План роботи творчої групи по науково-методичній проблемі «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»




Скачати 78.92 Kb.
НазваПлан роботи творчої групи по науково-методичній проблемі «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»
Дата конвертації17.04.2013
Розмір78.92 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Психологія > Документы
Погоджено

Директор школи С.П.свінцова

План роботи

творчої групи по науково-методичній проблемі

«Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»

ІІ етап - Організаційно-моделюючий.

Наукове обґрунтування моделі креативного освітнього закладу, розробка відповідних проектів на рівні конкретних освітніх установ, координація діяльності методичних служб різних рівнів в забезпеченні умов для підвищення творчої активності педагогічних кадрів.

І Склад творчої групи
Бойко Г.М.. – керівник творчої групи, вчитель початкових класів
Стеценко Л.Л. – заступник директора з НВР, координує роботу творчої групи
Живодьор Т.Я. – вчитель фізики
ІІ Тема дослідження:
«Створення духу творчості, партнерства, взаємодопомоги та демократизму, оновлення діяльності на основі освоєння новітніх технологій, спрямованих на розвиток дитини»
ІІІ Мета дослідження


Систематичне відстеження психолого - педагогічного статусу учня та динаміки розвитку його громадянської активності;

визначення основних факторів розвитку інноваційної особистості.


ІУ Предмет дослідження:

  • процес впровадження ідей креативності в практику діяльності педколективу;

  • технолого - педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми.

^ У. Методи дослідження

№ п/п

Вид діяльності

Термін виконання

Відповідальний

Примітка

1.

Науково -теоретичний аналіз психолого -педагогічної літератури

Вересень

Живодьор Т.Я.




2.

Аналіз роботи педагогічного колективу

Листопад

Стеценко Л.Л.




3.

Практичневп ровадження

Технологій продуктивного

навчання

Січень

Бойко Г.М.




4.

Здійснення систематичного

моніторингу з впровадженням

технологій продуктивного

навчання.

Квітень

Живодьор Т.Я.




5.

Всебічна підтримка,

демонстрація

позитивних

здобутків,

стимулювання

творчого підходу до

реалізації наміченого

Березень

Стеценко Л.Л..






УІ. Основні пріоритети
1. Системне відстеження психолого - педагогічного статусу учнів та динаміки їх розвитку.

  1. Моніторинг якості навчання та життєвої компетентності школярів.

  2. Запровадження гнучких моделей організації навчально -виховного процесу, відповідно до здібностей та нахилів учнів.

  3. Науково - методичне забезпечення переходу до профільного навчання.

  4. Використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів.

6. Впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів.

  1. Формування позитивної мотивації навчання та вибору майбутньої професії.

  2. Включення в освітній та інформаційний простір дітей з особливими потребами.

9. Розвиток інноваційного потенціалу інтелектуально обдарованих дітей.

10. Допомога учням в оволодіння стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості.

^ УІІ Основні науково - методичні аспекти

Психологічний аспект

Психологічний супровід розвитку особистості в навчально - виховному процесі.

^ Педагогічний аспект

Науково - методичне збереження впровадження технологій продуктивного навчання.

Управлінський аспект

Сучасні технології управління якістю освіти.

^ Оздоровчий аспект

Здоров'єзберігаючі технології, як чинник гуманізації освіти.
УІІІ Головні напрямки роботи їх розподіл між членами групи

п/п

Напрям роботи

^ Термін виконання

Відповідальний

Примітка

1

2

3

4

5

1.

Розподіл обов'язків між членами творчої групи

Вересень

Бойко Г.М.




2.

Засідання творчої групи по питаннях:

1. Аналіз роботи творчої

групи за 2010-2011н.р..

2. Організація роботи за
науково - методичними
проблемами області,
району, школи

Вересень

Бойко Г.М.




3.

Розробити і провести засідання творчої групи. Тематика засідань: 1.Створення умов для забезпечення рівного доступу до здобуття якісної освіти.

2. Креативна освіта як засіб розвитку творчого
потенціалу учасників
педагогічного процесу.

3. Емоційний інтелект:
сутність, необхідність,
підхід до визначення.


Листопад


Січень

Березень


Стеценко Л.Л.


Живодьор Т.Я.

Бойко Г.М..




4.

Розробити і провести

семінари - практикуми.

Тематика засідань:

1. Методологія критеріїв
оцінювання (зміст,
проблеми та пріоритетні
завдання).

2.Психологічне супровод- ження особистісно-
орієнтованого навчання.
3.Вироблення
рекомендацій щодо
практичного здійснення
вчителями моніторингу


Жовтень


Грудень


Лютий


Стеценко Л.Л.


Живодьор Т.Я.

Бойко Г.М.










навчальної діяльності учнів, напрацювання методик з впровадження технологій продуктивного навчання.










5.

Провести засідання круглого столу на тему: «Втілення в практику педагогічної діяльності творчих думок та ідей»

Листопад

Стеценко Л.Л.




6.

Провести дискусію «творчий учень. Який він?»

Січень

Стеценко Л.Л.




7.

Організувати взаємо

відвідування уроків

вчителів «Педагогічне

управління творчістю

учнів на уроках»

Протягом року

Бойко Г.М.




8.

Проведення групової

експертної оцінки та

самооцінки вчителів, що

атестуються

Березень

Бойко Г.М..




9.

Підсумкова науково -

практична конференція

на тему «Колективний

досвід школи з питань

роботи над шкільною та

обласною науково -

методичною

проблемами»

Травень

Стеценко Л.Л.




Схожі:

План роботи творчої групи по науково-методичній проблемі «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» iconІнформація про стан методичної роботи в школі
...
План роботи творчої групи по науково-методичній проблемі «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» iconОрієнтований план роботи мо вчителів початкових класів
Напрямки роботи на ІІІ етапі обласної проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»
План роботи творчої групи по науково-методичній проблемі «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» iconОрієнтований план роботи мо вчителів гуманітарного циклу
Напрямки роботи на ІІІ етапі обласної проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»
План роботи творчої групи по науково-методичній проблемі «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» iconСерпень-вересень
Завдання на новий 2012 – 2013 н р., планування роботи над другим етапом педагогічної проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної...
План роботи творчої групи по науково-методичній проблемі «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» iconПлан роботи творчої групи єлизаветівської сзш обговорено на засіданні творчої групи
Виявляти, вивчати І розповсюджувати передовий педагогічний досвід вчителів школи
План роботи творчої групи по науково-методичній проблемі «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» iconПлан роботи над науково-методичною темою «педагогічна майстерність...
Над науково-методичною темою «педагогічна майстерність діяльності вчителя у розвитку творчої особистості учня на 2009-2010 навчальний...
План роботи творчої групи по науково-методичній проблемі «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» iconПлан роботи творчої групи чубарівської зош і-іііст. Керівник творчої...
Сприяти впровадженню в практику роботи школи досягнень педагогічної науки І передового педагогічного досвіду, нових інтерактивних...
План роботи творчої групи по науково-методичній проблемі «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» iconПлан роботи творчої групи на 2012-2013н р Тема
Мета: підвищення професійної кваліфікації І удосконалення педагогічної майстерності вчителів через впровадження в навчально-виховний...
План роботи творчої групи по науково-методичній проблемі «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» icon«Формування творчої особистості на уроках української мови І літератури» Актуальність теми
Найефективніший шлях розвитку творчої особистості – прилучення всіх школярів до продуктивної творчої діяльності, бо розвинути здібності...
План роботи творчої групи по науково-методичній проблемі «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» iconЦільова програма роботи з обдарованою молоддю на 2007-2010 роки Ухвалено колегією
Національною доктриною розвитку освіти відзначено, що освіта ХХІ століття – це освіта для людини, вона основа розвитку особистості,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка