вагою більше 5000 т

П'ятихатки -Терни

ВЛ8

ВЛ11 ДЕ1

1800

4600

5600

6000*

57

57

57

57

*) Підштовхування до вхідного сигналу ст. Рядова поїздів вагою більше 4600 т

Кривий Ріг - Головний - Кривий Ріг

ВЛ8 ВЛ11

4400/ 4000*

4400/ 4600*







57

57







*) Для поїздів напрямком ст. Верхівцеве

П'ятихатки - Шмакове


ВЛ8 ВЛ11

1800

4600

4800*

6000**

57

57

57

57

*) При умові проходження без зупинки ст. Кам'яне Поле поїздів вагою більше 4400 т

**) Надавати штовхан поїздам вагою 4600 т і більше на дільниці Вечірній Кут - Савро. Поїзди вагою до 5000 т по ст. Вечірній Кут, Кам'яне Поле дозволяється пропускати на ходу без штовхана

Грекувата - Мусіївка

ВЛ8 ВЛ11

4600

2800

6000

5000

57

57

57

57




Шмакове -

Кривий Ріг -

Головний

ВЛ8 ВЛ11

1800

4600

5000*

5600

57

57

57

57

*) При умові проходження без зупинки по головній колії ст. Мудрувата. При умові проходження по боковій колії' - вагова норма - 4400 т. У разі зупинки по будь-якій колії ст. Мудрувата поїздів вагою більше 4000 т надавати штовхач до ст. Кривий Ріг-Головний

Кривий Ріг – Зах-Інгулець

ВЛ8 ВЛ11

4600

2800

5100*

5100

57

57

57

57

*) Прн умові проходження по роз'їзду Полтавка-Криворізька зі швидкістю 60 км/год і більше. У разі зменшення швидкості - вагова норма 4600 т. При зупинці поїзда по роз'їзду Полтавка-Криворізька - вагона норма 4000 т



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Кривий Ріг- Головний -Тимкове Од

ВЛ8 ВЛ11

4600

2800

6000*

5600

57

57

57

57

*) Прн наявності попереджень про обмеження швидкості до 25 км/год на 133-140 км максимальна вагова норма-4600 т

Запоріжжя 2

(Запоріжжя-

Ліве) -

Нікополь

ВЛ8 ВЛ11

4400

4400

4000*

5100**

57

57

57

57

*) При проходженні ст. Дніпробуд 2 без зупинки поїздів вагою більше 4400 т

**) Прн проходженні без зупинки ст. Мирова і поста 148 км поїздів вагою більше 4600 т, а також ст. Ззпоріжжя-Мале поїздів вагою більше 4600 т, що прпмують на ст. Запоріжжя-Ліве

Никополь - Крнвнй Ріг

ВЛ8 ВЛ11

4400

4400

4900*

6000

57

57

57

57

*) При проходженні без зупинки ст. Підстеппе і б.-посту 60 км поїздів вагою більше 4400 т

Апостолове -

Кривий Ріг-

Головний

ВЛ8 ВЛ11

4400

4400

6000

6000

57

57

57

57




Запоріжжя 2 -Кривий Ріг Головний

ВЛ8 ВЛ11




5000










57







Паралельна норма

Запоріжжя-

Ліве –

Запоріжжя 2

ВЛ8

ВЛ11

2ТЕ116

4600 4600 4600

4600 4600 4600

5200** 5600**5200

4600* 4600 5200

57

57

57

57

*) При обмеженні швидкості по 8, 9 км до 25 км/год - вагова норма

4200 т

**) Вага поїзда при умові проходження поїзда без зупинки перед вхідним сигналом ст. Запоріжжя 2, при зупинці вага поїзда - 4600 т


Кривий Ріг -Допоміжна

ВЛ8 ВЛ11

4600

4600

5800

4400

57

57

57

57





1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Новомосковськ-

Дніпровський

- Гребля -Воскобійня - Верхівцеве

ВЛ8 ДЕ1

4600

4000

5600* 2500**


6000

57

57

57

57

*) Підштовхування поїздів вагою більше 2800 т. на дільниці Гребля - Воскобійня

**) Вагова норма встановлена на один локомотив при швидкості 15 км/год на 58, 59, 60 км перегону Гребля -- Воскобійня

Нижньодніпровськ -

Вузол –

П'ятихатки

Нижньодніпровськ -

Вузол - Верхівцеве

ВЛ8 ВЛ11 ДЕ1

ВЛ8 ВЛ11 ДЕ1

4600
4600

4000
4000

6000*
6000*

6000**
8400

57
57

57
57

57
63

57
86

*) Підштовхування поїздів вагою більше 4000 т для серій ВЛ8, ДЕ-І, ВЛ-11 на дільниці Дніпропетровськ - Сухачевка без зупинки або з зупинкою по ст. Дніп­ропетровськ на першу головну колію перегону Дніпропетровськ - Горяй­нове. При відправленні поїздів з бокових колін ст. Дніпро- петровськ підштовхування здійснювати при вазі поїзда більше 3800т. При відправленні з колій, що мають обме­ження швидкості до 15 км/год, підштовхування здійснювати при вазі поїзда більше 3600 т. При відправленні зі ст. Дніпропетровськ по третій головній колії здійснювати підштовхування поїздів вагою більше 3600 т. При зупинці поїздів вагою більше 4200 т на боковій колії ст. Баглій надавати штовхач. При відправленні поїздів з першої головної колії ст. Баглій надавати штовхач поїздам вагою більше 4600 т. Поїзди датою до 4200 т пропускати без штовхача по ст. Залізнякове. У випадку зупинки по ст. Залізнякове здійснювати підштовхування поїздів вагою більше 4000 т

**) Поїзди вагою до 4200 т дозволяється пропускати на ходу без штовхача по ст. Залізиякове по головній колії, по боковій - 3700 т. Здійснювати підштовхування поїздів вагою більше 4000 т при зупинці по ст. Залізиякове. Для поїздів вагою більше 5600 т підштовхування злійсюовати зі ст. П'ятихатки

Заступник начальника залізниці – Начальник служби локомотивного

Начальник служби перевезень господарства


О.М. Декарчук С. Р. Палян

Схожі:

Державна адміністрація залізничного транспорту україни iconМіністерство транспорту та зв'язку україни дніпропетровський національний...
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка в. Лазаряна
Державна адміністрація залізничного транспорту україни iconВхідних струмів тягової підстанції
Робота виконана на кафедрі систем електричної тяги Української державної академії залізничного транспорту, Міністерство транспорту...
Державна адміністрація залізничного транспорту україни iconХарківська державна академія залізничного транспорту
Методичні вказівки розглянуті І рекомендовані до друку на засіданні кафедри обчислювальної техніки І систем управління
Державна адміністрація залізничного транспорту україни iconНаціональна Академія наук України Міністерство транспорту та зв’язку...
Розміщення учасників симпозіуму буде здійснюватися в готелях м. Дніпропетровська. Вартість одномісних номерів – 330-350 грн., двомісних...
Державна адміністрація залізничного транспорту україни icon6 Практичне завдання, створення Інтернет ресурсу Дебальцівської філії...
Практичне завдання, створення Інтернет ресурсу Дебальцівської філії Артемівського технікуму залізничного транспорту
Державна адміністрація залізничного транспорту україни icon1 «визначення потенційного лідера» 4 години
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Державна адміністрація залізничного транспорту україни iconДержавна податкова адміністрація україни
Державна податкова адміністрація України розглянула Ваш лист n 1106 від 12. 02. 2004 р стосовно подання розрахунку суми податку з...
Державна адміністрація залізничного транспорту україни iconДержавна податкова адміністрація україни
Державна податкова адміністрація України розглянула Ваш лист n 1106 від 12. 02. 2004 р стосовно подання розрахунку суми податку з...
Державна адміністрація залізничного транспорту україни iconМіністерство охорони здоров'я україни головний санітарний лікар залізничного...
Про затвердження Порядку взаємодії з питань забезпечення перевезення організованих груп дітей на оздоровлення в табори відпочинку...
Державна адміністрація залізничного транспорту україни iconПопаснянський професійний ліцей залізничного транспорту
Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики майстра виробничого навчання, що поширюється на...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка