1 Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської міської ради Донецької області створена у 1985 році




Скачати 285.11 Kb.
Назва1 Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської міської ради Донецької області створена у 1985 році
Сторінка1/3
Дата конвертації08.03.2013
Розмір285.11 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы
  1   2   3




1. Загальні положення
1.1.Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Краматорської міської ради Донецької області створена у 1985 році.

1.2. Юридична адреса загальноосвітнього навчального закладу: 84331 Україна Донецька обл. м. Краматорськ вул. Двірцева б. 57-а, тел. 7-25-28, 7-42-83

1.3. Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Краматорської міської ради Донецької області (далі - школа) є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунок в установі банку, печатку, штамп, ідентифікаційний номер.

1.4. Засновником школи є:

Краматорська міська рада.

1.5. Головною метою школи є забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.

1.6. Головними завданнями школи е:

забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;

виховання громадянина України;

виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;

виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина;

розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;

реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;

виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я учнів;

створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство.

1.7. Школа в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту". Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 року № 964, іншими нормативно-правовими актами, власним статутом.

1.8. Школа самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах своєї компетенції, передбаченої законодавством України, та власним статутом.
1.9. Школа несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:

безпечні умови освітньої діяльності;

дотримання державних стандартів освіти;

дотримання договірних зобов'язань з іншими суб'єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності, у тому числі зобов'язань за міжнародними угодами;

дотримання фінансової дисципліни.

1.10. У школі визначена з 2000 року — українська мова навчання з правом відкривати російськомовні та інші класи і запроваджені фізико-математичний, суспільно- гуманітарний профілі навчання. В школі можуть відкриватися ліцейні класи.

1.11. Школа має право:

проходити в установленому порядку державну атестацію;

визначати форми, методи і засоби організації навчально-виховного процесу за погодженням із засновником;

визначати варіативну частину робочого навчального плану;

в установленому порядку розробляти і впроваджувати експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани;

спільно з вищими навчальними закладами, науково-дослідними інститутами та центрами проводити науково-дослідну, довузівську профільну підготовку, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;

використовувати різні форми морального і матеріального заохочення до учасників навчально-виховного процесу;

оперативного керівництва рухомим і нерухомим майном згідно з законодавством України та власним статутом;

отримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб;

залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження у порядку визначеному законодавством України;

розвивати власну соціальну базу: мережу спортивно-оздоровчих, лікувально-профілактичних і культурних підрозділів;

надавати платні освітні послуги.

1.12. У школі створюються та функціонують:

Методичні об'єднання учителів 1-4 класів, учителів математики, російської мови та літератури, української мови та літератури, іноземних мов, класних керівників 5-11 класів, методична рада, творчі групи з проблем впровадження в навчальний процес нових освітніх технологій та інновацій.

1.13. Медичне обслуговування учнів та відповідні умови для його організації забезпечуються засновником і здійснюються медичними працівниками лікувально-профілактичних закладів міста.

1.14. Взаємовідносини школи з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.

^ II. Організація навчально-виховного процесу

2.1. Школа планує свою роботу самостійно відповідно до перспективного, річного плану та помісячного плану.

В плані роботи відображаються найголовніші питання роботи школи, визначаються перспективи його розвитку.

План роботи затверджується радою школи.
2.2. Основним документом, що регулює навчально-виховний процес, є робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України, із конкретизацією варіативної частини і визначенням профілю навчання.

Робочий навчальний план школи комунальної форми власності погоджується радою школи і затверджується міським відділом освіти.

У вигляді додатків до робочого навчального плану додаються розклад уроків (щоденний, семестровий) та режим роботи (щоденний, річний).

2.3. Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники школи самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття освіти на рівні державних стандартів.

2.4. Школа здійснює навчально-виховний процес за денною формою навчання, навчально-консультаційний пункт - за вечірньою формою навчання. Школі наказом міського відділу освіти надано право приймати державну атестацію за 9, 11(12) класи екстерном.

2.5. Зарахування учнів до школи здійснюється за наказом директора на підставі особистої заяви (для неповнолітніх — заяви батьків або осіб, які їх замінюють) або направлень міського відділу освіти, а також свідоцтва про народження (копії), паспорта, медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які вступають до першого класу).

У разі потреби учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого навчального закладу. Переведення учнів до іншого навчального закладу здійснюється за наявності особової справи учня встановленого Міністерством освіти і науки України зразка. Переведення учнів випускних 9 та 11(12) класів здійснюється через міський відділ освіти.

2.6. У школі для учнів 1-5 класів за бажанням їхніх батьків або осіб, які їх замінюють, створюються групи продовженого дня.

Зарахування до груп продовженого дня і відрахування дітей із них здійснюється наказом директора школи на підставі заяви батьків (осіб, які їх замінюють).

Визначається такий режим роботи груп продовженого дня: з 1145 до 1745.

2.7. Структура навчального року, а також тижневе навантаження учнів встановлю­ються школою в межах часу, що передбачений робочим навчальним планом.

Навчальні заняття розпочинаються 1 вересня у День знань і закінчуються у 1 - 4 класах 25 травня, у 5 - 11 (12) класах - 31 травня, але не пізніше 1 липня наступного року.

Навчальний рік поділяється на семестри (перший і другий). Тривалість навчального року в школі І ступені не може бути меншою 175 робочих днів, а ІІ-ІІІ ступенів - 190 робочих днів, без урахування часу на складання державної атестації, тривалість якої не може перевищувати трьох тижнів.

2.8. Відволікання учнів від навчальних занять на інші види діяльності забороняєть­ся (крім випадків, передбачених законодавством України).

2.9. За погодженням з міським відділом освіти з урахуванням місцевих умов, специфіки та профілю навчального закладу запроваджується графік канікул. Тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш як 30 календарних днів. Додаткові для першокласників ( лютий - неділя).
2.10. Тривалість уроків у школі становить: у перших класах - 35 хвилин, у других-четвертих класах - 40 хвилин, у п'ятих-дванадцятих — 45 хвилин. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з міським відділом освіти та територіальними установами державної санітарно-епідеміологічної служби.

2.11. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог, погоджується з радою школи і затверджується директором.

Тижневий режим роботи школи затверджується у розкладі навчальних занять. Крім різних форм обов'язкових навчальних занять, у навчальному закладі проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдаровань.

2.12. Зміст, обсяг і характер домашніх завдань учнів 2-11(12) класів з кожного предмету визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.

2.13. У школі визначення рівня досягнень учнів у навчанні здійснюється відповідно до діючої системи оцінювання досягнень у навчанні учнів ведеться тематичний облік знань.

У першому класі дається словесна характеристика знань учнів у навчанні, у другому класі -I сем.: словесна, з II сем. : 12-бальна система (за рішенням педради).

У документі про освіту (табелі успішності, свідоцтві, атестаті) відображаються досягнення учнів у навчанні за семестри, навчальний рік та державну підсумкову атестацію.

2.14. Результати семестрового, річного, підсумкового оцінювання доводяться до відома учнів класним керівником (головою атестаційної комісії).

2.15. Порядок переведення і випуск учнів школи визначається Інструкцією про переведення та випуск учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти усіх типів та форм власності, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 05. 02. 2001 р. № 44 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 08. 02. 2001 р. за № 120/5311.

2.16. При переведенні учнів з початкової до основної школи передусім беруться до уваги досягнення у навчанні не нижче середнього рівня з української мови, читання, математики та російської мови.

2.17. Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили певний ступень навчання, вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації. Порядок проведення державної підсумкової атестації визначається Положенням про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 14. 12. 2000 р. № 588 та зареєстрованого Міністерством юстиції України 19. 12. 2000р. за № 925/5146.

2.18. Учням, які закінчили певний ступень школи, видається відповідний документ про освіту:

по закінченні початкової школи — табель успішності;

по закінченні основної школи — свідоцтво про базову загальну середню освіту;

по закінченні навчального закладу - атестат про повну загальну середню освіту.
2.19. За успіхи у навчанні для учнів встановлюються форма морального заохочення: похвальний лист, похвальна грамота.

III. Учасники навчально-виховного процесу

3.1. Учасниками навчально-виховного процесу в школі є:

учні;

керівники;

педагогічні працівники;

психологи, бібліотекарі;

інші спеціалісти;

батьки або особи, які їх замінюють.

3.2. Права і обов'язки учнів педагогічних та інших працівників визначаються чинним законодавством та цим статутом.

3.3. Учні мають право:

на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;

на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною, корекційно-відновною та лікувально-оздоровчою базою навчального закладу;

на доступ до інформації з усіх галузей знань; брати участь у різних видах науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах;

брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу;

брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів;

брати участь у добровільних самодіяльних об'єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;

на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь, гідність;

на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці.

3.4. Учні зобов'язані:

оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;

дотримуватися вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку;

бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;

дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм;

брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;

дотримуватися правил особистої гігієни.

3.5. Педагогічними працівниками школи можуть бути особи з високими мораль­ними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров'я яких дозволяє виконувати професійні обов'язки.
3.6. Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України "Про загальну середню освіту" та іншими законодавчими актами
3.7. Педагогічні працівники мають право на:

захист професійної честі, гідності;

самостійний вибір форм, методів, засобів навчальної роботи, не шкідливих для здоров'я учнів; участь в обговоренні та вирішенні питань організації навчально-виховного процесу;

проведення в установленому порядку науково-дослідної, експериментальної, пошукової роботи;

виявлення педагогічної ініціативи;

позачергову атестацію з метою отримання відповідної категорії, педагогічного знання;

участь у роботі органів громадського самоврядування школи;

підвищення кваліфікації, перепідготовку;

отримання пенсії, у тому числі і за вислугу років в порядку визначеному законодавством України;

на матеріальне, житлово-побутове та соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства;

Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов'язків не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством України.

3.8. Педагогічні працівники зобов'язані:

забезпечувати належний рівень викладання навчальних дисциплін відповідно до навчальних програм на рівні обов'язкових державних вимог,

сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей дітей, а також збереженню їх здоров'я, здійснювати пропаганду здорового способу життя;

сприяти зростанню іміджу навчального закладу;

настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;

виховувати в учнів повагу до батьків, жінки, старших за віком, народних традицій та звичаїв, духовних та культурних надбань народу України;

готувати учнів до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;

дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність учнів;

захищати учнів від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, тютюну, іншим шкідливим звичкам;

постійно підвищувати спій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру; виконувати статут навчального закладу, правила внутрішнього розпорядку, умови контракту чи трудового договору;

виконувати накази і розпорядження керівника навчального закладу, органів управління освітою;

брати участь у роботі педагогічної ради;

3.9. У школі обов'язково проводиться атестація педагогічних працівників незалежно від підпорядкування, типів і форм власності. Атестація здійснюється, як правило, один раз на п'ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.

3.10. Педагогічні працівники, які систематично порушують статут, правила внутрішнього розпорядку навчального закладу, не виконують посадових обов'язків, умови колективного договору (контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.

3.11. Батьки та особи, які їх замінюють, мають право:

обирати і бути обраними до батьківських комітетів та органів громадського самоврядування;

звертатись до органів управління освітою, директора школи і органів громадського самоврядування з питань навчання, виховання дітей;

брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально-виховного процесу та зміцненні матеріально-технічної бази школи;

на захист законних інтересів своїх дітей в органах громадського самоврядування школи та у відповідних державних, судових органах.

3.12. Батьки та особи, які їх замінюють, несуть відповідальність за здобуття дітьми повної загальної середньої освіти і зобов'язані:

забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання;

постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;

поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до Вітчизни, сім'ї, державної та рідної мов, повагу до національної історії, культури, цінностей інших народів;

виховувати у дітей повагу до законів, прав, основних свобод людини.

3.13. Представники громадськості мають право:

обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування в навчальному закладі;

керувати учнівськими об'єднаннями за інтересами і гуртками, секціями;

сприяти покращенню матеріально-технічної бази, фінансовому забезпеченню навчального закладу;

проводити консультації для педагогічних працівників;

брати участь в організації навчально-виховного процесу;

3.14. Представники громадськості зобов'язані:

дотримуватися статуту школи, виконувати накази та розпорядження керівника школи, рішення органів громадського самоврядування, захищати учнів від всіляких форм фізичного та психічного насильства, пропагувати здоровий спосіб життя, шкідливість вживання алкоголю, наркотиків, тютюну тощо.
  1   2   3

Схожі:

1 Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської міської ради Донецької області створена у 1985 році iconКраматорська зош І ііі ступенів №10 з профільним навчанням Краматорської...
Краматорська зош І – ІІІ ступенів №10 з профільним навчанням Краматорської міської ради Донецької області
1 Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської міської ради Донецької області створена у 1985 році iconСтатут
Донецька спеціалізована з інформаційних технологій загальноосвітня школа і–ііі ступенів №61 донецької міської ради донецької області...
1 Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської міської ради Донецької області створена у 1985 році iconВ ідділ освіти Петровської районної у місті Донецьку ради Донецька...
Фізичні та хімічні властивості середніх солей. Поширення солей у природі та їхнє практичне значення
1 Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської міської ради Донецької області створена у 1985 році iconЗагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 кіровської міської ради донецької...
Відгук на педагогічну діяльність вчителя керівника закладу освіти
1 Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської міської ради Донецької області створена у 1985 році iconІ. Загальні положення
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 (далі – навчальний заклад) створена у 1971 році на підставі рішення Артемівської міської...
1 Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської міської ради Донецької області створена у 1985 році iconМангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області
Назва Мангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області
1 Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської міської ради Донецької області створена у 1985 році iconІ. Загальні положення
Сєвєродонецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 м. Сєвєродонецької міської ради Луганської області, створена рішенням №272...
1 Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської міської ради Донецької області створена у 1985 році icon1 Дмитрівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Барвінківської...
Дмитрівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Барвінківської районної ради Харківської області створена Барвінківським районним...
1 Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської міської ради Донецької області створена у 1985 році iconМатеріальна база: навчальних аудиторій 24
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14 Мелітопольської міської ради була заснована в 1972 році
1 Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської міської ради Донецької області створена у 1985 році icon«затверджен о» Відділом освіти Виконавчого комітету Славутицької...
Славутицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області – це середній загальноосвітній навчальний...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка